Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Gyantusz #506 üzenetére

    Nem kell feltétlenül átépíteni a hajtásláncot, a mostani is alég, lévén az ütközeti tömeg gyakorlatilag változatlan. A PT-91 alváza meg szinte 100%-ig azonos a T-72-ével.

    A felfüggesztés esetén leginkább a jelentősen eltérő irányzási határok miatt kell változtatni.

    A teknő tetejére ráhegeszteni néhány új lemezt a régiek levágása után meg nem nagy kunszt.

    Az, hogy nm üzemelnek a román Herculesek leginkább egy dolognak köszönhető: basztak alkatrészeket rendelni hozzá.

    Zenty: Először is nem "fenség jel", hanem felségjel. A C-17A-k meg csak annyi miatt lesznek magyarok, mert nálunk lesznek regisztrálva. Egyébként meg Mo-nak nem kell annyira költenie ezután szállítógépekre, inkább el kell érni, hogy a pápai flotta bővüljön lefelé is, mondjuk C-130J-kkel. Ami esetleg belefér saját típusként, az a C-27J.

    Az meg értelmezhetetlen, hogy az Apache sor repidőt igényel. Ez igaz minden harci helikopterre. Nem típusfüggő, hanem a bevetési profil indokolja.

    Maga a SuperHornet ~$50-55M. De ez csak a gép ára. A logisztikai csomag meg további költségekkel jár. Viszont az amerikaiaktól kapnánk alkatrészt ha rendelnénk. Az oroszoktól még úgy se nagyon. Szóval lehet modernizálni a MiG-29-eket, de szerintem mindegy, hogy mivel nem tudunk repülni, mert üzemképtelen...

Új hozzászólás Aktív témák