- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #33484 üzenetére
Családi nyaralás keretében lett megszervezve az utazás, kocsival lementünk már csütörtök reggel Zánkára, csütörtökön pancsolás, pénteken pancsolás, délután kiköltözés, szombat és vasárnap verseny, majd vasárnap kora délután jövetel vissza haza, aztán hétfőn tovább a Nyugati Kárpátokba további pihire péntekig, itt bringázni is tudtam egy keveset egyik nap a túrázások közepette, de bringázáskor nagyon elvert a jégeső, mindenemből csavarni lehetett a vizet és alaposan lehűlt a levegő s inkább hazagurultam a szerpentin megmászása után.
Amúgy utaztam a napokban bringával vonattal, kellett bringajegy, illetve IC-n pedig kellett ingyenes helyjegy a bringának, ami a bringajegyhez jár IC-n. Természetesen azokra a vonatokra, amin szállítható bicikli.
-
venember83
nagyúr
Legyen egy emberibb cikk is linkelve Sipiről, Sipos Jánosról: [link]. Sajnos nálunk csak idéntől lehet fogni a magyar Eurosportot, de megszerettem a Tour alatt a közvetítéseit, és már sokkal szívesebben néztem magyarul, rövid idő alatt hozzánőtt számomra a Tourhoz, nem tudom, jövőre ki veheti át a helyét, hogy ne legyen csalódás és hiányérzet...
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33492 üzenetére
Igen, mert a médiában sem jellemző, hogy lennének személyes kapcsolatok, barátságok kollégák között, ott is csak a lökdösődés, furakodás és könyöklés megy. Na mindegy, ez más téma, ebéd, aztán bringázás.
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33495 üzenetére
Mindkettő teló elég régi, igazándiból azt venném a helyedben, amelyik jobb állapotban van. Hetven kiló vagyok camelbakestől, a százhatvanas tárcsa megteszi, igaz, az van elöl-hátul, száznegyvenest hátul elég sokat égetném, mivel technikám az nincs, ezért szavaztam a százhatvanasra hátul is. Amúgy elfogadott a száznyolcvan-százhatvan kombináció a kicsit agresszívebb használat esetén, ahol annyira nem grammoznak az emberek.
ETA: Rugóút-csökkentő rendszer, nem zárja a telót, de határozottan korlátozza a mozgását. Kérdés, hogy még mindig működik-e ezeknél a régebbi telóknál. Nem lehet egyszerű alkatrészeket szerezni, ha valami meghibásodik. Amúgy ha van százötvened montira, a Maxinál láttam Meridákat Rebával százötven körül, amik már határozottan jó vételek. Igaz, V-fékesek, de országúti fék után az is fog, mint a veszedelem.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #33500 üzenetére
Tévedtem, már nincsenek meg az említett Meridák a Maxinál.
-
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33513 üzenetére
Ha nem kotyog, akkor megér annyit. Ha kotyog, akkor semmit nem ér szerintem.
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33517 üzenetére
Kb. ott kezdődik a használható teleszkóp, de inkább a Toránál. A Dart nehéz, nem mozog szépen, hamar kikopik, de van visszaútcsillapítása. A helyedben keresnék valami használt Torát, Recont, hátha találsz...
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #33524 üzenetére
A Giost százharmincnyolcért, nem hagyta, hogy alkudjak. Eddig szépen és jól működik, aztán idővel eldől, hogy jó vétel volt-e, de most kapott rendesen a kerék a borzasztó román utakon, kátyúk, kockakövek, hiányos aszfalt, és nincs nyolcas benne, szóval erős, ha nem is könnyű. Csak még szokni kell a bringát, az alsó fogást pl. egyáltalán nem tudom használni, mert túl instabilnak érzem, talán a túl hosszú (12 cm) stucni miatt.
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
Nem volt már meleg, hatkor indítottam a tracket s kilenc előtt valamivel állítottam le, ekkor már bőven jó idő volt a tekeréshez, el se fogyott a két kulacs vizem, s enni se kellett. Amúgy az volt a terv, hogy megyek egy órát, aztán meglátom, hogy haladok, mennyi vizem van, mennyire jön be a dolog, de végül inkább végigmentem, így jó összehasonlítási alapom lett, nem csak érzésekre kell alapoznom.
-
venember83
nagyúr
válasz csabi94 #33537 üzenetére
Táska nélkül került hozzám, és jelenleg SPD-vel használom, mivel nincs Look pedálhoz cipőm: [link]. Nekem nagyon tetszik, bár nem ki tudja milyen magas felszereltségű, de bőven használható, és nekem fontos, hogy tetsszen, amit hajtok, mert ha nem, akkor csak a falon fog lógni. Itt-ott van pár rozsdafolt sajnos, azokkal nem tudom, mit fogok kezdeni, de nem kritikus helyeken vannak, viszont a Flite ülés az fenomenális.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33533 üzenetére
A Dart3 már használható, tudtommal Xantomasnak is az van a gépében, használja egy ideje, igaz, 2-3 év alatt kezd kikopni, de cserélhetők a perselyek, így el lehet odázni a cserét. Én inkább újat vennék, mint 5-6 éves telót, a tárcsafékek korában nem sokat bírnak a telók sajnos.
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33549 üzenetére
Mert egyenetlen terhelést kap, csak a bal szár terhelődik, csavarodik a jobbhoz képest. Alacsony ár esetén gyenge anyagokból készülnek a teleszkópok, a drága teleszkópok meg rámennek a könnyítésre, ami visszaüt tartósság szempontjából, és nem is érdekük a gyártóknak 4-5 évnél több ideig használható terméket gyártani. Röviden ennyi.
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33551 üzenetére
Kb. De száznegyvenes tárcsát csak hátra szabad tenni, elöl nagyon hamar elmelegszik és elfogy.
Használtan ki tudod próbálni, hogy a visszaútcsillapítás működjön, legyen érezhető különbség a gyors és lassú végfokozatok között. A csavarodás nem látszik ránézésre, legnyilvánvalóbb jele, hogy a kerék nem áll egyenesen a villában.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33551 üzenetére
Szedd le a kormányszárat és mérd meg a villanyakat. Ha 1 1/8 colos, akkor bármilyen telót beletehetsz, kivéve az alul 1 1/5, felül meg 1 1/8 colos nyakú telók, amik tapered név alatt futnak. Ha a telónyak 1 colos, akkor az baj, nem fogsz bele kapni normális telót.
-
venember83
nagyúr
Köszönöm, igyekszem kihasználni.
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33583 üzenetére
Egy col kétszázötvennégy milliméter kb., elég fura adatot mértél, külső átmérőt mértél? Mert egy és egy nyolcad coll az kétszáznyolcvanöt milliméter.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz lecsokolbi #33634 üzenetére
Ez hány kilométer, mennyi szint, esetleg milyen meredek a szerpentin a legdurvább részén?
-
venember83
nagyúr
válasz lecsokolbi #33637 üzenetére
Tíz százalék még bírható, főleg, hogy nem lehet hosszú szakasz, ha 18 kilométeres a szerpentin és nyolcszáz méternyi szintet kell letudni. Mondjuk az országútival a 39-es tányérral küzdenék, az tuti.
-
venember83
nagyúr
válasz fungeld #33645 üzenetére
Nekem a Bükk tetszik leginkább, de ha nincs aszály, a szilvásváradi is biztos sokkal "érdekesebb", mint idén volt, bár idén se volt rossz, sőt. A Duna elvileg XC-sebb, technikásabb, sziklásabb. A Mátráról nem tudok semmit. Azonban nézd meg a Mountainbike Challenge sorozatot is, olcsóbb, barátságosabb, stb.
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #33694 üzenetére
Barbi nagyrészt országútin is edz, úgy néz ki, hogy ez a tuti recept montinál is.
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Tizedes1 #33754 üzenetére
Azért az is elég szánalmas, ahogy folyamatosan bemondja a rendszámokat a bringás (melóhelyen vagyok, hang nélkül néztem meg, de gondolom, hogy ez a videó az), és minden apróságért (nem adják meg az elsőbbségét, de nem vagy alig kell fékeznie pl.) kiabál és felháborodik... Ha rugalmasságot és toleranciát várunk el az autósoktól, legyünk mi is azok kicsit.
-
venember83
nagyúr
válasz amargo #33785 üzenetére
Igen, mozog előre egy keveset a kar. Fogalmam sincs, mi a funkciója. Gondolom, hogy a fékkar útállítása miatt kivitelezték így, de a célját nem tudom.
FH: Csak nyugodtan, segítek, amiben tudok. Az Alboin nincs rossz árban, nyilván nem egy könnyített, csilivili prémium termék, de már elég használható és megbízható kategória.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz RootRulez #33882 üzenetére
Monoblokknál azt érdemes ellenőrizni, hogy a monoblokk háza ne legyen hosszabb, mint a biciklid középcsapágy háza.Ezen túlmenően érdemes olyan monoblokkot választani, amelyben a tengely hosszúsága megegyezik a jelenlegi monoblokk tengelyének a hosszúságával. A két karhossz között nem tudom, hogy fogsz-e érezni különbséget, felhasználófüggő a dolog. Elvileg a hosszabb hajtókart a nagyobb erőkar miatt könnyebb hajtani, míg a rövidebbet jobban izomból kell hajtani.
-
venember83
nagyúr
válasz RootRulez #33889 üzenetére
Nem lennék biztos benne, hogy az ebike pontosan írta be a specifikációkat, erre ne alapozz, általában a családon belül a magasabb számú láncok jobb felületkezeléssel rendelkeznek, erősebbek, esetleg könnyebbek, váltáskönnyítő kialakítással rendelkeznek, ilyesmi. Normál használat mellett sok különbséget nem fogsz érezni pl a Sram 850 és 870 között.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs