- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
it Egy tech-adománygyűjtő rendezvény alkalmából kritizálta a demokraták szabályozási kísérleteit Trump, magát pedig a kriptopénzek bajnokának mutatta be.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Legkésőbb holnap jöhet az értesítés, megnéztem egy hasonlót, csütörtökön 8 körül ez a szöveg, aztán pénteken 9:40 körül A küldemény vámkezelésének előkészítése.
Beküldte az igazolásokat akkor és 10:17 kor már A vám-árunyilatkozatot a NAV befogadta
A nálad is olvasott bejegyzéstől számolva a 7. napon már kézbesítve lett.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #40818 üzenetére
Hát pedig minden leírva az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél és az előbb is írtam hogy a szállítási költséggel együtt 24,69 $-ig vám és áfa mentes (ez a 22 €.) és 40,52 USD-ig pedig elengedik az Áfá-t tehát nem kell fizetni. Azzal hogy nem veszed át nincs a kezedben reklamálási lehetőség.
Ha nem jövedéki termékről, illatszerről van szó.
Szóval át kell venni és ha tévesen számolták ki akkor a Postától visszakérni, ha ők voltak.
De ekkora bakit nem szoktak elkövetni, amikor a vámosokkal tárgyaltam az új számítással kapcsolatban akkor mondták hogy eleve a program 40,52 $-ig nem csinál fizetős vádhatározatot[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #40822 üzenetére
Ez a helyi kézbesítő postán van, ott kell indítani mert ha nem vetted akkor visszaküldik és indul a herce-húrca.
A Posta végezte helyetted a vámoltatást, te bíztad meg őket ezért náluk kell reklamálni.
A papírok a küldeménnyel együtt vannak amire tudsz hivatkozni, nem fogja megtalálni ha nem adod meg a határozatszámot, ha szerencséd van akkor a küldemény azonosító alapján megtalálják, van még 40 perced hívni ezt a számot de nem fognak mondani semmit hasznost. 06-1-421-7235[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz KisApám #40835 üzenetére
Úgy működik hogy amíg te le nem igazolod hogy megérkezett (vagy a rendszer lezárja a szállítási védelmi idő lejártakor) és 15 napon belül nem idítasz dispute-t azután kapja meg az eladó a vételárat. Ő nem rendelkezik az összeggel addig.
A dispute az neki megy elsőként, ha elfogadja jogosnak akkor azt állítja be és a pénzed jön vissza, javadra van döntve, ilyenkor az AliExpress az érdemi folyamatba nem avatkozik be.
Ha nem fogadja el, akkor kapsz egy választ, ha ezt te nem fogadod el akkor kéred az AliExpress döntését, ha neked van egyértelműen igazságod akkor a javadra fog az AliExpress dönteni.
Nem egészen értem hogy mire törnék magukat, hiszen csak te tudod kezdeményezni, ők nem, részükről ezért nincs "kezdeményezés". -
Topikgazda
válasz Lucho7 #40854 üzenetére
Te nyilatkoztál, ha nem töltöd ki rendesen akkor ők nem fogják. Ez az alap, a többi csak melléklet. Ezt nem szabad elrontani.
Csak kérdezem a bankkártyás fizetési igazolást mellékelted a 21,08 $ fizetésről?
Lényeg az hogy igazolva a konkrétan kifizetett összeget és azt hogy nem megfelelően volt kitöltve kérsz a Postától felülvizsgálatot. Egy apró probléma lehet még a kereskedő 20 $-os kuponja, bár talán elfogadják a kártyás összeget még ha beleszámolnák az 1,82 $ Alis kupont akkor is rendben lenne.
De szerintem itt akkor most már ezt lezárhatjuk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nézz rá a nyomkövetésre ott van-e változás és ahogy TMhun is javasolja meg lehet néha lesni hogy hova szól.
A Parcelsapp-on vagy a Postal Ninja-n. -
Topikgazda
Megjelent az EU Bizottságának a rendelete amelyben meghatározták, hogy nem 2021 január 1-től lépnek életbe a 22 €-os kis értékű küldemények vámkezeléseire vonatkozó módosítások, mármint az hogy eltörlik. Lényegében csak jövő nyártól (július) lépnek életbe.
(Zagyva szöveg, de a lényeg az előzőleg leírt)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Most lesz egy "próba vásárlásom". Már lehet EU-s eladóknak is működniük az AliExpressen egy májusban regisztrált francia eladótól vásároltam, 2 napos feladási idő és 3-5 nap GLS szállítás, nagyon kíváncsi vagyok hogy mi jön össze. Ez vagy ez
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
Nem értem ezt a visszafordulást. Miért fordulna vissza? Ha az igazi címzett át szokta venni, ha nem veszi át akkor valóban látszólag vissza küldi a posta, de ritkán kapja meg az eladó. Eleve nem is biztos hogy az ő címe van feladóként megadva.
Én azokról beszélek ameylek el lettek küldve, amit írtam példátazokat mind átvették a másik településen, sőt volt 2 mai itt nálunk csak másik városrész. Ezután szokta kezdeni a reklamációt ha lehet látni az átvételt.
Ami nincs átvéve az meg nem érkezett meg, akárhova is szól a címzés. -
Topikgazda
válasz djsunstealer #40932 üzenetére
Ezek a logisztikai cég küldemény azonosítói, rajtuk kívül senki nem könyveli bármely ország postáján is fordulna meg. Arról nem is beszélve hogy emiatt nincs leszálló repülő: éjszakai repülési tilalom Budapest felett éjfél és hajnali öt óra között, akkor hogy érkezne meg e közti időpontban?
Bár a tied az jun 15, 2020 09:24. de nem hiszem hogy akkor jött Kína felől valami.A NPKK sem tud hetekig tárolni küldeményeket, konténereket, egyszerűen nincs annyi hely.
Persze hogy beírják, mert akkor a megbízó felé kötbért kell fizetni ha nem juttatja el észszerű időn belül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz xy.zsolt #40940 üzenetére
Ha eljött az OLK-ból és nem érkezett meg a cél városba hiába telefonálsz, amíg a logisztikánál van a postások nem tudnak róla semmit. Az a szám reptéri NPKK ez nem hozzájuk tartozik már. Ez az ügyfélszolgálati telefonszám: 06-1-767-8282
Nézd meg a Postal Ninjan és/vagy a Parcelsapp-on lehet hogy mutatják hogy merre ment és kinek. Egyébként meg vársz, aztán ha a Magyar Posta nyomkövetési oldalán azt látod hogy kézbesítve, akkor mehet a nem érkezett meg dispute. Mostanában ritkán küldik más irányba, de persze lehetnek tévedések, de már 2 pár kézen átment, talán tud olvasni mindkét ember.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz bepken #40950 üzenetére
Akár holnap. nincs ezekkel nagy gond, meg kell várni hogy Hollandiába megérkezzen, akkor lesz látható mozgás, ehhez kell türelem illetve volt egy idősszak hogy nem 2-3 nap után hanem 7-10 nap után küldték tovább, de nekem úgy tűnik ezen már túl vannak a hollandok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Így nem tudni hogy miként áll a dolog, milyen okkal indítottad, akkor már lejárt-e a szállítási védelmi idő, arra mit reagált az eladó, volt-e olyan amit a dispute általános leírásnál írtam
Accept (elfogad) gombot vagy Reject (elutasít) gomb
és mos milyen lehetőség van, nem-e el kell fogadnod valamit, vagy az megtörtént a meghatározott időben.
Nem igazán szokott elhúzódni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #40962 üzenetére
Oké, a most nem szó szerint volt, hanem így: de nekem úgy tűnik ezen már túl vannak a hollandok. A tied annyi állt, de ez egyáltalán nem jellemző, ritka kivétel lehetett, én egy átlagos időtartamot figyeltem nem a kirívóan nagyobb időt, volt akkor is rövidebb ideig ott tartozkodó amikor a tied ott rostokolt valahol.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ekrisztian #40968 üzenetére
600 Ft= 2 doboz jó minőségű 0,5 l sör, inkább az, mint az AliExpress gazdagítása a saját, valahonnan előkapart devizaváltási árfolyamával. De te tudod.
De nem kell figyelni, elég ha az alap deviza a $. Még € esetén is többet fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #40975 üzenetére
Néhányszor már beírtam ide példákat, változó de mindig van eltérés. Megnézed a kártyádhoz tartozó banki elszámolási árfolyamot és úgy tudod meg. Akkor itt egy Erste Visa és egy OTP Mastercard
Mondjuk ez a valami 120.40 $
Ha forint akkor ők ennyit kapnak: 38,735.17 Ft
Ertse Visa 37937,9 Ft
OTP MC 37981,4 Ft
TW, (Revolut) 37791,6 Ft (37623 Ft)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ekrisztian #40980 üzenetére
-
-
Topikgazda
válasz cintula187 #41009 üzenetére
Tavaly októbertől így is működik az AliExpress standard szállítás némi tudnivaló az Összefoglalóban a 11. Egy rövid összefoglaló az AliExpress Standard Shipping szállítási móddal küldött a Sprinter futárszolgálat által vagy Pick Pack Ponton kézbesítendő Észt postai számos vagy SyTrack (SunYou) küldeményekről.
-
Topikgazda
Az Összefoglalóban ott a PPP kereső is ennél a témánál. 11. pont.
A kereskedő megrendeli a szállítást a logisztikai cégnél, kap egy küldemény azonosítót, ezt beírják neked az oldalra, de miután átadják tényleges szállítónak annaka megfelelően kapni fog egy nyomkövetési számot.
Ezt az "igazi" nyomkövetési számot már nem biztos hogy látod az AliExpress felületen, ezt a nyomkövetési oldalak mutatják meg általában.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz norbiv8 #41036 üzenetére
Próbáltam utána járni és az NPKK-ban nem erősítették meg hogy ők írnák ezt be. Ismerve a logisztikai cégeket ez kamu dolog. Ott egy halom nem könyvelés köteles küldemény egy konténerben és vele együtt a hivatalosan könyveltnek tekintendők.
A posta szállítólevélen ezek darabszám szerint vannak, az hogy pontos lenne a szám el nem tudom képzelni, a könyvel küldemények meg tételesen felsorolva. Ha esetleg vonalkód van hozzájuk az jó dolog.
De jön a probléma, hogy mely küldeményt kell érkeztetni, no azt tudják a postások mert a szállítólevélen rajta és ismerik a hozzátartozó elfogadott nyomkövetési számot ami Rx vagy Lx kezdetű.
Érkeztetik a konténert, felnyitják és lekönyvelik azt ami kell és ezek a mozzanatok láthatóak is a nyomkövetésben. 3 bejegyzés
Azzal amin ki is van emelve hogy nem nyomkövetett és a "saláta" küldemények közt van miért foglalkozna?És csak egy bejegyzés van hozzá, a konténert nem érkeztetik, nem nyitják ki, hanem csak: A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben.
Nekem ez nagyon sántít.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
No nem egészen így működik a posta, nem ráérés alapján megy a küldemény szortírozás. A posta oldalán lehet olvasni hogy miként bővítik a rendszert és abból azt is ki lehet következtetni, hogy miként megy a dolog. pl Füzesabony az nem csak a a helyi igényeket dolgozza fel.
A füzesabonyi logisztikai üzem tavaly megközelítőleg 730 ezer csomagot dolgozott fel, az ellátási területén mintegy 78 ezer csomagot kézbesítettek a postai munkatársak.Közben 2020 tavaszán megkezdődött a Magyar Posta legnagyobb logisztikai üzemének építése a főváros észak-keleti peremén, melynek átadása tervezetten a 2020. évi csúcsforgalmi időszak előtt megtörténik
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Futás, futópályák
- Alkoholista nevelde
- Kedvező árú Huawei tablet érkezett
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kedvenc zene a mai napra
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen