Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyantusz

    tag

    válasz Zenty #504 üzenetére

    Nem, nincs PT-91-ünk. Lévén az 1990-es években csak a fehéroroszoktól kaptunk ilyen jószágokat. Ők átadták, mert kellett a hely nekik a T-90-nek (ami ugye T-72 bázison van, a T-80 meg T-64-en, a két orosz hk-fejlesztő termékei - a Nyizsnyíj Tagil-i (Ural) és a Harkiv-i), vagy a fene tudja miért tették.
    Mint írtam, igen valószínűsíthető, hogy teljesen kibelezik az alvázat, hiszen semmi nem kell belőle a vezető kormányszerveink kívül. Ráadásul a Loara-k motorja is más, nem a régi (1000 LE-s, de lehet a blokk ua., és a feltöltőket machinálták át, még nem bányásztam utána - a hengerűrtartalom mindent elmond). Lévén új az erőforrás, új hajtáslánc kell (kuplung, seb.váltó és aztán valamivel meg is kell álljon: fékek), esetleg még új, erősebb láncokat is kell szerkeszteni.
    Szóval teljesen átbelezik. Ha ua. az ára, mint a Gepardnak sem baj, hiszen az alap kiszolgáló bázis (T-72) már eleve adott, üzemeltetjük vagy 30 éve. Alvázaink vannak hegyekbe, nem kell egy újat bevezetni (Leopard), optimális ez is.

    Politikáinkról meg annyit, hogy <cenzúrázva> politikusaink frankún zsebre dolgoztak eddig is, éppen ezért nem halad ez a nyomorult MH. Lásd Gripen-tender, Kongsberg-rádiók tendere, Mercedes terepjárók (daa-raa csak "szarcédesz"-nek nevezi a Wolf-okat, finoman szólva jogosan) tendere...

    A kis létszámú rep.gép-rendszeresítés meg azért rossz gondolat, mert gyakorlatban lehetetlen a 100 %-os hadrafoghatóságot biztosítani. Valamennyi (időleges) gépkiesés mindíg lesz, és az éppen hadrafoghatóakkal (ált. 80-85 %, űber esetben 90 %) kell ellátni az adott feladatot.

    [ Szerkesztve ]

    Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)

Új hozzászólás Aktív témák