- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
észrevettem valamit az autón, a probléma forrásának azonosításában kérném a segítségeteket:
mk1 fóka, fl, elöl tárcsa hátul dobfék
ha lenyomom a fékpedált majd felengedem, akkor a felengedéskor nyikorgó hangot hallok. nem ütemes, egy rövid "nyik" minden felengedésre. az utastérben is hallatszik, de nyitott ajtónál jobban.
a hátsó kerekek felől jön, kb. egyformán hallatszik mind a két oldalon, de ha be van húzva a kézifék, akkor nem nyikog, értelem szerűen a hátsó fékek környékén lehet valami.
a kézifék behúzás-kiengedésnél a kiengedéskor szintén nyikog.
a nyikorgás jellege "kertkapus" pont úgy nyikorog mint egy kertkapu-zsanér.
mi lehet ez?
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #19054 üzenetére
hát ez az amit nem tudok. ősszel tervezem az éves szervizt, azt kell eldönteni hogy addig megbírja-e vagy instant kell kezelni mert elég sok idő kiesés ha ezért ki kell menni a szerelőhöz.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz xEon1337 #19179 üzenetére
nekem egy sima "négykörmös" mágneses tartóm van, nem is a leszorítós verzió, de teljesen jól tart, jól áll, nagyon komfortos, remélem sokáig használható marad, mert nagyon megszerettem.
nem utolsó sorban nyáron a melegben a túlmelegedés nagyon hatékonyan kezelhető mivel a lamellák előtt direktben kapja a hűvös légáramot. a szélvédőre csiptethető tartónál ez nem volt triviális.
-
DeFranco
nagyúr
ti amúgy kilinccsel előre közlekedtek?
nekem minden kosár-mozsár ott van a csomagtartóban többek között egy autolok kormányzár és a táskám, plusz egy sporttáskányi és egy kisládányi edc, ndk T pumpa és összecsukható láda, valamint erre jönnek még az alkalmi csomagok, de valahogy soha nem táncol el semmi onnan ahova raktam.
-
DeFranco
nagyúr
mögöttem megőrülnétek
írjam a rendszámot?
-
DeFranco
nagyúr
válasz fecaga21 #19310 üzenetére
mert a tc jó néhány éve elkezdte a toyotafétist és azóta minden fotelfilozófus arra megy.
érdekes módon amikor vettem a fókát 5+ éve 9 évesen akkor azon ment a lamentálás folyamatosan hogy nem baj hogy 14 éves az avensis de aaaz sosekopel, még a kopó alkatrészek se kopnak, sőt termeli a pótalkatrészt, rendszeresen üríteni kell a csomagtartóból és vinni a bontósnak, mert kifeszíti etc.
aztán most valahogy nem látom ezeket a kocsikat az utakon, már tapsolok ha látok egy mk7 kuvikot.
persze simán jó autók, lehet jobbak is lehetnek a fókánál de van benne egy nagyon vastag fétisfaktor ami megjelenik az árában is, és annyival meg nem jobb amennyivel jobban fölnyomja az árát az ázsiója.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz #31600896 #19429 üzenetére
nem feltétlenül világvége, én úgy vettem az autót hogy eresztette a szervóolajat (igaz csak kis mértékben), persze az előzetes átnézéskor biztosítottak róla, hogy ez határozottan nagy valószínűséggel csak egy tömítés/cső hiba lesz, így is lett, kb. 900 Ft-ból javították.
rá 5 évre ment el a szervószivattyú, az már zsebbenyúlós volt.
meg kell nézetni, szerintem pótold az olajat, ne menjen szárazon a szivattyú inkább (de továbbra sem értek hozzá) és lássa szerelő amint lehet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz smokiii1 #19436 üzenetére
nekem volt/van olyan gumim amivel bizonyos sebesség felett egészen könnyűnek érződött a kormány. nem csináltam sem hirtelen sem kb. semmilyen manővert 130 körül de az egyenesfutásban is érződött hogy nincs annyi ellentartás vagy tehetetlenség a kormánykerékben mint kisebb sebességnél.
én ezt betudtam a gumi (semperit comfort life 2) karakterisztikájának mert más gumival nem éreztem és mivel vadonat új garnitúra volt, nem tekintettem hibának, nem hiszem hogy tapadásvesztéssel járt volna a dolog, inkább csak a mintázat viccelhetett meg.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #19554 üzenetére
a gyári technológia szerint egy gyurma szerű ragasztós hurkát kellene tenni a dekli meg a szélvédő közé minden pollenszűrő cserekor. kapható is ilyen elvileg márkaszervizben, nem olcsó.
ez a magyar kisiparban természetesen motortér felől feszegetéssé lényegült, amitől felül szépen eláll egy idő után.
oldható sikaflex-szel oldható a probléma jól. de ha ott ázás van akkor valószínűleg a dekli alatt a vízelvezetés el van tömődve a sok bekerülő portól, avartól, ágtól, azt kell először kitakarítani. ha szabad akkor nincs is ázás mert akadálytalanul elfolyik a víz a kerékdob felé.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Rosszul valtasz pontosabban rosszul kuplungolsz. En is, ha nem figyelek oda nekem is osszekoppan.
Meg kellene tanulni egyeztetni a fordulatszamot, gazzal, valtaskor, mert szerintem a tarcsak eltero forgasi sebessege okozza.
Jo lenne ezt valakitol eltanulni mert zavar hogy ilyen alap dolgokat nem tudok, sehol nem tanitottak.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #19740 üzenetére
persze, lehet féktárcsa. ha megcseréled az első-hátsót ugyanúgy ráz? azt kevésbé tartanám valószínűnek, hogy ugyanúgy üssön mind a négy felni.
esetleg próbára ha tudsz szerezni akár egy téli garnitúrával szerelt szettet, azzal egy kört mész gödöllőig meg vissza annyi idő alatt simán kiteszteled hogy van-e változás.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Morales72 #19778 üzenetére
ha szerencséd van akkor stabilizátor összekötő (két kis szaloncukor forma gumibak középtájon) ha nincs akkor szilent. azt nemt udom hogy minden hátsó szilentre igaz, vagy csak a nagyobbakra, de általában csak vágással és lengőkar stb. cserével vállalják a javítást, mert ennyi idő alatt már összerohadnak a csavarok és nem bontható ésszerű munkamennyiséggel.
-
DeFranco
nagyúr
válasz szgabor12 #19843 üzenetére
azt nem tudom de az mk1 fóka kulcsa nálunk is elég hamar lemerül. új elemmel fickós, de pár hónap után már úgy nézek ki a parkolóban mint egy alanyi harry potter ahogy próbálom hadonászva eltalálni hogy milyen szögben hajlandó venni az alohmorát. főleg a csomagtartó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Diablo IV
- Hardcore café
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Eredeti játékok OFF topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen