- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Készül a Galaxy S24 FE
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG4 menetpróba
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sohatöbbé
újonc
A telefonhoz sokat nem tudok hozzászólni, de a gyártó cégről megvan a véleményem. Velünk jól elbántak!
Nekünk ugyan nem ez a telefonunk volt, de párom is vett pár hónapja készüléket ettől a gyártótól. Tök jónak nézett ki, sokat tudott az alacsony ár ellenére. Örültünk is neki, hogy olyan olcsón olyan klassz telefonhoz jutott. Igaz, utólag kiderült, hogy a tökéletestől messze van, de ugye árban is messze volt tőle.
Aztán jött a fekete leves, mert mint a mondás is tartja: olcsó húsnak híg a leve. A telefon kb 1,5-2 hónapot bírt, összefosta magát az alaplap. Benne van ez is a pakliban, mindenhol előfordul hibás készülék, sok telefonunk volt már az évek során, kellett is párat szervízbe vinni. Gondoltuk, majd most is megoldódik a probléma, azért van a garancia. Garancia, ami ez esetben nagy átverés volt, kb csak azért, mert a törvény kötelezi őket bizonyos vételár fölött. Párom bevitte a szervízbe. Nem adtak cseretelefont, ami számunkra szokatlan volt, de betudtuk annak, hogy ez mégsem egy Vodafone vagy Telenor. Nagy nehezen megoldottuk, hogy egy használható telefont kerítsünk páromnak, akinek a munkájához elengedhetetlen volt. És jött megint a keserű csalódás. A szervíz két hétig ült a készüléken, már kb a harmadik időpontot ígérve meg, amikor is visszakapjuk. Amikor párom felhívta őket, kicsit idegesen, hogy akkor mégis mire számítson, közölték, hogy ők nem tudtak mit kezdeni vele, továbbküldik abba a szervízükbe, ahol szét is szedik a telefont. (Ők kb csak megnyomtak rajta két gombot és ennyi. Teszem hozzá, mi is tudtuk, hogy komolyabb a probléma). Majd onnan visszajött egy hét múlva (összesen már 3 hét!), közölték, hogy alaplap hiba, de mivel a sarkai meg vannak karcolódva (megfogalmazásuk szerint tönkre van menve és azért rossz az alaplap) nem csinálják meg. Gondoltuk, szuper, még ki sem fizettük, de már van egy használhatatlan fos a birtokunkban. A főnök persze nagylelkűen felajánlotta, hogy ad egy új, ugyanolyan készüléket kedvezményes áron. Vagyis összesen már 120ezer Ft-ba került volna nekünk egy működésképtelen és egy ugyanolyan rakás ócskavas telefon, amely összegért már normális minőségű telefont is vehettünk volna. Persze a vásárlók könyvét hosszas vita és rengeteg szájhúzogatás árán adták oda csak, reakció még nem jött. Nem is számítunk rá, bár korrekt eljárást egyébként sem várunk el tőlük.
Mellesleg bementünk az üzletbe, ahol vettük a készüléket, sokat nem tudtak tenni, de elmondták, hogy többen is panaszkodtak már a gyártó szervízére. Remélem másnak nagyobb öröme lesz a drága cég termékeiben és nem bánnak el velük is így, mint velünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Prémiumot kér a TSMC a Tajvanon kívüli gyártásért
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Gyúrósok ide!
- Külpolitika
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...