- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
koshmar
őstag
Rég röhögtem ennyit egy Youtube-videón...
Az idő kint egyre rosszabb, de a kedvem feldobta a vidi.
- = Zk = - Tegnap megkóstoltam a Heinekent.
Annyit mondok, hogy most már értem, miért volt több 110 forinttal a Borsodinál...[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #6150 üzenetére
Szerintem 'monnyad', hátha tudja valaki.
A Jó estét lemaradt az elejéről...
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #6152 üzenetére
Mi nem hurrogunk le, az biztos.
Én meg a szakmai topikokkal vagyok így.
Ja, amúgy fél év után rájöttem, honnan (melyik meséből) van az avatarod.
Ed, Edd és Eddy.
Sosem kerestem utána, de mindig foglalkoztatott.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
-
koshmar
őstag
Napi LOL-nak simán elment.
ittakary: Nagyon adja, az tuti.
Amikor először láttuk, sírtunk a röhögéstől.szerk.: Na ez is betett nekem.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
-
koshmar
őstag
válasz westcoastog #6379 üzenetére
Próbállak megérteni titeket, játékőrülteket.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Nekem meg van egy olyan rigolyám, hogy egyből ki akarom számolni a valódi adatot...
Minden óra csal.
Haverom rárakott egy bicikliórát az 50-es Aprilia AF1-ére.
Aztán ötödik, csutkagáz, ahogy illik.
Az óra 129 km/h-t mutatott. A mellette haladó kocsiban a GPS 109-et...Egy órában sem bízok. Kivéve azokban, amelyek elektronikusak, és Speedohealerrel rendesen beállították.
Mindegy, a kocsid így is jóval erősebb, mint hittem.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Jaja, olyan, mint az 1+1=2.
Jellemzően magasabb tartományban kezdenek durván csalni.
Pl. Suzuki GSX-R 750 K8-nál 130-nál 143-at mutat.
Miután rendbe rakták ezzel a Speedohealerrel, 143-nál 143-at mutatott.
Bezzeg a 2004-es 307-es Peugeot 120-nál csak 1,8%-ot hazudik felfele.Haveromnak Swift II-ben szerintem nagyon csalt.
Óra szerint 60-nál volt egy olyan érzésem, hogy ez kb. 40 lehet...de komolyan.
A 175 sem volt olyan félelmetes, mint ahogy azt gondolnád.
Haverom Audi 80-asa bezzeg 120-nál el tudta hitetni vele, hogy tényleg 120-szal megyünk.
Német kocsi. (L)Állítólag a régi, klasszikus mutatós, spirálos km órák 300 felett bő 50-et csalnak.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Tudom. De nálam a német kocsik mindent überelnek.
Aztamindenit, simán feltolta a mutatót 220 fölé...tudom, hogy csal, de attól még k*rva jól néz ki.
Varoz: Igazad van. Az Audiban én szó szerint féltem. Nagyon kicsi.
A térdem érte a kesztyűtartót, a fejem meg a tetőkárpitot. (jó, én sem vagyok kis ember).
De az a 175 nem 175 volt a Swiftnél, ez is biztos.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz westcoastog #6597 üzenetére
A COD6-ban is rengeteg ferdítés van.
Pl. amikor géppuskával rálősz egy egész hevedernyit a rendőri pajzsra, és egy golyó sem viszi át.
Megsúgnám a készítőknek, hogy az ilyen pajzsokat egy pisztollyal is simán át lehet lőni.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz westcoastog #6603 üzenetére
Szintet nem lehet állítani?
EarL 007 Nemá.
Mindegy, szerintem olyan harci játék, ami tökéletesen megfelel a valóságnak, sosem lesz.
A COD7 még jobb, mint a 6.
De csak öt percig néztem haveromat, ahogy játszik vele, és már találtam irreális dolgokat.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
-
koshmar
őstag
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #6662 üzenetére
Azon, hogy meghaltak...hát nem csodálkozom.
Azt, hogy Golf VI, egyből tudtam, mikor ránéztem a képre.
A felni is árulkodó, csak azt nem vágtam, hogy GTI vagy GTD.szerk.: Ez a komment sok mindent elárul:
"this crashh happend last year at wolfburg the car is a gtd 5 joung boys are dead ..the driver took his fatherscar and wanted to show off.. nobody in that vihicle had his seatbelt on , the police rated the speed at about 130-40km/h in the city and thay said if the pasangers in the back of the car had their seatbelts on thay could have sourvived :X.. it was a great tragedy :X people here in wolfsburg still remeber it"
Sajnos azt mondhatnám, hogy klasszikus.
Lenyúlja a fater kocsiját, hogy villogjon egy kicsit.
Senki sem volt bekötve. 130-140 km/h, és kész...[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #6665 üzenetére
Őket már nem hozza vissza semmi...de minek kell városban 140-nel hajtani??
Ha a hátul ülök bekötötték volna magukat, túlélték volna.
Szóval nem csak a sofőr volt a hibás.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Engem sosem neveltek arra, hogy kössem be az övet.
Mégis akárkinek a kocsijába beülök, első dolgom az, hogy az övet becsatolom.
Ha előre ülök, ha hátra.Nekem ez már egy teljesen berögzült mechanizmus.
Volt már, hogy mentünk egy pár száz métert (falusi utcában, forgalom nem volt) úgy, hogy nem voltam bekötve. Kifejezetten rosszul éreztem magam.Egyébként egyetértek.
pckownz Én is félnék, elhiheted.
Főleg ha nagyobb tempóval mennénk.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz #19617792 #6694 üzenetére
Akkor tessen odaírni, hogy F34R: ...
Akkor én asszem, meg sem próbálom ezt az MW3-at.
Az MW2 sem volt rossz, de volt benne pár igen szép ferdítés, szóval...
Meg a laptomomban nincs is annyi kraft, amennyi kéne a játékhoz.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #7075 üzenetére
Egy ilyen RS6-ban van anyag.
De az, hogy az Euro Ncap törésteszten mondjuk 4 vagy 5 csillagot ért el, csak viszonylagos.
Azt 64 km/h-val csinálják.
De láttam egy videót, amiben egy első generációs Focust törtek össze 192 km/h-val.
Azt senki nem élheti túl.Pl. a 2. generációs Aveo frontális ütközésénél jobban teljesített, mint a legújabb A6-os.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #7077 üzenetére
"de tény, hogy egy nagyobbacska sedan-ban jobban érzem magam, mint egy pici 3ajtós suzuban... "
Na az tuti, hallod!
Tegnapelőtt mentem haverommal a városban egy I-es Swifttel.
Ááá, rettentő kicsi az az autó. A fejem alig pár centire volt a tetőkárpittól, a lábam meg szinte érte a kesztyűtartót. Jó, én sem vagyok egy kis ember...
Meg a kis háromhengeres motor is nagyon behallatszik. Egy szóval tudnám jellemezni: NYERS.
Nem leszólni akarom, mindenki olyan kocsit vesz, amilyet tud.
De én egy Swift árából inkább vennék egy A Vectrát...
Abba is van olyan dízel, ami annyit eszik mint a Swift. És az jobban is megy.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #7079 üzenetére
Mondjuk a dízeleket nem igazán szeretem.
Nem lehet őket annyira forgatni, mint a benzineseket, és a fordulatszám felső határa is alacsonyabb.
A hangjuk sem valami vérpezsdítő.De ha az alacsony fogyasztás a cél, akkor...
Mondjuk a mai benzinesek...
Winkler tesztelte a mostani Mondeót a 2 literes, 240 lóerős turbós benzinessel.
10 literes átlagfogyasztás jött ki neki. Pedig az újságírók nem arról híresek, hogy kímélik a kocsikat.
A Mondeo sem kicsi, 240 lóerő rengeteg, mégis keveset fogyaszt. Pedig benzines.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #7081 üzenetére
Valóban, ilyen szempontból sem járok a földön...
Jaja, ez a Mondeo formailag számomra bombasztikus.
Az már más kérdés, hogy 240 lóerőt csak az első két kerékre ráengedni már-már felelőtlenség.
Mondjuk nemsokára jön az Opel Astra GTC OPC, az 280 lovas lesz (2 literes benzinesből ennyi erőt kihozni! ), és elsőkerekes. Na oda már a kipörgésgátló és a félig önzáró differenciálmű kötelező.
Meg aztán a teljesítményalapú adó vajon hány forint lehet egy ilyen Mondeónál?Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #7085 üzenetére
Mondjuk aki megvesz egy 10 milliós, 240 lóerős Mondeót, azt már lehet, hogy ez hidegen hagyja...
F34R: A' baszna be.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz koshmar #7086 üzenetére
Na neeeeeeee.
Most nézem, a 2 literes, turbódízel Mondeó fogyasztását...(és fogadok, hogy az erősebbik, 163 lovas!)
Az egyik Népítéletben olvastam, hogy 400 kilós terheléssel, 110-130 közötti folyamatos tempóval 5,5 liter...Huh.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
A 100 lóerő/literes teljesítmény kocsiknál iszonyú jó adat. (csak úgy megsúgom azért, hogy az utcai motoroknál a 200 Le/liter a kiváló érték, a versenymotoroknál meg a 300 lóerő/liter sem kizárt).
A Ferrari 360 Modena tudott anno 111 lóerő/litert.
Bár én nem csípem a Ferrarikat...Wolfgang Ziegler Trabijának literteljesítménye 133 lóerő. Pedig az csak egy nyomorult kis 595 köbcentis motor!
Mondjuk kétütemű, a Modena meg négy...de azért Ferrari<>Trabant?!
Sima 601-es Trabant. Gyárilag 26 lóerő, az övé 80...[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
Mellébeszélésben jó vagyok.
Szóval egy olyan kocsit kellene találni, ami a Cosi Sierra előtt volt, és átlépte a 100 lóerő/literes teljesítményt. Oké.
De mi van, ha tényleg nincs?Ha Mike Brewer mondta, akkor neki inkább nem hinnék, mert ő is szeret nagy hülyeségeket mondani.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz koshmar #7176 üzenetére
Idézném a magyar Mikipédiát:
"Egy hónappal később* megérkezett a legerősebb Sierra: a 3 ajtós Cosworth (becenevén Cossie) a kétliteres Pinto 16 szelepes turbófeltöltéses változatával szerelve, ez volt az első utcai autó amely átlépte a 100 lóerő/literes határt."
*= 1986. július.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz - = Zk = - #7189 üzenetére
Anyám meg ezt mondta a jó múltkor:
"Tibi, nézd már meg, nem jött-e freemailem!"
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz westcoastog #7285 üzenetére
Peter Griffinnek miért nincs nemi szerve?
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen