Hirdetés

Aktív témák

  • gex75

    tag

    válasz Sickboy25 #287 üzenetére

    Semmi gond.
    Csak szeretnék tisztázi egy-két dolgot :

    1.) Sajnos az áramszünetek(áramingadozások) elég gyakran kinyírják az ilyen eszközöket (amióta nekem kiment egy videómagnóm és egy tv-m, azóta minden eszközöm UPS-re kötöm, vagy legalább olyan elosztóra ami kiszűri a ''tüskéket'')

    2.) Mindenki felejtse el a CD-n levő ''Telepítő varázsló'' programot, sajnos a gépek 20 %-án nem fut rendesen. Inkább javasolt a webes konfig - gyorsabb, egyszerűbb.
    Megmondom őszintén nem tudom miért nem megy, nálam 4 gépen lefut rendesen, de láttam olyan gépet ahol nem futott le, hanem hibával megáll. Ez van.

    3.) Fontos dolog a LOG rész, ugyanis abból derül ki hogy mi a faszért nem csatlakozik a router ( ha ilyeneket látsz : ''PPPoE....blabla'' akkor lehet tudni hogy a router próbál csatlakozni és azt is lehet tudni hogy miért nem sikerült neki)

    4.) Igazán csodálkozom hogy a routered szervizben van, márcsak azért is mert a D-Linknek nincs szervize Mo.-on. Csere-garanciás az összes router - ergo : ahol vetted ott két évig ki KELL hogy cseréljék neked SZÓ NÉLKÜL. Egy esetben lehet gebasz, ha a bolt ahol vetted külföldről csempészi be az cuccait - akkor ugrik a csere-gari és a két év garanciális idő is (ilyenekben nagy kedvenc az edig*tal)

    Mostanában ritkán vagyok itt a Fórumon....

Aktív témák