- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple Watch
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Véreshurka
senior tag
válasz hegyimorc #103794 üzenetére
Igen, én is néztem, hogy '12-es a cikk. Nekem már a megjelenésétől kezdve nagyon szimpatikus a pinion főleg, hogy a súlyelosztása is nagyon jó lesz a bringának! Egy dolog van ami miatt sajnálnék ilyen váltóval szerelt bringát építtetni/venni méghozzá, hogy nem lehet menet közben meggondolnod magad és lecserélni más váltó rendszerre, vagy ha út közben tönkremenne akkor nehezebb a javítása is. Ugyan még csak tervezgetés szintjén állok, de 1-2 év múlva remélhetőleg összejönne némi pénzmag arra, hogy itthoni mesteremberekkel készíttethessek egy saját vázat, addig meg még úgyis lesz idő alaposan átgondolni, hogy milyen váltás legyen. A másik választásom természetesen a Rohloff lenne, arról olvasni olyan túrabeszámolókat, hogy nagyon jó a szerviz hátterük, a világ másik végén rekedt bringásoknak is simán segítséget nyújtanak + már jó nagy tapasztalattal és jó néhány ezer km-el a hátuk mögött rendelkeznek. Persze drukkolok a pinionnak is, hogy maradjanak talpon
De ahogy olvasom a hozzászólásaidat a pinionnal kapcsolatban úgy látom, hogy neked bejött. Rég olvastam már a rendszerről, a linkelt cikk is csak úgy felrémlett nekem, és akkoriban (tavaly év eleje környékén) még csak a nagyon kezdeti tapasztalatokról voltak infók/tesztek, örülök, hogy van itt a fórumon olyan aki megelégedéssel használ is ilyet!
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Bencus88 #103848 üzenetére
Ha már használt, akkor itt szerintem hamarabb találsz valami elfogadhatóbbat: Bikemag apró, "trekking kerékpár" vagy "városi kerékpár" menü alatt.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
-
Véreshurka
senior tag
Tudnátok ajánlani valami jó centrírállványt otthoni használathoz (akár külföldről is)? Illetve mik a tapasztalatok pl. az ilyen küllőkulcsról? Vagy inkább érdemesebb lenne egyesével beszerezni méretenként?
(#103861) 3shae: szerintem nem a domestos bánt el így a lakkozással, hanem a szivacs. Sajnos én is jártam már így mosogatószeres tisztítás után. Legközelebb esetleg próbáld ki a mikroszálas törlőkendőt.
(#103894) Runner_fxr: ha szabad kérdezni milyen más szerszámmal vágsz neki használt bringát venni a láncnyúlás mérőn túl?
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Hasaggymeg #103911 üzenetére
A több méretesekről nem olvastam túl jókat, főleg a méretpontosságuk volt a kritika, ParkTools-ék meg sajnos nem gyártanak ennél nagyobb kulcsot. Egyet ajánlottak még régebben: Icetoolz, ilyet vettem is, bár még sosem használtam , viszont most akarnék ráfeküdni a kerékcentrír/építés témakörére, akkor lehet maradok egyelőre az Icetoolz-nál.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz ivana #103918 üzenetére
Köszi! Házi gány alatt a villából építettre gondolsz? Ha igen, nem lenne véletlenül valami linked, hogy hogyan is néz ki egy ilyen? Gondolok itt arra, hogy egy asztalra hogyan tudod feltenni, meg hogy hogyan van megoldva a tüske része (ami a felnihez ér, sajna a nevét nem tudom). Bár most belegondolva egy villa papucstávja általában nem 110-es? Mondjuk egy 135-ös aggyal szerelt kereket hoogyn teszek bele? Bocs a hülye kérdésekért, keréképítés/centrír terén sajnos teljes a sötétség
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Ellia #104117 üzenetére
Ha "csak" munkába járásra illetve elvétve túrázásra fogod használni a bringát, biztos, hogy megfelelő választás egy országúti brinyó? Szerintem inkább a trekking(merev villás)/tour/urban bringák közül kellene választanod. Hirtelen egy pár ami nem tudom, hogy árban hol vannak, de valami ilyesmire gondoltam:
1. Trek 520 disc
2. Kona Sutra LTD
3. Kona Sutra
4. Surly Cross Check
5. Surly Disc Trucker
6. Cannondale Touring Apex 1 SEArra a felhasználásra amire te szánnád, szerintem elmaradhatatlan a sárvédő/csomagtartó szemek megléte illetve, hogy szélesebb gumik is a vázbe férjenek (32 szélestől felfelé).
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Ha valakit érdekel, innen rendelve március 28.-án, ma már meg is jött a smoove lube.
(#104192) Runner_fxr: én szinte csak az általad említett webshopokat szoktam használni. Ha számít, külső gumi szállításáról tudok csak rosszat mondani a components-ről: ott 8-as alakba hajtogatva küldték, a discount-osok nem csináltak ilyet, múlt héten jött 3 db gumi egy olyan dobozban amibe belefért hajtogatás nélkül.
A 27%-os áfára reagálva: eddig úgy tudtam, hogy cak akkor kell ezt az áfa mértéket megfizetni, ha a külföldi bolt meghalad egy bizonyos összeget az adott országból érkező vásárlásokból. Erre felbuzdulva jan.1.-én rögtön reggel rendeltem pár cuccot, de 27%-ot számoltak fel, nem tudom megváltozott volna valami?
(#104191) PartyNewl: városban reggel még a farmerre egy térdmelegítőt fel szoktam csapni, délutánra már csak farmerban, felül reggel még szélálló dzseki, pulcsi, póló, délután csak póló + kabát, de egy pulcsi elég lett volna... Én még féltem a térdemet rövidnadrágban.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz LordAxwell #104243 üzenetére
Én erről tudok, mint a legjobban hátranyúló nyeregcső, az árát is elkérik rendesen... Nekem is kellene egy, de 50k-t nem szívesen dobnék most ki rá
(#104232) ro_bert17: úgy van beállítva a fékpofa, hogy az eleje egy kicsit hamarabb ér hozzá a felnihez? Ha nem akkor próbáld ki ilyen beállítással. De lehet csak a fékpofa anyaga ment tönkre...
(#104271) Csabee.: a budapesti utak katasztrofálisak. Sokan járnak ugyan 23-as széles gumikkal is, én most cserélem le a 28 széles Marathon Plus Gumimat egy 32 szélesre. Nem mondom, hogy nem voltam el a keskenyebb gumival is, de ahogyan amortizálódik évről évre az úthálózat, úgy kell sajnos lépést tartani vele
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz dunkel #104299 üzenetére
gen, elég húzós darab mind árban, mind súlyban. Valamelyik külföldi fórumon olvastam róla még régebben amikor kiderült, hogy egy nyergemhez még kellene egy kis hely hátrafele. Akkoriban eléggé benne voltam ebben, de ez a kettő valahogy nem jött szembe. A Paul-t egyébként kb. úgy kell elképzelni, mint a Chris King-et. Amerikaiak, arra a piacra is szánják főleg a termékeiket. De egyelőre nekem sem érte meg a vásár, inkább porosodik a nyereg
A fizik tetszik, szimpatikus, viszont olvasni róla pár helyen, hogy nagyon tud nyikorogni. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Mármint a komkrét termékkel kapcsolatbam? Gondolom a nagy hátranyúlás lehet az oka.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Abban is érdemes gondolkodni, hogy hogyan fogod szállítani a lakatot. Hátizsákban van, hogy érzi az ember a súlyát, ulakat a vázra szerelve letörhet, lánc össze-vissza ütheti. Tudnám ajánlani az Abus Bordo Granit X Plus-t, ha van feles kulacstartószemed arra mehet fel a tartójával együtt. Nálam már 5 éve teljesít szolgálatot Budapesten, eddig még meg van a bringa A lakatolás sem szokott gondot okozni. Esetleg ezeket is érdemes megnézned: Kryptonite Messenger, Kryptonite integrált zár 1, Kryptonite integrált zár 2.
(#104388) Godimodi: Ha nincs pénz, akkor egy darabig jó lesz a keeper is. Viszont elgondolkodnék a nyergen emiatt: [link]. És ha mondjuk nem vennél nyerget, máris költhetnéd a pénzt egy jobb lakatra
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Ez így már kicsit részletesebb leírás mire is kell a lakat A kryptolok-ot valóban benéztem, én valahogy rögtön az ulakatra gondoltam.
Bennem több kérdés is felmerül:
1. Melyik város?
2. A kolis tárolóban van lehetőség valamihez kötni, vagy csak leteszed azt jól van az úgy? Ha van, mennyire biztos --> gázcső, kialakított fasza bringatároló, vagy csak valami selejt kereket befogadó?
3. Egyetemen is hova, mihez tudod kötni (én pl. a miskolcin bevittem az épületbe és ott egy jó erős korlátot szemeltem ki, de az nem biztos, hogy máshol megoldható, és már régen is volt)?
4. Hétvégi túrákon mit értesz? MTB, vagy aszfalt?Ha ezekre tudsz válaszolni, akkor tovább léphetünk konkrét lakatra.
A Kryptonite Kryptolok Series 2-höz egy kis adalék: [link]. Nem tudom más mennyire tartja okkultnak az ilyen fajta videókat, engem meggyőzött, bár nem a videóban szereplő, hanem pont az általad említett, illetve még jobban ez:[link], főleg a láncvastagság az ami itt a hunyó lehet. Én is tervezem egy ilyen lánc megvételét, de nem igazán tudnám hogyan szállítani Táskában nehéz lenne, vázra én sem akarom tenni...
Ha a biztonságra mennél rá, akkor lakatra muszáj áldoznod, akár úgy, hogy száraz kenyeret eszel egy fél évig Sokan mondják azt, hogy a lakatra a bringa értékének minimum a 10%-át, de inkább többet kell rákölteni, és ezt már célszerű vásárláskor is szem előtt tartani és úgy megválasztani a vásárolni kívánt bringa értékét. Én ebben egy kicsit túl lőttem (egy általam 70e pénzért vett konát hajtok): jelenleg a már említett abus bordo granit x plus-t használom, amit ha olyan helyre megyek kiegészít egy kryptonite fahgettaboudit ami a csomagtartómon van állandó jelleggel, otthon pedig egyelőre porosodik egy kryptonite new york legend lánc (féláron jutottam hozzá és mondván bármikor jól jöhet ), de csak azért parkoltatom mert még nem találtam megfelelő megoldást arra, hogy a tárolóba egy olyan fix dolgot varázsoljak amihez nyugodt szívvel oda tudnám láncolni, ezért egy biztonsági ajtó felszereltetésével egyelőre kiküszöböltem ezt, de úgy lenne a jó ha még lakatolni is tudnám...
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz jolti #104399 üzenetére
Akár többféle képpen is megpróbálkozhatsz vele:
1. Ha van kéznél vagy ismerősnek csapágylehúzója, esetleg van autószerelő ismerős,
2. satuba fogod a hajtóművet és elkezded mozgatni a bringát
3. hagyod csavar nélkül a bringán a hajtóművet és használod óvatosan számítva arra, hogy bármikor leeshet...Más még biztos tud tippet adni, de ha semmi nem válik be akkor bizony marad a tengely fűrészelése/flexelése, pláne ha új monoblokkot teszel majd be, akkor talán érdemes rögtön azzal kezdeni és nem szenvedni
Nálam az 1. és a 2. bejött, a harmadik sosem sikerült pedig volt, hogy kísérleteztem vele.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Na így már másabb a dolog "Kis" város, jó lakatolási lehetőségekkel. Erre szerintem tökéletes a Kryptolok 2, azonban ha nagyon parázós vagy akkor szerezz be mellé még egy abus (pl.), vagy onguard (pl.) ulakatot. Azért más márkát, hogy a zárszerkezet különböző legyen. Viszont ne sajnáld rá a pénzt. Azt azért tartsd szem előtt, hogy a lakattal nem életbiztosítást veszel, csak időt! Ugyan nem értek egyet @pc360-al, de teljesen megértem az álláspontját, így viszont nem tudnék egy csomó mindent elintézni. A túrázást csak azért kérdeztem, mert akár elgondolkodhatnál azon is, hogy veszel egy használt bringát max. 50 ezerig amit nem sajnálsz, és ahhoz egy lakatot kryptonite keepertől felfelé és így nyugodtan tudnád használni. Jómagam 6 évet húztam le Miskolcon egy keeper-el és nem volt baj, pedig jártam a várost.
(#104415) ivana: ilyen régi bringával még nem hozott össze a sors, de ha mégis lenne ilyen alkalom akkor emlékezni fogok a tanácsra!
(#104416) jolti: zsír max vékonyan, inkább figyelj a nyomatékra, és vegyél egy jó minőségű hajtókarlehúzót és levételnél figyelj ezekre: 1. bizonyosodj meg, hogy tényleg a menetbe kapott bele a szerszám és nem épp magát a menetet fogod elnyalni betekeréskor; 2. mindig csavard be teljesen a szerszámot, akár villáskulcs segítségét igénybe véve, sajnos régen ezekre nem figyelve már én is nyaltam el menetet leszedéskor, akkor jött a satus levétel
(#104417) LordAxwell: hát igen, a minőségnek ára van Azért írtam példának a Chris Kinget is, attól is találsz olcsóbb kormánycsapágyat, mégis mindenki olyat akar Egy linket tudnál dobni arról amit találtál?
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
A granit x plust az ára miatt nem linkeltem,mert a kryptolok-al már meghaladná a költségedet. De ha már ilyen ben is gondolkodsz akkor vegyél egy bordo granit x plus-t, és mellé egy kryptolok s2 std-t, talán így tudnád a legegyszerűbben a zárakat hordozni. A bordoval szerintem le tudnád zárni az elsőkereket+vázat (mondjuk ezt vásárlás előtt valahogy kipróbálnám), a krypto meg mehetne csak a vázra, esetleg meg lehet próbálni vele még +-ban a hátsókereket is.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Godimodi #104459 üzenetére
Ha csak 12 ezer ft-od van akkor vagy vegyél 2 db keepert, vagy egy kryptolok series 2 ulakatot. Később akár elgondolkodhatsz akár egy pinhead vagy pitlock rendszeren is. Én a pinheadet ismerem, az elsőkerekemet és a kormánycsapágyamat védi.
san01: én is csak szép lassan cserélgetem a szerszámaimat, a kiinduló bázisom egy anno 10ezer ft-ért vásárolt acor táskás szett.
Alu: én egy szavazatot adnék a kryptolok+abus granit x plus kombóra.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Hétvégén fog eljönni nálam a szokásos tavaszi felkészítés, ami most teljes mosást, hajtás cserét (lánctányér, fogaskerék, lánc), külső és belső cserét, 3 sebességről 5 sebességre váltást, illete első fék korszerűsítést (rotor + fékpofa) fog jelenteni.
Érdeklődnék, hogy mi a tapasztalat itt a fórumon lánccserét illetően? Eddig 1 lánc - 1 fogaskerék, illetve 3 lánc - 1 lánctányér cserét csináltam általában, de most gondolkodom, hogy átállnék 3 lánc - 1 fogassor, illetve 9 lánc - 1 lánctányér cserére. Ezt úgy gondoltam kivitelezni, hogy 0,5 %-os lánckopásnál mindig feldobnék egy új láncot, majd ha már mindhárom lánc elérte ezt, akkor kezdeném elölről, most már cserénél a 0,75 %-os határra figyelve, végül 1 %-os nyúlásnál lenne hátsó fogaskerék csere, elöl pedig 3 fogaskerék csere után cserélnék lánctányért. Mit gondoltok, van ebben valami ráció? A lánc 1/2 x 1/8-os.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz 6030D #104724 üzenetére
Régebben mindig a legolcsóbb cuccokat vettem: a legolcsóbb 1/8-os KMC lánc + 1000 körüli egysebis racsni amit csak pontozóval lehet leütni Tavaly kezdtem volna el figyelni arra, hogy rendesen karban tartom a hajtásomat: állandó nyúlásmérés, és legalább heti egy, eső vagy latyak utáni állandó kenés, Squirtlube, KMC 710-es lánc vétele, és egy Hebie Chainglider beszerzése, hogy a latyakban minél tisztábban tudjam tartani a láncot. Sajnos a Hebie ugyan beváltotta az ígéreteket és tisztább is maradt a lánc, viszont marhára macerás volt állandóan leszedni, majd reggel indulás előtt felrakni, így a rendszeresség elmaradt és maradtam az érzésre kenem ápolásnál Most egy új dologgal szeretnék kísérletezni: [link]. Ezt már nem olyan macerás leszedni majd feltenni, ezért gondoltam rá, hogy kipróbálnám a cserélgetést, bár most azért elbizonytalanítottatok pláne, hogy a fogaskerék amit használok 1000 Ft alatt kapható. Egyébként csak aszfalton használom a bringát bármilyen időjárás mellett.
(#104725) -=RelakS=-: akkor jól értem, hogy te cserélgetve használod a láncokat és egy állásban tönkrement láncon kívül meg vagy elégedve az eredménnyel, vagy teljesen rosszul értem a hsz-edet?
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz -=RelakS=- #104734 üzenetére
Így világos! Hétvégéig van időm átgondolni a dolgot meg, hogy menniyre éri meg, meglátom mire jutok.
(#104736) 6030D: igen, rajta van menet közben is A víz már nekem is eszembe jutott, ezt szerintem pár apró lyukkal fogom megoldani, hogy legyen lehetősége kifolyni + rozsdamentes lánc, a koszt meg majd meglátjuk, waxolom majd a láncot. Muszáj próbálkoznom, mert a hebie óta nagyon megszerettem, hogy csak felpattanok a bringára és tökmindegy milyen nadrágban vagyok nem fog összekenni a lánc, de az meg macerás. Amíg nem lesz egy szíjhajtott bringám addig is muszáj valamit kitalálnom Egyébként a dahon is forgalmazza az egyik bringáját vele, hátha nem lövök nagyon mellé
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Mister X #104749 üzenetére
Én javasoltam. Közben visszaolvastam a hsz-em, és a gyári laza helyett a gyári szoros beállításra gondoltam. Az a jó szerintem, ha kézzel megpörgetve azért meg tud fordulni legalább egyszer a tengely körül. Szerintem az már túl szoros ami csak 1/2 vagy 3/4 fordulatot tesz meg. Persze ha nem akarod szétbarmolni a pedált, akkor hagyjad és használd nyugodtan így is, nem hinném hogy 1-2 éven belül bármi lenne, pusztán tapasztalatból mondtam, hogy érdemes, mert ezzel ki lehet tolni a használat éveit.
Személy szerint nem szeretem ezt a konstrukciót, mert a pedálkeret ami be van csavarozva a pedáltestbe el szokott egy idő után egedni, a csavarmenetek ki is szakadhatnak. Valószínűnek tartom, hogy emiatt is vannak a csavarok beragasztva. Gondolom csillagcsavarhúzó helyett inbuszkulcsra gondoltál
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz TomMusic #104806 üzenetére
Belsőnél általában megadják a dobozon a szélesség tól - ig határát. Pl. nekem 622x28-as külsőm van. Ehhez nem igen találok jó belsőt, mert az országúti belsők általában 25 szélességig mennek, a trekking-ek viszont 32-től indulnak. Így pl. a conti tour all szelepét használom ami 622x32-47. Néha csak a szelephosszal szokott gond lenni, főleg magas peremes felniknél.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Mister X #104826 üzenetére
Amire gondolnak azok a cserélhető szöges platformok szerintem. Amit linkeltem az nem eszi. De használd egészséggel a pedált. Azért nézz néha rá a keretre és húzz utána ha szükséges. Durva hogy csillagcsavarral van rögzítve. Ha elkezdene mozogni fontold meg hogy kicseréled inbusz csavarra. Esetleg +-ban beszerezhetsz csavarrögzítőt is, úgyis mindig jó ha van kéznél
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Dtomka #104881 üzenetére
Jómagam ezt hajtom 1 éve. Defekt még nem volt. 7 barra fújva, nyálkás úton kicsit fostam, főleg a fényes pirossal lekent bringautakon. Szerintem megéri, bár külföldről némileg olcsóbban rendeltem: 25 eur/db.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Dtomka #104895 üzenetére
Ezt csak akkor venném ha inkább terepen használod, mint aszfalton. Aszfalton azért szerintem gyorsan le lehet amortizálni a bütyköket, plusz hangos lesz és talán vissza is fogna. Ha inkább aszfalton hajtanád és terepre ritkábban tévedsz (főleg földútra gondolok) akkor inkább az első kiszemelted maradjon szerintem. A szélesség is inkább használat függő. Terepre széles, aszfaltra keskenyebb.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz varsam #105265 üzenetére
Ha nem gond a külföldi rendelés és nem sajnálod rá a pénzt, akkor itt nézz szét, a surly villákat csak ajánlani tudom.
Geo: elvileg a bringagyártó oldalán feltüntetik a beépítési magasságot is (konanál pl. simán fork lenght, sztem máshol is ez lesz a neve), de ha nem akkor a keréktengely közepétől kellene lemérned az alsó kormány csapágyig a hosszt. Sztem +/- 1 vagy 2 cm belefér eltérésben.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
Ha már szóba került az integrált hajtómű. Gondolkodom, hogy jövőre fejlesztenék ebbe az irányba, viszont van egy pár kérdésem: hogyan lehet a láncvonalat belőni hozzá? Ehhez a típushoz is léteznek különböző szélességű csapágyak? Vagy alátétezni kell őket? Q faktor nagyon megváltozna cserekor?
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz SG3rg0 #105398 üzenetére
Ez a két bringa nagyjából ugyanaz, max 1-2 kiegészítőben térnek el egymástól, de minőségben ugyan ott vannak. Vedd azt amelyik olcsóbb / jobban tetszik. Ha ilyen árban keresel jobb felszereltséggel trekkinget azt csakis a használt piacon fogsz találni, ha egyáltalán...
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz emiki6 #105450 üzenetére
Én a collstok lakat híve vagyok (abból is a z Abus Granit X Plus), mert jól lehet szállítani a vázon, és aránylag elég sok helyen lehet vele lakatolni akár úgy, hogy az elsőkeréket + vázat egyszerre. Mellette van egy Kryptonite Fahgettaboudit is ha a helyzet azt kívánja. A Fahgettaboudit bár nem rossz lakat, de jóval kevesebb helyre lehet vele lakatolni. Nem vagyok benne most biztos, de talán már egy kressz tábla oszlopa akadály. Táskában, övbe akasztva nem szívesen hordom a súlya miatt, nálam a csomagtartóra van erősítve.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Foose #105458 üzenetére
Nem kell túlgondolni szerintem. Legyen nálad gumileszedő, ha jól látom nem gyorszárasak a kerekek tehát egy olyan villáskulcs ami jó kerékleszedéshez, meg egy multiszerszám, pótbelső, meg foltkészlet. Esetleg ez.
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz IMIIKE1998 #105494 üzenetére
Ezekhez a bringákhoz még kapsz mindent, szerelni is tudják. Nekem egyedül a váltótartófülek tűnnek kétségesnek, hogy lehet-e még kapni hozzájuk, nem tudom ezek mennyire kompatibilisek most kapható fülekkel.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz IMIIKE1998 #105506 üzenetére
Mivel mindkettő Debrecenben van én személyesen próbálnám ki mindkettőt. Árakat passz.
@Pulsar: conti super sport +-om volt 4 évig. Évente azért volt 1/2 defektem vele, de ettől eltekintve szerettem. Most schwalbe marathon plusal nyomom 1 éve, azzal nem volt defekt, viszont csúszósabbnak érzem a contihoz képest.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Gabesz1019 #105594 üzenetére
Michelin-ekről bringás téren nem sok jót hallani. Inkább continental vagy schwalbe...
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz deny330 #105646 üzenetére
Nem is az a legnagyobb baja az ilyen bringáknak, hogy nehéz és sz@r, hanem az, hogy gyenge. A varratoknál kb. bármikor törhetnek. Fejcsőnél ez mondjuk nem mókás... Úgyhogyha használnád is akkor csak óvatosan!
@kw3v865: függ attól is, hogy mennyit és mikor használod a bringát. Ha télen is csapatod vele akkor tavaszra érdemes újra kenni, ha csak szezonban és száraz időben akkor viszont bőven ráér akár 2-3 évente is.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz deny330 #105659 üzenetére
Még jó pár éve Miskolcon láttam egy olyat, hogy az ember hasonló kerékpár mellett fekszik, körülötte mentősök. Már nem emlékszem pontosan, de mintha vagy a teleszkóp válla, vagy a fejcső varratai adták volna meg magát, de arra különösen, hogy az első kerék nem éppen rendeltetésszerűen a bringától jó 2-3 méterre tartózkodott még a villában. Ezért is mondtam hogyha használod is akkor csak óvatosan, cammogva!
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz Katsu #105669 üzenetére
Általában bringás aláöltözőre van rövidnadrág felvéve. Nézz szét ezeken a helyeken: [link1], [link2]. Biztos vannak más boltok is ahol ruhák vannak, én ezt a kettőt ismerem ahol a választék is elég nagy, illetve vannak használt bringaruházati boltok ahol mezeket lehet venni, abban talán más tud segíteni.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz WunderKinder #105727 üzenetére
A TRP Spyre-re már legalább 2 éve fáj a fogam, de pont azután hallottam róla miután már útban volt az Avid BB7-esem. Mlyenek vele a tapasztalatok? Könnyen beállítható, érezhető, hogy mindkét dugattyú mozog? Esetleg van tapasztalat más mechanikus tárcsfékkel?
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz WunderKinder #105734 üzenetére
Köszi!
Mekkora tárcsával használod? Hidros tárcsa gondoltam, hogy veri, bár ezek után elgondolkodom, hogy maradok a BB7-nél
(#105742) eastsider: 28 széles gumiból ami defektmentes és jó nem sok van, legalábbis amit én ismerek: conti super sport plus, schwalbe marathon plus, vittoria randonneur. Ha érdekel van egy 1 évet használt schwalbe marathon plus-om 28 szélesben, írj rám privátot és megbeszélhetjük a részleteket.
El Psy Kongroo
-
Véreshurka
senior tag
válasz JackFeryll #105795 üzenetére
Ja ja! Az első típusra gondoltam, nem ks tudtam, hogy van már másmilyen is...
El Psy Kongroo
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- 3D nyomtatás
- Futás, futópályák
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motoros topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Diablo II: Classic és Resurrected
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Braun Series 5 EasyClean 50-W1000s nedves/száraz villanyborotva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs