- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Netfone
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20221952
törölt tag
válasz Vigyorka #50589 üzenetére
A pénz határozz meg mindent!
Én ezt eddig sem vitattam, sem a szolgáltató részéről, sem pedig az előfizető részéről.Üzleti vállalkozásokat nem az fogja érdekelni, hogy mit szeretnénk nézni!
Elég nagy baj, pontosabban az a baj, hogy nincs ügyfélbarát és az ügyfelet középpontba helyező a vállalati stratégiát nagyban meghatározó szemlélet. De - ahogy az álláshirdetéseket is látom - a cég nem mentes a fluktuációtól sem...De mindegy is, ez van, ez a kínálat ennyiért, akinek jó, annak jó, akinek meg nem, az inkább tegyen azért, hogy neki is meglegyenek más szolgáltató igénybevételével a hiányzó csatornák...
Nekem egyébként nem hiányzik a Spíler kínálata, más sportcsatornák, gyerekcsatorna és meglévő csatorna HD verziója igen, de nem írom meg sem a fórumba, sem a Facebookra, hogy mikor lesz ez vagy az, teljesen értelmetlen ilyen szolgáltató szemléletmód mellett...
[ Szerkesztve ]
-
-
#20221952
törölt tag
válasz Looori #50616 üzenetére
Próbáld meg a 30 másodpercig tartó áramtalanítást, utána kapcsold be az eszközt és ha már működik a DIGI eszköze (látod rajta a tv adást), akkor csatlakoztasd az USB-s külső merevlemezt.
Én az előző hozzászólásban megírtam, hogy milyen van, sajnos már nem mai darab, de még működik.(Illetve a külső merevlemez ugye nem több partícióból áll, mert azt nem szereti a DIGI eszköze!)
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Itt Érden - de gondolom máshol is - időnként szétesnek az adások.
Ez akkor még mindig a korábban olvasott központi hiba?KissA1026
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Miközben itt hasábokon megy a beszélgetés arról, hogy lesz-e, vagy nem lesz-e adott csatorna, eközben én a DIGI szolgáltatóval vitatkozom azon, hogy jogom van-e kérni a hibaelhárítást, vagy sem.
A DIGI állítása szerint - ingyenesen - nem, mivel én analóg kábel tv szolgáltatásra kötöttem velük szerződést, ami nettó hazugság!
Az én előfizetői szerződésemben a választott szolgáltatásként a DigiTV van általuk megjelölve (gépi kitöltés alapján). Ezt többször jelzem az telefonos ügyfélszolgálatosnak, aki közli velem, hogy az nem számít, mert mindenki, aki velük szerződik automatikusan az analóg szolgáltatásra fizet elő, a digitális vétel csak egy lehetőség, amit a szolgáltató ingyenesen biztosít mindenféle felelősség nélkül. Ezért nem érdekli a szolgáltatót az, hogy nekem milyen gondom van a digitális vétellel, nekik csak az analóg vételi lehetőség számít, ha az egyébként van, akkor részükről az ügy lezártnak tekintendő. Sőt, nem átallott az ÁSZF-re hivatkozni, hogy ez ott benne is van. Kértem, hogy mondja meg, hogy pontosan hol, hosszas várakoztatás után közli, hogy a 6.1. alatt található meg ez, amiben a szolgáltató azt vállalja, hogy az általa használt eszközökön teljesíti az általa meghatározott minimális értékeket és ebből következik az ügyintéző szerint az, hogy az ő set top box eszközük alapján jogos-e a hibaelhárítás, vagy sem. Itt megjegyzem, hogy a set top box nem képes analóg vételre, illetve azt, hogy amikor az volt nekem, akkor annak is gondjai voltak, szóval szerintem ez nem eszköz függő, ráadásul az ONT eszközzel nem tudom megtekinteni sem az analóg, sem pedig a digitális vételt.
(Mondjuk akkor nem, de most felmerül bennem, hogy ezek szerint ha problémám lenne az Internettel (eddig még nem volt), akkor azzal sem foglalkoznának, mert nem az ő eszközüket használom?)
Még elvitázunk egy darabig, majd közlöm, hogy ennek ellenére kérem a hibaelhárítást, mert az időnként, de folymatosan széteső kép és elbicsakló hang nézhetetlenné teszi az adást.
Nem tudom, hogy most sikerül-e a hibát elhárítani (eddig számos alkalommal jelentettem és nem történt semmi javulás sem), de azt felháborítónak tartom, hogy 2017-ben analóg szolgáltatásra fizetek elő a szolgáltató szerint, miközben az előfizetői szerződésemben és a saját oldalukon megjelenő reklámban erről szó sincs, sőt ott digitális kábel tv szolgáltatás van írva!
KissA1026
-
#20221952
törölt tag
válasz Watt25 #50686 üzenetére
Nekem már tele van az ilyen hozzáállásokkal a hócipőm! Főleg úgy, hogy erről az előfizetői szerződés megkötésekor szó sem volt és - ha igazat is adok Neked - az Analóg négyzet nincs kipipálva, tehát a szolgáltató által kitöltött szerződés szerintem nem analóg szolgáltatásra köttetett.
De, ha mégis így van, akkor azt akarom elérni, hogy minden a jövőben megkötésre kerülő szerződés esetén legyen egy aláírással igazolt és átvett tájékoztató a leendő előfizető részére arról, hogy set top box nélkül csak analóg kábel tv szolgáltatásra köt szerződést, illetve legyen arról teljeskörűen tájékoztatva, hogy mit jelent az analóg szolgáltatás, továbbá az online és offline hirdetésekben legyen benne, hogy csak saját eszköz esetén van ingyenes hibaelhárítás!És lehet, hogy - ahogyan írtad - ezt nem én döntöm el, de azt igen, hogy kábel tv előfizető vagyok, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz nfsu17 #50691 üzenetére
Nálam sem lenne gond, ha a szolgáltató hajlandó lenne elhárítani a hibát, melyet még akkor sem hárít el, ha az ő eszköze által is tudom produkálni, mert szerinte a közterületi akadályok elhárítása az előfizetőt terhelő feladat! Nekem ez a gondom, nem az, hogy kellene-e használnom a DIGI set top box berendezését, vagy sem, mert semeddig nem tart elszaladni az érdi ügyfélszolgálatra egy set top box berendezésért.
-
#20221952
törölt tag
válasz M_AND_Ms #50701 üzenetére
Nem tudom kinek írtad le annyiszor, én most olvasom először Tőled!
Bejelentettem már sokszor, sokszor kijöttek a szerelők, de mivel mindig szélcsendes időszakban jöttek ki, így csak a felvételekkel tudtam a hibát megmutatni, amire mindig azt a választ kaptam, hogy most viszont jó, így akkor ő lezárja a munkalapot. Én az aláírásommal igazolom megjelenést (mert hát munkát nem végzett) és a lapra ráírom azt is, hogy a hibát szeles időben kell feltárni és elhárítani.
Egyébként nem kell nekem a felnőtt csomag sem, mert van Film Now előfizetésem és én is erre hivatkoztam a mai első hibabejelentésemkor, de az ügyfélszolgálatos csak mondogatta a korábban már általam leírt szolgáltatói érveket, hogy az akkor sem számít, mert nincs szolgáltatói eszközöm, így marad az analóg vétellel kapcsolatos ügyintézés.
Továbbra is mondom, hogy nem harcolni akarok, hanem azt, hogy a lassan egy éve fennálló helyzetet oldják meg az előfizető legnagyobb megelégedésére.
-
#20221952
törölt tag
válasz M_AND_Ms #50711 üzenetére
Most akkor mit is írtatok le tulajdonképpen (bocsánat, de nem értem, hogy mire akarsz kilyukadni)?
Ami a Film Now csatornát illeti, úgy nézem, mint mindenki más, épen ezért nem értem a szolgáltató hozzáállását, főleg úgy, hogy nekem azzal a csatornával is gondom van (mint az összes többivel szeles időben).
-
#20221952
törölt tag
válasz bitpork #50715 üzenetére
Nyilván minden kinyomozható, én mégis azt gondolom, hogy nem nekem, mint előfizetőnek kellene ezt megoldanom, hanem a szolgáltatónak, mivel ő az, aki - elvileg - szolgáltat nekem.
Ott kezdődik a dolog, hogy addig nem is szerződtek velem, ameddig egy a DIGI által küldött szakember nem szemrevételezte a lakcím környezetét (magyarán kiépíthető-e a szolgáltatás, vagy sem) és én csak ezután tudtam szerződést kötni az ügyfélszolgálaton. A szerződéskötés után jött ki az úgynevezett telepítő szakember, aki az oszlopról bekötötte a házat, pontosabban a nappalit, majd néhány perc alatt kipróbálta a szolgáltatást és részéről lezárta a telepítési folyamatot. Ezután jöttem én, aki napi szinten használni akarom a szolgáltatást nemcsak szélcsendes, hanem szeles időben is.
Én azt gondolom, hogy nem követtem el hibát, vagy ha mégis, akkor azzal, hogy azt gondoltam a szolgáltató képes arra, hogy felmérje azt, hogy adott címen tud-e szolgáltatni, vagy sem. Na, de ha erre sem képes...
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz rothfb #50743 üzenetére
Oké, én ott befejeztem, de ma már - szinte - minden át van politizálva.
Ha úgy vesszük a DIGI hozzáállása is egyfajta politika, méghozzá üzletpolitika.
A vicc az egészben, hogy engem teljesen hidegen hagy a Spíler megléte, vagy hiánya, de maga a jelenség elszomorít, hogy azért bővül, vagy szűkül a kínálat, mert a különböző gazdasági érdekcsoportok éppen mit akarnak.
-
#20221952
törölt tag
válasz Attila2011 #50968 üzenetére
Akkor műhold lesz, mondjuk az lehet a DIGI szolgáltatása, csak arra figyelj, hogy a tányér megfelelő méretű legyen (ha belefér a pénzügyi keretbe, akkor én inkább az úgynevezett "hálós" tányért ajánlanám, bár ezt Neked kell beszerezned, mert a DIGI nem ad ilyet), illetve egy minőségi fejkonverter kell és már van is DIGI szolgáltatás.
-
#20221952
törölt tag
válasz gy.selmi #50984 üzenetére
"délután 5 órától kezdődik csak a bosszankodás."
Fog is menni, mert olyankor érkeznek haza az emberek és ők is - mint Te is - többnyire vezeték nélkül (valószínűleg 5Ghz-en) használják eszközeiket.
Ezen csak a vezetékes hálózatra való áttérés segít, szerintem túl vannak telítve a sávok.
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Másnál is szétesnek a csatornák Érden?
Délután óta van ilyen gondom, hol gyakrabban (1-2 perc), hol ritkábban (5-10 perc), sajnos minden csatorna érintett ebben.
Érdekes, hogy a tegnapi vihar előtt, vihar alatt és vihar után nem volt ilyen gond, a házban nem változott semmi sem, a délutáni napsütés óta van ez...KissA1026
-
#20221952
törölt tag
Napi Spíler 2!
A cikkből is kiderül, hogy az előfizető nem számít egyik oldalnak sem...
-
#20221952
törölt tag
Tudja valaki, hogy mi az oka a csatornapakolásoknak, csak nem bővülni fog a kínálat?
-
#20221952
törölt tag
válasz Frontiner #51830 üzenetére
Nem a Sport 2 csatorna mögött jön a Sport 2 HD, hanem a Spektrum Home mögött, illetve a Spektrum HD nerm a Spektrum Home előtt van, pedig korábban ott volt, hanem a a Sport 2 mögött jön.
Emellett mintha újabb helyi csatornák is vannak a kínálatban és az ÉrdTV pedig Williams TV néven van a kínálatban.
Eddig ez nem így volt.
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz mprrpm #51838 üzenetére
Hát igen, én pontosan emiatt nem is foglalkozom azzal, hogy melyik csatorna melyik programhelyen jöjjön, nekem ma már annyi is elég, hogy ha a Kedvencekbe úgy tárolom el a csatornakínálatot, hogy ott ne jelenjen meg az adott csatorna HD verziója mellet az SD verzió is, illetve ne legyenek benne olyan a kódolt csatornák, amikhez nincs hozzáférésem. Ennek megvalósítása maximum egy perc és én ennél időt többet nem vagyok hajlandó szánni a csatornák sorrendjét megváltoztató szolgáltatói játékra.
-
#20221952
törölt tag
Ahogy a nótában van: "Mindenki másképp csinálja...".
Amúgy meg én a használat során önkéntelenül is megtanultam néhány csatorna programhelyét, de alapvetően kikérem a Csatornalistát és ott keresem meg az adott csatornát, vagy - mostanában inkább már ez a jellemző - a Műsorújságban nézem végig a kínálatot és ott adott műsornál állítom be a Nézésütemezés, vagy Felvételütemezés lehetőségét.
És ha már kínálat, én nagyon tudnám támogatni, hogy minden olyan a DIGI kínálatában szereplő csatorna HD verzió is legyen benne a kínálatban, amely az SD verzión felül rendelkezik HD verzióval, mert ezen a téren - hiába állítja a DIGI, hogy piacvezető - jelentős lemaradásban van!
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
Szerintem nem vagyok az, de ha már nekem és Neked is van egy jó kis Samsung tv-nk, akkor azzal ne az elavult SD verziót kelljen néznem, főleg, ha az adott csatorna rendelkezik HD verzióval is.
Ráadásul még csak azt sem írtam, hogy újabb csatornákkal bővüljön a kínálat, ha már ezt a nyomorult anyagiak nem teszik lehetővé, de a BBC Earth HD, DoQ HD, Travel Channel HD, AMC HD, AXN HD, FilmCafe HD, Mozi+ HD, Paramount Channel HD, Viasat3 HD, LifeTV HD megjelenése ildomos lenne.
-
#20221952
törölt tag
válasz sityupityu #51852 üzenetére
És?
Ha elfogadom a fenti hozzászólásodat, akkor viszont szüntessék meg az összes HD csatornát, mert akkor még olcsóbb lenne az előfizetés ára, sőt csak a közszolgálati adók maradjanak meg a kínálatban, mert akkor fillérekből meg van oldva!
Bocsánat, ha nem tudok az ilyen jellegű hozzászólással azonosulni.
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz sityupityu #51852 üzenetére
Megnéztem, a nálam elérhető Telekom kínálatában havi 7860,- forint lenne kedvezmények nélkül a legnagyobb kínálat 106 SD + 41 HD csatornával.
Ha nem változik úgy, ahogy azt szeretném, akkor talán jövőre elő is fizetek a Telekomra, ha már műszakilag felnőttek a feladathoz.
-
#20221952
törölt tag
válasz nfsu17 #51857 üzenetére
Egyrészt nem annyival több, mert az csak tv előfizetés és így máris nem hasonlítható össze. Másrészt nem csak a darabszám a fontos, hanem a kínálati tartalom, ami miatt megint nem hasonlítható össze.
Baromira unom már - nem csak ezen a területen -, hogy a magyar egy nagyon árérzékeny fajta, ami egész egyszerűen nem igaz!
Emellett szeretném már látni azt a hitelesített és dokumentált felmérést, amely arról szól, hogy mekkora szolgáltatást fejlesztést és kínálatbővülést fizetnének meg az előfizetők, ha ezekre sor kerülne.
Addig marad a szolgáltató dönt az előfizető meg elfogadja mentalitás.(Most szeptemberben az iskolában az értekezleten a szülök szinte egymást túllicitálva szavazták meg az osztály pénzt (gyerekeként tanévi 10 ezer forint), amit csak azért szednek be már szeptember első hetében, hogy ha lesz évközben esemény akkor legyen miből megfinanszírozni. )
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Renault, Dacia topik
- E-roller topik
- Netflix
- Gyúrósok ide!
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs