- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Gear S3 - második kör
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bazsby
újonc
válasz flegga92 #62494 üzenetére
kb november vége óta, akkor még a normál 95ös benzin volt tankolva
ma ki lettek cserélve a gyertyák NGKra, de a hiba ugyanaz, holnap jön meg a vezérműtengely jeladó, holnap lesz is cserélve
mikor kivettük a Bosch gyertyákat azok benzinesek voltak, egyszerűen nem akkor ad szikrát mikor kell és beköpi a gyertyát -> de csak indításkor. utána szépen ketyeg
főtengely holtponti jeladó csere nem hozta meg az eredményt...talán holnap a vezérmműtengely jeladó csere...
azek a jeladók egymásnak adják a jelet vagy egymástól függetlenek? Ha holnap se lesz jó akkor kifogytunk az ötletekből...
Mi lehet ez???
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62545 üzenetére
Igen, ez hagyományos automata, 5 fokozattal. Van kézi módja is, de őszintén szólva, nem nagyon használom, ha egyszer automata, akkor tegye a dolgát, ne nekem kelljen
Kapcsolási gyorsaság az olyan átlagos, hozza a típus jellemzőt (persze hogy nem dsg sebesség), de nekem megfelel. Gondolkodik kb. 1 másodpercet, de azért van neki 350Nm, aminek jó része már 2000 környékén ott van, onnan húz rendesen. Előzéskor padlógázra 2 vissza és tényleg minimális várakozással megindul. Nincs benne kettős tömegű lendkerék, de az olajcserére oda kell figyelni, az első 120e km után, majd 80ezrenként. Most van benne kb. 210e km, végig márkaszervizben szervizelve. Eddig egyszer volt a dpf szűrő tisztítva, ezt még az előző tulaj csináltatta, nekem nem volt még vele gond, bár inkább országúton, pályán van mostanában használva. Itt németben azért ki tud pályán pucolódni 180-at nagyon csendesen, stabilan tartja, ekkor kb. 7,5l a fogyi. De amikor tavaly karácsonykor otthon voltam vele, 130-140 körül 6-6,5-re jött ki fullra pakolva, 5 személlyel. Városban 7,5-8, de amikor nagyon hideg van, először járatom mindig indulás előtt, akkor persze több is lehet. De nézd meg a Spritmonitor-on, a nevemmel rá tudsz keresni, minden tankolás, egyéb költség ott van.
Eddig ami baja volt, az minimális, izzó csere, és ki kellett cserélni az akksit, de ez is az ên hülyeségem volt, égve maradt a belső világítás és tönkre ment az akku.
Ja, még annyit, hogy ez így dpf-el Euro5-ös, ha ez számít.
Ha van még kérdésed, hajrá szívesen válaszolok, van időm, táppénzen vagyok már egy ideje..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62547 üzenetére
Szívesen, de ha sok város van, akkor inkább benzines lenne az optimális választás. Ha veszel egy 9-10 éves kocsit, ki tudja milyen hamar jön elő egy dpf gond. Esetleg kéthetente, havonta kivinni autópályára és megkergetni. Szerencsére nálam ez nem probléma, frankón mondom, nálam még nem is volt regeneráció, csak a gépkönyvében láttam, hogy ha kell, időnként tisztítja magát.
De amúgy egy nagyon jó, kényelmes, megbízható típus, csak ajánlani tudom"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62550 üzenetére
Igen, én is azért vettem dízelt, mert ami normális benzines volt, lekövethető előélettel, az vagy dupla annyi volt, vagy rögtön el is vitték. Így maradt ez, de nem bántam meg. Ha számítasz az ilyen jellegű dolgokra és nem lesz gond, ha beesik valami, nem fogsz csalódni. Ja, még annyi, hogy nincs pótkerék csak defektjavító, ha ez számít...
i-sti: passzív regenerációra gondolsz, amikor a megemelt fordulaton kiégeti a szűrőt? Mert a kezelési szerint ha regenerál, akkor kijelzi a műszerfalon, na ez nem volt még nekem
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62553 üzenetére
Nem nagyon. Esetleg totál át kellene szabni az egész alsó részt, mert nem kerek, hanem szögletes a tároló rekesz, ahová a pótkerék kerülne
i-sti: ok, ennyivel is többet tudok
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz flegga92 #62631 üzenetére
Nekem az accordba amikor kiegett a hatso helyzetjelzo-feklampa kombo izzo, kivettem es bementem egy utbaeso autosboltba, hogy adjon egy ugyan ilyet. Odaadta, otthon fogtam es belenyomtam a foglalatba, aztan reccs. Nem sikerült belevalo izzot adni meg a bevitt minta alapjan se es a muanyag foglalat feladta Mazli, hogy a csepeli bonto is utbaesik es volt náluk foglalat occoert.
-
eisento
addikt
válasz flegga92 #62647 üzenetére
A 16-os jo csak, mert azt olvastam, hogy akinek rajta van a fektarcsa mogotti lemez vagy mi a tok attol nem fer el. Meg tan a feknyereg miatt se. Lehet beprobalkozok fb honda hungaryban rgy bejegyzessel, hogy keresek talan ha a fele jelentkezik akik mondtak, hogy joval olcsobban adnak veszek kettot es arulom en is 8gen csopivan horror aron bakker zsemiton 75000 a gyari uj?
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
honda23
aktív tag
válasz flegga92 #62747 üzenetére
Nem mindegy, hogy eneos 5w30 vagy eneos sustina 5w30.
Előbbi egy sima átlagos nem japán olaj, a sustina pedig hidegen hozza a 0w20 olajak viszkozitását. Sőt melegen is.
Annyi vele a probléma, hogy max évente vagy 9e km után kötelező cserélni.
Ezt nem csinálja meg a sok károgó ember. Van, aki motul 300v olajjal vagy sustinával 20 e km után akar olajat cserélni.
Plusz a szűrők.
Amiben nincs visszacsapó szelep, azt hanyagoljuk. Mint az alco gagyi szűrői pl.
Nem egy long life olaj egyik sem.Ep3 200le folyamatosan 8e fordulat melegen gyári 0w20 és sustina 5w30 olajjal is nulla fogyi.
7 gen accorddal is.Még 15 évvel ezelőtt pl a legrosszabb félszintetikus olaj a castrol volt nekem.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
veterán
válasz flegga92 #62762 üzenetére
Én meg csupa jót olvastam a Premium Hyper-ről, ezért is használom már évek óta. A motor tökéletes egészségi állapotnak örvend. Pöccre indul, nem kattog, nem serceg, bemelegedve a hangját sem hallani alapjáraton. Úgyhogy nem igazán értem ezt a hülyeséget, hogy nem jó, meg a szerelő ezt mond, azt mond, meg az nem is japán... Persze én is sok marhaságot hallottam már életemben, de helyén kezelem. Már megtanultam, hogy mi a közel 10 millió foci, informatika és autó szakértő országa vagyunk. Itt mindenki szakértő és polihisztor egyben.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz flegga92 #62766 üzenetére
Nekem most X-Clean FE van benne, az nem rossz de inkább dízelbe való, emiatt pampogott érte a szerelőm...
Az Eco-Nergy nem jó nekem mert az csak API SL-t tud, nekem meg SM vagy jobb kellene. Most az Eco-Lite-on gondolkozom az SN+ és benzineshez való olaj.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
domojko
senior tag
válasz flegga92 #62819 üzenetére
Tudsz adni cikkszámot a feszítő rugóra?
Más: Hajnali órákban megnéztem, kipróbáltam az autót.
Kívül belül kicsit ütött kopott. Első-hátsó lökhárítók fújva vannak( nem túl szépen). Hátsó sárvédők-küszöb találkozásánál található némi rohadás. Húzás horpadás nyomok itt-ott. Fényszórók be vannak mattulva. Első ajtók belső kárpitja erősen megviselt (a kerekesszék ki-be pakolásával rendesen helyben hagyták). Bal első ajtó központi többnyire nem működik, néha igen. Géptető nyitó kar le van törve. Műszerfal világítás kontaktos. Tetőkárpit, a csomagtér felöli végén elvált a tetőtől. Első futómű nem vészesen de kopog. Vezérlést cserélni kell mert nem tudják h volt-e valaha cserélve. Hosszbordás szíj repedezett, szintén csere. Szelepfedél alól olajszivárgás, tömítés csere. Motor-váltó sztem rendben van. Bár nem tudom h az természetes jelenség ha adott fordulattal gyorsítok, teszem azt 2.-ban, és ha visszaveszem a gázt akkor felvált 3.-ba.
2003-as gyártású, 2005-ben lett behozva németországból.
1.4i 66kw. Motorkód D14Z6.
275k km van benne.
Az ára ebben a formában 220.
Szerintetek? Vélemény?Esetleg ha van valakinek magyar szerelési könyv pdf-ben ehhez az évjárathoz, megköszönném.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz flegga92 #62894 üzenetére
Köszi.
Van némi sár is rajta, de igen a jobb hátsó ív a küszöb találkozásánál megindult.
Szerintem sem rossz vétel ennyiért tanuló autónak asszony pajtás részére.
Egy belső takarítás és ápolás sokat dob majd rajta. Jelenleg konkrétan, retkes.
Kötelező dolgokat cserélem rajta és persze a hibás dolgokat is. Mindenképp üzembiztosnak kell lennie.
Külsejére egyenlőre nem áldozok. Meglátjuk a gyengébbik nemnek hogy megy a vezetés. Egyenlőre nem valami fényesen.
Swift-et 1x engedtem vezetni, többet nem fogja.
Természetesen a korrodált részeket lekezeltetem, de ha napi szinten keletkeznek újabb sérülések, nem látom értelmét h a külső esztétikára túl sokat befektessek.
Meglátjuk.
sugarforce
őstag Köszi neked is -
domojko
senior tag
válasz flegga92 #63181 üzenetére
Fene sem gondolná hogy nem alap.
Abbol kiindulva hogy ha távirányítóval nyitom a zárat, de nem nyitok ki egy ajtót sem, és ha elalszik a belső világítás, automatikusan visszazár.
Ezen intelligenciából azt gondoltam h alap az irányjelző villogtatás. Ezek szerint nem.
Köszi az elakadásjelző gomb tippet.
Tükörállító gombok környékén a megvilágítással mi a helyzet?
Ezen csak a 4 irányú joy világít.
Párom elnevezte az autóját Vanda-nak, én csak úgy hívom hogy “Ronda” Amennyit szívtam már vele, nem lett a kedvencem.Swiftben nekem 2din-es fejegység van. Párom szeretne a Rondában is 2 din-t.
A problem az hogy nem találok sehol ehhez való beépítő keretet.
Olyanokhoz van aminek a fejegység jobb illetve bal oldalán vannak függőlegesen a fűtésszabályzó gombok. De olyanhoz aminek a fejegység fölött vannak a fűtésgombok nem találok.
Esetleg ha valaki talált ilyet és megosztaná, megköszönném.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz flegga92 #63184 üzenetére
Köszi a hasznos tanácsokat.
Ahogy kivettem az üléseket, ugye az ülés alatt szét kellett húzni a csatlakozókat.
Nos, azóta világít folyamatosan az SRS pirosan.
OBD nem talál hibakódot az ECU-ban.
Hogyan tudom eltüntetni?
tboy93.
Meglátjuk. Ha nem válik be kidobom.
Milyen szettet ajánlotok? -
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #63190 üzenetére
Csak egy tipp volt, néhol működik.
Én a kormánylégzsákot vettem ki párszor (bőrözés után ferdén rakták vissza, illetve ablaktörlőkar cseréje), de nem kaptam egyszer sem világító lámpát. Bár az aksit nem kötöttem le a művelet előtt, lusta voltam, de arra ügyeltem, hogy a kulcs ne legyen a gyújtáskapcsolóban.
És nem, nincs kikötve a pilács a műszeregységben. -
domojko
senior tag
válasz flegga92 #63187 üzenetére
Igen tudom h az ülésben légzsák van, és széthúztam a csatit.
Csak hát ugye mikor kivettem az ülést, rögtön lettek szabaddá vált területek ahol még ráfért a porszívózás-kefélés.
Bp. panel lakótelep, nehezen tudom megoldani az autó porszívózását.
Így maradt a szivargyujtós morzsaporszívó, ahhoz meg ugye kell gyújtás, és még be is indítottam h ne az akkut merítse.
Nem gondoltam h hibát fog dobni ha a csatik vissza lesznek dugva.Mégegyszer köszi a yt linket. Ezzel a módszerrel sikerült orvosolni.
Az elakadásjelző már nem sikerült ilyen fényesen. A piros gomb lepattintásánál, sikeresen letörtem az egyik fekete tartófület. Ráadásul az izzó foglalata is szinte porlik szét.
Pillanatragasztóval visszaragasztottam a letört fület, kérdés h mennyire lesz tartós. Nem fűzök hozzá nagy reményeket.
Lehet h végül vennem kell egy másik gombot. Plusz egy foglalatot is.
Qru
Köszi A TRW rémlett nekem is. Remélem nem lesz gond a Brembo-val sem (nem volt olcsó). Suzukihoz a Honda-hoz képest gombokért van minden.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz flegga92 #63197 üzenetére
Ok ok. Az automata váltósnál nem tudok benyúlni a váltószoknya alá. Először az egész panelt kell kipiszkálnom. Ahol nektek a váltószoknya van, nekem ott az automata váltókar vezető sín, egy műanyag karikában. De ez az elakadásjelzőtől független.
Természetesen kivettem az egész panelt, szivargyujtó, elakadásjelző csatikat lehúztam. Az izzó foglalatot hiába forgattam el nem volt olyan isten hogy kijöjjön a helyéről. Ezért vettem le a piros gombot. Így már belülről hozzáfértem az izzóhoz, és belülről kifelé csavarhúzóval kinyomtam. Így sikerült kivenni a foglalatot izzóval együtt.
De sajna a foglalat is gatya, meg most már a piros gomb is. -
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #63239 üzenetére
Ha már nekem nem kellett mennem, rádumáltam anyumat, hogy elviszem dolgozni, hogy tesztelhessem a légterelőket. Bár csak városon belül mentünk (max. 60-nal), meg sem moccantak, nem adtak semmilyen zajt vagy ilyesmi. Sőt, bejött a tippem is, a huplik ellenére is megszűntek zörögni az üvegek, most újra olyan csendes a beltér, mint 3 évvel és ~22k km-rel ezelőtt.
Egyedül a kalaptartó roló zörög még, de azzal nem tudom, mit lehetne kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz flegga92 #63277 üzenetére
Jah, 7 gen ilyen, vagy kiveszed a csapágyat a tőcsavar cseréhez vagy lenyesel a tőcsavarból. Én az előbbit választottam, ki lett ütve a csapágy, de szerencsére nekem is ügyes az autószerelőm és utána szépen összepréselte, ment vissza a gyári az új tőcsavarokkal Nekem amúgy körbe az összes tőcsavar cserélve lett, mert egy gumizás után random szét lett b@szva minden keréknél pár csavar. Ja és ez harmadik ilyen eset volt, elsőre a futóműves kapatta fel szarul az anyát izomból, másodszorra pedig amikor lakatosnál járt és rakták vissza a kereket ők toszták el az egyik anyámat.
[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
-
domojko
senior tag
válasz flegga92 #63423 üzenetére
Akkor így teljesen össze vagyok zavarodva.
Lehet h visszafele kompatibilis?!
Más coxmotorparts.com, rendelésnél milyen regisztrációs számot kér?
Regeltem, csináltam acc-ot, de semmi választ nem kaptam.
Jó lenne váltóolajat rendelni.
Váltóolaj szűrő nincs? Vagy csak én nem találom?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
-
Ispy
veterán
válasz flegga92 #64462 üzenetére
Mikor eladtam az accordot én sem szarakodtam a hibákkal, felsoroltuk az ismert gondokat, közte az automata váltó olajcserét is, hogy meg kell csinálni. Majd az új gazdája foglalkozzon vele.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
tucsok.
senior tag
válasz flegga92 #64467 üzenetére
Köszi, legalább tudom, hogy nem egyedi a probléma. Én is gondoltam rá, hogy a beállításig vissza teszem a gyári rádiót. Elég macera, ezért kérdeztem hátha van más megoldás. Nekem minden más működik, és a gombok is vezérelnek más dolgokat csak ez nem megy. A kínai rádióval canbus-t is kaptam, a rádiót is tudom irányítani a kormányról.
Köszi a választ![ Szerkesztve ]
"So say we all"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen processzort vegyek?
- Windows 11
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs