- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Persze hogy a régit mutatja és lezárja ha te még nem igazoltad le a megérkezést. Az újraküldés az sem így, sem dispute indítás után nem jelenik meg sehol, hiszen az amit elküldött az megérkezett, átvetted így a nyomkövetésnek is és a vásárlásnak is vége. A lejárt nyomkövetést felülírni nem lehet.
A gond az, hogy amíg nem igazolod le a megérkezést vagy a rendszer nem zárja le addig az eladó nem kapja meg a pénzt az AliExpresstől, így most neki dupla hiánya van.
Így elég hülyén jön ki a dolog, a régi még úton van, de reklamálod a sérült állapotot.
Jelezted a problémát, az eladó orvosolta, akkor minek akarsz dispute-t indítani, tripla veszteséget az eladónak?
Nem ő törte szét, a szállító kell rugdosni.
Egyébként a szállítási védelmet csak az eladó tudja hosszabbítani, azt nem az AliExpress csinálja és csak annál a vásárlásnál ami még folyamatban van a szállítás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rushty #27299 üzenetére
Attól függ hogy mikor kérted, a 24 órás fizetés ellenőrzés (Payment being verified) vagy a Processing Time ideje alatt, mert ez utóbbinál az eladónak el kell fogadnia.
Ha elfogadja vagy az első volt, akkor 3-5 banki munkanap és visszakapod a bankszámládra, hogy a bankod karácsonyt, új évet miként kezeli nem tudom, de lehet hogy csak január 3-4 lesz. -
Topikgazda
válasz Kal-El #27302 üzenetére
Ahogy írod 2 nap múlva lejár, azután az újraküldésre nincs védelem. A karácsonyt is figyelembe véve inkább kérj szállítási védelem hosszabbítást, úgy12-15 napot, mert lehet hogy már Mo-n van.
Összefoglaló, 11. Gyors tippek, 2. Vásárlói védelem idejének növelése
Ha késik a szállítás azért egyébként sem adok rossz pontot az eladónak, nem rajta áll a dolog, így a minősítés még lehet neki jó.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kal-El #27304 üzenetére
Mivel maximum 60 napot adhat szerintem megfelelő kompromisszum hogy igazoltan újraküldi és 40 napot emel a vásárlói védelmen, a normál szállítási idő 14-25 nap közé esik így ez is belefér.
Ha a rendszer zárja a vásárlást, akkor persze ebből semmi nem lesz, azután csak a 15 nap dispute indítási idő van a pénz visszakéréshez, nincs több szállítási védelem.
Ha megjönne ma karácsony miatt szerintem nem könyvelik le, legfeljebb 27-én. Kézbesítés meg lehet hogy január első hete.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz hoby36 #27313 üzenetére
8-17-ig a Posta Ügyfélszolgálata meg tudja mondani.
Mivel nem adtál meg nyomkövetési számot a látottak alapján nem igazán lehet tippelni. Ezért is szoktam az kérni, hogy nyomkövetési szám és kérdés, nem kell a teljes listát, mert egy másik nyomkövető adott esetben pontosabb információt ad.
Ez még kézbesítési kísérletnek is értelmezhető. Mert hogy a fordítása ez: Meghiúsult kézbesítés. Köze nincs a nagysághoz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen, majd figyeld hogy javasolnak-e valamit, mert ha az neked megfelel, akkor el kell fogadni, (ha meg nem akkor elutasítani), de ha nincs különösebb értelmezési gond, akkor a javadra fognak dönteni és azt nem kell elfogadni külön, automatikus lesz az elfogadás, bár ezekről is kapsz majd értesítőt.
-
Topikgazda
Most fizettem, ment normálisan Erste Visa kártyával.
Ha böngészős felületen nem megy akkor próbáld a mobil app-ban kifizetni, a kosárban lévő dolgokat onnan is ki lehet fizetni ha belépsz a fiókodba.
A bankkártya és a rajta lévő pénz elérhetőségét azért ellenőrizd előtte a bankodnál.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz diablo1984 #27329 üzenetére
Az ugye máshogy fér hozzá az AliExpress-hez és így használható, az utóbbi időben a Chrome és Firefox frissítésekben megint változtattak, nálam pl alaphelyzetbe állt és a szigorú netvédelem aktiválódott ahol nem minden oldalt tudtam elérni, így a böngésző probléma is mindig benne van a pakliban, nem csak az AliExpress és bank okozhat problémát.
-
Topikgazda
válasz walakyb #27333 üzenetére
Ezntéves megközelítés: miért jó az eladóknak olyan akciós árakat megadni, amin biztos, hogy nem fogják elküldeni? Akciós ár és véges a készlet.Így van aki hiába fizet, később kapja meg.
A küldemény elvesztése a szállító által is ide tartozhat, mert elküldte az eladó, de attól függetlenül a megérkezésre nincs garancia.
Nem szokták a raktári készletnyilvántartással összekötni az Aliexpresst. Ott a hirdetés, közben fogy a termék és 0-ra csökken a készlet.
Ha a beszállító képes 1-2 héten belül szállítani, akkor nem szokták leszedni a hirdetést, a 60 napos szállítási időbe az a 14 nap simán belefér.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az Aliexpressnek a dispute-hoz mellékelme a global.cainiao.com-ról a nyomkövetési képet, odaírom hogy ez a nyomkövetési szán érvénytelen, hiszen semmi bejegyzés nem utal arra hogy szállítás alatt van, csak annyi hogy igényelve a szám. Így kérem vissza a pénzt. Eddig mindig elfogadták. Hiába erősködik.
-
Topikgazda
válasz walakyb #27340 üzenetére
Ezeknek nincs köze ahhoz ami a téma volt. Kérdezted hogy miért éri meg nekik hogy hirdetnek olyat amit úgysem nem küldenek el. Miért lenne hülye? Szerintem nem azért teszik.
Minden probléma ahol ő a húnyó, emeli a jutalékát, így a nem létező termék eladását csak egy hülye csinálná. Nem azért hirdetik hogy több termék legyen a webshopjában, elszokott fogyni és nem törlik a hirdetést, mert egy új hirdetés feladása is pénzbe kerül. Több mint 1400 vásárlásból ilyen probléma ami neked volt, nálam nem jelentkezett. Ami nem jött meg annál visszakértem pénzem és annyi, az élet túl stresszes ahhoz, hogy agyaljak még azon is miért nem kaptam meg.
A vámosoktól és logisztikai központokból a feladónak való visszaküldés valódi probléma, még ha esetleg a te eladód csak hivatkozik rá, van ilyen.
Te kifogtál ilyen eladókat, akiknél nem jön össze a dolog. Nem igazán lehet ezzel mit kezdeni. -
Topikgazda
Nem kell ilyen problémának lenni.
Hát azért azt böngészőt lehet hogy meg kéne nézni beállításilag, egy AliExpress süti és tárolt adat takarítása, ha használsz hirdetés blokkolót akkor azt is, a tűzfal is.
Nincs semmi gond az AliExpress részéről, de azt is megcsinálhatod, hogy ha Alipay-re regisztráltad a Visa vagy MC kártyát akkor onnan eltávolítod, illetve a eltárolt kártya adatokat is törlöd. Azt a mobil app-ban a legegyszerűbb és azután a legközelebbi fizetésnél újból megjegyezteted vagy hozzárendeled az Alipay-hez.
Egyébként a legtöbb helyen a mobil app-al fizetve még olcsóbb is a megvett dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ott is be kell lépned az Aliexpressre, ha nem jegyezteted meg a belépési adatokat, akkor nem tudják használni. Egy elvesztett telefonnál azért nem az AlIexpressen esetleg történő vásárlás a legnagyobb probléma. Persze ha semmi védelmet nem aktiváltál, azért legalább valami bekapcsolásit csak használsz?
Minden nem általad végzett kártyás fizetés a bankodon keresztül visszarendezhető egyébként.
De akkor ugye nem Maestro a kártya?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A kártya adat fizetéskor kerül szóba a vásárláshoz és fizetéshez be kell lépni, ha nem lépsz be, akkor nincs kártya adat. De mint írtam a pénzt a bankodon keresztül visszaszerezhető, bár ahogy írod a telefonod védve van, így azon keresztül nem férnek hozzá. A számítógépeden és a böngészőn keresztül inkább veszélybe van, meg akkor is ha valahol fizetés közben az akinél fizetsz megjegyzi a cvc/csc kódot és párosítja a kártyaszámmal, dátummal.
Ha biztonságos fizetést akarsz és MC kártyád van akkor regisztráld be az Alipay-re.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Pontosan. Egyébként is a mobil fizetés irányába megy el dolog, már használható néhány bank esetén pl: Simple by OTP, Erste MobilePay. A Google Pay is megjelent EU-ban is és az Amazon és a Facebook-nak is van ilyen lehetősége, bár még nálunk nem elérhető még.
Egy Internethez csatlakozó rendszer nagyobb veszélynek van kitéve. De az is tény, hogy az illetéktelenül történő bankkártyás vásárlás esetén a pénz visszaszerezhető, csak éppen foglalkozni kell vele és akár 1,5 hét mire a pénz visszakerül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én is, és sikerült:
Win10, Firefox 64.0, nincs blokkolva benne a pl: Harmadik féltől származó sütik, más sütik sem, felugró ablak engedélyezve, nincs proxy) a böngésző a tűzfalon "kiengedve", Digi InternetEz nálad böngésző biztonsági beállítás, hirdetés blokkoló, VPN, tűzfal, névtelen böngészés és Internet szolgáltatói probléma lehet.
Egy új csatakozás az internethez?
Azt már próbáltad hogy törlöd a kártya adatokat? A mobil pp-ban és azután fizetni az adatok megadásával a böngészőben, ha ott a beállítások jók.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Pár héttel ezelőtt még másik verzió volt a böngészőből.
De számít, UPC előfizetés esetén van ilyen anomália, pl a Prohardver elérési hibák is sűrűbbek ott
A legújabb Firefoxnál a frissítés telepítés után tiltva van Harmadik féltől származó sütik ez más webshopoknál okozott fizetési gondot.Tartalomblokkolás is megkavarhat, pont az alaphelyzetre állítás a nem jó, mert az alapértelmezés a gond
Nálam a „Do Not Track” sem Mindig-re van állítva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Mindig az Alipay a fizetési kliens, még ha írod is a számokat.
Ez amit írok törli az Aliexpressen eltárolt kártyaadatot és nem lesz jobb egérgomb stb. Ez egy alaphelyzet lenne, addig bármit próbálsz, nem fog javítani.
Erről van szó, nem a 1. pontról, mivel az neked nincs, figyeltem ám.
2. Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE
A lényeg az hogy tényleg ne kerüljön elő előzetes dolog.
Úgy gondoltam hogy valaki ismerősnek van más Internet szolgáltatója[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Értem, de ha az AliExpress azt írja hogy nincs, akkor ezt a részt nem értem: kártya szám megadása után egér/jobb gomb, s beírja a lejáratot, CVC számot, nevet. ezt akkor máshonnan hozod elő.
Mindent egyeztetünk, ennek ellenére nem tudsz fizetni, akkor passzolom a dolgot, nekem működik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #27379 üzenetére
Felesleges, lejárt a felhasználás, érvényességi időszak. 12 hónap után újra indul. A Member Centerben látható az időszak.
My Reward Points, Compared to last session
Total points between 2017-11 - 2018-10 nálam[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #27382 üzenetére
Az sem örök élet. Ha megnézed a Coins & Coupons alatt a megjegyzést ezt olvashatod: Please note: The coins you earned will expire on December 31 next year
A böngészős oldalon már tavaly év elején kivették, a mobil app-ban kezelheted. Amikor bejött az új rendszer Silver Member Gold Member Platinum Member Diamond Member és nem az A1-A4 megváltozott egy csomó dolog, ez is 2017 év eleje[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz remi67 #27386 üzenetére
Az Aliexpress mobil app-al ki tudod fizetni, ha nem banki probléma van. Ez a megoldás. Ha azokat a hiba lehetőségeket kizártad amiket eddig javasoltam. Azzal kezdve, hogy az eltárolt kártyadatokat törölni kell és a böngészőt is takarítani. HA UPC Neted van próbáld meg másik szolgáltatós gépen.
Ha nem Maestro a kártya akkor az Alipay-hez való hozzáadás is megoldás. Ha Maestro kártya annál meg ha az a kártya hiba jön elő, hogy nincs kedve fizetni, az nem orvosolható.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz remi67 #27388 üzenetére
Ott a jobb sarokban Go to Global Site. Böngésző és Internet rejtély. A UPC-re azért utaltam ha esetleg az lenne neked, néha ott is szétcsúszik a rendszer.
Én is olyan kártyával fizetek és mindig tudtam fizetni.Még egy kérdés akiknek gondjaik vannak a fizetéssel, nincs a kártyához valami sms-s jóváhagyás aktiválva?
-
Topikgazda
válasz remi67 #27391 üzenetére
Én Erste Visa virtuális kártyával fizetek általában és ezt regisztráltam az Alipay-re. Mivel fizetéskor nem mozog a kártyaadat a neten így biztonságosabb és csak akkor használható ha már beléptem az AliExpress-re. Ha nem szerzik meg az azonosítóimat, akkor nem tudnak belépni és a fizetéshez tudnia kellene az Alipay 6 számjegyű azonosítót, mert ha nem a megszokott eszközről megy a fizetés akkor kéri a rendszer.
Ha meg valahogy mégis (0,5% esély) akkor mind az Alipay, mind a bank segítségével vissza szerezhető a pénz. -
Topikgazda
válasz remi67 #27393 üzenetére
Közben az egyik ismerősöm szólt, ugyanaz a helyzet nála, mint nálad jön neki ez hiba szöveg és szintén CIB Visa virtuális kártya. Lehet hogy csak banki gond lesz mégis. Decemberben járt le neki és csak az idő és a cvc kód változott az új kártyánál a szám maradt. Holnap kipróbáljuk vele, majd jelzem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz remi67 #27395 üzenetére
Van amelyik banknál külön kell engedélyezni a külföldi netes vásárlást, ez a kapcsoló egy banki rendszer frissítéssel átválthat, az Ersténél már volt ilyen gond. A kártyatársaság rendszere is néha kiakad, szóval ha legtöbbször le is tagadják a problémát és az ügyfél a hülye, azért nem bombabiztos egyik banki rendszer sem a hibák ellen.
Ha az Aliexpress fiókjából az én kártyámmal tudunk fizetni és az én fiókomból az ő kártyájával nem akkor csak banki baki lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tony21 #27402 üzenetére
Nyilván nem akarja hogy az ő kontójára írják a sikertelen vásárlást. Ha olyan a kedvem akkor elmagyarázom neki, ha nem lett volna rá szükségem akkor meg sem vetettem volna, ha ő ettől teszi függővé a jogosan visszajáró pénz megkapását, akkor az eladási szabályok megsértését jeleznem kell az AliExpressnek.
De nem szeretném, ezért csak fogadja el így a refund kérelmet.
Ha nyűglődik tovább akkor meg tényleg jelzem és kap 1 csillagot ajándékba elmagyarázva hogy miért. -
Topikgazda
válasz Tony21 #27404 üzenetére
A fizetendő jutaléknál nem mindegy, a minősítésbe beszámítják problémák számát is. Abból szempontból azért nem kerek a dolog, hogy egy harmadik fél miatti (postai szállító) probléma is számít. Miután átadja mondjuk a postának, onnantól a sérülés, elvesztés nem az eladó felelőssége mivel nincs ráhatása a dolgokra.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha pörög akkor engedélyezve van-e a felugró ablak? Ma sem az AliExpress fizetési rendszerével, sem a kártyatársaságoknál (Visa, MC) nem volt gond. A böngésző és az Internet szolgáltatói vonalon is lehet gond.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen