- Vékonyabb lesz a Galaxy S24 FE
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Google Pixel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
ma Újabb képeken a Samsung Ultra órája, a pletykák már az árát is tudni vélik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
aktív tag
válasz
athomi #50511 üzenetére
7.2mm-es volt gyárilag, most 4.5mm körül tartok (48.000km futás után). Eddig összesen egy alkalommal volt szerencsém havas, majd havas latyakos időben menni (2020 március). Gyenge volt már akkor is. Szerintem havas úton közlekedésre csak új vagy közel új állapotában alkalmas. De mivel ahol lakom, ott egyszerűen nincs hó, így nekem tökéletes.
-
-
kenguru99
aktív tag
válasz
athomi #50516 üzenetére
Szerintem ez döntően nem öregedés. Mivel nincsenek rajta klasszikus kapaszkodó lamellák, kopottan meg pláne nincsenek, így egyszerűen nem tud megfelelően tapadni ilyen viszonyok között. Cserébe viszont tavasztól őszig közel egyenértékű egy nyári gumival.
Ez egy nyárias négyévszakos, ezt tudomásul kell venni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
athomi #50516 üzenetére
Azt nem tudni, majd a gyakorlat mutatja meg de csodara nem szamitok. Olyan a futofelulet kialakitasa (ahogy Tom kollega is irja), hogy nagyon kenyes az oregedesre.
Mivel a futofelulet nyarias, nem nagyon van lamellazva, igy a gumi hoban/vizen csak a 3D lamella technologiara tamaszkodik. Na ezek az onzaro lamellak csak akkor mukodnek optimalisan ha a gumi meg ruganyos. Ahogy oregszik veszit a rugalmassagabol es romlik az onazrodasi kepessege. Na ezert erzed vizen es hoban/latyakban gyengenek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz
athomi #50990 üzenetére
Milyen méret? Nekem a CC+ második télen ment a levesbe. Nexen 4 évszakos 3. évében van az scrosson (17-es) és negyedikben a jazzen (15-ös) és teljesen jó. Azért is kérdezem a méretet mert tesztek alapján kisebb méreteken jobban mükődik ez a nexen. Úgy rémlik Kornél nem olyan elégedett a quatrac-kal mint a quadraxer-rel volt. Esetleg még GY Vector 3 (bár a méretben amiben nemsokára nekem kellene hiánycikk).
-
BaLee
addikt
válasz
athomi #53378 üzenetére
Ja ok értem mire gondolsz. Választanak egy nyári gumit csak nem nevesítik.
Konkrét típust tényleg nem fog vállalni senki ilyen tesztekben, mert valamelyik 4 évszakos elverné aztán azon csámcsogna mindenki 3 évig, ha nem verné el meg semmi nem történne ugyanis "ez a dolga".De nincs is értelme szerintem. Volt itthon egy Michelin CC teszt amikor nyári körülmények között összevetették egy tapadásra kihegyezett sportgumival és megállapították, hogy nyári körülmények között "elhasal" a 4 évszakos. Miközben az autósok 5%-a sem használ szerintem sportgumit. Egy sima, netán eco gumit lehet épp vert volna a CC...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
athomi #53400 üzenetére
Gumigombás javítás az a gumigyártók által is elfogadott szakszerű javítás. Tehát ha garis a gumi csak akkor marad meg a garid rá ha gombával javítják. A sima foltozás vagy gumikukacos javítás nem ok (bár a céljukat ellátják).
Bocs, ez No.01-nek ment volna nem neked.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
válasz
athomi #53741 üzenetére
Uh. Lehet, hogy nem is olyan xar az apollo?
Végül a Goodyear mellett döntöttünk. Hamarosan meg is érkeznek. Amint időm engedi, rakatom is fel őket.
Kíváncsi vagyok nagyon, mit fog mutatni.
A környezetemben rengetegen gúnyosak, amiért négyévszakost használok. Ki érti ezt... -
den89
tag
válasz
athomi #54057 üzenetére
Igazad van. Most nézem, hogy az előrejelzett futásteljesítményben mennyire hátul végzett a CC2 (~43e km) és a Continental (~41e km). Összehasonlításul Hankook és Vredestein (~46e km), GY (~62e km). Nyilván ez egy teszt, és minden teszt más, de akkor is érdekes.
Én pl. nem egy konkrét sorrend vagy egy teszt alapján választottam. Van néhány gumi (GY, Michelin, Vredestein, Hankook, Continental), ami szinte minden teszten benne van a TOP 5-ben, szóval azokkal úgy gondolom, nem nagyon lehet mellé lőni. Én leszűkítettem a kört 2-3 gumira, feleségem pedig ragaszkodott az általa is nevesebbnek, ismertebbnek ítélt márkához, így nyert végül a GY.
[ Szerkesztve ]
-
TFSi
őstag
válasz
athomi #54194 üzenetére
Élőben ennek is más a profilja, mint akárcsak a tesztképen is. A Hankook gumik nagyon jó ár érték aránnyal rendelkezik. A családban van Ventus Prime 4 és újabban iCept RS3 is. A nyári tapasztalatok nagyon jók, halk, jó gordüléső, vízen is igen stabil gumi.
Qru: nem könnyű döntés, nagyon hasonló kvalitású versenyzők.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
forceberg
veterán
válasz
athomi #54667 üzenetére
Emlékszem, kb. a Hankookra és a Nexenre is ez a ZS kategóriázás ment.
Triangle-t viszont eddig csak a hahu teszten lehetett látni. Lehet nem véletlen? A full xar kínaiak miért vannak tesztelve, ami meg az egyetlen teszten jó eredményeket ért el, az meg miért nincs? Ezekre a tesztekre a nem elismert gyártóknak kb. be kell magukat vásárolniuk...A műgyanta... Ez azért ellentmondásos.
Ha nem úgy viselkedik rajta az autó, akkor miért jó tréningre? Ha másképp viselkedik, akkor rossz reakciókat tanulhatnak be a gyakorlók...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
athomi #54672 üzenetére
+ Firstaye:
Ezt a tesztet láttam, csak ebben nem látok se havas-jeges, se kopás, se gördülési eredményeket.
Hiába jó valami vízen és szárazon, ha havon vállalhatatlan, akkor én olyan azért nem vennék meg.
Ahogy látható, mindkét táblát agyonnyerte a ref. nyári, így ezt a tesztet sem tudom semmiképp relevánsnak venni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
hcs57
őstag
válasz
athomi #54672 üzenetére
Az a műgyantás teszt egy állat.. a téli viszonyokban az igazi tükörjégen minden gumi elhasal, kivéve a szeges gumi. Ha még hó is esik rá, akkor mégrosszabb.
Tapasztalat.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!