- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz copperhead #47630 üzenetére
Jó, akor tőled kérdem: Mi jelentősége van pl egy sárvédő lemezvastagságának? Pl egy citroen C4-nél ami műanyagból van.. Nos?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
lsc
nagyúr
válasz copperhead #47633 üzenetére
A karosszéria "merevségét" nem a borítólemezek adják, az kis túlzással lehetne papírból is. Ez tervezési dolog lehet /mármint hogy tényleg vastagabbak a német borítólemezek (nem hiszem)/, élettartamban sem gond ha vékonyabb, az megint nem függ a vastagságtól, csak akkor ha ugyanabból a "vasból" készül a vékonyabb és a vastagabb, és utána egyforma felületkezelést kapnak.
Mivel sok japán már az eu-ban készül szerintem a lemezgyár is ugyanaz, felületkezelésben viszont lehetnek eltérések.Az élet kegyetlen .
-
Rick4
félisten
válasz copperhead #47633 üzenetére
Pont nekem mondod, hogy melyik a jobb anyag? Itthon minden autóm komplett karosszériája üvegszál erősítésű műanyagból van, (sajna Corvette nincsen köztük) egyik se rohad 20 évesen se, ha belerúgsz, nem horpad be, ha meg törik, mert csatt van, szerintem tök mindegy, veszel a bontóban 3 ezerért egy hibátlant és felrakod.. Te azért vegyél jó vastag anyagú kocsit, mondjuk 1200-as Ladát..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz copperhead #47635 üzenetére
A Clio-nal tizeniksz eve is teljesen muanyag volt a ket elso doblemez, legalabbis az mk1 Williams-nel tuti igy volt kb 20 eve is, a mk2-nel meg mar mindnel.
Amugy a 2t Wartburg Tourist hatso doblemeze is muanyag volt mar 35-40eve is, meg asszem a kombiajto is. De 3/5 ajtosoknal soknal mar '80-s evekben muanyagbol votl a csomagterajto.több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
válasz copperhead #47640 üzenetére
Számomra se derült ki, de mi a jó a fémben? Hogy egy kisebb rúgástól is behorpad? Hogy rohad? Mert a végén ledarálni és újat gyártani mindkét anyagból lehet... Azt én nem tudom, miért nem terjedt el jobban, de lehet gondolkodni azon is, miért járunk még mindig kőolajból készült anyagokkal, miért nem levegővel vagy tengervízzel?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz copperhead #47654 üzenetére
A műanyag alkatrész és fém alkatrész kapcsolatnak az égvilágon semmi köze sincsen a műanyag sárvédő- fém sárvédő dologhoz.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
mycso
veterán
válasz copperhead #47654 üzenetére
Érdekes elgondolás....bár akkor inkább 1.5m körül veszek egy pár éves francia autót, vagy akár olaszt és a 10-15éves német autó vételárát költöm rá. Ugyan ott leszünk, lesz egy teljesen hibátlan használható autónk, csak nekem 4-5 éves, neked meg 10-15 éves...azért nem mind1.
A másik, bár már írták is, nem a műanyag alkatrészekről volt szó, hanem a karosszéria elemekről. (egyébként amit fentebb írtál, hogy ütközésnél a fém javítható a műanyag meg kuka, mert törik ezzel nem teljesen értek egyet...azért elég rugalmasak ezek a műanyagok illetve ha el is törnek, még akkor is javíthatóak azok is)
Illetve azzal egyet értek, hogy régebben talán tartósabb autók készültek, bár ez adódhat sok mindenből....ugye régen gyérebb elektronikai megoldások, gazdaságtalanabb, szennyezőbb motorok, stb. tehát a mostaniaknál elég sok minden változott, ami esetleg a minőség rovására ment/mehetett bár nem feltétlenül.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Rick4
félisten
válasz copperhead #47659 üzenetére
Az eredeti kérdés ez volt, de utána elkezdtél műanyag alkatrészekről beszélni. A szerelő haverjaid tuti nem mondták azt, hogy ne vegyél műanyag sárvédős kocsit...
Szívesen mutatok neked akár élőben is 20 éves műanyag karosszériás kocsit, aztán majd eldöntöd, hogy rohadós sárvédővel jobb-e a 15 éves...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
gaborbol
őstag
válasz copperhead #47663 üzenetére
A saturn eseteben:
A minosegi muanyag kasztni joval tobbe kerul gyartaskor mint a fem.
Vannak vele olyan gondok, hogy jobban tagul es zsugorodik mint a fem ezert okosabban kell megtervezni, hogy a hezagok ne nezzenek ki olyan hulyen. A saturn eleve muanyag elemekkel lett terzeve, ezert ez "viszonylag" meg lett oldvaA femen valahogy mas a fenyezes mint a muanyagon, idovel fakulhat, a szine valahogy nem olyan mint a fem elemeken.Osszessegeben nem veszes.
Gm szerint a legnagyobb gond megis a mentalitas volt: rengeteg vasarlo panaszkodott, hogy ha mar kifizet ennyit meg annyit akkor nem muanyagbol legyen a kocsi.
Saturn talan a legolcsobb kocsi volt, a "sportban"(corvette) meg ugye jobban eladhato egy konnyebb, nem rozsdasodo kocsi es ott van penz is elkerni az arat.Itt egy rajongo:
[link]Emlekeszem amikor a egy szorakozohely elott valaki kettot belerugott gondolom, poenbol a P.partnerem oldalaba, 2 tenyernyi horpadast hatrahagyva...
Van jopar kocsi ami sok muanyagot hasznal. Baratom felesegen vagy Olds kabrioja azon meg a motorhazteto is muanyag, es nincs fenyezve hanem maga muanyag szinezett.
(na ez nem veletlenul nem terjedt el)Honda elements, kezdeti idoben meg csak nem is fenyeztek a muanyag paneleket, erdekesen nez ki, de ha ossze is torik, bemegy a boltba vesz egyet felrakja kesz.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz copperhead #47663 üzenetére
a felsoroltakon kivul is rengeteg helyen attertek ra pl toyota. teszem hozza helyesen.
elozo hsz eleg reszletes nem erted ezutan se hat akkor nem. a nem az karosszeriaelem vastagsaga a lenyeg balesetnelt is sokan nem akarjak vagy nem tudjak megerteni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
válasz copperhead #47663 üzenetére
konkrétan van magyarországon busz gyár amely kompozitból csinál buszokat, a váz a motor és a futómű egyes része fémek a többi külön féle műanyag
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs