- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
Hirdetés
-
UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
gp Az induló évad természetesen számos újdonsággal érkezik, többek között új karaktereket és fegyvereket is kapunk.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
Kickass
őstag
itt is azt lehet mondani mint minden használt autónál, ha valós a 200k km és rendesen volt karban tartva akkor semmi gond nincsen, de ha nem valós akkor is lehet jó állapotban mint minden használt autót meg kell néz(et)ni, motor/futómű/fékek, rétegvastagságmérés stb... ha átnézés után is azt mondanád nem lesz nagyobb gond akkor vigyed, tipushibákról BMW topikban biztos irnak neked illetve magáról a motorról (én ugy tudom az 1,6os benzines elég gyengusz de soha nem volt BMW-m )
-
Kickass
őstag
válasz -Maci- #32730 üzenetére
szerintem itt tul sok lpg szakit nem talasz, de biztos van a gazos kocsiknak is valami foruma ahol megosztjak a tapasztalatokat
nem tudom van e csalad vagy munkatarsak akarki, akiket napi rendszereseggel kellene fuvaroznod de ha nincs akkor szerintem folosleges Octaviaban gondolkodnod, tul nagy, keresztapame 1,6os semmi gond nincsen a dinamikajaval (KRESZ szerint kozlekedve de azert egy ket 30as tablat figyelmen kivul hagyva ) tul sok ezen a forumon a race driver vagy a wannabe race driver viszont varosban tenyleg halal a fogyasztasa, raadasul vele a parkolas szinten nem egy leanyalom, szeles/alacsony/hosszu, legrosszabb kombinacio, akkor inkabb egy kombi Fabika az legalabb karcsubb, bar nyilvan azt meg nem kell bemutatni ha van a csaladban
ha nem keresel jol akkor az 1,5 misit en a helyedben letolnam legalabb 2-300ezerrel, friss hasznaltauto tulajkent mondom ezt neked, ha nem lenne egy szerelo ismerosunk (+fater) aki ingyen csinal mindent az auton es 30% kedvezmennyel vasarol szinte minden alkatresz boltban, akkor egy 10ezres javitas is siman 4-5x annyiba kerulne egy idegen szerelonel (es meg lehet at is baszna)
-
-
Kickass
őstag
át kell nézetni alaposan, kipróbálni, stb..
nem értek egyet a többiekkel, 2000-es VTI-t kb ennyiért kapsz, egyébként is drágábbak a Hondák mint az átlag, a 190e az nem sok, ahogy előttem is irták az inkább a minimum amit futott, de az éllapot a lényegesetleg linkeld be a Honda topikba, ott vannak Honda szakik, ha szerencséd van ismeri is valaki
-
Kickass
őstag
ha dolgozol akkor gyűjts még hozzá vagy 150k-t, és akkor már lehet nézelődni fél millió környékén (pusztán kocsi vételára) vagy picivel fél miska felett mert ugye alku is létezik a világon, abban az ársávban kis szerencsével már AUTÓt is kapsz
én is igy indultam neki (csak mondjuk nem középiskolás vagyok ), h veszek valamit 300-350ért rendbe teszem blabla, aztán mire sikerült találni valami normális verdát addigra már ott jártam hogy van rá bő fél milla, rögtön nagyobb választékból tudtam szemezgetni és voltak köztük elég jó kis ajánlatok amivel azért még egy 3-5 évet simán előre lehet tervezni
de ez is csak tanács, ugyis te döntesz
-
-
-
Kickass
őstag
Swift fanoknak: LINK, szerintetek egy stiftből ennél a balesetnél mi maradt volna? azon is csodálkozok h a F-asztrából mindenkit kiszedtek élve...
-
Kickass
őstag
elhozhatod, az adásvételivel, a forgalmival és a törzskönyvvel egyértelműen tudod igazolni pl a rendőrnek az adásvételt
az okmányiroda beveszi a forgalmit de abból rögtön kapsz is ujat, egyedül a törzskönyv jön meg később de ugye azt nem kell magaddal hordanod
eredetvizsgába nem vagyok pro nekem ismerős intézte a papirozást munka miatt nem tudtam saját magam, de ha ellenörzöd vásárlásnál a törzskönyvben lévő motorkódot illetve alvázszámot akkor azért valószínűleg tul nagy meglepi nem érhetköltségek:
2x6k (uj forgalmi+törzskönyv)
illeték (1,8nál kb 30-32k)
eredetvizsga (18,5k de ez nem tuti)
kötelező[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Megbizhato, igenytelen konstrukcio. Nalunk a csaladi most lesz 7 eves, talan lambdaszonda problemaja volt csak ez ido alatt az is valoszinuleg azert mert rovid tavokon varosban van hasznalva. Belseje tenyleg eleg rideg de meglepo modon meg mindig nem csorog nem zorog. Az az 1,4 16V se egy fickos joszag (az 1,2-eshez kepest azert az ) de azert el lehet vele poroszkalni, ez varosban olyan 7 lityi korul boven eljar ha nem taposod ki a szemet (lehet kevesebbel is, a mienk 6 korul is de az az 1,2 3hengeres varrogep).
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Agyasima #34976 üzenetére
Telefonon keresztul nem fogod tudni kiszurni, vagy szimplan nem mond semmit vagy a masik eset hogy azt mond amit akar (telefonban egyik auto se volt torott, nem eszi az olajat tipp topp kivul belul), maximum annyit lehet kerni ha tud kuldjon par nagyfelbontasu fotot kivul-belul (plane ha tavolabb esik a lakhelyedtol). Egyebkent par dologra ra lehet kerdezni, kulso esztetikai allapot, ismert kisebb hibak, tajekozodas miatt km-re is rakerdezhetsz (nekem egyszer jol jott egy 50km-es utat sporoltam azzal hogy a srac elmondta a telefonba h a Megan I-be ora szerint 280k km van ) de ezek altalaban nem relevans infok. Ha nincs loved utazgatni vagy nem akarsz feleslegesen erre kolteni akkor kezdj el nezelodni a kornyekeketeken.
Sajat peldam: volt egy srac egy Escortot hirdetett, felhivtam mivel rendszam ki volt takarva illetve csak elolrol es bal oldalrol volt fotozva, leterelt hogy nincs gepe nem tud most fotozni de menjek el nezzem meg makulatlan az auto, varosban volt veszteni valo nincs... aztan fogadott a realitas a repedt szelvedovel, a hianyzo jobb hatso sarvedoivvel (gyakorlatilag lerohadt), illetve az Ixx-xxx rendszammal meg a 115k km-el a kilometeroraban (97es auto), aztan rovid uton elkoszontunk de ez csak egy a sok kozul, nem csak en, sokmindenki meselhetne itt a kulonbozo sztorikat, a lenyeg hogy latni kell
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz #74907648 #37157 üzenetére
Én csak egy kispénzű panelproli vagyok egy 11éves Seattal....
De ha te helyedben lennék egy ilyen Jaguaron lehet elgondokoznék, ez nem egy kommon gengszter X5 amit a fukszos uzsorások használnak és többé kevésbé minden kitételnek megfelel.
Ha kicsit több pénzem lenne akkor meg tuti Maseratti-t néznék.
-
Kickass
őstag
válasz sosperecek18 #37425 üzenetére
es meg:
- VW Polo
- Seat Cordoba/Ibiza (a 800ba mar boven belefer a 6L is)
- Mitsubishi Colt/Carisma(mai fejjel Carismat vennek)
- Toyota Corolla
- 800ba meg egy Fabia is beleferhet a Felicia helyettsot 800ba mar kapsz elso szerias Audi A3-at igaz az olyan lesz amilyen de ha Renault Peugeot Fiat belefer....
-
Kickass
őstag
válasz animatrix11 #37436 üzenetére
Akkor marad a Suzuki. Vagy ha az derogal akkor meg gyujts, ha tenylegesen ra tudsz forditani 800k korul abban az arsavban mar nagyobb a valasztek.
Daewoo-t helyedben elfelejtenem, rosszabb mint a Swift. Egyebkent ez sajat velemeny de 10ev korul mar ugyis az auto aktualis allapota a mervado es nem a kor, tokmind1 h 10 vagy 12 eves.
De teny, 8 ev koruli Suzkat vmivel fel misi felett mar boven lehet talalni es talan nem is full fapad lesz.
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #38618 üzenetére
viszont akkor jobban jár ha Toledot keres, Leonból nagyon nehéz lesz találnia 1.6os SR-t ebben az ársávban főleg az 1,4 16V-k vagy nagyritkán a 1,6 16V-k vannak, Toledobol meg Dunát lehet rekeszteni az oldschool megbizhato 101 lovas 1,6osokból
a Toledo nem is sokkal nehezebb igaz nagyobb parkolásnál kicsit főleg párhuzamosan nagyobb hely kell neki
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz DroneZ^ #38781 üzenetére
beszállok én is, volt egy jó kis 1,8 20VT Cupra Ibiza de azt elbasztad mert elvitték
nem vagyok Opeles de Ezen lehet elgondolkodnék ha lenne ennyim, bár én hülye vagyok a VR6-ok Cuprák és egyebek világában pl a Punto GT-k is bejönnek egy sportosabb kocsira meg ugyis költeni kell, pláne egy régebbi technikára
-
Kickass
őstag
válasz eddie17 #39064 üzenetére
Na hogy beszakértsek én is
Ezek közül a Civic vagy az Ibiza, igazából Ibizát mondanám de ezzel a konkrét példánnyal az a bajom h eléggé wannabe tuner feelingje van kicsit (pedálok, váltózsák, meg a kipuff is furcsa) + a 159hez bőven adhatsz kilométert, jópont a klíma de jól meg kell nézni motort is meg a váltót (a belsőt azt jól kiglancolták)Saabot meg azt a Mitsut elkerülném, mivel látszik h sok lóvéd nincs az autóra ezeket tankolni + biztosítás elég horror összeg + ha megmurdál rajta valami akkor padló
Volvoról nem tudok mit mondani anno én 460-sokat nézegettem azok közül elég sok rohadt, a 2-es full fapad golf meg vicc kategória ennyiért
-
Kickass
őstag
válasz eddie17 #39099 üzenetére
Alfabol ilyen arban en lehet inkabb a boxereket neznem, az se egy igenytelen motor foglalkozni kell vele viszont egy TwinSpark-nal mar egy gyertyacsere is eleg zsebbenyulos dolog, mondjuk en Alfat csak klubtagtol vennek, negyreszuk tudja h gyari Selenia olaj meg a gyari vezerlesszett alap ezeknel az autoknal...
de Ibiza es tarsai ezeknel joval megbizhatobb konstrukcio, es pont amiatt h Alfat altalaban nem eri meg utangyartott alkatreszekkel foltozni, egy Ibizahoz meg joforman sz*rert-h*gyert van alkatresz es a korabeli szinte osszes VW csoportos alkatresz ha mas nem kis faragassal jo hozza ezert szerintem egy igentelenebb kisauto jobb valasztas alacsonyabb jovedelemhez, mert szep az az Alfa de semmit nem fog erni ha csak a garazsban/parkoloban fog allni mert nem lesz penzed javittatni
en meg nezegetnek 4gen Civicekeket is, igaz joreszuket utolerte a tunying mania de azert meg lehet talalni kozepkoruaknal meg nyuggereknel egesz megkimelteket
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #39143 üzenetére
azert ne rohogtessuk mar ki magunkat, ja biztos a 2-300ezret ero Ibizakat meg Cordobakat viszik mert azert hu de megeri kockaztatni mikor egy bontott alap motort 60k vagy azalatt megkapsz egy valtot meg 30-40bol, radasul halomba allnak az alkatreszek hozza a bontokban hazaviszed kiprobalod elotte megjelolik ha nem jo visszaviszed kicserelik, lopkodjak a VW-kat jah, csak ugy 4es golftol felfele mert egy kettos tomegu lendkerek, egy turbo, ecu, porlasztocsucs kicsit dragabb moka mint amennyit egy regebbi seat osszesen er, seatokbol is az ujabbakat viszik es foleg a fovarosban
Rick4: nagy kulonbseg van a ketto kozott, de te csak az elsot feltetelezed legalabbis az irottak alapjan, ami viszont sarkitas, mert van aki megcsinaltatja az autojat rendesen de aztan eladhatja, az enyem is volt torve de se egy gorbe nyulvany semmi nem utal ra, olyan egyenes futasa van hogy a fater sokkal fiatalabb kikimelt fabiaja megirigyelhetne
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz eddie17 #39272 üzenetére
nekem is ez a 60 pacis moci van, legalabb megtanulod hogy kell okosan elozni, es nem azt fogod probalgatni hogy hova fogsz meg beferni
egyebkent meg boven autozhato, nem zabal es ha nagyon akar az ember ezzel is lehet boven szabalyt szegni
nezzetek ala hogy nincs valahol olaj, meg fuleljetek egy probakoron ha valami 'fesulo/surrogo' hangot hallotok erdemes a valto korul is szetnezni
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen