- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz #85552128 #5165 üzenetére
ne legyél már ennyire korlátolt. Nem csak tizenéves gyerekek játszanak, akiknek jobb dolguk sincs, mint egész nap a gép előtt kockulni. Sőt szerintem a többség nem ebből a korosztályból kerül ki. Van akinek munka mellett heti néhány óra játékra van ideje, nem többre. A havi fizetéséből röhögve kiköhögi a csomagok árát (lehet mégse annyira korlátolt és mégse annyira hülye, ahogy írtad, ha simán megengedheti magának?). Ami kinti áron nézve kb. olyan mintha beülnél a kocsmába és kérnél egy felest magadnak.
Egyébként nem 3 dollárról beszélünk, hanem 20-30-ról. Amiből kb. 30 100.000 kredites packot vehetsz. Van aki többet is vesz egyszerre. Lehet szeretni, nem szeretni, ez van.
-
warcat
veterán
válasz #85552128 #5171 üzenetére
Még mindig magadból indulsz ki,ezért a cipőért 250 eurót fizettek: (2012, Diablo 3 RMAH)
Nem egyedi eset,de persze 10-20 euró közötti tételek pörögtek igazán.Az a tömeg,amely ez utóbbi forgalmat produkálta,nem filóz sokat pár tucat ládán hasonló értékben.Veszik azokat a ládákat bőven,csak nem mi itthon, viszont olyan szintű grindelés van jutalom nélkül(ez a része nem új),ám most szar (irreálisan gyenge) fegyverekkel,ami megöli a kedvet,hogy egyáltalán elindítsam a multit. ME3-ban egy sima BW-I el is erősnek érezhetted magad.
Egy horda módnál ahol nincs pvp (ahonnan érkezne a "Blood Steve megölt a 200 eurós p2win géppityuval" panaszáradat),az lenne a normális célkitűzés,hogy minden felszerelés jó legyen,miért kell egy sima pajzs nélküli "alap" ellenféllel élethalálharcot vívni ha nem áldott meg a sors a 4 használható fegyver egyikével?Linkeltétek nem olyan régen azt a fegyveres videót,az a fegyver,amivel goldon menekülni kell a sima töltelék elől,az életképtelen és ez hülyeség.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
válasz #85552128 #5174 üzenetére
Én pl. sohasem próbáltam ki a multit, se ME3-ban, se MEA-ban, pedig mindkettő próbál ösztönözni erre a single kampányból (Galaxy at War és most APEX missions). Ha multizni lenne kedvem, hatalmas a kínálat minden téren, és nyilán jobba lesz multizni egy arra kihegyezett (single kampányt legfeljebb dísz/demó/tutorial jelleggel kínáló) játékban.
Van egy új grafikai/teljesítmény anomália a játékban. Visszamentem a Tempestre, ahol eddig is hektikus volt az fps (nem csak, de főleg cutscene alatt), de most olyat csinál, hogy bizonyos kameranézetekben és némileg véletlenszerűen bezuhan ~35 fps-re, de ha mentek egyet (talán mást is elég nyomkodni az ESC-el előhúzott menüben, passz, de egy helyben állni nem elég), akkor felszalad 60-ra úgy, hogy alig változik a GPU használat, de a CPU-é mint ha jócskán megnőne (update előtt is CPU limitesnek tűnt a Tempest): 1, 2
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Romvr
őstag
válasz #85552128 #5505 üzenetére
Szerintem egy ilyen furcsa arcú idegenhez illik a kicsit "elnagyolt átélés". De az tény hogy lehetett volna mit pontosítani, de a végre normális arcmimika nekem ellensúlyozta.
Nézd meg az elején csak nyílt és csukódott a szája mint egy gépnek de a végén szinte olvasni lehetett volna az ajkairól a szöveget. Jó volna ha a 2.0 pach-be ezt a megoldást átraknák a többi karakterre is (persze némi finomhangolás után) és akkor a "rossz a mimika" meme mehet a kukába. Kérdés hogy mekkora nehézséggel járna a BW-nek ezt kivitelezni.
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz #85552128 #5523 üzenetére
Ezt néztem, de állandó jelleggel 70% körül megy a Phenom2 4 magja. 80 fölé nem megy a játék alatt (1080p-ben). Ettől független majd karácsony, vagy karácsony után az uborkaszezonra tervezek RyZenre váltást, addig jó lesz még a mostani.
szerk: mit használsz a kiíratásra?
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz #85552128 #5523 üzenetére
"felesleges nagy a látótér" -> Javaslok egy ilyet.
(#5524) CPT.Pirk -> szerintem vegyél inkább ma egy használt 2500K-t (sokkal olcsóbb és nem kell várni rá)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz #85552128 #5526 üzenetére
Azt hiszem az AA lesz a ludas, nem a proci. Bekapcsoltam a "gyári" medium, majd a gyári high beállítást, mindegyikben normálisan fut a játék. A kép alapján mindkettőben FXAA-t használ, nem azt a másikat, nekem meg végig az volt bekapcsolva mert jóval szebb végeredményt ad.Mediumban 55-60fps a képen látható rész, high-ban stabil 40. Mikrolagot per pillanat nem éreztem. Egy dolog van nálam kikapcsolva, az config fájlból a motion blur. Azt az effektet utálom.
Btw. mivel lehet az osd-vel egyben képet kiexportálni? Arra még nem jöttem rá.
janos666: Intellel száguldozni a fiatalok szórakozása!
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
-KP-
addikt
-
válasz #85552128 #5624 üzenetére
Erről jut szembe, hogy nem kaptunk a MEA-val egy Keep/Tapestry félét (pedig azt hittem fogunk).
Ez egy nagyon félreérthető túlzás. Már azt hittem lemaradtam valamiről.
Found every memory trigger and viewed all of Alec's hidden memories—>
Alters dialogue with sibling. Ryder recalls Alec's memory and figures out the Scourge. (Ryder learns of the cause of Jien Garson's death and the Reaper threat to the Milky Way.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Romvr
őstag
válasz #85552128 #5624 üzenetére
Ahogy sejtettem. Nincs súlya egyik döntésnek sem a fő vagy a mellékküldetéseknél. Előfordul hogy 1-2 jelentéktelen mellékszereplő meghal/életben marad, de a legtöbb amire hatással van az pár új dialógus sor és kész. Ez azért szomorú
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz #85552128 #5683 üzenetére
Azt hiszem ez történt... Nincs valami konkrét infó a következő patch-ről?
Abban az említett matchben lelőtt ellenségek egy része továbbra is állva maradt és lehetett lőni rájuk.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
S e t h
nagyúr
válasz #85552128 #6134 üzenetére
Az meg is volt, plusz ami növeli a tárolókapacitást.
Most rajta ülök több ponton, de egyik lehetőség sem tűnik annyival szimpatikusabbnak hogy azt válasszam.
Ásvány? Credit? Több vásárlási lehetőség az eladóknál?This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
-
válasz #85552128 #6291 üzenetére
Ha nem lenne egy olyan rossz szokásom, hogy folyton törlöm a hátam mögött a régi mentéseim, akkor szívesen csinálnék pár screenshot-ot és kis összevetést, de írtam már ezt itt egyszer, hogy:
A MEA-ban szerintem lényegében csak az "olcsó cirkuszi, füst és tükrök" jellegű trükkökbol van több, néhány új "mézes mázas csili-villi parasztvakító" effekt az, ami egyéni ízléstől és adott jelenettől függően néha nagyon tetszetős, de máskor kifejezetten béna hatást kelthet
(lásd pl. az agresszív Depth Of Field, ami néha nevetségesen túlzó mértékben képregényábrát generál egy amúgy tű éles és részletgazdag képkockából, mint ha leesett volna a megfigyelő fejéről a szódásszifonszemüveg, vagy glitch glitch hátán, mikor pl. a sisaküvegen át élesen látni az elmaszatolt hátteret, ahogy a Habitat 7 landolás után a cutscene-ben is elég feltűnő volt ez, de másol is előfordul hasonló + még nagyobb bughalmaz az első ránézésre szép Temporal AA, ami aztán tönkrevág sok animált effektet, illetve tényleg semmi más, csak olcsó parasztmécses a Chromatic Aberration és társai),
míg a DAI-ban szerintem sokkal több a "kézimunka", több az egyedien kidolgozott elem, több a ténylegesen értékes grafikai tartalom, van némi "lelke", vagy mondjuk úgy "művészi értéke" is a látványnak (bár mielőtt félreértenéd: több!=sok), nem csak a nyers poligonszáma és textúrafelbontása, vagy shaderek darabszáma/kódhossza dominál. Nem az egymásra halmozott általános jellegű post-process szűrők száma viszi a pálmát, hanem inkább az, hogy ki hova hány vonalat/görbét húzott be kézzel és ezt mennyire gondolta át, és nem minden csak szintetikus ízű, kvázi-random generált kinézetű, vagy ugyan annak az egy-két elemnek a sokadik újrahasznosítása.Nem akarom bálványozni a DAI-t (!), csak relatívan hasonlítom őket össze, de szerintem a DAI egy dolgos kisiparos portéka abban a világban, ahol a MEA csak egy klónozott sorozatgyártmány. Az egyikről azt érzem, hogy olyanok rakták össze, aki közül legalább néhányakat érdekelt legalább egy kicsit, hogy mit csináltak (egy fantasy RPG féleséget), míg a másikat összefarmolták a humán droidok, akiket hidegen hagyott, hogy az item_#2653 fekete monolitról bárki elhiszi-e majd, hogy a scene_#125-ben még vízszűrő pumpa, scene_#312-ben pedig térhajtómű, pedig scene_#48-ban még adattároló volt, és még a színét sem változtatták meg, hátha az átvert volna bárkit.
Ha veszel például egy téglakupacot, akkor a DAI-ban az úgy néz ki, mint ha kézileg lenne eligazgatva, hogy hihetően nézzen ki, mint ha egy környező falból hullott volna ki, míg a MEA-ban lesüt róla, hogy valami szintetikus algoritmus generált le valami kvázi-random elrendezést, amihez utána lusták voltak picit hozzányúlni kézzel, hogy hihető legyen, az sem érdekelte őket, hogy vajon miből hullhatott volna ki, ha nincs hiányos fal a környékén (azt ne is feszegessük, hogy a hiánytalan falak ránézésre sokkal nagyobb blokkokból épülnek fel, az már csak szőrszálhasogatás, és ki lehetne magyarázni), csak valaki odahordta, mondjuk egy "unatkozó remnant bot".
De szerintem a vertikális periféria is sokkal üresebb MEA-ban. A DAI-ban képesek odatenni szobrokat az égboltba nyúlva, ahova sok játékos talán fel sem néz, csak távolról látni őket kicsiben, a MEA-ban pedig általában van egy üres égbolt, ami valahol metsződik az üres terepvonallal.
Persze a DAI-ban is van üres sivatag is, nem kell vádaskodni, hogy túlértékelem a DAI-t, mert megint mondom, relatívan próbálom nézni a kettőt, nem azt próbálom bizonygatni, hogy a DAI egy remekmű, csak ez áll legközelebb, mert majdnem ugyan az a motor dolgozik alattuk és időben egymást követő Bioware címek.Gépigény: Én azt mondtam, hogy hasonlítsd össze a DAI és MEA gépigényét és látványát, ne azt, hogy a megjelenéskor kapható csúcskártyákon éppen akkor rendre hogy futottak. Szerintem a MEA-nak ilyen látvánnyal indokolatlanul magasabb a gépigénye, mint a DAI-nak. Hasonlóan kéne futniuk ugyan azon a gépen, mikor kikapcsolsz minden olyan effektet/szűrőt/feature-t, ami nem érhető el mindkettőben és kapcsolgatható (pl. mindkettőben kilövöd az anti-aliasing opciókat, stb), mert én nem látok semmi olyat, ami indokolná a durván 1.5x-2x gépigényt (a RAM igény talán közelebb áll a 2x-hez, GPU izomból 1.5x-et saccolok [szerintem értelmes beállításokkal, amiben sok szűrő Off], CPU passz).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz #85552128 #6294 üzenetére
Részben elbeszélünk egymás mellett. Nekem a "grafikai minőség" az, hogy szerintem mennyire "értékes a látvány", mint összkép, amit bizonyos korlátokig több oldalról közelítve is el lehet érni (pl. be lehet tenni ormótlan ronda textúrákból is hatalmas felbontású verziókat, vagy nevetségesen alacsony felbontásból is meg lehet próbálni kihozni a lehető legjobbat, és ugyan így geometria, hogy nézhet ki valami "szögletesnek" akkor is, ha irdatlan mennyiségű sokszöget pazarol el a váza, de hihetetlen kevés pontból dolgozva is meg lehet próbálni összeügyeskedni valamit, stb, stb, majd aztán jön az összkép, hogy mikor nem egy-egy elemet vizsgálunk egy editor-ban, hanem járkálunk a kész játékvilágban, akkor hogy fest az egész...) és nem csak technológiai kérdés, hanem már a rajzasztal mögött ülő emberek elméjében indul, hogy miként álmodja meg a koncepciót, illetve hogy abból mit sikerül majd átültetni a végtermékbe a technológiákkal.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
-KP-
addikt
válasz #85552128 #6357 üzenetére
magyarázd már meg légyszi. Világ életemben így használtam szinte mindig a gépet. Sose volt gondom semmivel. Andromeda is csak 1.08 óta produkál furcsaságokat. Tán 1 játékkal találkoztam 10 év alatt, ami nem szerette, amíg játszottam vele visszakapcsoltam, utána megint ki.
[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz #85552128 #6389 üzenetére
Valószínűleg átalakítják a céget, mert olyan körülmények között ahogy az Andromeda fejlesztése zajlott, úgy az Anthemet se lehet normálisan megcsinálni. 3 időzónában lévő különböző fejlesztőcsapatokat szinkronban dolgoztatni ugyanazon a programon elég problémás, hogy csak az egyik legnagyobb gondot említsem...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #6430 üzenetére
Irja a cikk is hogy az hoax volt, de mas forras is ezt allitja.
"The good news: that Facebook post was a hoax. The bad news: they guessed correctly. Mass Effect: Andromeda will indeed not be receiving any single-player DLC, three people familiar with BioWare’s plans have told me."
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
válasz #85552128 #6465 üzenetére
Addressed issue where it was possible for the player to be attacked during initial conversation with Bain Massani on Eos
Pedig ez még szórakoztató is volt, mikor apránként felfalt egy kis vadállat, miközben úgy volt beragadva a kamera, hogy nem is láttam ki beszél hozzám, vagy hogy honnan jön a sérülés, amitől elég sejtelmes hangulata volt a dolognak, mint ha elkapott volna valami stasis field, ami lassan kiszorítja belőlem a lelket, miközben egy pszichopata higgadtan mormog nekem valamit (ami nem utal arra, hogy épp bántalmaz).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#74018560
törölt tag
válasz #85552128 #6654 üzenetére
Jaja, én is csak néztem, hogy mi a szar ez, valami fúrótorony, erre 2 másodperc alatt megfingatott
Aztán majdnem kicsináltam több mint fél óra harc után és levert
Upgradelni kéne a fegyvereim. Ezek a katt fegyverek nem nagyon jönnek be, Pathfinder settel nyomtam eddig, de már kezd gyengének tűnni.
Egyelőre bányászgattam, hátha összejön egy Windowmaker sniperre
-
AAtt1la
aktív tag
válasz #85552128 #6727 üzenetére
A multihoz biztos jön valami.
A jövőről nem hiszem,hogy bármit is tudnának mondani.Jelenleg Anthem,új DA ami fejlesztés alatt állnak.Ha ezek elkészülnek,talán nekiállnak egy új ME fejlesztésnek,amiben a jelenlegi EA-t ismerve,valószínűleg nagyobb hangsúlyt kap a multis élmény.
Max.egy érzelmes videót kapunk a széria történelméről. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen