Hirdetés
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
Mobilarena
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz varadigabor #2959 üzenetére
Power armorban mentél? Én ha abba léptem be, akkor igen, visszatöltöttem, kiszálltam és tudtunk beszélgetni.
-
brumi1024
veterán
Na közben én is elértem a történet végére, 53-as szinten, 84 óra után. Van még hátra rengeteg felfedeznivaló, néhány építkezés és végtelen mellékküldetés.
Elsőre az Institute-ot választottam, de egy másik mentéssel kipróbálom még a többit is. Egy kis negatívum, minimális spoilerrel:
Kicsit csalódás volt számomra a végső jelenet, illetve összességében az, hogy semmi értelmes interakció nem volt Shaunnal. Mi történt veled, mesélj az életedről, mesélj magadról, stb. De igazából bármelyik karakterrel/társsal lehetett volna hasonlót csinálni, hisz adott egy háborút túlélő, több mint 200 éves ember, akihez senkinek sincs olyan kérdése (néhány utaláson kívül persze), hogy milyen volt régen. Ez főleg a több kidolgozott - gondolva itt a terminálbejegyzésekre -, érdekes helyszín mellett tűnik kihagyott ziccernek. Lehet, hogy meg leszek kövezve, de a Witcher 3 ilyen szempontból elég magasra tette a lécet. Aki végzett már, hogy döntött?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Fitzgerald #3077 üzenetére
Pont ezt említettem feljebb. Egyáltalán nincs súlya annak, ami történt. És itt egy több mint 200 éves ember, azon kevesek egyike, akik éltek a háború előtt az "aranykorban" és senkinek nincs egy kérdése hozzá, hogy milyen volt régen. És ez szerintem Shaun
.megtalálása után sem változik, hozzá se lehet feltenni olyan kérdést, hogy mi történt veled -
brumi1024
veterán
válasz Picturemaker #3086 üzenetére
Csak velük nem igazán állnak szóba a legtöbben (és nem mindegyikük élt akkor, ők sincsenek sokan). És más végigélni ezt a 200 évet meg más felkelni ennyi idő után. Az ő emlékei kvázi "tegnapiak", míg a ghoulok nem is biztos hogy emlékeznek rá, milyen volt 200 évvel ezelőtt. Egyébként még lehet találkozni a játék elején szereplő
is.Vault-tec-es ürgével -
brumi1024
veterán
válasz micafighter #3099 üzenetére
Termelnek, de nekem a Workshopba pakolja.
-
brumi1024
veterán
válasz Fitzgerald #3103 üzenetére
Milyen fps-t kapsz így? Procihasználat hogy néz ki ilyenkor?
-
brumi1024
veterán
válasz Fitzgerald #3118 üzenetére
VSync mellett teljesen érthető az alacsony terhelés, ott maga a játék limitál és azt a teljesítményt a kártya alacsonyabb órajelen is tudja hozni. Nálam 1-2 helyen ugrik fel a kártya max órajelre, az esetek nagy részében pedig be se kapcsol a venti.
Ahol 40 fps-ed van, ott nem ugrik fel 100%-ra valami? Mert fel kellene.
-
brumi1024
veterán
válasz Plazmacucci #3122 üzenetére
Egyébként ezt én is tapasztaltam, néhány helyen leesik 30-40 fps-re, de mindig. Húzott 980Ti + 1920*1200 mellett is.
-
brumi1024
veterán
válasz Fitzgerald #3125 üzenetére
Akkor valószínűleg bug, remélhetőleg javítják. Egyébként tényleg csak 1-2 ilyen hely van, a ~90 óra előjött ez kb 3-4-szer pár másodpercre.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz laposonly11 #3218 üzenetére
Mint az összes companion, támad, lefoglalja a többieket, stb.
-
brumi1024
veterán
válasz Plazmacucci #3322 üzenetére
Csak a "középső" helyről lehet fast travelelni, a különböző részlegekből nem.
Más: Ha valaki végzett továbbra is kíváncsi vagyok melyik véget választotta, miért, és hogy tetszett neki!
(#3321) Eagl3: Na ja, pont azok kellenek. A küldetést nem néztem még, hogy jelöli-e merre kellene keresni, én még a barangolások közepette nem találkoztam velük.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz micafighter #3331 üzenetére
Kívülre rakj fali kábelvezetőket körbe, azok egy bizonyos körzetében világítani fognak a lámpák. Így bentre nem kell kábel.
-
brumi1024
veterán
válasz KERESZTAPA9 #3361 üzenetére
Volt róla többször szó, csak moddal lehet. Illetve a Syringer nevű fegyverbe gyártható alapból lőszer.
Szerk.: Megelőztek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Fitzgerald #3402 üzenetére
Abszolút egyetértek, ezt panaszoltam korábban is spoilerben. Hol tartasz a sztoriban?
-
brumi1024
veterán
válasz varadigabor #3445 üzenetére
Épp abban voltam. A special majd lesz.
-
brumi1024
veterán
válasz micafighter #3447 üzenetére
Áthelyeztem őket tó fenekére, ott csak nem bújnak bele. Egyébként ilyet még nem láttam, pedig már van vagy 7 teljes szett és 4 vagy 5 felemás, így egy-kettőt kiosztanék Sanctuaryban. Nem mintha számítana a 809-es védelem mellett, de jól néz ki.
-
brumi1024
veterán
válasz Plazmacucci #3451 üzenetére
"A gagyi dialógus rendszer miatt nem lehet egy embernek külön külön két küldetésről beszélni, csak egymás után."
Ez főleg a frakcióknál jön rosszul. Én befejeztem egy küldetést, már csak le kellett volna adni és megkapni érte az XP-t, de nem tudtam, mert ugyanannál az embernél egy másik frakció éppen futó küldetését elárulhattam opcionálisan. És az interakcióra ezt is tette (holott nem akartam), aminek örömére elküldött a következőre, ez pedig már figyelmeztetéssel kezdődött, hogy vigyázz, ha velük kezded el velük is maradsz. És természetesen ezek után csak azt hajtogatta, hogy menjek csináljam a dolgom. Így leadatlanul maradt a küldetés (mert nem velük akartam lenni a végén), és kettő következő ki is maradt, amit még büntetlenül elvégezhettem volna azon az oldalon.
Egyébként más: ha valaki jópofa mellékküldit szeretne menjen ide:
(Nem az egér a lényeg, hanem a karakter helye a kézi markertől jobbra kicsit.)Vagy látogassa meg azt a nagy hajót az egyik tetőn a belvárosban. Azt mindenképp érdemes.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Integrator #3509 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kareszovics #3553 üzenetére
Érdemes mellékküldiket összeszedni városokban és azok elvégzése is triggerelhet különböző eseményeket később barangolás közben.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
Ja nekem is tetszett, ennek ellenére is. Azt viszont sajnálom, hogy
nincs lehetőség milyen életed volt, mesélj magadról jellegű kérdésekre. Találkoznak és nesze itt egy feladat, tudom, hogy meg tudod oldani. micafighter: A végén még egy DLC-ben kiderül, hogy az
.egész átverés [ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz sagajr78 #3690 üzenetére
Két helyen lehetsz vezér, de az egyiknél csak a játék végén, így nagyon sok mindent ott már nem tudsz befolyásolni. Én kaptam felugró ablakot a végleges döntéskor egyébként.
"Ez megnyit előtted egy pár új feladat típust, egy rakás új random encounter-t és megtapasztalhatod a tényleges settlement védelmi feladatokat, amikor nem a korábban esetleg megismert bénázásokat adják majd elő a támadók, hanem valóságos kis ostromokat." Itt mire gondolsz? Megcsináltam a Minutemen és az Institute endinget is, előbbinél nem tapasztaltam ilyet. Mondjuk a legtöbb településemen elég overkill a védelem, a kastély is 1000 környéki, nem is láttam syntheket az ostrom alatt bent. -
brumi1024
veterán
válasz micafighter #3696 üzenetére
Itt meg az összes Legendary armor. Ezek tulajdonképp plusztulajdonságai a normál armoroknak/fegyvereknek.
-
brumi1024
veterán
válasz micafighter #3699 üzenetére
Igen, pontosan.
-
brumi1024
veterán
12-es karizma minden további nélkül megoldható a temporary bónuszok nélkül, így 22-en simán lehetnek egy településen.
(#3701) sagajr78: Kaptam értesítést Survivoron is, szóval szerintem nem nehézségfüggő. Elég egyértelmű felugró ablakot dob.
Szerintem egyébként rosszul számolja a védelmet, nem hinném, hogy van 66 darab missile tornyom, de nincs kevés. Természetesen unlimited objects moddal játszom, alapból számomra túlságosan kevés dolgot lehetett építeni, már kb a lightbox táblám kimaxolná a helyet. Persze így belefuthatok építkezés közben fagyásba, de ez (és eleve a kicsi limit) már az elavult motor hibája (amit ennyi idő alatt igazán újraírhattak volna, toldozás-foldozás helyett, jóleszazmég alapon ). Pár kép a kastélyról:
A ostromos, checkpointos dologra: Köszi, akkor hasonló ez is, mint az Institude vég, csak ott nincs ostrom (pedig örülnék neki), de van checkpoint védelem. Megcsináltam a Minuteman endinget az egyik korábbi mentésemmel, de aztán nem azt folytattam. [ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Én egy 81-es Deathclaw-val futtotam össze 63-ason. Maximum Rifleman, az első sneak perk illetve egyéb bónuszok, nekiesek erővel (semmi lopakodás), egy darabig bírtam, de minimális életét vette le a 130-150-et sebző puskám/shotim. Újratöltés, magamba nyomtam mindenféle szert amit találtam (Psycho, Buffout, stb., mindegyikből van vagy 150-em, mert gyűjtöm, de egyszer sem használtam ), 381-et sebző Gauss rifle, sneakből 2 lövés testére VATS-szal és critical nélkül is meghalt. Meglepődtem, elég overkill ez a Gauss rifle.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
Építkezés rész kimaxolva (videó, nem saját, ha valaki kijutott a vaultból már nem is spoileres). Azért ezeket a jelenlegi rendszerrel nem lehetett rövid megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Depression #3764 üzenetére
Külön SSD-n van a játék, mint a rendszer és még így is zavaróak számomra a töltőképernyők a többi kortárs AAA játékhoz képest.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #3805 üzenetére
Pár km-re azért ellátszik a fényszennyezés, én meglepődtem amikor a Death Valley sivatag közepén újholdkor konkrétan semmit nem láttam, mikor kiszálltam az autóból. Előtte azt hittem voltam sötétben. Mondjuk tény, ott a legközelebbi "település" 150 mérföldre (!) volt, addig viszont semmi, mert lakhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Hát mondjuk pont az első képen jól látszik. Kisfelbontású textúrák, semmilyen arc, a talaj is egészen mókás. Vannak szép pillanatai, főleg a fények és a tájképek miatt, de egyáltalán nem nevezném korba illőnek a játékot. Ettől függetlenül szerintem nagyon jó, és élveztem a beleölt 120 órám.
-
brumi1024
veterán
Én női karakterrel játszom, int 10, charisma 11 (plusz a ruhabeli bónuszok), black widow és intimidation/ennek wasteland creature megfelelője. Harcolni Deathclaw-val járok, amit meg ő és az átállított ellenségek nem oldanak meg arra ott a 8-as Luck (+2 a ruha miatt) és a Mysterious Stranger.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest