- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zoo8800 #35948 üzenetére
dizel + a 3Les lupo + audi 2 erre van kihegyezve.
amíg az anyagi része érdekel és a porlasztócsúcs darabja 145K, nagynyomású szivatyú 200K+ addig mondjuk az egész fejvakarós, hogy megéri e. Na ezért lehet rányulni a brokira a használt dízelel....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dízelracer
senior tag
-
yoleeka
tag
válasz zoo8800 #35983 üzenetére
Hang alapján egyértelműen cr. Azonban a mostani 103kw-os DPF elnevezésű motorok nagyon jók, könnyű építeni őket, nincs velük sok gond, és a PD-k jobbak voltak régen mint a CR-ek. Azonban a CR hátránya a még nagyobb egyszerűség, és az egyszerűséget nézve a kevesebb alkatrész több pénzbe fáj... PL egy nyomorék HD pumpa 350k-t kóstál a szervizbe minimum. PD gyártás mai napig van győrbe, illetve csak volt, de még a 20. hétig rendelhető, amúgy tudom ajánlani a kisebb teljesítményű pd-k helyett az új 1.6-os cr tdi-t. Ugyanaz a teljesítmény jobb fogyasztással.
Honnét tudom ezeket? Győrben a PD-n dolgozom (mostmár produktion diesel, semmint pumpe-düse részleg)
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #35996 üzenetére
"Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group, the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI."
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #36002 üzenetére
Hat hogy ez nem teljesen igy volt, mert onnan indult az egesz, hogy a VW-nek nem volt kedve ezt a CR dolgot lelicenszelni -hiszen megiscsak azok a rüsző digok csinaltak (a Bosch-l), nehogyma nekik fizessenek ezert-, ezert -szinten- a Bosch-l karoltve kifejlesztettek inkabb a sajat rendszeruket, ez lett a PD moka
Aztan kesobb megis -muszajbol- a CR-t kezdtek hasznalni.input:
" In 2000, the Pumpe Düse (PD, variously translated "pump nozzle", "unit injector", "pump injector") TDI engine[1] began to appear in Europe, eventually coming to North America a few years later.
The Pumpe Düse design was a reaction to the development of high-pressure common rail fuel injection systems by competitors - an attempt by Volkswagen Group to create an in-house technology of comparable performance that would not require any royalties to be paid.[citation needed] While Pumpe Düse engines had a significantly higher injection pressure than older engines, they are slightly less refined when compared to the very latest common rail,[citation needed] and with the original solenoid-operated unit injectors, weren't able to control injection timing as precisely (a major factor in improving emissions).[citation needed] Some current PD TDI engines now utilise piezoelectric unit injectors, allowing far greater control of injection timing and fuel delivery. Furthermore, appearing in 2009 model year, Audi and Volkswagen TDI engines are starting to use the common rail (CR) technique, again with piezoelectric injectors, and CR TDI engines are starting to appear in models from other marques of the Group.[1]"
Ijenkor mar a CR JTD es CDI rendszer mar evek ota szuperalt, csak azt nem toltak ugy az emberek kis fejebe
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
yoleeka
tag
válasz zoo8800 #36006 üzenetére
Igaz a hitelátvállalással bajlódtam én is. Mivel az 5.5 év nem kevés idő, annyi idő alatt már legalább 20%-nak szabadna csak maradni. De igazából a többi okésnak tűnt nekem. Miért jobb a magánszemély? Kereskedésben tudok alkudni, nem? Tény, lehet magánembernél is.
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
Integra
titán
válasz zoo8800 #36049 üzenetére
lehet, de ott azért a minőségre nincsen panasz. max a megbízhatóságra
tudnak ők ha akarnak, de az nem a megfizethető kategória.mi csak c vagy max d szegmensben gondolkodhatunk alapvetően, ott is inkább használtban. tény, senki sem a magyar piacot tartja a legfontosabbnak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz zoo8800 #36094 üzenetére
Nem tudom mióta van nála, de el tudom képzelni, hogy valós a km. Több drága autója is van, hobbiból tartja őket. Szerintem meg sem vette volna, ha gyanús lett volna anno.
Egyébként érdekes egy stílusa van, jól látod.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
pro70
tag
-
Tothgera30
Ármester
válasz zoo8800 #36130 üzenetére
Ha m,ár GTI-t vesz az ember, azt tegye büszkén, és a halállal dacolva . Én biztos hogy nem venném meg, mert ez első pár száz méter után az útszéli sürgönyoszlop állítana meg . Inkább egy pár éves 2.0 PDTI Passat kissé felszerelve ....
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
pro70
tag
válasz zoo8800 #36155 üzenetére
Hát, a Golf, amit '96-ban vettünk, az 2,3M volt, most 400e ér, az új pedig 5M Arra gondoltam, hogy akkor még csak 9 éves voltam.
Pedig aszittem tök jó matekos vokk Fentiekből 23ra következtettem
u.i.: teccik nekem fekete 3 ajtós stilo de semmit nem tudok róla
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zoo8800 #36155 üzenetére
unokatesom nem tudom, hogy csinálja de a ~2003as Stilojan az eddigi össz extra kiadás a fényszoró izzó volt. pedig 800fts olajszürőt meg ocsó olajat önt bele azt se sürün. (Pár év múlva el akarja adni és így fölösleges )
vr6: nemkéne, de hangulati értéke meg kell hagyni van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Khelben
nagyúr
válasz zoo8800 #36235 üzenetére
A Mondeokat Gentben, Belgiumban gyártják. MK1es Focust gyártottak Németországban és a spanyoloknál is. Sőt, Argentínában még most is gyártják.
setherian: ha egynél több gyereket akarsz, akkor csak kombi, abból is inkább egy kategóriával feljebb (vectra, mondeo, passat). Hidd el, tapasztalatból mondom, a focus, astra kicsi két gyerekhez. A szedánnál jól hangzik az X literes csomagtartó, de rémálom belepakolni egy babakocsit pl.
[ Szerkesztve ]
-
-
dragonfx
veterán
válasz zoo8800 #36266 üzenetére
ja dezsvírr.,...jó hogy nem már...
az az opelos duma is üt....gondolom mind2 auto széjjel van hajtva.
de tényleg m3 tükörrel audi a8.meg a leggyengébb utánzat alessio felni, ami a helyi kocsma jampijának gsi atsráján szokott lenni...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
INMOTEP
őstag
válasz zoo8800 #36270 üzenetére
Meg istenem az a kormány védő honann a Franc bol szették a méhtelepről valami Ladábol alatta meg tiszta dzsuva lehet a kormány meg kopott ...... ja igen a hütő rács szerintem grilesztek valahol és ugy gondolták jó lesz az AUDI ra is így kivágták és berakták Külső optikai tuning , beszerelés közben meg a króm keretet is eltörték anyira akarták tuningolni én mondom West Coast Customs Luxus egy magasabb szinten 2010 .
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
válasz zoo8800 #36261 üzenetére
Azért nem egyszerű társaság az... Amikor az autómat eladtam ők intézték a vevőnek a hitelt, kedden azt mondta ott a nepper hogy másnap fizetik a pénzt, átírják minden... Másnap át is volt írva, pénz viszont sehol, majd azt utalják, a hitelt már elfogadták, ezzel a dumával akart megetetni. Kb. valósan másfél óra üvöltözés volt az ára hogy kifizessék zsebből a 7kilót!
Eléggé felháborító volt az egész dolog. Értemén hogy csak a hitelt intézték de akkor ne tájékoztassanak félre hogy egyből fizetik... Nem néztem annyira ki belőlük hogy később majd odaadják a pénzt.
Amikor látták hogy ottalszunk megilyedtek, oszt csikkzsebből odaadták a zst. Durva.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen