- Honor 200 Pro - mobilportré
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #6627 üzenetére
Igen ezek a miniboss dolgok idegesítőek minden játéknál.
De a ME3-ban pl a reaper amit kinyírunk Rannoch-on na mondom jeah végre van valami fegyver a reaperek ellen és ezért kellett ott szenvedni és, ha megmentettem a Geth-eket meg a Quarian-okat akkor tuti a hyper okossá tett Geth-ek tovább fejlesztik majd és lesz egy jó kis űrcsata míg be nem izzítod a Crucible-t ami meg majd jól elintézi őket.
Erre mi van? Semmi! Mi lett azzal, hogy akkor kell lőni ezekre a gyökerekre amikor tölt a fegyverük? Meg a Földön miért tudtad a két reapert olyan egyszerűen kinyírni???? Ok az első csak AA Gun, de akkor is reaper, ha egy Chain kinyírja akkor minek szenvedtél Rannoch-on?? A másik reapert is simán szétlövöd két rakétával meg némi földi tűzerővel amikor előtte a teljes Quarian flotta kellett hozzá meg a Normandy és akkor is csak összeesett és nem robbant fel. Bakker a Chain a ME2-ben pl egy HeavyMech-et sem nyír ki, ha fent van a pajzsa legalább is Insanity-ben, esetleg, ha a Chain helyett azt a Reaper Gun-t adták volna amiből van egy Palaven holdján meg egy Truchanka-n amikor Victus fiát kell megmenteni akkor ok Reaper ellen Reaper tech-el, de nem.
Na mindegy ezt elkúrták majd a ME4 talán jobb lesz mert, ha minden igaz akkor az egy másik történet lesz.OFF
Nem tudja valaki, hogy ME2-ben FemShep-nek hogyan lehet Miranda ruhát adni anélkül, hogy átírnám a bUseBackgroundLevelStreaming=True-t False-ra mert így nincs hang a Normandy-n.
Tudom ott a ModManager, de az pontosan ugyan ezt csinálja azaz átállítja ezt az értéket és az öltözékeket meg hozzáfűzi a többihez.
És nem találtam megoldást csak egy arcot a BSN-en aki azt állítja, hogy enélkül is megy neki, de meg nem osztaná, hogy hogyan. -
Polllen
nagyúr
válasz Ryder62 #6627 üzenetére
A második rész főellensége nem csak idegesítő, de gagyi is...
Saren legyőzése rendben van egyébként. Igaz én alapból nem szeretem, ha a játék nehézségét az adja, hogy csak tripla rakétavetővel lehet megölni az ellenséget és nem az, hogy pontosan lő, jól mozog, stb-stb.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Eli_Stone
aktív tag
-
válasz Ryder62 #6704 üzenetére
Hogy is volt ez: ME1-nél el lehet érni a level cap-et nulláról és csak a DAO-nál kellett ehhez egy reinkarnált karakterrel kezdeni?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #6704 üzenetére
Én 28óra toltam végig FemShep-el a 2-t Insanity-n minden DLC-vel és mellék küldetéssel illetve vagy egy napot tököltem a moddal, hogy hordhassam Miranda ruháját, de csak úgy sikerült megoldani, hogy a normandy-n nem volt hang csak a háttérzajok. Aztán feladtam és csináltam egy olyan mod-ot, hogy minden egyéb karakter (nem csapattag) és ME1-es páncél hordható és így a hétköznapi ruhám és a páncélom is a ME1-ből a Consort ruhája
Meg a ME3-ban is hozzáadtam amit lehetett fentebb linkeltem is, hogyan lehet és most is a Consort ruhája a hétköznapi viseletem csak az nem tetszik, hogy az 1, 2-höz képest ebben a ruhában megnőtt femshep melle
Erről jut eszembe nem tudja nekem valaki a texmod-al kiexportálni a 3-ból ezt a Consort-os ruhát mert megcsinálnám HD-ra csak mint írtam nekem folyton összeomlik a ME3.exe, ha texmod-al akarom indítani.
Ha kell akkor ez a mesh kódja (Mesh=(Male="BIOG_HMM_ARM_CTH_R.CTHe.HMM_ARM_CTHe_MDL",
MaleMaterialOverride="BIOG_HMM_ARM_CTH_R.CTHe.HMM_ARM_CTHe_MAT_3a",
Female="BIOG_HMF_ARM_CTH_R.CTHg.HMF_ARM_CTHg_MDL",
FemaleMaterialOverride="BIOG_HMF_ARM_CTH_R.CTHg.HMF_ARM_CTHg_MAT_1a"),
Id=34,PlotFlag=-1,Type=CustomizableType_Torso)vagy ez
(Mesh=(Male="BIOG_HMM_ARM_CTH_R.CTHe.HMM_ARM_CTHe_MDL",
MaleMaterialOverride="BIOG_HMM_ARM_CTH_R.CTHe.HMM_ARM_CTHe_MAT_2a",
Female="BIOG_HMF_ARM_CTH_R.CTHg.HMF_ARM_CTHg_MDL",
FemaleMaterialOverride="BIOG_HMF_ARM_CTH_R.CTHg.HMF_ARM_CTHg_MAT_2a"),
Id=33,PlotFlag=-1,Type=CustomizableType_Torso)ugyan az a két ruha csak a szín más.
[ Szerkesztve ]
-
zolee0307
őstag
-
válasz Ryder62 #6850 üzenetére
Hasonló logikával az ellenkezőjét is kérdezheted:
Miért kéne azon eldőlnie egy univerzum sorsának, hogy egy ember hány segfejjel haverkodott össze a kocsmában és hány kedves arccal volt kőbunkó? A végén hologramban manifesztálódó ultimate AI-t miért érdekelné, hogy Shepard melyik "mellékszereplőt" (értsd: nekünk mellékszereplő, számára inszignifikáns tényező....) miként kezelte?
A Cruicible-t építő csapatot miért érdekelné, hogy Shepard hányszor rúgott be az Afterlife klubban?Nekem nem is tetszene, ha lenne csilliónyi befejezés amiket teljesen érdektelen dolgok alakulása determinál.
Miért lenne kötelező a példamutató hősnek megkapnia jutalmát, a bukó renegátnak pedig bűnhődnie, mint ha valamiféle isteni igazságszolgáltatásról szólna a történet?
De akár azt is mondhatom, hogy aki tényleg önzetlen volt, az boldogan áldozta fel magát a végén, aki önző volt, az megbűnhődött, mert nem élhette túl, ahogy szerette volna.A nagy boss fight-okat mindig utáltam, főleg egy olyan játékban, ami alapvetően nem arról szól hogy hány rakétát tudsz magaddal cipelni, hanem a történetről.
A csapatirányítással egyetértek. Még a DAO végén sírtam amiatt, úgyhogy itt már nem vártam mást. De valahol belátható, hogy nem mehet át egy történetmesélős akciójáték RTS-be félúton.
Mondjuk ezt én is úgy képzeltem el, hogy a Normandy-n körbeálljuk majd a parancsnoki központos kerekasztalt Wrex, Garus, Taly, Liara, stb és párbeszédek formájában hozunk pár stratégiai döntést.
A fontos szerintem az, hogy míg játszottál, addig végig úgy érezted, hogy van választásod. Akkor is, ha igazából sohasem dönthettél lényeges kérdésekben.
Márpedig választási lehetőséged (ha mást nem az illúziója) megvan a végén is.Én már többször is végigjátszottam az első és második részt. Mindig kb. egyformán, mert úgy próbáltam dönteni, ahogy én magam is tennék abban a helyzetben. Csak azért játszottam többször is végig, hogy biztos ne maradjak le semmiről és mert szerettem abban a világban mozogni, egy darabig Commander Shepard lenni.
És egy ekkora történetnek szerintem kell lezárás. De nem úgy, hogy: ' Hmm. Lássuk csak miket csináltál eddig (hányszor híztad le a WC-t, hányszor etetted meg az aranyhaladat melyik seggfejet lőtted fejbe, blabblablaaa...) -> Nos, akkor Tali meghal, Garrus megnősül, a fű kék lesz, a hajad zöld, és 12 rakétával kell majd kinyírnod az ellenfeledet, aki most egy [blabbla] lesz, és a végén túléled, mert mindig megmostad a kezed miután kiverted a fa...dat....
Egy univerzum sorsa szerintem nem az apróságokon kell, hogy eldőljön. De döntést kaptál a végén is.És lehet dobálózni, hogy csak a színekben tér el.
Lóf@ssst! Akkor csak nem figyeltél és nem gondoltad végig, hogy miről döntesz. Vagy nem volt kellő fantáziád, hogy elképzeld az egyes opciók jelentését.És ha nem játszanád végig többféle módon (vagy néznéd meg youtube-on a befejezéseket), akkor nem is tudnál róla, hogy mind egyforma képeket mutogat neked más színekkel.
Pedig ha őszintén játszod végig hatszor, akkor hatszor is ugyanazt választod!A befejezést csak egyszer eléd meg. Ha újrajátszod és gyökeresen más lesz a vége, akkor nincs is befejezés.
De szerintem igazából semmi olyat nem tehetünk a játék alatt, ami egy univerzum sorsát determinálhatná. (Kivéve azt, hogy eljuttattuk a Cruicibe-t a Citadell-ig, de az megint nem azon múlt hányszor csevegtél Kally Chambers-el unalmadban.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Ryder62 #6850 üzenetére
Én abban látom a keserűség jó részét (nem mondom, hogy mindenki besorolható!), hogy:
[Első típus - kalandjátékos]
Volt egy elképzelése arról, hogy az összes apró kis döntése miként fogja majd alakítani a végkimenetelt. (Hisz ő ezért dolgozott 100+ órát, hogy minden pikk-pakk úgy legyen, ahogy ő szeretné. -> Hé! Miért is lenne kötelező azt kapnia, amit ő szeretne???)
A végén pedig nem tudta elfogadni azt, hogy hirtelen egy új és váratlan helyzetbe állították, ahol egy nehéz döntést kell meghoznia mindenféle segítség nélkül. Senkihez sem tudott tanácsért fordulni, neki egyedül kellett dönteni arra a szűkös tudására hagyatkozva, amit itt kapott. Sőt, egyenesen döntési kényszerben volt és számára talán megoldhatatlan volt a feladvány (főképp talán azért, mert már nem is figyelt).
(És még utána azt mondja, hogy a játék nem a döntésekről szól... Arról ne beszéljünk, hogy elfogadhatóak-e számára az opciók -> Csak ismétlem, hogy miért is kéne kötelezően megkapnia, amit ő szeretne...?)
Ő úgy érezte, hogy akkor az egész eddigi játék hiábavaló volt. Mint ha egy széket rúgtak volna ki alóla, elvették tőle a megálmodott befejezésüket (mérgesek lettek az elveszett idejükért, nem voltak hajlandóak belemenni az új játékba).
Mint ha befejezés nélkül ért volna véget a játék, ahol ők látták és egy új kezdődött volna, amit nem is akartak már megismerni. Csak ültek ott azon bánkódva, amit szerintük elvesztettek (a megálmodott befejezésüket). Közben pedig nem látták a fától az erdőt, hogy mit hagynak ki azzal, hogy nem koncentrálnak arra, amit helyette kaptak. (Még ha nem is elég jó nekik, a semmitől igeni is többet kaphattak volna.)
Ledöbbenve, önsajnáltató agóniában álltak úgy egy döntés előtt, ami nem érdekelte őket. Itt kész, vége, csináltak valamit és mentek duzzogni. A színkodoló téma pedig csak olaj a tűzre, hogy lett min lovagolniuk: nem is volt igazi választásuk. (Volt, csak nem ismerték fel.)[Második típus - akciójátékos]
Ki akarta herélni a főgonoszt, erre egy komoly filozófiai és erkölcsi probléma elé állították, amit nem is volt kedve átgondolni, mert csak az lebegett a szeme előtt, hogy hova lője a rakétáit hogy megpusztuljon végre a gonosz.
Persze, hogy esélytelen volt, hogy átgondolja ezt a kérdést.
És ő plecsniosztást akart a végén, amiért hősiesen megpusztította a gonoszokat. (Vegyük észre hogy szándékosan ismételgetem, hogy: gonoszok - esélytelen, hogy belegondoljon abba, miről beszélt az "evil mastermind" a végén, nem hogy abba, hogy tényleg gonosz-e...).És akkor vázolok még egyet, ahova magamat is sorolnám (de nem vagyok egyedül):
Megannyi élvezetes játékóra után, mely során megismertem egy csodálatos univerzumot és átéltem sok izgalmas kalandot, közben pedig folyamatosan válaszokat keresetem a kérdéseimre (HÉ! Kimondta hogy a Reaperek "gonoszok"? Én mindig is megismerni akartam őket, sohasem elpusztítani, csak ha nincs más mód!) és néhány érdekes döntést is meg kellett hoznom (a szabad akarat illúziója bőven elég egy játékban, nem érdekes, hogy ténylegesen milyen kihatásuk volt, ezek a döntések az én fantáziámban, ahol latolgattam a vonatkozásaikat komoly súllyal bírtak és ez az ami számított) most elértem az út végére, ahol kizökkentettek végre egy kicsit a rutinos információszerzés, kalandozás és lövöldözés világából, hogy a kezembe adják az univerzum sorsát egy filozófiai kérdés formájában.
Én tényleg meghatva éreztem magam ebben a pillanatban, hogy egyáltalán megadatott nekem ez a választás, én vagyok az, aki most itt áll és az én kezembe adták a döntést. (Már egy nagyobb jutalmazás számomra, mint egy plecsniosztás).
Leperegtek előttem a játék fontosabb eseményei, ahogy próbáltam mérlegelni mit is jelentenek ezek az opciók erre a világra nézve.
Végig "középutat" jártam (tettem jót és rosszat, de talán túl sok rosszat, hogy szentként mehetnék a mennybe), mégis megkaptam mindhárom döntési lehetőséget és beláthattam, hogy végső soron hová húz a szívem.
Teljes katarzisban és mély elégedettséggel ugorhattam bele a kék sugárnyalábba, átérezve hogy mit is jelent ez. Nem logikailag, hogy mi történik most, már csak érzelmileg, hogy "átadva magam a mindenségnek megváltoztatom, jobbá teszem és ezzel megmentem a világot".
Engem ezután nem igazán érdekeltek a színek vagy hogy miket mutogatnak még. Azzal az érzéssel voltam eltelve, ami elöntött, mikor meghoztam a döntésemet.Ezután szerinted bebizonyíthatja nekem bárki egy olyan youtube videóval, amin azt látom, hogy minden befejezés egyforma, csak a színük más, hogy én nem hoztam meg magamban egy nagyon komoly filozófiai és erkölcsi döntést, mely az én értelmezésemben megváltoztatta a Mass Effect univerzum sorsát?
Kedvem sem volt kielemezni a dolgokat, hogy vajon mibe lehet belekötni. (Ez már csak később következett, mikor elmúlt az érzés és meg akartam érteni hogy másoknak mi a gondja.)Ez a játék az én elmémben és akár mondhatjuk úgy, hogy a szívemben zárult le egy katartikus élménnyel. Nem a záró képsorok színei határozták meg a hangulatomat.
Ezt már nem vehetik el tőlem és eredendően egyszeri élmény volt. Akárhányszor ismételném meg a játékot, aminek akárhány bármennyire eltérő vége lehetne még, ez volt az igazi.
Elhiszem, hogy ezt kevesen tudták így átélni és nem is mindenkinek volt rá esélye (mert egyszerűen mást várt, de itt kizökkent és esélytelen volt erre ráhangolódni), de szerintem van tartalma.
Sőt, aki ezt megkapta, az többet kapott, mint bárki kapott volna egy számára ideális, de hagyományos befejezéstől. (Bossfight, plecsniosztás, pezsgőbontás a játékban és otthon a konyhában is).Sajnálom, hogy nem bírom szebben és érthetőbben megfogalmazni azt, hogy én mit éreztem a végén. (Nálam már az is nagy szó, ha bevallom, hogy érzek valamit, sőt, az érzések dominálnak a logika felett.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Ryder62 #6890 üzenetére
A beszélt nyelvet és a feliratokat szerintem implantátumok segítségével értjük meg mindenhol. És ha Shepard minden úgy ért, mint az anyanyelvét, akkor szerintem így a jó, hogy mi is mindent egyformán látunk és hallunk (a pedig belátható, hogy miért épp angol lett ez a közös nyelv...).
A sablonosságba pedig simán bemagyarázható, hogy ez csak a galaktikus globalizáció mellékterméke, mint ahogy nálunk is több lakásban megtalálhatod ugyan azt az IKEA katalógus konyhát.
De főleg a második részben javarészt egyébként is emberi kolóniák körül kutakodunk, még ha épp el is lepik a collector-ok vagy batarian-ok.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Iron Funeral
őstag
válasz Ryder62 #6881 üzenetére
Nem a szerepével volt bajom, hanem az implementálással... néha használni valamiféle pengét != állandóan azzal rohangálni. Bár ami azt illeti ani-Shepardkét ott van a TIM, szóval éppenséggel fölösleges volt bemutatni.
És azt sem mondom, hogy elképzelhetetlen, DE: [link] > [link].
Áll a mondás miszerint: "Don't Bring a Knife to a Gunfight", maga az, hogy valakit leszúrsz az nem nagy dolog, elképzelhető, ez az opcionális mód, de KL úgy gondolja, hogy lekardoz annak ellenére hogy van nálam 1-5 lőfegyver(+ OB)... te sem kardoznál le senkit ha a másiknál egy kalas' lenne Ha legalább lövöldözött volna, közelharcnál vált kardra és nem úgy mozog ki-be fedezékből mint Lara Croft akkor azt mondom, hogy ok, de így csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy: burn motherf*cker, burn.[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #6890 üzenetére
Na én nem emlékszem ilyesmire, de szerintem azt mondja, hogy People az meg nem egyenlő az emberekkel mert azt, ha jól fordítják akkor nép, vagy személyek az emberek Humans lenne, az egy dolog, hogy a magyar fordító csapat emberekre fordította kicsit benézték
(#6894) Ryder62
Már az is gáz, hogy feltápászkodik miután háromszor is sikerült úgy kicsinálnom, hogy felrobbant.[ Szerkesztve ]
-
JamesHun
addikt
válasz Ryder62 #6986 üzenetére
az, hogy mennyire változik a vége úgy is megjelenés napján kiderül
azért reménykedek, hogy egy kieg DLC is jön lassan, mert sok foltot kéne betömniük a készítőknek
meg multin is lenne mit foltozni, mert a játékosok összerakása a meccsekhez több mint szörnyűSeriesX: JamesSHun
-
válasz Ryder62 #6996 üzenetére
Én azon lepődtem meg, mikor a The Longest Journey-hez jött egy patch, hogy fusson több magos procikon és Vista alól is. Végig is toltam újra FullHD moncsin a jó kis 640x480-as grafikával. OpenGL vagy DirectX patch viszont nem jött hozzá, hogy a voodoo-kat maga mögött hagyott gépeken is legyen GPU gyorsítás, ha nem vinné el software módban egy olyan több magos CPU egy szála, ami Vistát futtat.
Fura nekem ez a win7 emlegetés. A win 7 lényegében egy Vista 2.0
Ami nem fut Vistán, az 7-esen se, de ami fut Vistán, az 7-esen is.És az ME alatti UT motor már Vistához készült (ez a játék nem használja, de tud DX10-et is)
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Tibicsucsu
aktív tag
válasz Ryder62 #7045 üzenetére
70 óra? Szép!
Nekem ha jól emlékszem 58 volt a max az összes DLC-vel.
Egyébként én csak egyszer vittem végig a 3-at és nagyon hiányzik az az érzés, amit éreztem az első és második után, hogy milyen jó lett és azonnal végig akarom játszani újra.
Nem gondoltam volna, hogy ez lesz, de egyszerűen nincs kedvem megint nekiállni, mert csak újra felerősödik bennem az a mérhetetlen csalódottság, ami rám tört miután végigvittem a játékot.A multit nyomom néha, mert jól esik egy óra agyatlan aprítás munka után.
-
G4ga
őstag
válasz Ryder62 #7113 üzenetére
Szerintem ezekhez hasonlo tortenethez lenyegeben hozzaado dlc nem igen varhato.
Persze ez csak az en feltevesem.
Osszesegeben a singletol en mar nen varnek csodat. Legalabis olyat szinvonalu dlcket amiknek van is jelentosege. Szvsz elhanyagolhato mellek szalak, bugyuta vidd ide-hozd el kuldeteseket varok bio hozzaallasa alapjan. Multit fogjak szerintem nyomni ezerrel.Remelem nem lesz igazam...
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #7198 üzenetére
Mármint minek mi az értelme ?
A beszélgetések felgyorsításának vagy a mod-nak vagy az átvezetők átugrásának?
Nézzük sorba.Beszélgetések: van egy rakás olyan beszélgetés aminek mindegy, hogy milyen kaszttal vagy orientációval(paragon/renegate) játszol pl a Dentius Tower a ME2-ben a bezárt Salarian-ok mindig ugyan azt fogják mondani.
Vagy Omega-n a Arcangel küldetésnél a sofőr aki odavisz a helyszínre mindig ugyan azt mondja. Vagy Jackob loyality küldetésén a VI is mindig ugyan azt fogja szajkózni.Átvezetők: Pl megint csak ME2 a Collector hajó mindig ugyan úgy fog felszállni vagy az ME1-ben a Normandy mindig pontosan ugyan úgy fog dokkolni mint előtte már x alkalommal vagy a ME3-ban a hülye gyerek mindig ugyan úgy fog játszani a repülőjével.
Mod-ok: hmm... a leghasznosabb mod ami létezik a ME2-höz az a töltőképernyőjének a kiiktatása mert szerintem azzal a teljes játék alatt minimum egy óra elmegy vagy több... de ez csak egy, én speciel több mint 10-szer játszottam végig a ME2-őt és, hogy izgalmas maradjon belepiszkáltam a fegyverek sebzésébe így az Insanity tényleg Insanity vagy pl rövidebbre vettem a reload idejét, a full body páncéloknak leszedtem a sisakját mert elég béna, hogy sisakban beszélsz mindenkivel, aztán kicsit felturbóztam a ruhatárat meg a hétköznapi ruhákból is páncélt csináltam mert már uncsi volt az a pár beépített.
Viszont az olyan beszélgetést vagy átvezetőt ami változik annak függvényében, hogy milyen a múltad(earth born, colonist, war hero, sole survivor), milyen a kasztod, a nemed, a beállítottságod(paragon/renegate) vagy függ az előző rész döntéseitől nem szoktam átugrani. Bár szerintem a ME1-ben és 2-ben már nem maradt olyan amit ne láttam volna. Ennek ellenére még mindig jó játszani vele csak vannak részek amiket inkább átugrok vagy felgyorsítok. Az ME3-al meg jelenleg úgy állok, hogy egy jelentős részét köztük a végét is inkább átugranám, ha lehetne
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz Ryder62 #7202 üzenetére
+1
Szerepjátékot játszani a szöveg átugrásával? Ennyi erővel maradhat mindenki a Cod-nál, ott csak a gombot kell nyomni.
Chabe89
Én eldöntöttem, mennyi valósult meg, de inkább nem írom le a véleményem, nehogy kitiltsanak.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #7202 üzenetére
Nem veszem sértésnek
A töltőképernyő átugrás az annyi, hogy nekem jelenleg csak egy ME2 logó jelenik meg és kb fele vagy harmad annyi idő alatt betöltenek a küldetések és nem kell végignézni ezerszer, hogy leszáll vagy felszáll a kodiak vagy a firewalker meg a hasonló animációkat.
Egyetlen küldetésnél nem lehet kiiktatni mert akkor lefagy az az amikor megtámadják a Normandy-t és Jokert kell irányítani.
A hangot lehet állítani az Options menüben. Ott vedd lejjebb a Sound Effects és a Dialog hangját és a zenét meg húzd fel maxra aztán, ha még mindig halk akkor küld feljebb a windows hangerőt.
A játékidő rövidsége egyébként nem csak a beszédek és videók felgyorsításából adódik, hanem a fegyver mod-ból is mivel jelen beállítás szerint pl a Vindicator-al elég két lövés az ellenségnek, hogy kinyuvadjon de ez persze visszafelé is igaz. És mivel így a tizensokadik végigjátszás után pontosan tudom, hogy mikor, honnan, és milyen ellenfél jön így optimálisan be tudom lőni a fegyverek és erők használatát.@KubanitoS mint azt írtam a lényeges részeket nem szoktam átugrani csak az olyanokat amik sose változnak és nem sok jelentőségük van vagy már fejből tudom mit fog mondani pl Liara apja amikor odamész hozzá a bárban beszélgetni, vagy az Asari a Quarian rabszolgával vagy nem szoktam végignézni Horizon-on a Collector hajó felszállását, Mordin loyality küldetésén nem szoktam végignézni ahogy az a nagyképű Krogan szétég, stb... ezeknek ugyebár nem különösebb befolyásuk van a játék alakulására csak ahogy az ötös robot mondaná input.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Ryder62 #7257 üzenetére
Gabby és Adams. Felbukkannak, visszatérnek a hajóra, ha a spectre "irodában" kiengeded őket az elzárásból. Sőt, a végén még kis love story is lesz, ha odafigyelsz rájuk az uccsó küldetés felé.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
-
Malachi
addikt
válasz Ryder62 #7556 üzenetére
bármikor képes vagyok újrajátszani a HL-t, az első résztől. szerintem a valaha kiadott legjobb FPS és semmi a közelébe sem ért eddig. az egész sorozatra értem, mindent egybevetve.
lehet fel is teszem megint, mostanában nincs semmi érdekes a Dio3-ba meg nem akarok belemerülni, nincs annyi időm...
-
icon
senior tag
válasz Ryder62 #7556 üzenetére
Pedig ha belegondolsz, a játék készítői pontosan ezt csinálták...
De a teóriám azt mondatja velem, hogy ez egy mítosz arról, hogy volt egy ember, aki megmentette a galaxist, hiszen játék végi képsorok ugyanazon a bolygón játszódnak, mint ahol a Normandia lezuhant, vagyis jó eséllyel a nagypapa a legénység tagja vagy annak a leszármazottja.Mi pedig főszereplői voltunk a saját verziónkkal ennek a mítosznak, ki mit tett hozzá... a vége meg akár ködös is lehetett, hogy mi történt Shep-pel, hiszen a nyaláb felkapása után a csapatból senki nem tudta, hogy mi történhetett. Elsült a csodafegyver, a Normandia menekülőre fogta, lezuhant egy bolygón, távol attól a Földtől, ahol tán valaki tudja az igazat.
Mi mondanál Shepardról, ha nem tudnád, hogy mi történt, hiszen nem voltál ott?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Ryder62 #7805 üzenetére
SPOILER!
Igen, ha az összes befejezést láttad akkor utólag talán lehet azt mondani, hogy az a legrosszabb döntés (a zseniális új befejezést most ne számítsuk bele ), de szvsz Shepard személyiségével, meg az értékekkel amit képvisel az megy a szembe a legkevésbé. A Controlban gyakorlatilag félisten lesz, úgy alakítja a galaxis képét, ahogy akarja. Ilyen hatalomra ő szerintem sosem vágyott, szükségmegoldás volt, mert nem akarta kinyírni a szintetikusokat, vagy csorbítani a fajok autonómiáját. A Synthesis meg azért megy szembe a személyiségével szerintem, mert egymaga dönt az élet, mint olyan alapvető átalakításáról, a fajok közötti egyediség, határok elmosásáról, satöbbiről. Szóval a Destroy ending az, amit mindig is akart, kivétel ugyebár a szintetikusok halála...bár ha mondjuk úgy játszottál, hogy nem békítetted ki a quarianokat meg a geth-et, akkor még sziszegve bár, de szerintem ez is belefér.És a 4. befejezésről annyit, hogy:
Szerintem nem mindenkinek esett le, hogy az nem egy easter egg, nem csak a legeslegvégén, a kölök lelövésével lehet elővarázsolni. Korábban is elő lehet hívni , egy válaszadási opcióhoz van kötve, és Shepard szép kis (bár meglehetősen klisés) szöveget rittyent a döntése indoklásaként a szabadságról, meg ilyenekről. Szóval ezek alapján ítéljétek meg, mert ez a befejezés nem annyi, hogy belelősz, aztán "so be it". MOndjuk az érdekes, hogy miért torzult el Kaszás szerűvé a hangja.[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz Ryder62 #8079 üzenetére
Biztos vagy benne, hogy fölöttük állt az EA és nem mellettük? Majd az elkövetkezendő játékaikból ki fog derűlni.
Ezen meg jót nevettem: EA in a nutshell
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
#19617792
törölt tag
válasz Ryder62 #8081 üzenetére
egy mmo is lehet tömény sztori orientált, csak jól kell csinálni.
egy mmo is lehet akció-rpg is, lásd FireFall, RaiderZ.
ismerem a Mass Effectet jól, a 3 még EC-vel is elég nyitott ahhoz, hogy bármi folytatást lehessen hozzá kreálni.
én pl. azt nagyon el tudnám képzelni, hogy amennyiben a folytatásban is lesznek a csúnya rossz Reaperek, azok ellen coopban, sokadmagunkkal és persze a szeretett NPC-inkkel együtt mehessünk. -
pohár
félisten
-
leviske
veterán
válasz Ryder62 #8168 üzenetére
Nem venném annyira tutira, hogy fizetős lesz. EXC ide, vagy oda, a játék körül olyan kemény ellen-hype alakult ki, hogy kb annyi értelme van egy fizetős DLC-nek, mint a DA2 esetében. Én inkább arra tippelek, hogy az Earth az utolsó multi DLC, a Leviathan pedig az utolsó single, és mindkettő ingyen.
-
leviske
veterán
válasz Ryder62 #8176 üzenetére
Az Omega DLC-t azért nem írtam, mert nem tudom, hogy a Leviatah DLC-ben mi lesz (az eddigi fixen kívül). De bárhogy is, egyetlen fizetős DLC-ért megint csak nem volna értelme a cécónak, szóval nem volna akkora nagy szám, ha képesek volnának három single DLC-t kiadni ingyen.
Több pénzt szereznek azzal, ha az ingyenes DLC-kkel el tudják még pár elriadt embernek adni a játékot, mint magával a DLC eladásokkal.
-
Tibicsucsu
aktív tag
válasz Ryder62 #8176 üzenetére
Nem kell magaddal vinni, de mint mindenki más, ő is tisztában van a történtekkel és kb úgy beszél róla mint ha ott lett volna.
mrhitoshi: Szerintem nincs rá kiakadva. Az én közepes angolommal azt vettem ki, hogy kicsit vegyes érzelmekkel beszél róla. Felemlegeti, hogy milyen goromba volt, meg hogy Jack minek gúnyolta, de szerintem elismerően beszél arról, hogy addig ment az apja után, míg végül le nem vadászta. Kis párhuzamot is von saját magával, hogy mindketten a szüleik után kell takarítaniuk. Persze gondolom vannak különbségek más-más mentéseknél.
[ Szerkesztve ]
-
mrhitoshi
veterán
válasz Ryder62 #8186 üzenetére
Igen ezt én is hiányoltam, hogy sokszor nem lehetett normálisan beszélgetni, csak úgy oda löknek valami mondatot. Viszont így, hogy Liarával már az első rész óta kapcsolatom volt, sok új lehetőség nyílt meg vele kapcsolatban, szóval erre legalább odafigyeltek. Ugyan így Mirandával is, lehet nem kulcsszemély, de a románcot valamennyire lehetett folytatni.
PS4
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Vicces képek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NBA és kosárlabda topic
- Honor 200 Pro - mobilportré
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- További aktív témák...