- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung A55 vagy Samsung S24 plus kijelző jobb a szemnek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #6857 üzenetére
A firébe minek cc? hol írtam én olyat hogy kell bele?
a natureba minek dd?
natureba van rengeteg heal, sok cc, juggert még a nerf után is megfogja, hiába a disenchant.
nature aff hatna de, az meg nagyon drága.van mind controlra képes egységetek ami ugye még egy t3as lapot is vált.
egyszerre 2 célpontot lövő távolsági egység t1en spell blokkoló lapok, void visszaáramlást gyorsító lap, olcsóbb leivást lehetővé tevő,jah és ott van még az enli is
A creeping tud jól jönni, bár a discenhant olcsóbb.
ez hogy jött ki? mind2 80 power, igaz dis. csak 3as upon mert előtte 90.
szal a disenchartot egyáltalán nem éri meg használni , hiába t2es csak a juggerrre éri meg rádobni, mivel csak 1 egységre hat. jobban járok ha a 80 powerből inkább hivok mégegy egységet majd 5-10 mp múlva használhatom a lecc-zett egységem is feltéve hogy addig nem ölik meg.
és ált az első cc oink szokott lenni ami ugye csak 45 power a 3as upon nézett 80al szemben.
s egységet elég gyakran hívnak t1-en, fire és shadow vonalon biztosan. mivel az M-es egységek drágábbak.
-
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #6864 üzenetére
Nerf előtti állapotot szerintem már biztosan nem állítják vissza. A legtöbben megbékéltek vele, hiszen a nerf ellenére továbbra is nagyon népszerű a nature szín. Ok, nem T1ként de második orbnak már annál inkább.
Hogy miért kellett a CC nerf? Itt van néhány egyszerű példa:
- A és B játékosnak van 300powere A lehív ebből egységeket, mondjuk egy Aggressort és két burrowert. B erre lehív egy deep onet és mikor A odaér neki még van 180powerja amiből CCzi az ellenfele összes egységét és szépen elkezdi egyenként ölni őket, power előnybe van így folyamatosan tudja CCzni A egységeit. Persze közben A-nak gyűlik a power, de B-nak is és innentől A nem tud mit csinálni, lesz ott pár egysége (sajnos egyre kevesebb), ami CCzve van és feleslegesen állnak ott.
- A rájön, hogy basszus ő is nature-frost deckkel van CCje épp elég, így legközelebb ő is csak egy egységet hív és megpróbálja azt CCvel támogatni. Itt ugye elég világos hogy mi fog történni. Ahelyett, hogy pvpznének egymást CCzgetik folyamatosan és közben néznek ki a fejükből. Az egyik persze lehet, hogy megunja és inkább egységet hív CC helyett, de mivel mindkettőjüknek van épp elég spelljük, így pontosan az előző eset alakul ki. Aki megunta az hátrányba kerül.
-Az első eset megismételhető támadásnál is és ha az ellenfélnek nincs CCje akkor nem tud semmit sem csinálni például egy folyamatosan CC-vel támogatott burrower rush ellen. Ha meg van neki akkor lásd második eset...
Itt persze lehet azzal jönni, hogy ez nem ilyen egyszerű, mert "blablablabla", de velem pvpben mindegyik eset megtörtént, sokszor. Akár velem csinálták akár én csináltam (igen volt ilyen is) utáltam. Megölte a játékot és méltatlan volt ahhoz. Néha olvasgatok fórumokat, sokat nézek replayeket, de ahogy látom a legtöbben meg vannak elégedve a jelenlegi "CC helyzettel" (de legalább is elfogadják azt).
Azt aláírom, hogy a nature T1et jó lenne gyökeresen átalakítani, de a CCvel szerintem semmi gond, bár azt már tudom, hogy ezt te sosem fogod így látni.[ Szerkesztve ]
-
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #6864 üzenetére
az a helyzet hogy nekem nincs arra 3k bfp-m hogy a használhatóbb verziót használjam a discenhantból....
LOL te is hozod a kifogásokat mindenre.
parasyte swarm knockolható, és? ott az oink 45 power, rádobod pl az ellen 150 poweres aggressorára aztán mehet az irányítás átvétele.
nature/frost nál ott van a Stone Shards t2-n 60 powerért, breeding mellett mennyi talán 40 power egy lehívás.. a drága ez a vonal elmélet itt megbukik....
fire t2-n csak m-es egységek vannak, a shard m-es sebzésű elég jó hp-val, innentől nincs miről beszélni...
fire-ben ált. gyik kezdés van utána a rushnál Sunstriders az eseteg 90%-ban, persze wreckler olcsó, meg m-es, de nagyon lassú, bár a képessége jó.
egyébként én még olyan fire ellent nem láttam akinek nem lett volna bent a Sunstriders a paklijában,
Fire gyíkot, vagy wreckert, lol, ezekkel csak az a baj hogy légi egységet nem támad és a falra se tud felmászni. és egyiknek sincs S-es egység ellen bónusza, szal hamar halnak.és a hurrican pont ilyenkor hasznos mikor fent vannak az egységek a falon.
pure naturebaól t2-n hiányzik a légvédelem, ok.
pure firebe t2-n hiányzik a védelem az ua, phoenix+ embalmer és a lost shade ellen, mivel nincs egy használható L sebzésű lap t2-n mint ahogy L méretű se, amivel a többi szín rendelkezik.
(#6868) Gyuri27 nem kell rögtön 120 poweres egységet lehivni, van nálatok is jópár olcsó lap, a deep meg, amennyivel drágább , annyival nagyobb a sebzése és az életereje.
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #6872 üzenetére
ismét a kifogások, ha 60 powerel számolsz úgy se drága, az ensnaring meg nem csak 1 egységet fog meg.
Burrower, Ghostspears, Mauler, 70-ért, Lyrish Knight 60ért, és le is van fedve S- XL ellen az egész mezőny, mivel mindegyik méret ellen, rendelkezel sebzésbónusszal.
firebe mi az ami olcsóbb ezeknél? enforcer, jah igen az csak 60. de azért nézd már meg a statokat is.
egyébként írhatod azokat a lapokat.
sundi t2-n???? LOL, ugye ezt csak viccnek szántad? sebzés bónusz nincs, 800as hp, árban annyi mint egy deep one, de az sebzés és hp terén is 2xese a sundinak. + még Les egység ellen bónusza is van
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #6876 üzenetére
Látom magad esetében pure firében gondolkozol az esetemben meg kevert paklival.
pár hsz-el korábban az volt a problémád hogy pure natureben gondolkozom a te oldaladon.
de ha egyszer ismerem az általad használt kombinációt ( T1 nature, T2 frost, T3 nature) , én meg pure firet használok, akkor miért ne írjam arra?
de ok, akkor tekintsünk el a Lyrish -től amit írtam korábban, hiszen azt úgy sincs a paklidban.
Mauler, Buri, spear attól még ott van olcsó lapnak pure nature esetén is.
és mint írtad használod is őket...stalker szintén 70 power, de hol vannak az általad említett 50-60 poweres lapok?
Hát papa te is hivhatsz a fire után más orbot. Enforcert nem tudod használni, meg a dancert (viszont azt stalkerrel letudod váltani mindkettöt). T3-n egyedül a juggert nem fogod majd használni, de helyette ott a soul.
végülis csak a kulcs lapok esnek ki + még a wildfire meg a pyromaniac.
ez most olyan kijelentés volt a részedről mintha én azt mondanám:
te is hívhatsz a nature helyett más orbot T1-en.
pvp orbok: T1 fire, T2 fire, T3 fire
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #6897 üzenetére
nem az a lényeg hanem h nerf előtti liked firével kb mindne mapot ki lehetett végezni, sokkal könyeben mint bármi mással.
ezt a videót csak egy példának mondtam.
áhhh...Szóval a deep gyenge ennyie rővel a shade sem erős az h te nem tudod kivédeni az nem azt jelenti h erős...LOL
[ Szerkesztve ]
-
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #6901 üzenetére
Ez egy elég buta nerf lenne. Remélem sem a nastyt sem a phoenixet nem nerfelik, mert mindkettő nagyon ötletes, taktikus lap és önmagukban nem túlzottan erősek.
A baj az embalmerrel van és azzal, hogy felélesztett lost egységeket is lehet robbantani. Egyszerűen annyit kellene tenni, hogy drasztikusan csökkenteni az embalmer bónuszát (cserébe mondjuk ingyenessé tenni az aktiválást, ez megoldaná a FoF problémát is), illetve letiltani a felélesztett egységek robbantását.A buta nerfekből szerintem elég lesz. A mortarnál is mi volt? Mindenki sírt, hogy bizonyos pályákon irreális előnyt jelent, mert biztos távból pillanatok alatt lezúzza a welleket, orbot.
Ami igaz is, egyet értek azzal, hogy komoly nerf kellett emiatt (akár olyannal is hogy wellekre és orbra egyáltalán nem sebez!). De erre mit csinálnak? Rontották a taktika értékét, hogy még inkább csak arra legyen használható amiatt utálták. -
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #6912 üzenetére
Ebből nem úgy tűnik.
Amúgy a középért való harcban általában nem is használják (wazahin pl igen), ott annyira nem imba csak szimplán egy jó támogató torony. Próbálj meg egyszerre egységeket hívni, irányítani őket és közben mortarral a megfelelő helyre lövöldözni, nem olyan egyszerű az. -
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #6926 üzenetére
Annál kb ugyan az a baj mint a szikla lövés tiltásával, h nem lehet megoldani.
Mivel egy ilyesfajta képesség sem van így nem hsizem h a jelenlegi engine-el meg lehetne oldani.
De am sztem direkt hagyták így ahogy van.
sokan sírtak miatta és ezért csináltak vmit, de sztem épp azért nem nyúltak hozzá különösebben mert úgy sokat vesztene az árából. -
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #6966 üzenetére
nem az enlin van a hangsúly hanem h ezzel szétbasszák a játékot, jó lenne ez ha t4-en amx 1 plussz orbot tudnál hívni és kélsz nem az h t3-ra és még váltogathatod is....
az h az enli veszíti az értékét előbb utóbb úgyis jönnének olyan lapok amik ezt hivatottak szolgálni pl ez....
ez így nagyon szar...
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #7121 üzenetére
sztem most csak vmi egyéb baj lehet, tegnap is iszonyúan laggolt, és a szervereket online jelzi.
Biztos most jön egy új promó card a friend refererrbe
tuti enlit hozzák ki h csináljanak helyet az amii monumentnekXDmindneesetre ha shadowba jönne promó akkor én annak rohadt örülnék még ha az egy értékes lap is.
talán death ray vagy overlord lenne a jó.amúgy Jorne a legerősebb lap a játékba az egyetlen legendary ami nekem nagyon is kellene
-
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #7167 üzenetére
Ebbe a tiltás dologba szerintem bele se kezdjünk. Nem lehet csak úgy kihúzni egy lapot, mondván néhány pályán túl erős. Fire T1 például frost ellen nem sok mindent tud csinálni mortar nélkül.
Arról nem is beszélve, hogy ha egy fire lapot kitiltunk akkor utána jöhet a Deep One, UA, Lost Shade stb. Inkább bele se kezdjünk ebbe.. -
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #7256 üzenetére
épület ellen a dancer sokkal jobb. 200%-os bónusza van a stalker 50%-ával szemben
Scavenger-t már régóta tervezem betenni, de egyenlőre még erre sincs up és charge. Az "S" bónusz miatt viszont valóban érdemes használni.
giant slayer jó ellene, csak nem volt power/ orb ahhoz hogy tömegével lehívjam őket, 1-2 egység meg nem ér semmit egy blood ellen, főleg ha még cc-t is kapnak.
ezért inkább juggerrel operáltam és az orbok voltak a célpontok , ezzel elkerülve még1 blood vagy vmilyen t3 leivását. -
linekiller
tag
válasz Gyuri27 #7420 üzenetére
stoxx olyan hibát ejtett t1 harcban amit még a nálam alacsonyabb rankúak se és azon a replayen pont nagyon jól látszik mennyire OP az energie parasite és a deep one.
Számomra az embalmer furnace combó is OP.
majd ha megint játszottam a 2v2 partneremmel küldök pár replayt róla azon nagyon jól látszik hogy a nature t1 nem alkalmatlan pvp-re csak nem stoxx-ot kell alapul venni
[ Szerkesztve ]
http://logout.hu/bejegyzes/onset/i_battleforge_pvp-s_komboverseny/friss.html
-
linekiller
tag
válasz Gyuri27 #7440 üzenetére
viszont azt alá írom hogy minden deck combónak megvannak az OP lapjai
fire splash : mortar
pure shadow: embaler-furnace
shadow frost : grigory dupla robbantás és shade
pure frost: white rangers falakon ( ezzel nem mindenki ért egyet de ha nincs nature lap a deckedben akkor nagyon sok pályán el is felejtheted a map controlt és ezáltal sok esetben a meccset is )
pure nature: energie parasite és DO spam ( ha Gyuri nem is ért velem egyet szerintem akkor is )Badle: elég 1 szívás a parasitnak hogy megérje használni és ezt elkerülni illetve költség hatékonyan elintézni nem olyan egyszerű és ha minden bázisra rakok mondjuk towert vagy egységet az a pálya más részein nagyon nagy hátrány mivel csak lekötöm a powerem
[ Szerkesztve ]
http://logout.hu/bejegyzes/onset/i_battleforge_pvp-s_komboverseny/friss.html
-
phanzetomox
őstag
válasz Gyuri27 #7440 üzenetére
szerintem az nem bug volt, csak elköltötted az elfoglalás költségét mielött az végbement volna, sundinál is szokott ilyen lenni, meg nox troppernél
valaki linkeljen nekem valami replayt ahol jól használják a sunderert, mert sose merem használni, pedig néha nagy előny shadow ellen
[ Szerkesztve ]
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #7450 üzenetére
én t1-ről beszélek.
t1 harcot h mi dönti el inkább.
persze t2-n már borulnak de ott már meg végképp nincs az ár a középpontba.
és meg lehet t1-en is nyerni pl én néztem egy olyan replayt ahol Sarlesch egy t3 firét vert le t1-el.
a fire játékos lapaból orbokra ment ő meg csak welleket hívott.
teljesen kisemmizte csak azé ment később t2-re mert kifogyott a charge-ból.
de volt olyan is ahol asszem Nexus Phase towerekkel alázta le a frostot aki még t2-re is elment de lehet csak t1-en volt nem tudom.
Meg a naturéval is láttam még régen nagy rushokat t1-en.az is csak időzítés h mikor healelsz és mikor hurricanozol stb.
ha jó az időzítésed a shadwo spamaeket és fire spamaket is vissza lehet szorítani.[ Szerkesztve ]
-
linekiller
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs