- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huncutka1029
addikt
Erre és az előző HSZ-edre reagálnék,
webshopban is kaphatsz prémium kiszolgálást, csak alaposan utána kell járni melyiket érdemes választani.
Ha ez megvan, és jön a futár a tv-vel.....
Ilyenkor jön az, hogy addig nem írsz alá a futárnak, és nem fizetsz, amíg meg nem győződtél a sértetlenségről és a működőképességről.
Nagyon fog utálni a futár, de tudja jól, hogy ez az ő felelőssége, és feladata is.
Sőt, törvény szerint meg is kell kérnie, hogy vizsgáld meg a csomag épségét, és tartozékainak hiánytalanságát.
Én is így szoktam.
Ha kibontás előtt látszik, hogy sérült a csomagolás, már fényképezed, és jegyzőkönyvezteted, vagy az átvétali igazolásra ráírod nagy betűkkel, hogy sérült, és vele is aláíratod.
A boltokban, mikor felveszi a futár, ugyanez a módszer működik. Amint a futár átvette, a ő felelőssége a sérülés, nem a bolté.
A te jogod, és kötelességed, hogy ezt hitelt érdemlően jelezd a bolt felé, és ne vedd át.Az a baj, hogy sokan nem ismerik a vásárlói jogokat.
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
#94529552
törölt tag
Szerintem ez a mondat azt jelenti, hogy ha átvetted és kifizetted a beüzemelt tévét, onnantól tiéd a felelősség, ami természetes dolog. Viszont, ha külső futárcégtől veszed át a tévét, akkor ugye kibontás után még reklamálhatsz, ha a sértetlen doboz ellenére mégis törött vagy hiányos a készülék. Harmadik lehetőség az üzletben átvett tévé, ami a két példa miatt is már mindenkinek a kötelező kibontás és bekapcsolás lenne. Nem lehet hivatkozni semmire, pár perc alatt ellenőrizhető. Még jó, hogy most így álltak hozzá az üzletek, meg az LG is.
-
#94529552
törölt tag
Huncutka is leírta a lényeget, mi csak segítünk, én is csak kérésre írtam be az üzleteket, azóta változhatott bármi.
Reklámozni nem akartam egyiket se, most ezt találtam neked: Átveszem, és kipróbálom a tévét, utána már enyém a felelősség, ha összetörik, és ennyi, nem tudom, ezt miért nem érthető? A másik esetben aggódott a fórumtárs, hogy lehet elbukta a 300k-t. És igen, ez is benne volt a pakliban. De már túltárgyaltuk a dolgot szerintem. Örüljünk, hogy megoldódott a két eset, és ne legyen több ilyen. -
huncutka1029
addikt
- ha a kijelző törött, azt rögtön látni fogod.Ha nem kapcsol be azt is., ha a burkolat sérült azt is..
- Mi lehet az a hiba, ami hanyag szállítás miatt 3 nap múlva látszik?
Addigra törik be a kijelző? Ez nem életszerű.
- De akkor sem viszem vissza, mert a fogyasztóvédelmi törvények értelmében, ha 10 kg felett van a tömege, vagy a méretei miatt egy ember nem tudja biztonsággal tömegközlekedési eszközzel szállítani, akkor a boltnak, illetve a garanciális javításokat végző cégnek kötelessége gondoskodni a helyszínen történő javításról, illetve a javításhoz történő el- és visszaszállításról.
Ez a fogyasztónak semmilyen költséggel nem járhat.
-ha felhívod a szervízt, meg fogja kérdezni mi a hiba jellemzője, mit tapasztaltál, és a szerelő úgy fog érkezni, hogy 90% bizonyossággal lesz nála egy cserealkatrész. Kivéve talán kijelző, mert azt nem igen tartanak a kocsiban.Mert alapvetően a javítást a törvény, értelmében a fogyasztási helyen kell elvégezni.
- ha te magad szállítod haza, semmi, ismétlem semmi!! nem kötelezi a boltot, hogy kicserélje, ha nem ellenőrizted előtte a sérülésmentes állapotot! Pl sokan szidják a Tescot és a Madaras Teszkót, de ha ott veszel műszaki cikket 30.000 ft felett, ráírják a blokkra, hogy a vevő ellenőrizte, és sérülés mentes, minden tartozéka megvan. Ha nem nézed, akkor azt is ráírják. kitalálhatod mi van ha így reklamálnál.....
(példa: veszel egy autót, és a szalonból kihajtva nem nézel balra a kereszteződésben, és letarol egy kamion., szerinted mit mond a szalon, ha visszasétálsz, hogy ez az autó sérült, és még csak 70 métert mentél vele, kérsz egy másikat .
- Ne haragudj, de elég lúzerség, ha a boltban nem nézted meg (azért írom, mert nem tudom az eredeti sztorit, nem kerestem vissza, ha nézted, próbálták, akkor kiderült volna sztem, hogy bibis ) és nem próbáltattad ki.
Általános iskolában kötelező tananyaggá tenném, a nézd meg mit veszel mielőtt fizetsz. Mondatot.
Mintha cipőt venne valaki, de nem lenne hajlandó megnézni, és felpróbálni, csak otthon...a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
Ákkk
addikt
Üdv ha ez esetben cserélik akkor az a boltnak a jóhiszeműsége. De személyes átvétel esetén mikor a boltból kiviszed már nem a boltot terheli felelősség.
És így sehogy nem bizonyítható,hogy már az átvétel esetén törött volt.
Törés esetén az lg se cseréli garanciában.[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen