- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
- Samsung A55 vagy Samsung S24 plus kijelző jobb a szemnek?
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rankerz
senior tag
válasz Gyuri27 #5441 üzenetére
Strangleholdot láttam már pár meccsen alkalmazni, nekem nem nyerte el a tetszésem. Primal defendert hagyjuk T2 meg csak living tower van ami ugye pure (és kacat). ezért jó párosítás mellé a frost cannon towerje : D lost launcher meg veri az összes tornyot ...dehát az ugye a legújabb lost soul lamereknek ajándék
ja és mortarhoz még annyit hogy 50 power növelése vagy a statok csökkentése vagy a képességnek nem kéne ingyenes lenni és balance is lenne,anélkül hogy szétnerfelnénk.bár már 1 éve biztos mondogatják a fejlesztőknek és még mindig semmi szóval maradni fog nagy valószínűséggel.
[ Szerkesztve ]
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #5435 üzenetére
szép sorjába.
Gyuri:Spell az nincs ami ellen hasznos t1-en, még az executor van de az is egy oylan szerencsételn lap h felesleges használni.
max nem fújja vissza és a képessége még hasznos de talán jó lehet.Nightguard gyenge sebzésű hiába l counter szerintem hazsnontalan sebzés szempontjából l lap ellen.
Hát hiába lassú a frost sok pályán csak kicsivel érek oda hamarabb a wellekhez, mint ő é s h falat húzzak az meg alapból ki van lőve.
Shadownak csak a dreadcharger van ami eredendően swift egység.Dreadcharger az s ellen a jó m ellen hamar megpusztul.
Mortartól csak a long-ranget kell elvenni mert az nem fair t1-en főleg h a többi frackiónak nincs.
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #5468 üzenetére
amikor Rankerz először linkelete, említett, vmi olyat hogy több lap kitiltását is tervezik, mortar, shade, grigori, stb. ebből nem tudom lett-e valami.
én meg a deep one-s és vileblood-os noob-okat utálom.
mindkettőhöz volt szerencsém, tome 1v1-be, csak annyiból állta a game, hogy hivta le egymás után az újabb egységeket, és ha vmelyiket, sikerült volna leszednem dobott rá egy healt, vagy rám egy cc-t.....a másik kedvenc meg az enlightes manőverek.....
-
-
-
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #5474 üzenetére
A Deep one kérdésben nem tudok veled egyet érteni. Szerintem egyértelműen a játék legbalanszolatlanabb lapja (nem találtam szebb szót ). Hiába lehet minden frakciónál leszedni valamivel, ha ez szinte minden esetben többe kerül mint 120 power. Ha power hátrányba kerülök akkor az ellenfél nyert, hiába szedem le a DO-t. Tudom, hogy érted miről beszélek, hiszen te magad is odafigyelsz, hogy mi mennyibe kerül, ha egy taktikát akarsz kivédeni. Szerintem nem tudsz semelyik frakcióval olyan taktikát mondani, amivel 120 powerből megállítom a DO-t(najó talán a parasite swarm képes rá, de még a nightguarddal is drágábbra szokott kijönni) és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a heal milyen nagy segítség neki. A többi színnek nincs ilyen lapja, a Harvester egy kb kétszer erősebb lény csak épp háromszor annyiba kerül és nincs CC meg heal támogatása. Azzal szerintem senki nem vitatkozik, hogy a szintén drága Mounty-nál sokkal jobb a DO. A fire dancer meg egészen más kategória, kis odafigyeléssel igen könnyen leszedhető, szvsz tipikusan olyan lap ami nem alkalmas különösebben előny szerzésére inkább arra jó, hogy jól kihasználjuk a korábban megszerzett előnyt (már ha van).
A többi témához:
A mortar towerről szintén nem értem a véleményeket. Igen, egy valóban agresszív támadó lap annak ellenére, hogy épület. Ehhez hasonló egyik színnek sincs. De Iceshield tower szerű van? Stranglehold-hoz hasonló van? Phase tower van? Nincs! Ahelyett, hogy "közvetve" azért sírunk, hogy minden szín egyforma tulajdonságokkal bírjon (mert ilyenkor ezt teszitek!) inkább el kellene fogadni, hogy éppen az a jó, hogy nem így van. A mortart ügyesebb ellenfél ellen nem is lehet gazdaságosan használni, a Shadow és fire gyorsan leszedi a frostot meg igazából nem is érdekli, ráér leszedni. Azt elismerem, hogy a nature-nek van a legnehezebb dolga, de ez nem a mortar hibája. Ahelyett, hogy egy újabb idióta CC lapot kapott a nature T1re(dryad) inkább kaphatott volna egy nem túl drága M méretű távolsági sebző egységet (a dryad erre nem jó).Az Embalmer+képessége+Shadow phoenix kombó esetében részben egyetértek, valóban nagyon szívatós és viszonylag olcsó taktika, de szerintem még mindig könyebb kivédeni mint a DO-t.
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #5472 üzenetére
collectionos pvp-be még beüthető min. 150power ráfordítással, de tome meccsekben ahol korlátozottak a lehetőségeid a pakli összeállításban már nem olyan egyszerű.
az új tome-kban a ravage, egy heal és egy cc alapból van, ezek pedig elég jól megdobják az amúgy sem gyenge deep erejét (aminek van még egy jól használható képessége is) de a vileblood támogatására szintén jól használhatók ezek a lapok.
és ált az ellen célpontja egy-egy well vagy orb leszedése, amit ilyen támogatás mellett, nem nehéz megtenni.az eruptiont t2-n és fölötte már nem éri meg használni, max legyengült egységek kivégzésére (itt viszont nagyon el kell találni mikor lövöm be, mert ha elsietem, egyből megy rá a heal) és tower rush ellen jó.
és egy eruption nerf után szted mit hozzak fel egy cannon tower rush ellen?
a frost paklisok elég gyakran dobnak be egy párat a welljeimhez.
persze egységgel is kiszedhető, de arra meg dob egy cc-t még ha 3-4 mp-ig is tart, a torony ezalatt szépen felépül.a fönixnél viszont annyi nerf mehetne, hogy az újjáéledő egység kevesebbet sebezzen mint az újonnan lehívott.
-
Rankerz
senior tag
-
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #5481 üzenetére
Ne haragudj, de látszik, hogy nem nagyon próbáltál még az általad említett lapokkal DOt ölni. A wareagle ugyen sebzi, csak épp nagyon lassan, nem sokat érek vele, ha két wellt leszed mire megölöm, ha meg glaciart rakok vagy javítok esetleg még egy egységek hívok, akkor healel egyet és minden gondja megoldva. A shadow-nal most lett ugyen egy használható L támadású egység de ebből is min kettő kell hogy egyáltalán esély legyen a leszedésére. A firesworn valóban egy jó lap, megfelelő használat mellett nagy nehezen ugyan leszedhető a DO mire kárt okozhatna, de ez általában nagyon sok power.
A fönix 100 power. Az oink 55 és nem oldja meg a problémát. A graviti 65 power. Szintén nem oldja meg a problémát. A strom gravitivel együtt 130 power és nem üti be a fönixet.
Na itt látszik, hogy mennyire elfogult vagy. Amit írsz abban nagyon is igazad van, és ezért írtam, hogy tudom, hogy te is tisztában vagy vele mit jelent power hátrányba kerülni. Ehhez képest mit írsz a köv hozzászólásban? --> AZ, hogy több powerért tudod leszedni? Semmit nem jelent.
Akkor ez most, hogyan van? Ha ellenfél csinálja akkor csúnya dolog mert nem lehet annyi powerből megállítani mint amennyibe kerül, de ha te használsz egy lapot akkor semmit nem jelent a power hátrány?[ Szerkesztve ]
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #5487 üzenetére
Pedig ellenem jól bevált h a főnixet legravitizza.
egyszer fire,frost ellen mentem ott a fönixel szart sem értem mert mindig kapott gravitit.
különben a főnixnem nagy hátránya h nagyon lassan csapódik le.
és kb mindig akkor kapják le mikor már majdnem lezuhant vagy a coldsnapot is simán beszívja mert mire támadnék vele már lefagyott.Azt nem értem h ha a graviti meg a oink is olcsóbb akkor mér lennél power hátrányba?
A shadownak összesen 2 l counterje van 2 orbon a káosz lovagg még jó DO ellen de igaz h egy nem elég max ha kék affos van vagy a lila affosal jól használod a képességét de még akkor sincs semmi megoldva mert mire odáig jutsz h leölöd addigra fel healeli.
És ezt tapasztalatból mondom.(ha meg a második orbja fire akkor revage az meg halhatatlanná teszi)nightguardot meg hagyjuk az csak a képessége miatt jó és a zöld h swift de h azt sebzésre használni vicc.
semmit nem ér DO ellen 3 forsaken jobb mint a guard.Én sem várom a shadow nature kiadást.nem teszik ha az életet és a halált vegyítik elveszi a shadow szépségét, ha a noob healing meg cc-k is párosulnak vele....
MÁS:
Na próbálgattam a beffallen curse-t diff7-en.
Elég lol amikor a bandit harvester magic tower tortugun és hatalamas gyalogságot egy nightcrawler+beffallen rá majd undead army amíg el nem pusztul a bázis
szórakoztató főleg amikor már a végén a plague-et meg a beffallen is nyomtam rá.
a szövetségeseim biztos beszartak 1 pillanatra
természetesen az én t4-es seregem bevégezte kis ijászaim maradtak[ Szerkesztve ]
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #5542 üzenetére
én már találtam ellene egy hatásos megoldást, de az csak pure fire esetén müxik.
nature vonalon, breeding mellett lehívott deep-ek szintén 80 powerért jól használhatók ellene.
ha csoportosan jönnek a shadek akkor párat ki tudsz teleportálni, a lényeg hogy ne legyen 3 egy helyen, mert ekkor nincs bónusza. és így könnyebben leszedhető.
a deep nek ráadásul L-es sebzése van -
Rankerz
senior tag
válasz Gyuri27 #5553 üzenetére
Engem még nem tudtak lezúzni shaddel ha aggressort hívtam,igaz van a pakilmban home soil is ami sokat segít alkalomadtán. Cannon towert meg leértékeled ,pöpec t2 tower..ne felejtsük shadow/frostnak nincs(igazi) légi egysége. És amit régebben is említettem,mark of the keeper.
-
Rankerz
senior tag
válasz Gyuri27 #5555 üzenetére
Mert cannon tower nem tud támadni légit,azért mondtam.szóval a csak közelharci egységekkel rendelkező pakliknál még nagyobb előny. 2 motkt soha ne építs,arra a szituációra javasoltam ha még nincs elég sok powered védekezni vagy nem vagy T2 ön. ensnaring roots használatával meg nem fognak más helyre támadni,arra való : _D
[ Szerkesztve ]
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #5627 üzenetére
Az a rejtőzködés és Mérgező felhő sztem sok neki.
a rejtőzködsé az ok
A Mérgező felhő ami op-á teszi.
Abból le kellene venni 1 kicsit.A közvetlen sebzésű spellek azok a firének kellenek.
A naturénak spell tipusú varázsalt kell oda illik a sebzés de arcane tipusú az már nem a naturéba való.
Evenon félék a jók oda.
Frostnak én nem adnék sebző varázsaltot a maelstorm elég oda.Saját vélemény -
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #5629 üzenetére
A frostnak elég az 4 orbra.
A frostra védelmi lapok kellenek, sztem így a nagy élvezet frostal menni, ha lenne támadó spellje akkor elvesztené a hangulatát a frost.De a shadwonak sincs direct damege spellje(soulsahtter vagy nasty az mivel saját egységet is sebez nem konkrét támadó lap), csak a firének van és ez jól is van így.
mint pl csak a naturének van konkrét heal spellje és abilitású egysége.Én szerintem az evenon és noxius cloud féel támadó spellek kellenek naturéba.
a direct damage spellek azok maradjanak meg a firének.
Még ha idegesítő is ellene játszani....Ok de az a mérgező felhő egy kicsit akkor is erős, sebezzen többet de a többi hatása akkor ne legyen rajta.
vagy sebezzen kevesebbet pl 10 mp-ig xx-et sebez és marad a többi tulajdonsága.Persze a te elképzelésed szerint van a lap szóval én nem azt mondom h mindenképp nerfeld
Végül is nekem is van pár imba lapom
(pont én csináltam a pure shadowak 1 olyan lapot ami minden egységet counterer a játékba)(Ma jól febaxott néhány emberke.
Először ascension 1-es map advon most mentem rajta először advon.
2-es pozicióból semmi védelmi lapom nincs körbe megyek a mapon és az 1-es pozicióba lévő játékosssal átörjük a falt.
Jó onnan megvolt kitisztítottam középen, mennék az uccsó campre-erre megölik jorne-t.
Én nem Jorne-ra koncentráltam, de a 3-as játékos meg állt ahelyett h bementvolna védeni....
Remek bukta.
Atán Empire a lsotos oldalon vagyok már letisztítottam a mapot a másik oldalon meg elvesztik...... )[ Szerkesztve ]
-
-
phanzetomox
őstag
válasz Gyuri27 #5650 üzenetére
ettől függetlenül nem hal meg , tudom használtam én is skyfire-t, már nem emlékszem hogy de beszedték mielött támadott volna
1v1-ben könnyen kivédem a shade-t, de 2v2-ben már nem olyan könnyű, főleg ha nem noob használja hanem olyanok mint akikkel tegnap mentünk[ Szerkesztve ]
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #5648 üzenetére
a google translate fordítását átírtam ahol tudtam:
a többit majd a hozzáértők javítják.Ice Storm: T2 pure frost. UR. Energy: 140 . Air and ground units are also vulnerable. Deals 300 damage to enemies in a 25m radius around its target (units, buildings), up to 2000 in total. Lasts for 5 seconds. Reusable every 60 seconds. 10 seconds to slow to 5% of the units, the movement of l-l and 10% of the building works. Own federal unit for 5 seconds and 30 vitality points healed (only T1 and T2 units).
Erosion: T1 nature. R. Price: 80 Power. Deals 25 damage to enemies in a 15m radius around its target (air and ground units or buildings), up to
750 in total. The field can not be build for 10 seconds. Repairs to buildings or spell to prevent the use of 10 seconds. Reusable every 30 secondsStonekin worm: T2 Nature Frost. UR. Energy: 200 The unit is large with star damage. Ground and air units in both attacks. Attack 1500 Defense: 2000
Skills:
Earth Dive - On the move, 50% less damage and disease.
Hide: The ability to activate the unit for 30 seconds under the earth remains undetected (not vulnerable). Meanwhile, regenerates 10 HP per second is. Energy: 60
Reusable every 60 secondsToxic Cloud: units (air and ground) and buildings. Deals 10 damage to enemies in a 10m radius around its second, up to 600 in total. A total of 600-t. The infected area may be full of life and its allies to quote unit price: 90 Power. Reusable every 30 seconds
Goblin Defense tower: T2 pure frost. Energy:90 Rare. Two Archers be placed on it. I was up 3. II, 4-t up. III mode, fixed it up in 25% of the units shoot l NO.
Features: Construction Hut (50% faster than built-l). Slow motion. Fixed mode, the above-mentioned ability or the surrounding units (20m and round) to 10% in less impact on the CC. -
OnSeT
őstag
-
Rankerz
senior tag
válasz Gyuri27 #5700 üzenetére
Sokan nem tudnak belépni ugyanazt a hibaüzenetet kapják mint te. Hozzáértő emberek a szervert okolják,ugyanis mint a te esetedből is látszik az accountod "bebugolt" a szerveren. Van vagy 50 poszt szóval tuti hogy megint a Phenomic alkotott valamit. Szerver újraindítással a probléma egyből megoldódik amúgy.
-
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #5713 üzenetére
Az első taktikát nem nagyon értem. Ha te burrowert hívsz akkor már ő is T2n van és van kobold trick meg glaciar amivel bevédi az orbot és még shadet is hív mellé amivel gyorsan megöli a burrowert. A deep one ügyeskedés tetszik, én is ilyesmivel próbálkoztam, a szét teleportálás okos dolognak tűnik.
Pure nature az érdekes, ha a gravityt el tudod kerülni vagy gyorsan válaszolsz egy oinkkal akkor elég biztos taktikának tűnik. Remélem bele tanulsz hamar, mert trükkös egy szín.
Ajánlom, hogy nézegesd stoxx replayeit. Nagyon jól tolja.Ez a gusztustalan, nekünk ilyen taktikákat kell kitalálni, microzni ezerrel meg kombozni közben ő mit csinál? Lehoz 3 shadet és rányom, hogy attack....
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #5719 üzenetére
Én régen pure firével azt csináltam húztam 1 orbot és enforcerekkel megpróbáltam lerusholni általában be is jött
Simid:Hát a nexus-t én arra gondoltam h esetleg gyorsabban messzebbre lehetne juttatni az egységem csak ugye ha lerombolják véged, így nem igen látom át h lenne értelme.
A decomposer az jó lenne ha a decomposer rapid construction lenne.
Így max orbod mellé jó védeni ha rusholnak vagy akármi, de arra is felemás.
PVE-re viszont szerintem a Decomposer+furnance+embalmer kombóval sok powert lehet nyerni ha meg breedink groundot is teszel akkor meg főleg,csak ahhoz kell a nature sajnos.Eruptionnak talán jól jönne egy 30mp-s használhatósági limit.
-
Simid
senior tag
válasz Gyuri27 #5719 üzenetére
Ezt az eruption dolgot már sokszor felhoztad, de én komolyan nem értem mi a problémád vele. Viszonylag drága spell, ami keveset sebez. Gyakorlatilag nem éri meg használni, ha csak egy egységet/épületet tudsz vele sebezni (az egyetlen kivétel amit most mondani tudok az a drake leszedése, de az is csak akkor ha valami más már rásebzett).
A legfőbb előnye ennek a spellnek, hogy képes kihasználni a microzni nem tudó vagy nem akaró játékosok hibáját. Tehát azokét akik nem húzzák szét az egységeiket, hanem egymáson hagyják őket (főleg úgy, hogy kevés HPjük van vagy dazed). Nekem folyamatosan terelgetnem kell az egységeimet, hogy ne lehessen mindre Oinkot vagy hurricanet nyomni és több bázist kell egyszerre támadnom, hogy ne tudjon mindenhol javítani. Az minimum, hogy nekem is legyen egy spellem amivel "büntetni" tudok!Ha egy kicsit utána számolunk az eruption 75 powerért 300 sebez. Max 900at, ha 3 egység is van az egyébként elég szűk range-ében. Ehhez képest te 80 powerért gyógyítasz úgy 1200HPt, ill 50 powerért lehet javítani kb ugyan ennyit. Akkor mégis hol éri meg az eruption?
Egy egyszerű befejező spell, ami komoly hátrányt is okozhat ha valaki rosszul használja.Tényleg szeretnék egy olyan replayt látni (most minden cinizmus nélkül!), ahol szerinted az eruption túl erős vagy éppenséggel egy olyat ahol valaki támad, csak eruptiont nyom és te ezért vesztesz vagy csupán hátrányba kerülsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- SONY LCD és LED TV-k
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 24
- HTPC (házimozi PC) topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen