Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #00444928 #12693 üzenetére
Nem ül rajta Kína messzi van, 4-5 nap is lehet amíg a Mo-ra ér és a beléptetés a vám részéről is lehet 5-6 nap.
Itt egy idő sor:18.08.2016 10:51 Érkezés a nemzetközi átvételi helyre Guangzhou International Place Of Exchange 51003100
18.08.2016 14:56 Célországba elküldve (Export) Guangzhou International Place Of Exchange 51003100
19.08.2016 16:45 Megérkezett a postázóba Guangzhou Terminal 51000061
19.08.2016 16:53 Elhagyta a repteret Guangzhou Terminal 51000061
24.08.2016 07:44 Import (Megérkezett a célországba) 匈YáLìBùDá佩Sī HUBUDA
25.08.2016 07:12 Érkezés a szállítási pontra 匈YáLì HUNálam csak egy nap volt a vámos belépés.
-
Topikgazda
válasz tobias40 #12703 üzenetére
Nem vámudvarban van, a Nemzetközi Posta Kicserélő Központban Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2-es terminál.
Ez nem úgy működik hogy besétálunk érte, majd ha megtörtént a vámolás, akkor kapja meg a posta logisztika szállításra, megy a budaörsi központba és onnan viszik a településedre.
A hivatalos vámeljárási idő 21 nap, de egy héten belül legtöbbször megkapod, ha az okmányok amit küldtél megfelelőek, olvashatóak. -
Topikgazda
válasz Bendegúz98 #12709 üzenetére
Mivel amíg te nem igazolod vissza a megérkezést vagy 60 nap el nem telik a vásárlástól addig az Aliexpressnél a pénze az eladónak, egyértelmű. Úgy 7-10 nap mire a bankszámládon megjelenik ettől a dátumtól: a Refund Information, Refund Processing időpontja.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz droti25 #12746 üzenetére
A vámkezelési díj a vámkezelésre vonatkozik, ha nem történik ilyen mert nem éri el az adott értéket, nem kell fizetni semmit, nekem is többször kértek már be 6000 Ft alatti értékűre igazolást, elküldöm a nyomtatvánnyal együtt, megnézik és költség nélkül jön tovább a küldemény. Nem kéne parázni.
De a Posta vámos oldalán minden olvasható.
A nyomtatvány első táblázatába a posta szokott írni amikor ki küldi, oda te a nyomkövetési számot tudod beírni ha nem várod meg az írásbeli értesítést.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Csak nekem tűnik úgy hogy innentől van valami gond a Prohardvere-n 2016-09-24 13:07:25
-
Topikgazda
válasz Alteran-IT #12769 üzenetére
Nincs problémád a böngésződ jegyezte meg a kártya adatokat, amíg nem használtam az Alipayt mindig írnom kellett a számokat és a többit, de ha átírod akkor azt fogja megjegyezni.
De töröld az Aliexpress sütiket.
Az Alipay regisztráció esetén ha kell okmány, mivel van kártyád, akkor van személyi igazolványod is, mi a gond?
Ha kiterjesztette azt már nem kell elfogadnod. -
Topikgazda
válasz Alteran-IT #12771 üzenetére
Majd kérek segítséget mert nem értem. A böngészőben az Aliexpress oldal hogy a csudába jegyzi meg a kártya adatokat, ha nem hagyom jóvá a tárolást és nem a böngésző tárolja. Valaki infó?
Amikor a fizetés után Thank you for your payment! We have received your payment. szöveg alatt nem kattintok a Save this card for easier and faster payments in the future ami az Alipay-n tárolná el a kártya adatot, kilépve és újból ezt a fizetési módot választva egy tök üres kártya adat beviteli képernyő jön elő újra.
Nincs mit elfogadnod, ha az is leketyeg és nem kapod meg, a pénzed visszajár. Itt nincs a jóindulatnak jelentősége, senki nem értékeli.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Alteran-IT #12773 üzenetére
Az Alipay úgy működik hogy nem cserél, hanem beviszed az új kártya adatokat, azt hozzáadja, majd azzal fogsz fizetni elsődlegesen és utána a régit eltávolítani.
Ne csinálj semmit, N E M K E L L O T T S E M M I R E kattintani. A kiterjesztést nem kell elfogadni, és a dispute-t sem muszáj lezárni.
Van egy időpontod amikor vége a vásárlói védelemnek ami több mint az előző állapot
Szürkén nem látsz az Orders sorban ilyesmit a Awaiting delivery alatt:
Your order will be closed in: 55 days 14 hours 48 minutesAz alatt az idő alatt ha lezárod újból megnyitható.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Alteran-IT #12775 üzenetére
Nézd meg előjött-e a Open Dispute link?
-
Topikgazda
válasz bippeti #12784 üzenetére
Csak kérdem, a szalag kábeleken ugyanazon szöveg van mindkettőn? Az Androidon nem lehet más funkciókat adni a "gomboknak"?
De a MEDION LIFE P4502 MD98942 és a Op3n Dott hogy lehet azonos? Azt sem értem, hogy mindkettő 4,5" 960 x 540 pixels ez itt a képen meg Display Resolution: 1280x720 .[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Alteran-IT #12790 üzenetére
Ha már hozzá lett adva akkor már persze nincs regisztráció, de akkor ezek szerint az Alipay-n volt megjegyezve, viszont ha a fizetésnél a másik kártya opciót választottad volna, akkor mehetett volna az új kártyával a fizetés. A cserét így is meg lehet oldani, de a belépés után az egér mutatót a név fölé állítva a legalsó menüpont a My Alipay és rendezhető a kártya téma.
-
Topikgazda
válasz tobias40 #12804 üzenetére
Se email előtte semmi hogy elfogadták-e az adatokat vagy hogy mikor várható az árú,semmi!
Mert?
1. Le van írva, kézbesítéssel kapsz információt, mivel nincs más meghatározva.
2. hozta a csomagot és fizetni kell persze, nem is gondolhatsz a fizetésre, mert elengedik az áfát ami 27% és a 2500 Ft-os költséget.
Biztos írtuk, hogy mennyit kell fizetni, illetve ismertek az adatok, kiszámolható.
Nem egészen értem a felháborodást.Jó is lenne ha a postás előre értesítene, hogy hozza az ajánlott küldeményt. Ne várj már el olyat ami lehetetlen.
Vagy fordítva, értesítsd a postást előre, mikor hozhatja a leveleket. Nem egészen életszerű elvárás.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz zsolesz06 #12814 üzenetére
Nem pontos a kérdés.
Csak találgatok. Ha az Alipay-n regisztrált kártyádról van szó, akkor az is segített volna ha egy kicsit visszaolvasol, idézek a 26-ai 21:40-es hszm-ből: ....a belépés után az egér mutatót a név fölé állítva a legalsó menüpont a My Alipay és rendezhető a kártya téma.
Konkrét lépések:
Alipay, belépsz, Settings, Manage your cards, Remove.
Ezt is többször írtam már, a keresés a topic-ban javasolt kérdések előtt, akkor kevesebbet ismételjük magunkat.Máshol nem tárolja az Aliexpress a kártya adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zsolesz06 #12819 üzenetére
Ott annál résznél írtam, kipróbáltam, semmit nem tárol el az Aliexpress, ha nem járulok hozzá, nekem üres kártya adat beviteli ablak jött elő, többszöri próbálkozásra is.
Nekem most az alipay aktív.
Ha a fizetésnél az a Buy Now-val vásárolok az 1-Click Checkout képernyőn Payment Method-nál a kártya szám után a kis háromszögre kattintok Other és Pay now akkor az Alipay adataim jönnek elő Alipay Account-ként, ha neked nincs Alipay akkor másnak kell lenni, bár a fizetés az Alipay modulon keresztül történik akkor is, ha nincs fiók.
De egyébként az hogy felajánlja miután már egy biztonságos kapcsolaton keresztül beléptél szerintem nincs gond, ez a kapcsolat csaka a te géped és az Aliexpress szervere közt él titkosítva és gondolom azért az Alibaba Hong kongi informatikusai megfelelően védik a felhasználói adatokat, nem egy magyar világméretű vállalkozásról beszélünk.Ha nem akarod hogy el legyen mentve akkor töröld a fiókodat. Mivel véded magad a zsebtolvajok ellen? Annak nagyobb a valószínűségi aránya hogy így lopnak meg, mint az Aliexpress fiók feltörésének. Mikor cseréltél az Alin jelszót utoljára.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz havri1 #12823 üzenetére
Nem duplán számoljuk, hanem egyben mérjük.
Nem azt írtad, hogy nagy? Ha 92 cm akkor az M-s méret, de írja a termék leírásban hogy pár centi eltérés van.
Ő is L címkével kapta, nem mérik le, van amikor nem is tudnak méret eltérésről csak ha a vevő szól.
Ez egyébként a koreai L-nek megfelel és ha ott gyártatták akkor az annyi. -
Topikgazda
válasz viktorhu #12839 üzenetére
No ezt kipróbáltam, törölte is az Alipay-ről a kártyát, a böngészős Aliexpress Alipay kártya menedzselésnél is megtudtam volna ezt tenni, így ez az ötlet nem igazán jött be, most regisztrálhatom újra.
Mivel ez nem az a megoldás, hogy "ne őrizze meg az adatokat", mert ez az Alipay-n regisztrált kártyára vonatkozik az app-ban. -
Topikgazda
válasz viktorhu #12844 üzenetére
Hidd el nem az. Ő azt írta, hogy nincs Alipay neki, szerintem nem is fog kártyát látni amit törölhetne, vagy ha igen akkor volt.
Látom az ötletedet, mondom kipróbálom, már vissza regisztráltam a kártyát, nem gond egyébként, mert így láttam, hogy az Alipay is még mindig csinál próba levonást kemény -3 HUF-al, így ha valaki netes kártyát akar hozzáadni előtte egy kis pénzt kell a kártyára tenni.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Szeretem az alapos eladókat, egy 0,16 centes kütyü, 45 Ft, az október 1-7-ig tartó ünnep miatt kitolta a vásárlói védelmet. Meddig?
No az lenne az érdekes: If your order does not arrive on 2016-12-12 , you can apply for a refund by opening a dispute. -
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz viktorhu #12883 üzenetére
Meglepő, hogy vissza adják pénzt és utána kérhetik igazolni, hogy érvényes a nyomkövetési szám?
Akkor ez jobb mint az eBay, mert ott bizony át kell venni a címzettnek a küldeményt. Bár emlékeim szerint a szerződési feltételek itt is a kézbesítettséget írták elő, most épp nem találom.
De a logika eddig az volt ha átveszi, vissza került a termék hozzá akkor nincs vesztesége, a pénz visszajár.
Ha elveszik a csomag, az eladónak veszteség lenne, de mivel nála a vételár így ezzel nincs gond, a vevő a postától visszakapja a kártérítést és kész.
Most úgy értelmezem amit írsz, te feladod igazolod egy számmal, megkapod pénzt, elveszik a csomag a postától megkapod a pénzt, tehát dupla bevétel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz viktorhu #12885 üzenetére
Oké, most már ha ezt leírva ha látnám jó lenne, de nem. Nem igazán reklámozzák az Aliexpress oldalán. Mert akkor érdemes lenne idézve megosztani.
Viszont megtaláltam amiről én tudtam, itt nem azt írják, hogy szó nélkül visszakapom a pénzt.
c) Product returns
If you want to return the product, please confirm the return address with the seller before you ship. If you return the goods without first confirming with the seller, your claim cannot be processed by the AliExpress Case Management Team.
If the seller agrees to bear the cost of return shipping, please negotiate with him/her to reimburse you offline based on your agreement. AliExpress can only process the amount of the returned item after the seller confirms receipt of the item.És az Alibaba is ezt írja:
6 Return of Products
6.1 Buyer and Supplier may communicate and agree on whether and how Buyer may return the products to Supplier. Products must be returned in the same condition as when it was delivered.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz viktorhu #12888 üzenetére
Nekem az is elég lett volna, ha a nyomkövetési szám utolsó bejegyzését idézed hogy az Arrived vagy Delivered
Amit linkeltél, nem erősíti meg azt hogy a szabályokat módosították, ez rendszer üzenet.
Így sem megerősíteni, sem cáfolni nem lehet a szabályt, főleg hogy nem írják ki a szerződési szabályok közé
De én azon elgondolkoztam, hogy ha nekem mint vásárló, 60 napig szállíthat Kínából az eladó, akkor hogy is gondolják visszafelé 30 napnak a szállítási időt. Ez nyilván hülyeség.
Ezt szerettem volna tisztázni, nem vitatkozni akartam, nem a te állításodat szándékoztam kétségbe vonni, kár hogy annak gondoltad.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Semmit, a lezárt -leigazolt megérkezés- után 15 napon belül lehet reklamálni, dispute-t indítani.
Ha megnézed a vásárlásnál a termék leírást a garanciára vonatkozóan, talán az ha adott volna 60 napnál többet, de azt nem tudod az Aliexpressen keresztül intézni ha az is letelt. -
Topikgazda
válasz zsloti #12902 üzenetére
Honnan veszed a bizonyos eladó nevét? Ha vásárolsz tőle eltárolod, ha mástól kapsz tippet általában linket osztanak meg ahol a terméknél ott a Follow, ha nem adná meg az eérhetőségét az árúnak akkor elkéred, neki meg van, mert már vásárolt tőle azért ajánlja.
Honnan kapnál információt úgy, hogy csak a neve van meg?
Nem egészen gagyi. -
Topikgazda
Van egy általánosan elterjedt félelem a netes kártyás vásárlások biztonságával kapcsolatosan, amelynél nem veszik figyelembe, hogy a normál kártyás vásárlások esetén sem jobb a biztonság, sőt szerintem rosszabb.
De nem csak a vásárlás, a pénzfelvétel automatánál sem mindig biztonságos. Ezek az információk valamiért háttérbe szorulnak, pedig a technológia közel azonos mindkét formánál.
A bankok, kártyakibocsájtók a jogtalan használatnál kártalanítanak, az elektronikus fizetési oldalakat üzemeltetők (Alipay, Paypal, Payu, Barion, stb) megfelelő biztonsági technológiát használnak és jogtalan használatnál kártalanítanak.
Természetesen mindenhol a kártya adat, pin kód, csc, cvv kód megőrzése a mi feladatunk.
Tényleg értelmetlen agyalni, akinek nem eléhóg a biztonság az ne használja.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen