- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Realme GT 2 - aláírjuk
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
Aktív témák
-
pro70
tag
-
dízelracer
senior tag
válasz zoo8800 #36398 üzenetére
Bakker, ezeken az amcsikon be kell szarni...
1. egy ilyen szörny legalább 2,5tonna.
2. az összes suv -nak alapból vajpuha ringatózós futóműve van (usa piacra pláne).
3. a súlypontja legalább 1méteres magasságban van.
4. ha jón nézem nem R888 van rajta.Visszahívják, elektronikán módosítanak annyit, hogy hamarabb avatkozzon közbe az esp és meg van oldva a hatalmas nagy probléma. Szánalmas ez a Toyota elleni lejáratókampány. De hibás a toyota is. Pontosan tudják, hogy egy olyan piacra kell autót gyártaniuk ahol olyan idióták ülnek a volánnál akik ha felakad"na" (de nem akad) a gázpedál, ők bizony nyélgázon beleszáguldanának bármibe mert nincs annyi eszük, hogy elfordítsanak egy 'kiba slusszkulcsot. Ilyen embereknek bolondbiztos autót kell gyártani.
-
Zewa
senior tag
válasz zoo8800 #36562 üzenetére
Bezony ám! Ezek a fekete/bézs bőr belsők nagyon szépek.
A Merga vörös is elmegy de ez a zöld elég ronda. Persze kinek a pap, kinek a paplan feeling.Nem könnyű lehet találni de esetleg egy Corsa GSI /Corsa OPC is érdekes lehet.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Sipi16
senior tag
válasz zoo8800 #36573 üzenetére
Tudtom szerint az az A, B, és Viano Merci-nek nincsenek társai a másik két németnél. Talán az A2-es és A3-as ami lehet, de azok sem igazán.
Szöke nönek tanulni jó az elsö kettö. A harmadik az szerintem is nagy félrelépés volt, de az A, B egyáltalán nem rossz. (Tapasztalat )
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #36678 üzenetére
mondjuk azt hogy láttam már pár ilyet, meg a nagyobb testvéreit is ismerem test közelből
persze minden moci tud sokat enni ha nyomják neki de ezt 10l alá nem lehet le vinni pl egy bora méretű kasztniban, és tetvesül szerviz igényes...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #36680 üzenetére
a 2,3 VR5-ön?
trafok minden mennyiségben, folytó szelep (léptető motor) EGR szelep, lambda szonda.
azon kívül szokásos VR gondok termosztát ház elmállik, baromi meleg a HF ezért hajlamos hengerfejesedni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
!Overdose!
őstag
válasz zoo8800 #36694 üzenetére
Emlékezetből írtam. Apósomnak volt egy 1.2-es Puntója. De akkor lássuk:
vezérműszíj: Dayco: 3536, Bosch: 3712-5490, Gates: 6110
feszítőgörgő: SKF: 4750, Ruville (Koyo): 4225Vannak olcsóbbak is persze, de minőségben nem mennék ezek alá. Egyébként Unix-os árak, nyilván ennél olcsóbban is be lehet szerezni az alkatrészeket, például az Autótékánál. Nem mellesleg egy vízpumpa, amit illik cserélni bármilyen márkából drágább, mint nekem a Hondába a gyári japán beszállítótól. És ezek ugye utángyártott alkatrészek.
Ne emeld fel a hangod, nincs értelme. Lehet kapni valóban 4k körül vezérműszíj+feszítőgörgő kombót, de én azt nem tenném be az autómba kb. 100.000 km-re.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz zoo8800 #36698 üzenetére
Én ennél komolyabb csapágyat és úgy egyébként alkatrészeket használok. Lehetőség szerint gyárit vagy gyári beszállítótól, ha nem lehetséges, akkor aftermarket termékből is az elérhető legjobbat. Én nem bíznám a szelepeim és dugóim épségét egy 2k-s feszítőgörgőre. Ha te igen, lelked rajta. Más a hozzáállásunk. Részemről lezárva.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Def26
félisten
válasz zoo8800 #36836 üzenetére
Igen csak nem tudom, hogy ha gond lesz, melyikhez találok olcsóbban alkatrészt stb. Egyáltalán egy ilyen nagy autónak mi az a km ami már korosnak/sokank számít. PL. Budaörsön néztem a Fordnál vannak Mondeok 2004 éves 125000-15000km-ig. Olyan 1800000-2000000FT -ig.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
válasz zoo8800 #36843 üzenetére
"A linkelt Fiestában 082294 km van, vagyis 100% pörgetve volt az óra."
Mit értesz azon, hogy 100% pörgetve volt? Szerinted mit érdemes venni akkor az adott pénzből dízelben? (kb. 1.600.000)
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
dízelracer
senior tag
válasz zoo8800 #36922 üzenetére
Na ja. Kifelé jövet egy "átmegyek a konkurenciához megnézem ott mennyi rendkívüli kedvezményt kapok, úgy is az dönt majd." kijelentéssel kell búcsúzni hátha... Az tuti, hogy egy szarrágó köcsög lesz az ember a szemükben de igazából ki nem szarik magasról a véleményükre? Ez kőkeményen zsebre megy.
-
devast
addikt
válasz zoo8800 #36922 üzenetére
Egyenlőre csak egyszer voltunk bent puhatolózni, beszélgettünk mi merre finanszírozásról stb, konkrétan alku még nem igazán volt. Mivel én sajnos helyileg nem vagyok ott, ezért faternek egyedül kell alkudozni, csak valami reális célárat kéne neki mondanom ami fölé ne menjen. Eredetileg 3-4m között szeretett volna autót venni, de valami félelem a kínálat annyiért Nekem egy 16 éves passat-om van, de még ezek a mostani 5m-es autók is gyufáskatulyának tűnnek ahhoz képest
-
devast
addikt
válasz zoo8800 #36927 üzenetére
Családi autó kell, szóval az ilyen kis kompaktok, vagy kis csomagtartóval rendelkező autók kizárva Kategóriájában meg az octavia tűnt messze a legnagyobbnak. Megint más kérdés, hogy kis benzines turbót csak a vw konszern/ fiat konszern gyárt jelenleg, opel-nél csak az új astrában elérhető ami meg kicsi Akkor keményen ráállítom fatert az alkudozásra. Olyankor mi a helyzet ha nem akarnak engedni / annyit engedni? Fel kell keresni másik márkakereskedést? Fizikálisan az elég nehéz / időrabló feladat lenne sajnos.
-
devast
addikt
válasz zoo8800 #36937 üzenetére
Valahogy úgy értettem, szinte mindent ki kell benne cserélni a motoron és a kasznin kívül, hogy megbízható legyen, és szerintem még akkor se hozza a gyári új megbízhatóság szintjét. Megint más dolog, ha csattansz azzal akkor meghalsz, nem kell szépíteni De legalább jó könnyű
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #36942 üzenetére
inkább kisebb részét látod viszont egy felújítót/épített autó eladásánál.
mert ha csináltatod akkor nagyon sokat fizetsz, amit nem fognak neked kifizetni, ha meg magad akkor is ugyan ott vagy hogy amit te beletettél munkát azt úgy se fizetik meg."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest