- Azonnali mobilos kérdések órája
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Honor 90 - modellalkat
- uleFone Power
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #19267 üzenetére
Nem tudom, hogy most mi van, de ez a Rapid Rob echte ugyanaz mint a Racing Ralph külsőm. Ezen a képen a középső egy 2011-es Racing Ralp 2.25-ös külső van. A mintázata szerintem teljesen ugyanaz mint a Rapid Rob-nak.
Jól látod A Schwalbe fogta a régi Racing Ralph jó bevált mintáját és egy budget külsőt varázsolt belőle. Maga a a gumikeverék változott, a Racing Ralph/Nobby Nic/Furious Fred/Rocket Ron külsők drágább Evo sorozatánál használt PaceStar, és az olcsóbb Performance sorozatok ORC alapanyaga helyett a Rapid Rob egy harmadik (és valószínűleg az előbbi kettőnél olcsóbb) keverékből készül, hajtogatható helyett drótperemes a kivitel, valamint az olyan extra szolgáltatások, mint SnakeSkin és Double Defense sem állnak rendelkezésre, és a súly is nőtt, cserébe alig több, mint a harmadába kerül csak.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fpeter07
veterán
-
gery03
senior tag
válasz Vasinger! #19731 üzenetére
Irányított kerék sokkal érzékenyebb oldalszéllel szemben, mint a hátsó, így inkább csak magasprofilúra csinálják, hogy ne sodorja le egy erősebb széllökés a versenyzőt az útról.
Másik kérdésre:
99%, hogy triálos a gyerek. Elég sok gyakorlás kell ezekhez, országúti versenyzők nem érnek rá ilyesmire, főleg, hogy ilyen rossz geometriával megtanulni is sokkal-sokkal nehezebb a gyakorlatokat.[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz Vasinger! #19739 üzenetére
munkába meg városon belül autópótló lesz, van rá egy kyroptonite lakat, majd reménykedem. ha valakit érdekelnek az anyagiak:
bicaj: 10000Ft +2000Ft posta (vatera)
csiszolás festés: 2000Ft (ihajcsuhaj, ekkor még nem tudtam a végét)
felnik, akciósan 10000Ft
új gumik (külsőbelső): 4000Ft (auchan, semmi extra)
villa: 2500Ft
kormány csapágy (ritchey) 3500 Ft (kezdett elszaladni az a ló)
komány cső: 2000Ft
fék: 6000Ft
szingle speed set: 2000Ft
nyeregcső: 6000Ft (itt volt egy másik is, mert persze az nem ment bele...)
hajtókar és csapágy és szerelő összerakta a villát is: 8000Ft
lánc: 2000Ft
sárhányó festés (belül, rozsdagátló) és polirpaszta: 3000Ft (ennyi egy új sárhányó...)
lakat: 12000Ft (ez persze jó a másik bicajra is)
lámpa, csavarok, markolat, vízhólyag, két délután szerelés: 4000Ftnem, nem hozza vissza az árát, de újra van kempingem.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
ludsimon
veterán
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #21915 üzenetére
Ha nem vagy az a kemény kiállva tekerős, akkor simán jó megoldás. Sőt, kis elővigyázattal 1 pár szemet (tehát kettőt, mivel csak így tudod újra összekapcsolni a láncot) ki is vehetsz, ha nem túl rövid már a lánc. De ilyenkor nem árt figyelni, mert ha túl rövid a lánc, akkor előfordulhat, hogy váltókanáltörés lesz a dologból.
DonThomasino: Akkor csak használt cucc jöhet szóba, próbálkozz piacokon és különböző apróhirdetési oldalakon: revomag apró, bikemag apró, vatera, testbike apró.
-
SOAD19
addikt
válasz Vasinger! #22684 üzenetére
Mennyiért vennéd, ezt a pofás kis bicajt? Persze jöhet pü-ben a válasz, ha nem reklámoznád, érthető módon. Lehet a következő bicajomat én is Meme-től veszem majd, bár én beérem majd egy merev vázassal is, jó az a alföldi pusztába.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
hoffman_
nagyúr
válasz Vasinger! #22719 üzenetére
Basszus, alapértelmezetten mindig ilyen egyéni láthatóságot ad, és elfelejtem átállítani általában... Most már jó kell, hogy legyen!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
TripleB
senior tag
válasz Vasinger! #22750 üzenetére
Szerintem meg romfüggő.
A konkrét készüléket nem ismerem, hogy mit tud, de sok embernek megoldotta a problémáját az optimalizált rom.salieri, tölts le egy gps státuszt és indulás előtt frissítsd az a-gps pozíciókat.
Nálam a Defy jól bírja , de főzött rom van rajta. Endomondo-t használok egyébként.
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
tzimash
őstag
válasz Vasinger! #23288 üzenetére
Árakkal annyira nem vagyok tisztában, de mivel meme árulja, ezért tuti egyben van a bringa, nem zsákbamacskát vennél. Reklám off
(#23289) DonThomasino:
Ő sem igazán akarta, hogy piszkálják, amit meg is értek, törött csonttal jobb egy helyben maradni. A belga srác, aki átesett rajta, nos annak is megvolt a maga baja, alig tudott elsántikálni. A lényeg, hogy minél előbb el kellett nekik onnan tűnni, mert jött a mezőny utánuk, ha ők odaérnek és még kupi van a pályán nagyobb baj is lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23288 üzenetére
A Formula fékek bizony jó minőséget képviselnek, de nem annyira elterjedtek, mint az Avid és Shimano fékek. Azt nem tudom megmondani, hogy megéri-e az árát. Jelenleg inkább az a lényeg, hogy a vevőnek megéri-e, mivel a piacon nagyon nyomott árak vannak. Nem tudom, melyik kiegészítőre gondolsz, Syntace nagyon jó cuccokat gyárt, a saját márkás a bringán az RFR nyeregcső és a Cube markolat. A DH meg XC ügyében meg szerintem óriási fogalomzavarban vagy, de ez visszatérő motívum nálad, kár belemenni.
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23342 üzenetére
Nem. Pl. ez borzasztóan csicsás, az Attention meg Acid gépek felszerelése pedig borzasztóan buta össze-vissza alkatrészekkel, valamelyiken tán még négyszögtengelyes hajtómű is volt. De mindezek leginkább az utóbbi évre meg idénre érvényesek, az előtt azért nagyon szép és jó bringákat dobtak ki.
-
salieri.
őstag
válasz Vasinger! #23340 üzenetére
Ugyan nem vagyok nagy monti szakértő, de én nem cserélném le egy kommersz gépre ha már ilyen egyedi géped van.
Én személy szeirnt az egyedi gépeket szeretem ami nem jön szembe velem az utcán ,ettől még nem mondom az ,hogy rossz a CUBE
egyébként CUBE ACID repedt váz már volt az ismerettségi körömben.
és semmi durvulás nem volt vele. nyeregcsőnél szétnyílt. -
runner 125
nagyúr
válasz Vasinger! #23509 üzenetére
Köszi!
Igen, valami hasonlón utána nekem is eszembe jutott, csak ugye növeli a tömeget.
A defektvédő szalag lesz szerintem nekem a legjobb alternatíva. Csak azért belsőket nem cserélek horror árért.
Manitou
Nincs sajna műhelypumpám, ehhez a szelephez meg nincs átalakítóm az itthoni kompresszorhoz, így 'keményre' fújom haver pumpájával. De, hát a 6cm-es gumi így is terül a 100kg-m alatt. Lehet nehéz vagyok én ehhez?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23569 üzenetére
A fékek persze, hogy jobban fognak. A te Hayes fékeidnél lényegesebb újabbakkal szerelt a Cube, így a fékhatásbeli különbség abszolút nem meglepő. Ugyanez elmondható a rugózó elemekre, azért tapasztalható fejlődés is az alkatrészek terén, nem csak egy helyben toporgás és nem létező igények kiszolgálása.
Az nem kérdéses, hogy ezzel a Cube géppel simán leküzdhető Magyarország kb. összes terepe, technikásabbak minden bizonnyal DH-pályát is abszolválnák vele, nyilván kisebb sebesség mellett. Így általános felhasználású biciklinek megfelel. Ha méretben is megfelelő és meg tudod venni, tedd, mindenképpen minőségi ugrás a Stoeckli után. Most zárójelben megkérdezhetném, hogy miért is váltogatod ennyit a biciklit, kb. évente, de erre pont nekem semmilyen alapom vagy közöm nincs, így mellőzöm ezt a kérdést. Remélem, hogy ebben a német kockában megtalálod a számításod.
-
ludsimon
veterán
válasz Vasinger! #23647 üzenetére
Én meg azon az állásponton vagyok, hogy 1 méteres hatósugárban kár otthagyni bárhol, hogy ha valaki el akarja vinni kapásból le tudd rúgni a fejét.
Amíg Giro nem indul, addig itt egy noname outis verseny stream.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Vasinger! #23569 üzenetére
Folytatva az elkezdett gondolatmenetet: #23569
Szóval rákérdeztem Meménél, hogy kb. mennyi ideig bírná a bringa úgy, hogy ne kelljen cserélni rajta semmit. Most én itt főleg a hajtásra gondolok. Más úgy sem kopik/használódik el a bringán még egy jó ideig, max a fékbetétek, de az nem vészes.(ugye jól gondolom?) Szóval azt mondta, hogy 1 év használat után az egész hajtást cserélni kéne.
Ez így fedi a valóságot egyébként? Azért egy HG61-es fogaskeréksor, egy XTR lánc és egy XT hajtóműből nem nézném ki, hogy ennyire kopna? Mégis mi előnye van egy XTR hajtásnak a szimpla Deore-ral szemben azon kívül, hogy könnyebb és merevebb? (a merevség a hajtókart jellemzi) Kopni ugyanolyan gyorsan kopik 100k-s hajtómű is mint a 20k-s is?
Esetleg egyébként ha cserére lenne szükség azt meg lehetne oldani, hogy az integrált csapágyas XT hajtóműn csak a fogaskereket kelljen tekerni, főleg a középsőt és a legnagyobbat? Mert úgy 25k alatt egész jól meg lehetne úszni az egész hajtás cserét.
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23747 üzenetére
Meme mondott egy megközelítő átlagot. Ha több kilométert mész, akkor nem bír ennyit, ha kevesebbet, akkor többet bír.
A magasabb minőségű alkatrészek kb. Deore fölött már inkább tömegbeli és pl. váltásminőségbeli javulást okoznak, tehát pl. terhelés alatt jobb váltást eredményez a jobb minőségű lánc és fogsor. Tartósságban általában nem jelentenek előrelépést. Főleg nem a felsőházi XTR cuccok. Persze vannak, akik a Dura Ace láncokra esküsznek.
Igen, a hajtóműveknél lehet cserélni csak a tányérokat, ami lényegesen olcsóbbá teszi a felújítást. Általában a középső tányér kopik el, a nagytányért még tudod koptatni, illetve felütni, de pl. a kistányér szinte egyáltalán nem kopik, a többi tányérhoz képest, természetesen.
-
Manitou
addikt
válasz Vasinger! #23750 üzenetére
Ez egy ilyen popszakma A kopó alkatrészeket idővel cserélni kell, semmi nem tart örökké. Azt hogy mikor kell cserélni, meg inkább km-ben érdemes számolni. De az sem mindig egyértelmű, ha valaki sokat megy hegynek felfele sokkal jobban igénybe van véve a hajtás, ha csak lazán pörget , akkor kevésbé. Tehát azt se lehet feltétlenül mondani, hogy , ha odaadol két különböző embernek egy-egy ugyanolyan bicajt, akkor mindkettőnél pl 3000km múlva cserélni kéne a hajtást. Lehet az egyiknél elmegy 4000km-t is, a másiknál meg csak 2000 km-t, mert nem egyforma hatásoknak teszik ki a hajtást.
-
ludsimon
veterán
válasz Vasinger! #23768 üzenetére
Szvsz mai gazdasági kilátás szerint, illetve a mai vásárlói szemszögből tekintve ez az az árkategória amiért használtan nem fog venni ilyet attól függetlenül, hogy jó árfekvésű.
1. Aki pénzes, az nem használtat, hanem újat fog venni 500-600k-ért, vagy többszöröséért
2. Aki profi, ismét csak újat fog venni, mert megteheti szponzor, egyesület stb
3. Átlag vásárló ma már az olcsó összteleszkópos bringákat keresi, csak az a lényeg mozogjon alatta, az teljesen lényegtelen 50 km után összeesik alatta.Nem lebeszélni akarlak róla, hanem én látom cégen belül ahol dolgozok van pár pályakezdő, illetve aki családot tart el, meg persze régi motoros is és senki nem tehet meg ekkora luxust magának.
Pl. egyik munkatársam mesélte, hogy 90 ezerért vett LED TV-t 0%-os THM-el 1 évig fizeti.
Most ha bemész egy TV topicba, rögtön mint itt le fogják szarozni, mert biztos, sőt! 100% van különbség a 200 ezres és a 90 ezres TV között.
De ennyire futotta!Akinek hobbija és ennyire szereti, hogy ennyit kiad rá annak minden elismerésem, tudom mi az az érzés, mert én is ilyen vagyok!
Inkább évekig félreteszek, spórolok, hogy meglegyen amit akarok végül.Szóval nehogy félreértsd! Nem lebeszélni akarlak róla!
Csak kérdezted, hogy el fogod e tudni adni.
Valószínűleg el, de számolj rá szerintem 3-4-5 hónapot vagy még többet! De lehet sose fogják elvinni.undefined
-
venember83
nagyúr
válasz Vasinger! #23784 üzenetére
Kézzel készített váz? Ne vicceljünk. Kb. minden alumínium váz Tajvanon készül, kivéve az Orange és Turner vázak, meg biztos van még 1-2. Ott meg nyilván teljesen gépesített az egész. Max kézzel rakják össze ezeket a Cube gyárában. De attól még a váz nem kézzel készített.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Lian Li vízhűtések érkeztek!
- PC , i7 7740X , 1070 8GB , 16GB DR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Watercool HEATKILLER 200 D5 tartály , WCP D5-PWM pumpa
- Bontatlan PS5 DualSense kontroller Volcanic Red, Cosmic Red, Midnight Black
- Asus HD 6670 1GB I KIS HIBÁS I GARANCIA
- Eladó Asztali Gamer PC
- Logitech MX MASTER 3S vezeték nélküli egér Graphite (910-006559)
- ASUS TUF GAMING A17/RYZEN7 7735HS/16GB MEMORY/ 512GB SSD/RTX 4060 8GB VGA/+3HÓNAP GAME PASS ULTIMATE