- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Aktív témák
-
feel good
aktív tag
válasz Integra #12838 üzenetére
Valami nagyon eltűnt az autós világból. Jól elkapta karotta a dolgot.
Nekem ezekről a mai übervágenekről a németek jutnak eszembe, az m5, meg az s6, meg ezek. Nagyok, erősek, de nehezek és nagy a tehetetlenségük.
(egy m5-ösnek is volt már szerencséje megnézni, milyen az, amikor egy fele annyi lóerős kis izé otthagyja, pedig nem vagyok egy Orido) -
feel good
aktív tag
-
feel good
aktív tag
válasz Integra #13033 üzenetére
Nagy lélegzetet vettem, és megpróbáltam valami értelmeset válaszolni, de nem megy.
Ez egy ökör.. Össze-vissza hadovál, mintha ezekről mindről lenne fogalma, hogy melyik hogy megy, és nem az 1.6-os m power lenne a legerősebb, amihez eddig szerencséje volt tyúkszaros élete során. Ami nem is lenne baj, ha nem adná elő az elméleti Takahashi Ryosuke-t.
Viszont kitaláltam egy új mértékegységet, a ft/le arányt, amiben garantáltan jobb vagyok akármilyen m3-nálOyan emberek beszélnek itt japán sportautókról, akik még élőben se láttak hasonlót valószínűleg.. Ennek fényében fölösleges kapálózni Azt, hogy a Celica nem jó sportkocsi, legfeljebb az mondja, aki még nem ült ilyenben, és nem adta ki szépen lekörzőzve. Nem egy új sti, de kis turbónyomás emeléssel szerintem az új m3-at is lazán megfogná.
Állítólag Japánból hozott blokk van benne, így vettem, kétes motorszámmal, de ennek előnyeként a létező legerősebb széria főtengely és kovácsolt dugattyúk segítik a gördülékeny nyomásemelgetést.[ Szerkesztve ]
-
-
feel good
aktív tag
mennyi a HUF/LE arányod? 3440ft egy le
mennyi a ló? 320 körül utcai felállásban
mennyi a tömeg? 1150 körül
mekkorák az áttételek? 5.gen (bukólámpás) váltója van rajta (ez fut S53 néven), a többihez tudtommal nem nyúlt még senki
hogyan alakul a nyomatékgörbe? a max 390, már 2500-tól szépen megy felfelé
mekkora a max turbónyomás? 1.5 bar körül, az utcai 1.2
fekete színű a celica? piros -
feel good
aktív tag
ugyanezt a rázást játssza a swiftem két hónapja, négy különböző kerékkel is néztem és minddel ugyanez van. centírozás, futóműállítás, gumiharang csere megvolt és még mindig nem lehet vele 100 fölött menni mert szétrázódik.
szerintem a féktárcsa miatt csinálja, megsütöttem és fékezésnél csúnyán beráz, ha tárcsacsere után is ilyen marad akkor szarok bele, ez a suzuki feeling
-
feel good
aktív tag
Fogalmam sincs, de más nem rázhat...
A kerékagy nem kóvályog, a gyári kerék jól van rátéve, a csukló most lett cserélve szintén, a féltengely is jól érzi magát. Futóműállításon nem mondtak semmi rendellenest, a kormányt se ütöttem meg..
Ha nem a tárcsa, akkor más tippeket várok, én kifogytam. -
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13096 üzenetére
Vegyél bmw-t, aztán hagyjál minket békén a hülyeségeiddel..
Igaza van a kukacnak, 18 évesen ekkora igényeket, megáll az eszem. Csajozós-kisfogyasztású-jólmenő-nemtúldrága kell, de sportautó nem, suzuki nem.. Mintha lenne annyi tapasztalatod, hogy ezeket meg is tudnád indokolni pontonként. -
feel good
aktív tag
Neked a jó kocsikázás azt jelenti, hogy ötvennel nem bír befordulni az autó mert felborul, közben kiesel az ülésből, és padlógázzal 20 másodperc felgyorsulni 80-ról 110-re?
Menj fel egyszer egy négykerekes 200-300 lovas kocsival a hegyekbe éjjel. Majd megérted. De szerintem inkább nem.
[ Szerkesztve ]
-
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13105 üzenetére
Vegyél egy régi swiftet 7-800 ezerért, van elektromos ablak, szervó, 1.3-as motorral 12 alatt százon van, sose romlik el, megy elég tisztességesen, nem rohadsz le vele, nem zabál, nem lopják el, és ennyi, kész. Túlragozod..
Ha meg 18 évesen ez így nem felel meg, akkor csak annyit tudok mondani, hogy a hiba benned van. Vegyél luxusautót, tankoljál bele 15 litert, apád meg majd állja a szervízköltséget gazdagon.
Hallgass arra, aki nálad tapasztaltabb. Ennyit kéne tenned.
[ Szerkesztve ]
-
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13110 üzenetére
Kihagytad azt, hogy mocskosul túl van árazva az összes volkswagen.
(ja de bocs, milliomos apuka tünci fiaként ezt leszarod, tudom)
-
feel good
aktív tag
-
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13115 üzenetére
Én?
Oké hogy határozatlan vagy, de pont ezért kéne leszállni a magas lóról.[ Szerkesztve ]
-
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13123 üzenetére
Mindjárt más.
Ebből a "nem jön szembe minden sarkon" kitételt lesz nehéz megtartani. Ami ritka, az drága. Ami ritka és olcsó (relatíve), az szar.
[Egy ilyen asszem mindegyik kitételnek megfelel. Van belőle 2000-es 13x lovas is.]
[ Szerkesztve ]
-
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13127 üzenetére
Patika állapotút ennyiért nem kapsz, de tuti, hogy kevesebb lesz vele a gond, mint egy neki megfelelő bmw-vel. Egy Honda sose esik szét (a németek se szoktak, de az origi japán Hondák meg aztán főleg nem)..
Az újszerű-olcsó-sportos-erős-nyolcatevő együtt már a lehetetlen határait feszegeti.
-
feel good
aktív tag
válasz Integra #13137 üzenetére
Sokszor sok is nekem.
1.1 milkóért milyen vétel volt?Mr, mint mr2 turbo? Életveszélyes lehet.. Azok asszem az utolsó pillanatban vesztik el a tapadást, de akkor durr. tapad-tapad-tapad-repülsz.
Honnan a francból szereztek itthon ilyen dolgokat? Ezekre van meg a japán emberke odakint? -
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13157 üzenetére
Nem te veszed, apád veszi.
-
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #13159 üzenetére
-
feel good
aktív tag
válasz dragonfx #13168 üzenetére
A Celicámat ezek közül egyik se "lépi le" gyári állapotban. Az M3 alatt melyik generációra gondolunk? Az új erős de nehéz, a régiek gyengék hozzá (és ha esetleg mégsem, hát nem tart sokból tekerni rajta).
A gyári Impreza/Evo ~1400 kiló és 280-300le, a Celica 1200 kiló legfeljebb,mindent beleszámolva, és picit erősebb utcai nyomáson is.
Na most lehet befejezni. -
feel good
aktív tag
válasz Declare #13221 üzenetére
Ja persze, a szokásos lemez, pénzből pénzt csinálni.
Mi csórón fogunk megdögleni, mindannyiunk.. Jó is ez! Mi lenne, ha mindenki olyan autóval járna, amilyennel szeretne, mint nyugaton? Ejj, ejj, de szar is lenne, ha az lenne a legnagyobb problémánk, hogy lassan telik meg a tank.
A leggyakrabban használt magyar szó a "lenne".
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen