- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Magisk
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
gp Közel negyedórányi gameplay videót osztottak meg velünk a készítők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Maximum1 #47657 üzenetére
Legyen már annyi felelősséged, hogy ha valamit linkelsz egy internetes fórumba, akkor felvállalod, hogy hibáztál. Nyilván te is úgy látod, hogy nem illik tapsikolós mosolygós smile-t rakni egy ilyen linkre minden komment nélkül főleg. Oké, nem láttad, megesik, de aztán még neked áll feljebb, mert megjegyeztük, hogy hibáztál?
Nyilván így visszaszívom amit írtam, mert más, de érthető volt a reakcióm...
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Milyen olcsó webshopokat tudtok amik megbízhatóak? Főként osztrákra/németre gondolok.
Ezeket találtam Google segítségével:
http://www.bike-discount.de/
http://www.bikestore.cc/
http://eu-bikeshop.com/Ismeri ezeket valaki? Ha igen,melyek a megbízhatóak ezek közül?
#47883 Normi01:
Te vettél már innen? Le tudnád mérni az átmérőjét a csíkoknak, hogy milyen vastagok?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Elfolyt a teljes csillapítás a hátsó rugóstagomból. Egy Fox RP23-ról van szó. Levegő megmaradt benne, de a csillapítás/propedál nem létezik. Egy hatalmas olajtócsa is van a bicikli alatt.
Mit lehet ezzel csinálni? Csere vagy javítható? Melyik mennyi lenne?
-
Vasinger!
nagyúr
Na, közel 1 hétig nélküle, ment a szervízbe
Addig merev vázas paripán edzek.
-
Vasinger!
nagyúr
Ma tekerőzés, csodás merev vázas bringával, letöltve jobb a minőség: [link]
Ez csak az oda út egy része, visszafele nem raktam fel, mert az több mint 3 GB
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Tárcafékesekhez jönne egy kérdésem:
Ha letisztítjátok a tárcsaféketeket tárcsaféktisztítóval, akkor rongyot is használtok, vagy simán csak a sprét?
Elvileg elég hamar elpárolog róla a cucc, tehát letörölni nem szükséges emiatt, de nem tudom, hogy így lejön e róla minden zsiradék? Jelenleg valamit összeszedtem és azért fog kevésbé a fékem, ezt akarnám letisztítani, de ronggyal lehet hogy rávinnék valamit amit nem kéne, még akkor is ha tiszta a rongy.
-
Vasinger!
nagyúr
-
Vasinger!
nagyúr
Van ez a csoda biciklim: [link]
Ezen elvileg a legalapabb 7 sebességes fogaskoszorú van. Tehát nincs megarange rajta, tehát valami szabványos monti kiosztás. Ez még régi acélvázas darab, tehát más a fogaskerék rögzítése is talán, ezt nem tudom, mert ehhez nem értek annyira.
Mostanra annyira elkopott, hogy már a lánc rendszeresen továbbugrik a legnagyobb sebességen, gondolom a lánc is megnyúlt.
Erre szeretnék venni ugyanilyen szintű, de trekking/országuti kiosztással rendelekző 7 sebességes fogaskoszorút. Milyet kéne rá vennem? Természetesen lánc is kéne. Mindenképpen olyan kéne, hogy a váltót és az első fogaskerekeket ne kelljen cserélni emiatt.
Ha nem lenne teljesen egyértelmű akkor csinálok képet a hajtásról is.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Because #49679 üzenetére
Szeretném olcsóbban megúszni és lehet netről rendelném, vagy hasonló. Meg ugye nem ezt a kiosztást akarom, hanem outisabbat, mert itt a 7-es sebességben csak pörög a lábam, de alig haladok
De ha boltban is veszem szeretném tudni milyet kéne venni, nehogy rosszat vegyek.
szerk.:Az első fogaskerék azért nincs elkopva, mert 6-7-es sebességen kívül minden másikban már nem ugrik meg, így csak az a kettő kopott el, az első nem ugrik még.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz zoli03 #49686 üzenetére
Na de várjál. Attól hogy hátul ugrik a lánc, attól elől még nem. Hátul sokkal többet vált az ember és emiatt jobban is kopnak hátul, a kevés fog miatt meg 1 fogra több erőhatás jut, mint elől a legnagyobbon értelemszerűen.
Egyelőre csak láncot és sort cserélnék, aztán ha továbbra se lenne valami okés akkor jön az első fogaskerék is.
De ez egy annyira low budget bringa, postára járásra meg edzésre, hogy nem költenék rá egyáltalán sok pénzt.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Vasinger! #49670 üzenetére
Múltkor írtam mi a tervem, de kicsit sikerült elkerülni a valódi témát. Nos a kérdésem az lenne, hogy ez akkor még nem kazettás, hanem racsnis aggyal rendelkezik és ilyesmi típusú fogaskerék kéne rá, igaz?
Láncból meg ezek közül bármelyik jó? 6-7-8 sebességesnek írják, nekem 7-es kéne.
Jelenleg ezt a fogaskereket és ezt a láncot néztem ki. Tudom, egyik se csúcskategória, de nem az lenne a lényeg, hanem olcsó legyen és különösebb probléma ne legyen vele.
Fogaskerékből azért ezt, mert jelenleg 14-es a "legnagyobb" fokozat és annál kevesebb fogszámút akartam, ezen 13-as van, ha jól tudom.
-
Vasinger!
nagyúr
Köszi a tippeket, holnap körbenézek a itt a boltokban, hogy mi található errefelé.
-
Vasinger!
nagyúr
Mostanában el kezdtem nézni hajtást a Cubeomra, mert lassan az is csere érett lesz. Ami mindig is érdekelt, hogy mi a különbség a Deore, LX, XT és XTR szintű láncok és fogaskerekek között?
Anno azt hittem, hogy csak a súlyukban van különbség, de mikor felrakattam egy Deore fogaskoszorút akkor nem váltott olyan flottul, mint anno az XT-vel, ami előtte volt rajta. Azt mondta a szerelő, hogy az olcsóbb darabokon nincsenek váltást segítő kialakítások, így ezért gondolkozik többet váltásnál.
Ebben mennyire a ráció és van e valami értelmes, elemző cikk ami a darabok közötti különbségeket vizsgálja és nem csak urban legendekre épül?Az olyan hozzászólások mint nekem Tourney szintű hajtásom van és pik-pak vált, vagy csak XTR-t vegyél ha normálisat akarsz, köszönöm, nem kérek belőlük.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Maximum1 #49913 üzenetére
Ebayt kerülném VÁM miatt, de külföldi webshopok szóba jöhetnek EU-ból, csak ötletem sincs hogy honnan kéne és ahol biztosan eredetit kapok.
Én igazából most nem a 2015-ös képről szeretnék többet megtudni, hanem úgy általánosságban, mitől sokkal drágább egy Deore-tól egy XTR és miért vesz XTR-t egy hobbi biciklis? Mert a súly egyáltalán nem érv az árhoz képest.
ivana:
Ez azért egyáltalán nem biztos, hogy így van. Ma már olyan alu ötvözetek vannak a világban, hogy nem ritka, hogy felülmúlja az acélt amellett, hogy sokkal könnyebb. Hozzáteszem a fogaskereket nem azon a részén könnyítik, ahol kopik, hanem onnan szednek ki "darabokat" amik csak a merevséget adják elvileg.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #49919 üzenetére
Na várjunk csak. A váltókat és a csapágyakat ne keverjük bele, mert az más tészta. Ott millió+1 finomság lehet elrejtve, ahogy írtad is, ott valóban van különbség a súlyon kívül, ezt én is tapasztalom, mivel XT agyam, váltóm és középcsapágyam/hajtókarom van.
Én itt most szigorúan a fogaskoszorúra és a láncra értettem a kérdésemet, mert azok nem többek egy darab fémdarabnál kb. így azt gondolom hogy ott a súlyon kívül nem lehet túl nagy különbség az egyes darabok között.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz zoli03 #49922 üzenetére
Így van, erre akartam kilyukadni. Hogy akkor ez létezik és emiatt érdemes venni a drágábbat?
Runner_fxr:
Ha már az egész szettem Shimano nem keverek bele Sramot, igazából LX és Deore fogaskerék között rágódok, e felé nem mennék, mert úgy se érezném a különbséget. Láncból meg nincs nagy különbség Deore-LX-XT között szerencsére.
VIBO:
Biztos jó ötlet volt így megemelni az elejét? Ránézésre is eléggé elrontotta a geomtriát. Ha már mást nem is nézek, az ülés jóval alacsonyabban van mint a kormány. Bár ez utóbbi lehet csak a kép miatt látni úgy.
Milyen villa lett milyenre cserélve?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #49933 üzenetére
Igen, én benne még az LX maradt meg, de tudom hogy már csak SLX van itt. Igazat megvallva nem Deore és SLX között, hanem SLX és XT között vacillálok.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Vasinger! #49842 üzenetére
Nos kicsit változott a helyzet, ugyanis itt ahol lakom nincs 14-esnél kisebb fogaskerék hátulra racsnis kivitelben, az Ebike-os csoda darabot meg nem ajánlják egyáltalán, mert baromi vacak. Azon kívül meg nincsen, mert a Shimano nem gyárt ilyet már, ami érthető.
Így két lehetőség maradt: Lecserélem a hajtóműt egy országútira, ami nem biztos hogy beférne a hátsó villa miatt, vagy kicserélem a hátsó kereket egy kazettás aggyal rendelkezőre és akkor arra veszek 14-esnél kisebb 7 sebességes HG41-es fogaskereket.
A nagyobbik baj, hogy egy ilyen fűzött kazettás kerék még a legolcsóbb is 10k körül lenne újonnan, használtan még nem néztem.
A biciklit ugye bárhol otthagynám, így minimális összeget akarok rákölteni, ha ellopják ne legyen nagy kár érte.
Ki mit tanácsol?
-
Vasinger!
nagyúr
Honnan tudom én azt, hogy nekem hány szemes lánc kell? Shimano-ék 3 féle kiszerelésben is árulják. Ha a mostanit leszámolom, akkor ha ugyanolyan hosszút veszek akkor nem lehet baj belőle?
-
Vasinger!
nagyúr
Akkor jönne két keresztkérdés:
Brigéciol mennyire jó tárcsafék tisztítására? Ugye láncot szoktak vele mosni, tehát elvileg az acélt nem bántja, az olajat/zsírt pedig oldja.
Egy Shimano Deore XT Hollowtech II középcsapágy/hajtókart mennyire nehéz házilag szétszedni és összerakni? Kell e hozzá különleges szerszám, valamiféle szaktudás?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Nos, úgy alakult nagygenerál alkalmából kiderült, hogy mi is a baj a fékemmel. Felül a karnál ereszti az olajat/levegőt, ezért éreztem olyan gyengének az utóbbi hónapokban(mindig belevegősödött). Bár el lehet lenni vele így egy ideig, de valamikor le kell cserélnem.
Most azt nem döntöttem még csak el, hogy csak a fékkart próbáljam lecserélni, vagy ne szenvedjek vele és vegyek rá valami épkézláb féket Avid vagy Shimano frontról.
Fékkart nem igazán találtam így külön, de lehet ha jobban utánanézek találok valamit, de biztos nem is lesz olcsó, de 10k alatt megáll.
Erről a fékről van pontosan.
Sok pénzt nem szeretnék költeni rá, tehát egy vadi új XT első-hátsó fékszett nem férne ki, max valami német webshopból ami agyonakciózza azt.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #51361 üzenetére
Ha választanom kellett volna akkor természetesen én is Shimanot mondtam volna. Nekem azt mondták a szervizben, hogy érdemes legalább XT szintű féket venni, mert érezhető különbség van Deore-SLX-XT között minőségben és teljesítményben is.
Természetesen költséghatékonyság miatt a Deore lenne a legjobb, de ahogy néztem nincs olyan eszeveszett árkülönbség mondjuk egy Deore és egy XT között.
Amit nem tudok és a segítségeteket kérném:
Számít e, hogy egy fék milyen évjáratú? Tehát jobb e valamivel egy 15-ös XT fék, mint egy 09-es? Ugyanúgy lehet a régihez is alkatrészeket kapni, ha arra lenne szükség?
-
Vasinger!
nagyúr
Nos, ma elhoztam a biciklimet, röviden annyi lenne a történet, hogy első-hátsó fék cserés, mert ereszti az olajat és így életveszélyes vele menni.
Ezért kérek minden fórumlakót, aki ismer vagy tud olyan külföldi webshopot, de akár itthonit is, ahonnan lehet rendelni (olcsón) Shimano Deore XT fékeket, az kérem linkelje be ide, nagyon hálás lennék neki.
Minden ajánlatot és véleményt meghallgatok!
-
Vasinger!
nagyúr
válasz szjoci #51409 üzenetére
Köszi, nem rosszak az árak.
Akkor feltenném a kérdéseimet, amikben bizonytalan vagyok:
- Ha veszek egy fékszettet külföldi webshopból, érdemes e garanciát nézni? Szokott baj lenne ezekkel, amikért érdemes visszaküldeni a féket és nem helyben megjavíttatni?
- Shimano Deore XT és Shimano Deore XT fék között is nagy árbeli különbségek vannak. Mire kell figyelni, nekem montira milyet kéne vennem?
- Felfogatásilag ezek ugyanolyanok? Tehát bármelyik Shimano SLX/XT féket veszem jó lesz a vázamra?
- Elvileg ezeket olajjal együtt adják? Csak mert biztosan vágni kell majd a csőből, hogy megfelelő hosszú legyen és ekkor mi történik a benne lévő olajjal?
Egyelőre ennyit, még van egy pár
-
Vasinger!
nagyúr
válasz bunddog #51425 üzenetére
Készítettem képet, ez alapján milyen felfogatásom van? Kell valamit majd "kavarni"?
Runner_fxr:
Hát igen, de annyival olcsóbb külföldről, hogy lehet még gari nélkül is megéri, majd még számolgatok.
Ez hány darabos? Mert kb. én ennyit szánnék egy szettre, de ez csak 1 darab, nem?
Amit linkeltél SLX: [link] ennyit nagyon szívesen kiadnék, de többet nem. Gondolom XT-re még rá kéne dobni 5-10 ezret kb., annyit meg nekem nem biztos, hogy ér.
Mondjuk az egész bringám Full XT, kicsit kilógna az SLX.
Ha gyári bontatlant veszek, akkor előre és hátulra is biztosan elég lesz a csőhossz? Viszonylag nagy, 20"-os vázam van, biztos el fog érni a végéig? Azért érdemes előtte lemérni a jelenlegi csőhosszt, nem?
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Ati007 #51434 üzenetére
Na igen, akkor el is érkeztünk a következő nagy kérdéshez. A tárcsa.
Ebből tök sötét vagyok, hogy milyet. Ezen is jó lenne spórolni amennyire lehet, nem kell valami Ice-Tech tárcsa, mert az versenyre kell, szóval akár egy SLX tárcsával is kiegyeznék, vagy egy Deore-ral, csak ne legyen gagyi és eredeti Japán legyen.
Erről tud valaki valamit? Csavaros verzió kéne egyébként.
-
Vasinger!
nagyúr
Köszönöm a véleményeket, igazából annyira minimális a különbség SLX és XT tárcsa között, hogy a biztosabb XT-t választom.
Most már csak azt nem tudom, hogy 180/180 vagy 180/160 felállásba. Anno Hayes fékemmel 203/160 felállásban sikerül túlhevíteni a hátsó, persze az még elég régen volt és nem ezen a bringán.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #51445 üzenetére
Na most akkor egy baromi hülye kérdés. Elől-hátul IS felfogatásom van. Egy BR-M785 XT féket akkor hogy lehetne feltenni 180-as tárcsával? Kellene hozzá venni plusz adaptert? A mostanit kell majd használni ami rajta van jelenleg? Vagy egyáltalán nem is fog kelleni semmilyen adapter?
Ice tech tárcsákkal az a bajom hogy 2 ötvözetből állnak, ha jól tudom acélból és alumíniumból. Egy erősebb fékezésnél ha behúzva hagyom a féket, akkor olyan 8-as keletkezik kb. 20 mp alatt a tárcsa felületén, hogy dobhatom ki, mert nem lehet kiegyengetni. Nyilván ez egy kicsit elrugaszkodott dolog, a lényeg ebből, hogy nagyobb odafigyelést igényel, mint egy sima. Továbbá jelenleg keretem sincs rá, talán ez az erősebb ok
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Runner_fxr #51447 üzenetére
Közben létrehoztam egy táblázatot, ebben összeszedtem mi-mennyibe kerülne adott oldalról. A hivatkozásokat nem hozta át Excelből, de szerintem nem írtam el semmit sem.
Ebben még ugye nincs benne az adapter, ami 3100 Ft/pár kb.
Röviden XT 60k, mindenestül, SLX max egy 10-essel olcsóbb (vagy annyival sem), olyan 50 körül lenne. Tehát mondhatni minimális az árkülönbség lenne, ebben a kategóriában. Ha 20 vagy 30 között kéne vacillálni, még elgondolkodnék, hogy melyik, de így XT marad.
Csak valahogy rá kéne vennem magam, hogy ennyit kiadjak érte... (ja és plusz a szerelés...)
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Egy RockShox Revelation U-turn; 110-140 mm; lockout, Dual Air teleszkóp van benne és ez gyári. Nem, nem túl nagy ehhez, pont megfelelő a váz geójához. Hátul is 125-öt mozog, elől meg kicsit többet, teljesen optimális. Összehúzva egy álom vele mászni, leejtőzni 140 mm-el meg több mint jó.
-
Vasinger!
nagyúr
Hát, nem. De még AM-re se hasonlít kicsit sem. Ne vedd sértésnek, de ha ilyen alapvető fogalmakkal se vagy tisztában még, lehet nem közel 1 milliós bringát kéne nézned, hanem kicsit alsóbb kategóriában kéne elsőként kezdened.
Még mielőtt félreértenéd, nem az Enduro vonalról kéne lemondani, hanem az árkategóriából.
Szóval ha csak azt nézem, hogy a karbon váz előnyeit versenyzők és a komoly sportolók tudják csak kihasználni és megérezni, gyanítom, hogy Te még nem tartozol közéjük, ezért Neked bőven mindegy lenne, hogy alu vagy karbon vázon ülsz. De ha tévedek, kérlek javíts ki.
-
Vasinger!
nagyúr
Oh, nem néztem mire válaszoltál, azt hittem arra amit kinéztél. Az enyém valahogy fél úton van XC és AM között. Nehéz pontosan megmondani ma már, mivel ezen 2 kategória között elég halványak már a különbségek. Régebben sokkal kiélezettebbek voltak ezek a különbségek. Az emeltebb orrész miatt talán AM-re tenném, de nem nehéz XC-nek se mondani.
-
Vasinger!
nagyúr
Ha megengeditek én is leírnám a véleményem erről a szintezésről.
Az alábbi albumban található az eddigi kerékpárjaim.
Jól látható, hogy a legalapabb tourney alatti kategóriától, egészen az XT-ig minden megtalálható rajtuk szinte.
Az első komolyabb bringám egy teljes Deore felszereltségű Haibike volt, ez a 4. képen látható. Hatalmas előrelépés volt a korábbi, gyakorlatilag névtelen Shimano darabokhoz képest. A hajtás sokkal feszesebb, folyamatosabb lett, a váltás rendkívül gyors és bár itt még csak V-fékem volt, de az is Deore, az nagyon jól fogott. A mai napig emlékszem, hogy az a V-fék még sok komolyabb hidraulikus tárcsafékkel is versenyezhetne, olyan keményen fogott.
Ezután jött a Stöckli, ami kicsit öszvér volt, mert volt rajta Deore-tól kezdve XT-ig minden és ez érezhető is volt rajta.
A jelenlegi Cube-on meg az agyak/váltók/hajtás/középcsapágy mind XT, egyedül a fogsor Deore most, mert nem láttam értelmét drágábbat venni.
Hogyan látom ezek után az egészet?
Agyak területén nem igazán éreztem semmi különbséget, hogy Deore, XT vagy esetleg egy DT-ről van szó, mindegyik gurult, semelyikkel nem volt problémám, tették a dolgukat. Itt valószínűleg már a könnyítés ami számottevőbb, de ebben nem vagyok biztos. Ha valaki komolyabb versenyző, lehet észreveszi azt is, hogy egyik jobban gurul mint a másik
Hajtás:
Na ez itt már egy összetett dolog.
Láncból érezhető a különbség az alsóbb kategóriákhoz képest, hogy finomabb váltást eredményez egy XT egy Deore-hoz képest, de egy fogsornál már nem ilyen éles a helyzet. Amennyi árkülönbség van a kettő között, azt főleg csak könnyítés indokolhatja, mert váltani egy Deore szetten is ugyanúgy jól fog, mint egy XT soron.Váltók: Nem nagyon ismételném azt amit már sokan leírtak, egy XT Shadow váltó jóval feszesebben tartja a láncot, terhelés alatt is könnyen vált és igencsak tartós. Precízen be lehet őket állítani. Egy Deore váltót nehezebb tökéletesre beállítani, de belehet. Esetleg sűrűbben kell utánaállítani,
Fontos egyébként azt is megjegyezni, hogy nagyon nem mindegy, hogy milyen évjáratból választ az ember, mert nagyon nagy a szórás.
Manapság azt lehet észrevenni, hogy főleg az XTR kategóriában nem a tartósságra mennek, hanem a könnyítésre és precizitásra, így történhet pl. az, hogy egy Deore/SLX tovább fogja bírni mint egy XTR néha, persze valószínűleg nem is azonos terhelést kap a két kategória.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz salieri. #51570 üzenetére
Egy szavazat a Traffic-ra. Nekem az van hátul, defektállóságban nagyon ott van, bár terepen valahogy így nézett ki: kép, ez mondjuk pont nem az a kerék, de a hátsó is így nézett ki. A nedves/agyagos talaj beletapad és nehezen tisztult ki. De egyébként jó a tartása és betonon is egész jól gyorsul. Kicsit viszont nehéz, mert drótperemes ugye, meg nem verseny gumi.
-
Vasinger!
nagyúr
Több napja nem tudok felrakni hirdetést Bikemag-ra. Van aki próbálkozott mostanában? Mindig 404-es hibát dob, mikor feladnám a hirdetést.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen