- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Telekom mobilszolgáltatások
- A töltőkábel is unalmas...
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss játékmenet videón a The Alters
gp Aki kipróbálná a játékot, annak jó hír, hogy PC-n elérhető lett a publikus demó.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
yodamester10
őstag
válasz flegga92 #54726 üzenetére
Zsemitós jazz-es sima egyenes a baloldali nekem az az accordon,de van itt másik is.
-
lazac_
tag
válasz flegga92 #55342 üzenetére
Innen rendeltem, 4 nap volt szállítással. Igaz sok értelme nincs, de vérszemet kaptam, miután valaki az egyik FB Honda csoportban ilyet keresett...
-
ddsteel
aktív tag
válasz flegga92 #55827 üzenetére
Kösz. Nem gyári a mankó, defektjavító járt a kocsihoz. Szükségem volt 6 felnire, azt vettem és olcsón vettem hozzá csomagban a mazda 6 felnit, igen,67 mm-es az, de a felni aztmondta, az nem baj (magánszemély volt). Félek hogy a 15ös mankó a fék miatt nem fér el a Civicen, de majd kipróbálom, csak érdekelt, más hogy oldotta meg. A felni meg elvile szám szerint rákeresve accord felni, bár civic van ráírva és állítólag jó volt rá. Remélem, ezzel nem nyúltam mellé, ha már a mankókerékkel lehet. Tudja valaki, jó-e ez 2014es civicre, nehogy feleslegesen gumiztassam fel?
Itt egy link,eszerint accord felni, tudja valaki, jó-e civicre?
[link] -
Qru
MODERÁTOR
válasz flegga92 #55827 üzenetére
Gyakorlatilag a mankókerék előre is felszerelhető de a gyári ajánlás az, hogy a hajtott tengelyen normál kerék legyen és a nem hajtottra tedd fel a mankót. Azaz esetünkben ha első defekted van, cseréld meg az azonos oldali hátsóval az elsőt és hátra menjen a mankó.
Igazából ennek csak biztonsági oka van, az eltérő felület miatt más a tapadás a mankó keréken mint a normál keréken ami galibát okozhat pl ha álló helyből nagyobb gázzal kikanyarodáskor.
mod:
Ha félsz a defekttől de nem fér be megfelelő méretű mankó kerék akkor keress defekttűrő abroncsot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ddsteel
aktív tag
válasz flegga92 #55833 üzenetére
Nagyon köszi a segítséget. Megteszed, hogy leméred? Bár szinte biztos,hogy jó bele, mert ez a Mazda mankókerék 44 cm a 16os gumi felnivel meg 66. Mondjuk biztos tényleg csálén áll és persze hogy csak hátra szerelném és persze hogy nem mennék sokat. Beírtam a keresőbe, egy darab type-r mankókereket nem adott ki, de lehet, hogy béna vagyok, ha nem nagy kérés,dobnál esetleg egy linket kb mire gondoljak? Köszi.
-
Aladdin
senior tag
válasz flegga92 #55982 üzenetére
En nemregiben melyultem el az i-VTEC vilagaban, bovebben az R20 es K20 motorok kozotti kulonbsegben, mert pl. az R20-ban nincs VTC, megis i-VTEC. kimasolom...
Az R18-as motor, amelyik az ufóban debütált, mint azt tudjátok i-VTEC motor. (Nekem az Accordban R20-van, nagyon sok a közös alkatrész.)
Ez a VTEC már nem ugyanaz, mint régen volt, nem a teljesítmény kiaknázása a cél, hanem a jobb hatásfoké. Nincs VTEC váltás, nincs VTC, mert ezek a motorok SOHC vezérlésűek. Itt is két bütyök van, de a középső feladata is gyökeresen más, mint a hagyományos VTEC motoroknál. Azokban egy fix fordulatnál (5000 környéke) a vezérlés átváltott egy teljesítményre kihegyezett bütyökre, amelyik hosszabban, mélyebbre nyitotta a szívószelepekt SOHC motornál, DOHC-nél a kipuffogó szelepeket is.
Az R-es motorban lévő i-VTEC pont fordítva működik. A szívószelepek vezérlése a teljes fordulatszám tartományban ugyanannak a bütyöknek a feladata. Ez most a teljesítményre optimalizált bütyök. Ez dolgozik az esetek nagy részében. De mitől lesz intelligens a rendszer?
Azt gondolom mindenki tudja, h részterhelésen a szívómotorok hatásfoka nagyon rossz. Ez tipikusan az országúti alacsony fordulaton, konstans sebességgel való haladás. A Honda ezért is teszi 1000-és 3500 RPM közé az energiatakarékos üzemmódot, mert itt lehet a legtöbbet javítani a hatásfokon. Tehát ha a rendszer (szenzorok, ECU) azt érzékeli, h nincs vadulás, ebben a tartományban dolgozik a motor, kicsit van nyitva a pillangószelep (amelyet már villanymotor vezérel) akkor váltja a vezérlést. Itt is, mint a régi motorokban egy bütyköt tol be a szelephimbák közé, így vált át egy mási bütyökre. De csak is akkor vált, ha minden klappol, ettől intelligens.
És most itt jön a csavar. Az ECU kiadja a parancsot a vezérlésváltásra és a DBW rendszer segítségével kinyitja a pillangószelepet. (mint amikor lepadlózzuk az autót)
Tehát megszünteti a szívási veszteséget. Ezt a szívószelep megváltozott nyitási karakterisztikájával éri el (hasonló, mint a BMW Valvetronic, csak itt nincs többféle állapot, csak egy) -
tboldi
nagyúr
-
JoolsNOS
veterán
válasz flegga92 #56047 üzenetére
Nálam ez 1 éve be van dugva
Más:
Megvan a műszaki meg a lámpapolír. Előtte képet nem csináltam, de ez tavaly december:
Ilyen lett:
Viszont a bal oldal tele van mikrorepedésekkel (ezt már láttam polír előtt is...)[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #56122 üzenetére
Akkor még nem volt.
Egyébként arra ügyeltem, hogy ne legyen még benne se a kulcs.
————————
Más: A hétvégén hangszórót és fejegységet cseréltem apum WagonR-ében, ami meghozta a kedvemet a Jazz upgrade-eléséhez is.
Rendeltem 4 db Gladen Alpha 165 Coax hangszórót, meg 4 MDF beépítőkeretet, a fejegység viszont marad.
Tudom, a komponens szett jobb lett volna, de nem akarom megbontani a gyárias kinézetet, plusz a gyári papírokhoz képest így is, úgy is előrelépés lesz. -
nagyúr
válasz flegga92 #56153 üzenetére
Premium hypert inkább ne. Nagyon sok embertől hallottam már vissza, hogy nem ajánlják a szerelők, illetve hogy eszi az autó, megég egy-egy tempós út után, csörög vele a motor (pl. g astra álíltólag egyáltalán nem szereti) stb. Ha eneos akkor csakis sustina. Nekem sustina 5w40-et kapott jó párszor, 10k km alatt egy-két ciklus alatt volt hogy fogyott belőle pár deci, de sokszor ugyan annyi jött le mint amennyit beletöltöttünk.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz flegga92 #56178 üzenetére
Mindhárom autónak a gyári szűrőn rajta volt a logó (Audi, Reanult, Honda) és mellette Purflix XXX (a kód).
Szóval, nyugodtan mehet a Purflux.
Én próbáltam MANN és Mahle-t is olajszűrőnek az Audiba, maradok a Purfluxnál.
Hondában most Mahle levegőszűrő van mert ez volt csak raktáron.Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- iPhone topik
- LEGO klub
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen