- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz belaazallat #992 üzenetére
Tourney -> Altus -> Acera -> Alivio -> Deore ->SLX/LX -> XT -> XTR (utóbbi csak versenyzőknek, és elitistáknak. Hobbistáknak felesleges, hacsak nem villogni akar vele, vagy túl sok a felesleges pénze, bár az új XTR fékek jelenleg mindent vernek fékerőben, és súlyban is)
Ami lényegi különbség, hogy a 2010-es széria még: Torney, Altus, Acera, Alivio 8 sebességes rendszerekhez volt használható, a felette levőek 9 sebességesekhez.
2011-ben pedig az Alivio 9 sebességessé vált, a Deore, és felette levőek 10 sebességessé.A tömítések minősége (esetleg egyáltalán megléte), anyaghasználat ebben a sorrendben növekszik, míg a súlyuk csökken.
Természetesen elviszi a 9 sebességes váltó a 8/7 sebességes láncot is, és vica versa, de azt hallottam, hogy a 10 sebességes váltóknak már más a paralelogramma szerkezete, így a bowden húzás is más minimális mértékben.
Ami biztos, hogy terepen Deore az első olyan fok, amit tényleg biztonságosan lehet használni, és tartós is lesz, de a régi Aliviók is azért elég jó minőségűek voltak, csak a tömítései voltak rosszabbak.
Városi használatra Altus, Acera is megfelel, ha nem kapnak nagy terhelést.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #995 üzenetére
Én is kettőt, de a fehér nagyon szar. A kéket imádom. Nem büdösödik, nem izzadok benne, kényelmes, jobb a szabása. Bár apum hordta pár hetet, és a karját kitágította és már nem olyan passzos (na igen... a 30 év fizikai munka kicsit komolyabb bicepszet csinál, mint az irodai)
A gyári superioros mez tapintásra nem jött be, az elasticos mezek se tetszettek, nekem túl rövidek voltak, mindegyikből, ha előre hajoltam, kilógott a kőműves dekoltázsom.
Ha nem lenne ekkora seggem, ez nem lenne probléma, de akkor nem is tudnék így sprintelni kiállva SS-sel. (ez csak önnyugtatás volt )Szerk:
Meme ne felejts el, mert rémálmaidban jövök elő, kísérteni halálom utánKész a vázam, viszont aggasztó, hogy azt mondták, hogy pár helyen kis hibák vannak, amit vizes, 2000-es polirpapírral kell eltüntetni, majd kb 2 hét után, mikor teljesen megkeményedett a festék. Remélem nem megfolyás, csak szemcsehiba a porban, amit használtak.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Hasaggymeg #1001 üzenetére
Áh, már 15-nél szuszogok sík terepen
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #1009 üzenetére
Ha korábban leszedte a képeket a térképhez, akkor azokat cache-be rakja.
Viszont nem a nokia maps térképét használja valamiért, így külön cacheli.
Viszont, ha mellette futtatod a nokia maps-ot, akkor láthatod, hogy hova mész, merre tartasz, és tervezheted az utad.Nekem egy 40 MB-os csomagom van, havi 600 ft-ért. Még nem léptem át a keretet, pedig minden nap használom, emailezek, neptunt nézek, ph-t olvasok, és erről szedi a tracker is térképeket.
Szerk: nah, Simonnal leírtuk kb ugyanazt
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #1017 üzenetére
20 megánál, és 35-nél küld egy SMS-t hogy hol tartasz.
Pontosan 30 napra állítottam be a napló megőrzését. Így a 30 napnál régebbi bejegyzéseket törli, és a mobilnet számlálójából is törli ezeket az értékeket.Bár őszinte leszek, ne vegyél Symbian ^3 alatti telefont, mert marha gyorsan memória hiányba fogsz futni.
Ritka szar a mem kezelése, de a C6-00 -nak mindenképpen. Elvileg a legfrissebb, és legutolsó Symbian ^1-es telefon, de HW-ileg nagyon alá lőtték. Egyszerűen nem lehet vele böngészni rendsesen, hogy ne lőné ki magát a böngésző, mert elfogy a memória. Az index címoldalán, ha nem mobilos nézetben van, akkor egyszer sem sikerült megnézni.
Nagyon megjártam ezzel a telefonnal. SMS-re, emailt írni gmail kliensből, twitterelni, nintendo SNES, GBA emulátort futtatni a legjobb a HW-es gombok miatt, de itt ki is múlt az előnye.
A nyitó mechanika lötyög, a kijelző napos időben nem látható (még annyira se mint az utángyártott E51 kijelző)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Hasaggymeg #1043 üzenetére
Szerintem, ha Memét megkérded, ők összetudnak neked dobni egy megfelelő bringát. Biztos, hogy nem olyan áron, mint egy gyártósorról lejövő masinát, már csak azért sem, mert a külön alkatrészek drágábbak, mint a nagy tételben beszerzettek.
1-2, nem, vagy kismértékben kopó alkatrészből, használtat beszerelve már ez csökkenthető. (kormánycsapágy, első agy, pedál, stb)
Ettől függetlenül nem lenne butaság unszolni pár boltot, hogy a honlapjukra kerüljön egy ilyen modul, de legtöbbször a gyári, új váz beszerzése a nehézkes, mert ide abból nem hoznak sokat, csak olyat, amit valamiért a nagykerben időlegesen szétszednek 1-2 garanciális alkatrész miatt.
Mondjuk én most építek egy régebbi, használt, 20"-os alu cross vázamra egy merev első villás, régi alivio szettes városi cirkálót, egy barátomnak (Alivio első-hátsó agy, 7 sebességes kazetta dobbal, 7 sebességes, de teljesen fém váltómechanikás, így elpusztíthatatlan fékváltókarral, és SD-5 -ös fékekkel, Deore hajtóművel egy kb 11,5 kilós biciklit) Matt fekete - elox piros színkombinációval.
Persze Meméékel átnézetem eladás előtt, kicsit több "szart" láttak mint én, és észre veszik a rejtett hibáit.(#1062) Muton: hátsóba 1/4"-os, elsőbe 3/16"-os, míg a kazetta dobba, racsniba 3/32"-es kell.
Annyit vettem már, hogy zsigerből mennek a számok
Jó a noname is, ha igényes vagy, és kék zsírt teszel bele, de ha kémiailag polírozott golyókat szerzel, és tényleg nagyon jó állapotban van a kónusz is, akkor elég neki a sima, nagy tégelyes, pl MOL sárga zsír.(#1065) fpeter07: síkban a két pedál tengely menete közti távolság, lényegében a hajtókar "terpesztése"
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Xantomas
őstag
Csütörtökre, ha elmúlnak a görcseim (laboron is 2x felpattantam nyújtani, mert begörcsölt), és szereztem vastag trekking belsőt, akkor sztem megyek, ha nem lesz nagy hajtás. János-hegyet a múltkori tempóban nem vállalom be, mert nekem meg BKV bérletem nincs, hogy ösztönözzem magam az egész napi bringázásra, és zsírégetésre.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ted_Beneky #1075 üzenetére
Teeth, vagyis fogak
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nah, megvolt az első tanúsíthatóan büntetett biciklis.
Egy fixist félreállítottak a rendőrök a Városligetnél, a Damjanich - Dózsa Gy. út kereszteződésénél.
Se lámpa, se prizma, se fékek, se csengő, se semmi fényvisszaverő ruházat.50E Ft-os csekk (nem mondott címletet, csak azt, hogy a legmagasabb büntetés kapta, mert ráadásul a piroson ment át a szemük láttára), plusz leeresztették a kerekét, hogy innen inkább tolja tovább a járdán, vagy lakatolja ki, mert nem szeretnének pont ők menni helyszínelni, ha elütik.
Kérdezgettem a rendőröket, hogy mire figyelnek, mi az, amiért büntetnek:
Legyen a bringán valami világítás, villogó, elöl, hátul, plusz oldalról lehessen látni, ha rávilágítanak. Mindegy, hogy prizma, küllőre tehető fehér biszbasz, vagy csak reflexcsík, esetleg a felnin fényvisszaverő matricák, csak különüljön el a környezetétől.
Az se baj, ha fixis, de minimum első fék legyen rajta, és tudjon pedállal kontrázni, ergo legyen klipsz, vagy patent pedál.
A csengő nem is érdekli őket, nem fognak kekeckedni, ha a biciklis nagyon szemtelen, akkor ők is azok lesznek, és úgyis fognak olyat találni, ami nem felel megy szigorúan a KRESZ szabályának, pl a lámpa elhelyezési magassága, színe.
Aki látszik, és nem imbolyog, nem megy át a piroson, és nem riogatja a gyalogosokat a járdán, azzal nem foglalkoznak.Szerintem teljesen korrekt hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Tessék egy másik nézőpont, hogy összekeveredj:
a 170mm-es hajtókarral nincs semmi gond, mivel valószínűleg első komolyabb biciklid lesz, jobb ebben az esetben, ha inkább pörgetni tanulod meg, hogy ne a térded terheld.
Az állítható kormányszár hátránya hogy nehéz, és ha nem jó minőségű, akkor nyekeregni fog. Viszont arra, hogy finoman hangold a dőlésszöget, és kitapasztald, hogy melyik az a beállítás, ahol se a csuklód, se a hátad nem fáj hosszabb útvonalon, arra ideális. Aztán az első beruházáskor, kicseréled egy könnyűre.Sárvédő: igen, rá lehet szerelni. Nincs olyan bicikli, amire ne lehetne
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nekem is szoltak mar, de nem igazan foglalkozok vele. Mas potolhato, en nem.
Lámpánal megállva, ha kanyarodo autosok vannak, akkor a tenyeremet ele teszem, hogy ne vakitsa oket, es belassanak rendesen oldalra, de nem fogom mas kenyelme miatt a sajat eppsegemet veszelyeztetni.Az utat nezze, ne a lampamat, es maris nem vakit. Ha kibirja lakotteruleten kivul, a szembejoco autos fenyet, akkor ki fogja birni varosban is.
Viszont az eros strobit en is leszedetnem par bringasrol.(telorol, bocs az ekezetek miatt)
szerk:
Ariadne ezzel vigyazni kell most. Allitolag par napja veszesen elvekonyodott az Északi-sark feletti ozon reteg, es kertek is az embereket, hogy kenjek magukat, de lehet hogy Simon is linkelte mar korabban a cikket.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #1206 üzenetére
Van annál olcsóbb is. pl. Author Dexter 144e ft-ért, 2010-es modell, de nem hiszem hogy van még belőle. Újonnan, összerakva ez az alja.
2011-es modell, 159E-ért :[link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
150E Ft alatt, a tárcsa-, és V-fék közti különbözetet inkább érdemes egy komolyabb teleszkópba, hajtásba, váltóba ölni.
Persze kinek mi a vágya, de nem azért kell tárcsás gépet venni, mert az a menő. Egy belépő kategóriás tárcsa, sajnos, a fékbetét mérete, és a féktest hőelvezetése miatt nem fog olyan jól fogni, mint egy komolyabb V-fék."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Más:
Ma, az Oktogonnál, a nyugati fele menő oldalon, a bicikli út mellett, a szerviz út le volt zárva. Épp egy BMW-t pakoltak ki a rendőrök, de úgy, hogy az üléseket is kiszedték, és egy rendőr furgonba pakolták át a bálás fehér poros pakkokat.Megyek, kormányt állítani, mert elkaptam egy oszlopot, miközben elkalandozott a tekintetem egy zöld Peugeot, vörös hajú tulaján, miután szemezni kezdtünk
Nekem ez a mai karikám: [link] Vannak benne képek is."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Fészbúkon biztos van.
(#1260) dqdb Áh, nem erőltetem a pinket/magentát. Nem vagyok elég Deviant hozzá, hogy kiérdemeljem, ahhoz pár kilót le kéne dobni, mert mondjuk felmutatni pár eredményt, pl a 24 óráson duóban végigtolni a távot (váltótörés nélkül)
Civilben így is állandóan bizonyítgatnom kell, hogy "nem vagyok olyan", szóval nem lesz több deviáns szín.Viszont az utolsó két képen levő lepukkant épülethez még visszamegyünk fotózni, az biztos.
(#1262) Thulcandra [link]
Én eleve úgy indultam el, hogy 10-es naptejet kentem a karomra, combomra, mert már én is kezdek pirosodni.
Nincs mese, tágul az ózonlyuk, és vékonyodik a többi részen is.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #1282 üzenetére
Jól esik az ilyen a nők önbizalmának, az biztos, szóval szereztem neki egy jó napot.
(#1283) rétisün Ugye? pedig már hónapok óta mondogatom, hogy jó cucc. A geóját eltalálták, méretileg, és ár/érték arányban is nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #1314 üzenetére
Én elindultam. Dunakeszin lefújta a szél a fejemről a szemüveget, leesett a szára, így inkább fogtam kikötöttem, mentem vonattal.hazafele, meg hátszéllel visszatekertem.
Nem is a szél sebességével van a baj, hanem a széllökésekkel. Szabályosan elfordítja a kereket, na ez a 2-es úton, mikor centiznek az autók, és mindig arra kell figyelni, hogy az ember a mellette elsuhanó autó lökéshulláma ellen kormányozzon. Na,pont akkor jön egy azonos irányú széllökés, és máris bent van az ember az első furgon alatt.
(#1318) Katsu Stroboszkópnak, vagy SOS-nek szokták még hívni.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Én meg kipróbáltam az SD3-as fékeket, amik Memétől vannak, és bizony fognak mint a szemét.
Sajna kifogytam a vékony outi belsőkből, foltom meg nincs, így nincs összetéve a bicaj teljesen, de a külső+belsőn kívül minden rajta van.Nekem bejön ez a fekete-piros design, már meg is kapta a Devil becenevet. Holnap majd lövök pár képet.
Gondoltam, hogy "könnyű" lesz végül, de nem hogy ennyire. Érzetre nincs meg a 11 kiló.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
2x még talán, esetleg 3x, de több nem hiszem hogy menne, max úgy, hogy előtte egy hétig pihentetem a combom, és utána kimaszírozzák belőle a görcsöket.
A gyöngyszem pedig gyönyörű
Igazi egyedi mestermű. Vagy nem? A legdurvább, hogy 1ft-ról indult, és már 55E-nél tartAz eladó, valsz. jól fog járni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz brownus #1501 üzenetére
A Csepel új nyergei. Csepel mintabolt, vagy bármelyik kerékpáros bolt hoz neked a nagykerükből.
4200 a sima, 4800 a szegecselt kisker ára, ha jól tudom."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Őőőőőő...
Ettől függetlenül jó a videó. Csak akkor már nem tudom, hogy kapott a fixis srác 50Eft-os büntetést, ha 30 a max."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Gyere a cube-bal. En is az uj Devillel megyek, felvavatom, had nyuljanak be a bowdenek, meg a kullok
Mostmar tuti nem tartom meg magamnak, mert rovid a vaz, ugy erzem kinottem, igy a 110mmes kormanyszarral is
Geoban ugy egy 175-180cm-es embernek lenne jo.Este lovok kepeket, meg orulnek neki, ha bearaznatok.
Elvittem fujatni a kerekeket, egy kozeli boltba, es ott egy kicsit magasabb arat mondtak ra, mint amire en gondoltam, miutan kiprobaltak, megneztek az alkatreszek allapotat.
Mezei usert ugyis elriasztana, hogy nem 27 sebesseges, hanem "csak" 21."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Mivel kicsit későn kapcsoltam, hogy hazafele fotózni is kéne, így már csak a sötétben jutott eszembe.
Csak linkek, mert elég rossz minőségűek a képek.
[link]
[link]
[link]
[link]Váz: Balance cross, 20"-os, 55cm-es a virtuális felső cső hossza. Valsz szokásos taiwani katalogus váz. 2020g csavarokkal együtt, szóval van benne anyag, nem fog idő előtt eltörni. Hydroforming, változó keresztmetszet, meg egyéb marketing dolgok.
villa: Merida MERIDA CROSSWAY TFS 100 villája
kormánycsapágy: BTS XC Elite, alu csészék, ipari csapágyak
hajtómű: Deore FC-M510, XT alu tányérokkal
Hátsó váltó : Alivio, MC10
Első váltó: Alivio M412, alsó bilincses
Lánckerék sor: 7 sebességes HG30
Lánc: CN-HG40
Fék/Váltókarok: ST-EF28 3*7 sebességes rendszer
Fékek: Avid SD3 Hátsó féken egy fékmerevítő, mert nekem érzetre nyúlós volt a fék
Agyak: Shimano Alivio MC10, 7 sebességes kazettával (úgy tengelyek, kónuszok, szerelékek, áthézagolva 50mm-es láncvonalhoz)
Felnik: Rigida Zac Pro 622, 36h
Küllők: DT champion
Nyeregcső: Zoom 27.2 400mm-es
Nyereg: Selle Royal
Kormányszár: KTM állítható, 110mm-es (nincs típus jelölés)
Kormány 600mm-es hajlított, alu
Shimano, és Jagwire bowdenek, bowdenházak
Ritchey markolat
Gumik majd holnap (Continental Contact, és Travel plus 622-28)
plusz a prizmák.
Súly: 11.5Kg BTS HC comp pedálokkal"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Rugós nyeregcső: nem rossz dolog, de terepen, csillapítás nélkül, csak ellövi az ember fenekét, meg pattog raja. A kisebb úthibáknál, pl a hazai sz@r bicikliutaknál nem olyan rossz.
Én sokáig használtam,Két féle van:
- A hagyományos, teleszkóp mechanikás. Hatalmas hátránya, hogy pár hónap, esetleg hét után, kikotyogósodik, és pár fokos oldalirányú mozgás lesz a vége.
- paralelogramma mechanikás: nem kotyog, viszont csak akkor használható, ha a váz, teteje, és a nyereg alja között, legalávv 10-15 cm hely van, mert a mechanika elég sok helyet foglal."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
A magicshine-t ma egy pár másodpercre villogóra állítottam. Autós rámvillogott, mert biztos zavarta a fény (pedig a középső állásban volt). Ahogy villogóba áttettem, már nyomta is a dudát.
Nem volt fekete fékváltókar, de gondolkodtam rajta, hogy szétkapom, és elviszem homokfúvatni, és feketére eloxáltatni, de az már túl felesleges lett volna. Pedig volt ebből a szériából már fekete változat.
A kormányszár azért ez, mert ez volt itthon, meg jó dolog volt játszadozni, hogy belőjem a szöget
A kormány, és a nyeregcső se egy pehelysúlyú darab. A kormány, kormányszár együtt bőven 700g felett van. Szóval egy komolyabb párossal a bicaj súlya bőven 11kg-ra vihető le.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #1552 üzenetére
Nem cserélem, összeraktam, kiegészítettem meg megvettem a hiányzó kopó alkatrészeket hozzá. Élvezem az építését, a szervezkedést, az összeszerelést. Meg minek csináltassam mással, úgy elvész az alkotás öröme.
Eladom, csak kellenének normális minőségű nappali képek is, hogy feldobjam apróra.
Öcsémnek kéne egy bringa, de inkább spanyolországi nyaralásra gyűjt (jól teszi), én meg nem vagyok szeretetszolgálat.
Én jól elvagyok a monti + városi rohangálós egysebivel (bár már érik a hátsó agycsere, és akkor már kap egy régi 3 sebis agyváltót). Nincs szükségem többre.Még van bringaalap... Egyik exem nyúzza a fülem, hogy segítsek már neki összetenni egy biciklit, a náluk levő roncsokból, de hetek óta a 100ft-os csomagos auchanos kínai szar csapágygolyókon pörög, hogy azok olcsók, neki olyan kell, meg az apja látott a piacon jó rücskös gumi párját 500 ft-ért. Bele se merek gondolni milyen lehet. (bár a schwalbe, meg conti gumik előállítási költsége se lehet sztem több, a difit úgyis a név+marketing+szállítás+kis-nagyker árrés miatt perkáljuk ki)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Igen, az volt rajta akkor is. Ami változott a tegnapi állapothoz képest, az a gumi forgásiránya, és a pedálok. Plusz rátettem a matricát, amin a váz származási helye, anyaga, és a gyártási technológia, valamint amin a vázméret van.
Letöltések alapján van nézettsége, van aki érdeklődik is, van aki pofátlan alacsony áron venné meg postafordultával (30E Ft, mert hogy "nem tudhatja milyen állapotban van). A vele való levelezést inkább nem másolom be, de a mai nap az volt az egyetlen dolog, ami mosolyt tudott csalni az arcomra.
Van aki két hét múlva vinné, és egy ismerős aki a felesége rábólintására vár, de a korábbi PH-s tapasztalatok alapján ezeket nem tartom komoly vevőnek.De ha tudtok rá vevőt, és nem akar nagyon sokat alkudni (amit eleve belekalkuláltam az árba, hogy kb nullszaldósra jöjjön ki a dolog) ne habozzatok.
Illetve még érdekelne a véleményetek az áráról, hogy soknak, kevésnek, vagy reálisnak tartjátok.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #1712 üzenetére
Egyik ismerősöm is így csinálja. Valamilyen szinten megértem.
Kőbánya, kis lakás, nincs erkély, a pincéket meg minden évben végigfosztják a mexikóiak.
Szezon elején megveszi az alsó kategóriás biciklit, leharcolja, ősz végén eladja darabokban a használható részeket, (váz, villa, kormány, váltókarok, stb) majd köv tavasszal újrakezdi.Ettől függetlenül, már több helyen megoldható, hogy pár ezer Ft-ért télire beadod a bicajt, tavasszal előveszik, féket, váltót, láncot, átnézik, beállítják, és használhatod.
De ez csak drágább kerékpárnál éri meg."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ilyen vázam van
Inkább keríts egy vázat, telót, felniket, és dobd át rá a mostani rendszered.
Az első próba felhasználók, akiknek nem jött be a komótossága, vagy gyengék hozzá, azok mostanában válnak meg a vázaiktól, igaz el is kapkodják, mert kezd nagy lenni a hiszti, hogy divatból már mindenki ilyet akar.
Én csak örülök neki, mert így lehet jobb áron fogok kifogni magamnak egy új telót."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Mondanám, hogy próbáld ki az enyém, de a kikopott, torkán is véres Dart3 miatt nem egy nagy élmény. Már többet kell rá figyelni, hogy ne kapjon nagy terhelést, és bekapcsolva a lockot már pogózik
Jó, nem szar, csak már kotyog -> kuka, (egy ideig sűrűbb olaj megoldja), ha már perselyt nem lehet benne cserélni, csak addig bírja ki, míg meg lesz az utód.
Ezen, a kettőn gondolkodtam, de most éppen állatorvos zsebébe folyik a pénz.
Nincs halálos baja a cicának, de elég súlyosan megbetegedett a májára, hogy tízesével vándoroljanak a Mátyások kezelésenként.mod:
Megyek szét is kapom a villát, kipucolom, feltöltöm, csak még nem tudom hogy kapom le a seeger gyűrűt, mert a fogó kampóját leamortizáltam.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #1756 üzenetére
Ne terheletlen állapotban mérd az aksit, hisz a feszmérőnek nincs szinte semmi terhelése. Rakj rá valami combosabb ellenállást, vagy egy izzót, és úgy mérd meg.
A szar AA aksijaim nekem is kiadják a névleges feszültséget, de mihelyst rákötök valamit, leesik 1V alá.
Szerintem a lámpa valamelyik menetes részen szórakozik, kontakthibás. Tegyél bele a menetbe egy darab alufóliát, vagy vezető réz pasztát.
mod: Dr. Who bögréért beugrorram a Fogarasi Tescoba, de már csak Glee-s volt. Nekem meg kell egy Dalekes bögre, vagy sótartó
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Hehehe Kényes téma.
Kelly's 2010-es, és 2011-es naptára?
UMF háttérképek 1. 2.
Cavendish Bringája
+1 Google, Deviantart, FlickR képkeresőjeVagy ha kész poszter kell: Bemész bármelyik nagyobb kerékpárboltba, pl ridebke-ok, és a pulton van egy halom XTR-es poszter.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #2156 üzenetére
Újabban ilyenekkel tolják az ugri-bugri fixisek.
Régi crmo váz, amibe belemegy egy jó ballonos gumi, aztán mennek csapatni.
Attól függetlenül nem rossz.(#2154) rii
Ez már a tied, vagy újabb "csak láttam, és megtetszett" dolog?[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox 360
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Diablo IV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen