- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz flegga92 #64728 üzenetére
Shell? Érdekes, az ufo gépkönyvében azt írják, csak gyári, eredeti Honda olajat tegyek bele. 0w20-tól 5w30-ig. Illetve ezeket a teljes hőmérsékleti tartományba írják. Van még 5w40 is, de azt, azt hiszem -10 C foktól. Én nem látok Shell-t. Az előző generáció gépkönyvében Shellt ajánlanak?
-
#04331520
törölt tag
válasz flegga92 #62747 üzenetére
Megmutattam a szerelőnek az érkezett válaszokat. Szerinte amelyik olajat fogyasztotta az autó abban volt koromoldó. A gyakorlati tapasztalata az, hogy ha leszedi az olaj a kormot - ami addig eltömítette a nyílást a gyűrűknél - akkor könnyebben folyik át a gyűrűk között és ilyenkor eszi az olajat.
A végső tanácsa az, hogy ha nekem nem fogja "enni" az olajat akkor használjam a gyárit és csak ha "eszi" az olajat akkor váltsak sűrűbbre.
Az eladótól megkérdeztem, hogy most milyen olaj van benne ha esetleg utána kell tölteni az akkor ne keverjem.
- 5W40 - válaszolta -, de sosem kellett utántölteni. -
j.bravo
addikt
válasz flegga92 #65351 üzenetére
Apróság, de fontos lehet: két fő fajta macskaalom van, az egyik porózus-porlós-kavicsszerű, a másik viszont ugyanaz a "silica gel" golyócska (nem tudom a rendes magyar nevét) ami kis tasakban az elektronika cuccoknál vagy akár a vitaminoknál páraelszívóként a dobozban szokott lenni.
Csak a második alkalmas erre a célraWhatever.
-
nagyúr
válasz flegga92 #65405 üzenetére
Igazából, ha minden teljesen hivatalos, akkor a behozáskor is van egy szigorú műszaki amin újra megnéznek mindent. Szóval, ha valami át is csúszna a német vizsgán, a magyaron elvileg fennakadna.
De azzal egyetértek, jobb ha valaki olyan csinálja, akinek van már bejáratott útja a bürokráciában... egyedül sokszorosan nagyobb szívás, meg valszeg megszivatják plusszba az embert.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nandow
aktív tag
válasz flegga92 #65741 üzenetére
Tempomat egyedül a Comfortban nincs. Ülésfűtés viszont csak Executive-ban lehet. Abban sem mindegyikben, mert nekem pl. szövetüléses Exe volt, és nem volt benne ülésfűtés. Tetőablak is csak Exe-ben van, de az mindegyikben.
Melyik motorral vennéd?Mi 1 gyerekkel (most lesz majd 1 éves) elférünk a sedanban. Nagyobb kirándulásokra picit legózni kellett (pláne amikor a nem kicsi fürdetőkádat is vinni kellett ), de mindig befértünk. Literre szerintem elég nagy, de a sedan mivolta miatt nehezebben pakolható, mint egy 5 ajtós.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz flegga92 #65750 üzenetére
7gen accordban van isofix, de elég elfuserált helyen, lassan 1.5 éve használok isofixes gyerekülést és a mai napig szopok ha be kell rakni. Percekig macerálok és anyázok mire sikerül Ez a művelet a feleségem C corsájában úgy néz ki, hogy előrehúzom az első ülést, belépek a koicsba és feltolom az ülést az isofix pontokra. Max 30 másodperc
7gen dízelnél ott van még a leömlő probléma (70 körüli összeg), az imrc szelep, az esetleges turbó és vezérlés problémák. Sajnos a vezérléssel szoktak gondok lenni, ha nem 0w30 c2 ment bele 10-15 ezrenként, hanem valami sűrűbb olaj ritkábban. Ennek komplett cseréje 400 körüli összeg.
Kuplung + dmf csere kb 400, dpf nem minden 7gen dízelben van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz flegga92 #65752 üzenetére
Rohad mintkét széria, ha nem volt rá vigyázva.
7g-nél még klíma kompresszor mehet tönkre, kombinál elektromos csomiajtó nyitás, kp zár motorok, gázpedál jeladó. 8g-ről keveset tudok.
3gen CRV-re is érdemes ránézni, hatalmas, van benne hely bőven. Abban is jóféle honda dízelmotor van.
-
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #65752 üzenetére
Nekem 8gen dízel kombi van, Elegance kivitel. Alap felszereltség, de ebben is van, mint tudomásom szerint minden 8gen-ben tempomat, ülés fűtés, automata lámpa és ablaktörlő, valamint az összes ablak is automata. Mivel az enyém automata váltós, nem érint a kettős tömegű. Az automatát amúgy is csak ajánlani tudom. A részecske szűrőt pedig lehet tisztítani egy darabig, persze ha nagyon tele van és nem segít sem a kényszer regenerálás akkor cserélni kell. Tudtommal erre már nem jellemző a leömlő hiba és a szervó cső probléma sem. Ja, nem rohad sehol, bár az első kerekek mögött a küszöböt érdemes rendszeresen kipucolni, eszméletlen koszt behordanak a kerekek és itt tényleg meg tud indulni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Ispy
veterán
válasz flegga92 #65773 üzenetére
Ebben a műfajban azért nehéz egyedit alkotni, főleg, hogy a kreálmányt el is kell tudni adni az embereknek, ami szerintem eléggé behatárolja a lehetőségeket.
Ezért sem értem a váltást a 9 és 10 gen után, nem tudom miért nem ezt a vonalat vitték tovább.
A 9 gen menetfényét például 100 autó közül fel lehet ismerni, de a 10 gen hátsó lámpája is elég egyedi volt (leszámítva a chr-t ugye, nem tudjuk ki lopott kitől ), ez meg olyan semmilyen lett. Ha egymás mellé raksz 10 sedánt lassan nem tudod megmondani melyik melyik, csak az embléma lesz más.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz flegga92 #65773 üzenetére
Úgy látom megmaradt ez a furcsán csapott eleje, csak delfinesítették mint a Jazz-t... kár.
Nekem nem tetszett eddig se, bár legalább a feketét jobban kivették belőle... no de majd élőben kiderül milyen az összhatás. Azért egy fokkal jobb lett tényleg, mint volt.No nem mintha fenyegetne, hogy veszek egyet mostanában.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
veterán
válasz flegga92 #66458 üzenetére
Én azért is gondoltam a gyárit, mert ami most van benne, az azért már tuti nem az, amit a gyárban raktak bele. Mivel ugye akkor 13 éves lenne az akku. A német tulaj márkaszervizben szervizeltette, rajta is van a kereskedés logója hátul az autón. Ott tehettek bele megint gyárit. És az lehet most benne. 16-ban vettem, akkor már ez volt benne. Mostoha körülmények között is nagyon jól bírja. Igaz, télen mindig ctek töltővel van időnként rátöltögetve.
De akkor elgondolkodom majd ha akkucsere lesz. Köszi az infót! -
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #66771 üzenetére
Ez a nyári időszak biztos így van, de ha belegondolsz, a kabrióknál is hasonló a helyzet. Minél inkább süt a nap, annál gyakrabban zárod be a tetőt. Mert nem elég a sapka a fejedre, attól a karod még megég
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #66779 üzenetére
Némi csavarodás azért kell közúton, ha szeretnéd megtartani a fogtöméseidet.
Apropó, gondolkodtam, hogy rakok toronymerevítőt a Jazz-be, de igazából semmi értelme, gyakorlatilag a tűzfalból nőttek ki a tornyok, nem nagyon változna semmi.
Viszont egy vonóhorog csak a lökhárító alatti részével (a többit lefűrészelném, nem akarok vontatni) nem lenne rossz merevítés gyanánt, ha ismét mögém ugrana egy villanyoszlop.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #66781 üzenetére
Nincs merevítő az európai GD-ken, csak két kis szúnyogcsípés.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #66773 üzenetére
Jaja. Több ismerősömnek volt, de a nyár csak tetővel+klíma volt elviselhető. Azóta már mind eladta. Bár, ha egyszer sok pénzem lenne, vennék egy kabrió 911-et oszt sz@rnék bele ha mindig vörös lenne a fejem
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #67154 üzenetére
Mikori volt a Mustang? Mert a 2015 utániakban már jobb a futómű. Ha viszont az volt, akkor nem tudom, de számomra mindegy is, ez úgyis csak a jövő álma Nekem amúgy nincs személyes tapasztalatom vele, de nagyon tetszik a formavilága...
Bár egy Boxter sem rossz, ráadásul eléggé olcsók ahhoz, hogy szóba jöhessen, de utána azért lehet rá locsolni a lóvét"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
NoLF
addikt
válasz flegga92 #67154 üzenetére
de egy amerikai olcsó gran turismotól mit vársz? komolyan. azért, mert valaminek v8 dobog az orrában és esetleg erős, még nem kell ügyes autónak lennie - mellesleg az újak ettől függetlenül elég szépen mozognak már.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #67487 üzenetére
Ez a féltengely törés buli érvényes minden Hondára? Mert éppen ma kucorogtam a kocsi alatt olajcsere végett és láttam hogy a CR-Z-nek is van ez a gumigyűrű a jobbos féltengelyen. Tehát várható egy féltengely törés bármikor?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tibor.sz
tag
válasz flegga92 #67487 üzenetére
Értem. Köszönöm a válaszokat mindenkinek, sokat segítettetek.
És ha már féltengelyt kell venni, azt hol érdemes? LÁNG-nál SOREA gyártmány lenne 59 ezerért, de jelenleg egy darab sincs az országban, Bárdinál BGA gyártmány 76 ezerért.
flegga92 30 ezret említett, de hol lehet ennyiért venni és milyet? És a fentebb írt BGA az milyen minőség lehet, mert nekem ezek a gyártmányok semmit nem mondanak.
-
tibor.sz
tag
válasz flegga92 #67503 üzenetére
Na, megnézte a szerelő az autót és láss csodát: eltört a jobb első féltengely. Úgyhogy respect mindenkinek, hogy így kapásból megmondtátok
Most már "csak" az alkatrész a kérdés, ebben kérnék tanácsot. Ami elérhető, az a BGA gyártmányú a Bárdinál (ezt én kedvezménnyel kb. 45 ezerért tudom megvenni) és a Csepeli bontóban van új utángyártott (a gyártót nem tudják megmondani, de szerintük jó minőségű) 35 ezerért. Ugyanitt van MTF-3 váltóolaj is 8.500/ literért, sok helyen az is készlethiányos. Ti melyik féltengelyt vennétek meg, vagy van-e más javaslatotok?
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz flegga92 #68220 üzenetére
Jó lenne ha ez lenne a baj. Beszéltem Hondáékkal, pontosabban azzal a kereskedővel, akitől az autót vettem és szerinte is biztosan gumi, mert neki is zajong. Ő is eHEV-el jár úgy 1 éve.
Facebookon kérdeztem a "közösséget", hogy ki mit tapasztalt, de ott mindenki elégedett ezzel a gumival, sőt szerintük halkabb, mint a nyári Yokohama. Ezt kicsit furcsállottam, mert a Yokohama direkt kis gördülési ellenállású gumi, amit szinte ehhez a modellhez terveztek. Ehhez képest a Nexen egy "tank". Ne de nem vagyunk egyformán érzékenyek, úgy látszik.#68221Qru Beszéltem a "gumisommal" is, aki mondta, hogy menjek vissza két hét múlva és megnézi egyenként a kerekeket. Lehet, hogy hibás valamelyik, de lehet hogy egyszerűen ez ilyen.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
veterán
válasz flegga92 #68460 üzenetére
Egy db biztosíték nem magyaráz ennyi hibajelenséget:
"és a következő problémák vannak azóta az autóval:
- nincs beltéri világítás
- ajtónyitásra sem kapcsolódik fel a belső világítás, sem a belső-felső kapcsolókkal
- nincs rádió, nem működik, nem is világít semmilyen hozzá tartozó gomb/kijelző
- nem működik a központi zár
- ha nincs gyújtás, nem nyílik a csomagtérajtó
- amikor a gyújtást levesszük, a fordulatszámmérő és az üzemanyagszintjelző az adott álláson marad, "odafagy", és következő gyújtáskor leugrik 0-ra, és vissza az aktuális értékre"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen