- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #30512 üzenetére
Ezt azért kiegészíteném azzal, hogy van trekking kategória, az is jó országútra, csak sokkal egyenesebben lehet ülni rajta, nem annyira haladós, de nem is az a lényege. A fitness meg valami átmenet akar lenni a trekking és országúti között, de szerintem nem létező űrt próbáltak betapasztani ezzel.
-
venember83
nagyúr
Annyi értelme lenne, hogy gyűjtőhelye lenne a bringás kérdéseknek. De kétlem, hogy értelmes válaszhoz jutnának a bringázó prohardveresek. Vagy lenne valaki, aki folyamatosan benéz oda, és kisegíti a kevésbé tapasztalt és jártas fórumozókat? Nem hiszem, hogy lenne olyan a prohardveren, aki eléggé jártas ezekben a kérdésekben, és több időt szánna ezekre a naiv kérdésekre, megválaszolni ezeket, folyamatosan magyarázni, stb. Meg aztán, akit kicsit jobban érdekel a téma, regisztrál a revomag vagy bikemag fórumára, és mindenre választ kap, ha ügyes, kérdeznie sem kell.
-
venember83
nagyúr
Nem akarok negatívnak tűnni, de ez legalább egy forgalmas topik. Aki tud, segít. Néha átugrunk 1-1 hsz-t, de nem rossz indulatból, hanem figyelmetlenségből vagy azért, mert mi sem vagyunk elég jártasak a megválaszolásához. A másik topikba kellene 1-2 ember, aki ért a dolgokhoz, és folyamatosan válaszolgat mindenféle viszonzás nélkül (értsd: ha ő elakad valamiben, akkor azok, akiknek segített, semmiféleképpen nem fogják tudni viszonozni a segítséget).
-
venember83
nagyúr
válasz gooool #30562 üzenetére
Elvileg a válasz mindkét kérdésre igen. De szerintem gurulj be egy bringaüzletbe, ott megmondják a tutit. Sajnos én komolyabban a bringázást és ezért a bringaszerelést már a kazettás fogsorok korában kezdtem, így nemigen tudok segíteni, csak gyanítom, hogy helyes a logikád.
-
venember83
nagyúr
válasz gooool #30566 üzenetére
Először is, akkor többe lenne a hús, mint a leves, kétlem, hogy szeretnél te olyan sokat költeni a bringára, a krómozás minden bizonnyal nem két forint. Másodsorban pedig nem tudom, hogy hol tudnád krómoztatni, hogy az minőségi is legyen, és ellenálljon a krómréteg az időjárás és használat viszontagságainak.
-
venember83
nagyúr
válasz gooool #30569 üzenetére
Akkor dumáld meg a szerelővel, ha vállalja a minőségi munkát jó áron, miért ne?
Bici: Nagyon szimpatikus és jó gép, de sajnos a teleszkóp és a V-fék eléggé idejét múlt, mindenki tárcsára vágyik manapság. Fene tudja, rakd ki egy összegért, aztán szépen csökkentsd, amíg eladod. De félek, hogy nem fogod olyan áron eladni, hogy megérje, pedig sok új, százezer forint körüli bringánál sokkal jobb.
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #30625 üzenetére
Alapvetően azért jó a pörgetés, mert nem annyira az izmot veszi igénybe, hanem a vérkeringést, tehát nem nyomatékból, erőből mész, hanem szépen pörög a láb. Én tudom, hogy a szervezetem nem bírja a pörgetést, inkább megyek erőből, kevésbé pukkadok ki, mintha adott emelkedőt ugyanazzal a sebességgel, de lényegesen jobban pörgetve mászok meg, valahogy az izmaim és az érrendszerem nincs barátságban a magas fordulatú pörgetéssel, valószínűleg a fiatalságban mellőzött sportolásnak tudhatom ezt be.
-
venember83
nagyúr
válasz Xantomas #30664 üzenetére
Valószínűleg igen, ez lesz. A 26-ost nem hiszem, hogy meg tudják ölni, a hatötvenbét nyomni kell, de százkilencven centi fölött már messze nem optimális egyik sem, elég megnézni a huszonhatos és huszonhét feles bringákat, hogy milyen aránytalanok huszonkét col körüli méretben.
-
venember83
nagyúr
válasz ---Lasali--- #30681 üzenetére
Remélem, hogy meglesz, de a tároló nem bringák tárolására van. Főleg nem ilyen értékes bringák tárolására.
-
venember83
nagyúr
válasz ---Lasali--- #30683 üzenetére
Ahogy a példa mutatja, mindegy, a tároló az tároló. Ha meglátom bikemag aprón, szólok. Többet innen nem tehetek.
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz csabi94 #30717 üzenetére
A megrendelő rámutat a katalógusban egy vázra, hogy ezt kéri Tajvanból. A gyár leszállítja neki, aztán kalap. Valahol rászerelik a szettet, kerekeket, stb., aztán megy a boltba vagy a netre. Olcsó lesz a váz és a bringa, de a minősége és megfelelősége kérdéses, főleg ilyen noname RACING Spee'd "gyártóknál", akiknél fogalmad sincs, hogy milyen minőségellenőrzést alkalmaznak. Ha alkalmaznak egyáltalán ilyesmit.
-
venember83
nagyúr
válasz Frenky89 #30729 üzenetére
Elvileg bármelyik bringaboltból, amelyik szokott vásárolni a Paul Lange nagykertől. Ebben a dokumentumban megvannak a cikkszámok, hogy mik is kellenek neked pontosan. Mivel az agycsere átfűzéssel jár, esetleg más küllők is kellenek az új kerékbe, javasolnám a jelenlegi agy karbantartását, ha nem túl drágák a szükséges alkatrészek.
-
venember83
nagyúr
Retro: [link].
-
venember83
nagyúr
válasz Cathfaern #30795 üzenetére
Speci - nem rossz, a rezgéselnyelő betéteket jelenleg is használják pár modellen, így valószínűleg csak ér valamit. Centaur tudtommal bőven jó kategória.
Scott - nem ismerem ezt a Microshift rendszert, maradnék a Shimano - Sram - Campagnolo triumvirátusnál.
Giant - minimum Tiagra szint, sokkal bénább a Sora fékváltókar, pl.
-
venember83
nagyúr
válasz gooool #30872 üzenetére
Nem a melóra értettem a pepecselést, hanem az alkatrészek külön eladására, várni mindegyiknek a vevőjére, ilyesmi. Igen, van benne igazság, hogy a váz már megpecsételi a bringa sorsát, jó áron nem igazán tudnád eladni.
Én is ilyesmi okokért vennék országútit, de valahogy ilyen kicsi méretben (53-54 cm) kevés a jó vétel, és a pénzmagom se verdesi az eget.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz norbee2244 #30900 üzenetére
Szőlőcukorral csak az a baj, hogyha az ember elkezdi enni, akkor folyamatosan kell nyomja, mert nagyon hamar felszívódik.
-
venember83
nagyúr
Kb. ilyesmit használok csak teljesen slick változatban. Aszfalton tökéletes, csak épp vigyázni kell, mert könnyen csúszik, ha túlságosan megdöntöd a bringát. Homokos földút felejtős, de a homokot egyik gumi sem szereti, azzal nincs mit csináljál. Amúgy mindenes gumikként a Schwalbe Land Cruisereket szokás dicsérni.
-
venember83
nagyúr
válasz :MTC:kandur #30972 üzenetére
Van csapatod a 24 órásra? A mi hatfős csapatunk ott lesz, összefuthatnánk.
-
venember83
nagyúr
válasz D.Orion #31010 üzenetére
A biciklivázakat ne vegyük ide. Jó példa volt a Cube vázam, amin 3 év alatt alig lett bovdenház dörzsölődése okozta kopás, illetve a jelenlegi Magellan Pyxis Team vázam, amin ha nem vigyázok, akkor 1-2 hét (!!!) alatt lekoptatná a festéket a bovdenház. Mondhatom, bitang jól néz ki összevissza ragasztva piros és fekete szigszalaggal. Valamelyiken nagyon spóroltak a festékréteg vastagságával és a festék minőségével... Valamint a minőségellenőrzésről sem illik elfeledkezni, ez is sokba kerül már az alkalmazott munkaerő és szakértelem miatt is, illetve a nem megfelelő vázakat, alkatrészeket vissza kell küldeni, csomó ügyintézés, szállítási költség usw.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz D.Orion #31014 üzenetére
Példának írtam a festést. Mondjuk elég nehéz elválasztani a festést a váztól, mivel általában csomagként veszed meg. De írhattam volna példának a hátsó sarut is, vagy a hátsó féknyereg rögzítési pontjait, az olcsóbb vázaknál sok esetben ezekre nem figyelnek (minőségellenőrzés), aminek következtében sose lesz teljesen jó a váltás, sose fog súrlódásmentesen forogni a hátsó kerék stb. Ezek nem látszanak egy megépített biciklin. Csak amikor megpróbálsz mindent jól beállítani, akkor szembesülsz ezzel. Főleg, ha egy toleranciahatáron belüli értékekkel rendelkező vázról teszed át a dolgaidat, akkor látszik, mert ugye előző bringán minden jó volt, itt meg valahogy semmi sem az igazi... Hegesztési varratok: ne hasonlítsunk össze egy olcsóbb vázat és egy valóban minőségit, szemre is látszanak a különbségek.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
Loptam: [link].
-
venember83
nagyúr
Van tippetek fekete Speci Rib Cage kulacstartó beszerzési helyére? Kellene egy. Fehérben van az ebike-nál, de nekem fekete kellene. Bár lehet, hogy két fehér se mutatna rosszul a Magellánon...
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs