- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is elénk álltak a svédek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21049 üzenetére
Ugye nem ez volt az első vásárlásod bankkártyával? Gondolom ismered a folyamatát.
24 óra a kártyatársaság könyvelése, ezután pár nap amíg a kereskedő bankja és a te bankod rendezi a pénzküldést egymás közt. Ezt te úgy látod, hogy a vásárlás a zárolt tételek közt van. A kártyás vásárlás nem vonható vissza, nem állítható meg. Ez az alap.
A technológiai idő eltelte után vissza kerül arra a bankszámlára, amelyhez a kártyád tartozik. Ez 2-3 nap általában.
Ez inkább banki dolog, nem AliExpress.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21051 üzenetére
Van hozzá korlátozás de időszakonként változtatják, emlékeim szerint volt már 25, 30 és 50 $
Pl:
Rules:- Available coupons: US $3 off orders of US $15 or more.
- Campaign period: 26/06/2017, 00:00 PST - 05/07/2017, 23:59 PST
Most épp 50 $ a foryour first AliExpress order! szöveg alatt[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #21056 üzenetére
Egy kicsit lemaradtál, bár amikor téma volt már írtad ezt. Én próbáltam is vásárolni ennek megfelelően ebben a hsz-ben és ebben írtam a tapasztalást.
Így nem állíthatta senki sem hogy el vagy tévedve.
De áll a kérésem továbbra is, hogy aki így tud fizetni az jelezze már vissza a konkrét tapasztalatot, addig meg ez marad egy hipotézis. -
Topikgazda
válasz #22794752 #21063 üzenetére
Rá kattintottál a Get yours-ra akkor ott van a kuponok közt, nézd meg van-e ott írva összeghatár vagy felhasználási idő. Én még nem találkoztam olyan AliExpress kuponnal aminek nem volt.
Egyébként egy ugyanilyen kupont látok, a felhasználási leírás ezzel kezdődik:
1. First Of All, Download AliExpress App
2. Install And Open the App On Homepage You Will See a Gift Box Icon Just Click On it
3. Click On Get Coupon NowMobil app-ban használható.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rekata #21074 üzenetére
Többször kértem, hogy csak a számot írjátok be, a számról ránézésre is el lehet dönteni, hogy a hozzátartozó bejegyzések igaziak vagy nem. A többi infomációt meg tudjuk nézni mi is.
Természetesen ellenőrizd a Magyar Posta nyomkövetőjében is, ha ők foglalkoznak vele, akkor náluk is szerepelni kell ennek a számnak, ha nem látható náluk, akkor nincs jelentősége a többi oldalon olvasható bejegyzésnek.
Egyébként átlagosan 1 héten belül kikerül onnan.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomazin #21078 üzenetére
Az utolsó a török postás az nem valószínű hogy kamu, én megkaptam őket, volt amelyik csak 2 hét után volt látható, de ezek normális számok..
Ha az LVS.. nem kap nemzetközi számot akkor nem követhető, csak nagyon lassan jönnek, a belgák is ülnek rajta és ők az elsők az érkezési bejegyzésnél. Azok is valósnak tűnnek. -
Topikgazda
válasz Corleone33 #21081 üzenetére
Mármint van információ vagy nincs információ? Ha ma kaptad kell néhány nap.
-
Topikgazda
válasz #22794752 #21096 üzenetére
Nem akkor derül ki hogy kell-e vámolni.
Minden EU-n kívülről érkező küldemény a vámosok által kerül be az országba. Van az egyszerűsített "vámeljárás" ahol nincs fizetni való költség és van a teljes "vámeljárás".
Adott esetben, ha úgy tűnik hogy nagyobb a tétel értéke, igazolni kell az értéket, mert azt ugye ránézésre nem lehet tudni.
Az igazolt értéktől függően kezdeményeznek egyszerűsített vagy pedig teljes vámeljárást, ez utóbbi esetén számol fel a közvetítő cég költséget.De ezt az Összefoglaló, Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai részhez is beírtam, csak egyszerűbben megfogalmazva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Tényleg olyan egyszerű a dolog.
Mindig egy bankszámlához adnak kártyát, hogy a boltban ne kelljen az utalási adatokkal vacakolni, megvárni amíg a bank átutalja a pénzt a kereskedő bankszámlájára, a kártya biztosítja az átjárhatóságot, mert azért napokig nem szeretnénk a pénztárnál sorba állni. -
Topikgazda
válasz Astery #21114 üzenetére
OTP esetén a NetWebkártya számlára kerül vissza a pénz, ahogy írta tupacamaru is.
Amikor fizetsz kártyával az csak egy átjáró a bankszámlád és a kereskedő bankszámlája közt. Te fizetsz, a kártyaszám és a kereskedő számlaszáma befut a bankodhoz, ők ez alapján utalnak a kereskedő bankszámlájára a te bankszámládról.Visszaúthoz nem kell a kártyaszám, mert a két számlaszám adat megvan. Így amikor visszaút van -refund- a kereskedő bankja utal a te bankszámládra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomazin #21174 üzenetére
Ha nekem szólt az első kérdés, akkor nem.
Van ez a topik: Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
Ott hasznos tapasztalatok vannak leírva.
Az idézett hsz nem teljes körű és nem minden esetben igaz az ott leírt.
Pl: Gyakorlatilag egyébként nem akkor érkezik még az országba, amikor ez megjelenik, valószínűleg pár hete már hazánkban tartózkodik.... vagy Csak a maláj oldalról látják, hogy a konténer/repülő megérkezett, ezért frissül a státusz. Ez egyáltalán nem így van.
De nem akarok ebbe a témába itt belemélyedni ott a tematikus topik az eszmecserére. -
Topikgazda
válasz Kristof9094 #21178 üzenetére
Ez valami más. Nem küldenek mobilra belépési igazolási kódot.
Ez ugye megvolt?Próbáld a következőket:
1. Másik böngésző.
2. Ugyanez a böngésző, de töröld az összes Ali kezdetű sütit és a böngésző gyorsítótárat.
3. Mobil app-ban lépj be -
Topikgazda
válasz lacentos #21189 üzenetére
Ha megjavul a Magyar Posta nyomkövetője akkor azt láthatod hogy 21-én továbbítva a helyi posta irányába és elméletileg 25-én a postádon van, bár ilyen (office....) szöveget nem láttam mostanában.
Itt is szokták várakoztatni, lehet, hogy holnap viszik, vagy ha ma próbálták kézbesíteni akkor az értesítőt kapod meg holnap. Össze-vissza pakolgatják, meg megint vacakol a posta oldala, lehet, hogy hiányosak az adatok. Ha holnap sem vinnék ki akkor azt javaslom délután menjél be és kérdezz rájuk. A név cím és egy ilyen kép is elég.
Most ezt lehet látni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Retekcloud #21198 üzenetére
Az irányítószám, település és az utca az stimmel? Mert akkor beszélj a postásoddal, a postásod szóljon a kiosztó részlegnek, hogy a nevedre, az ő kézbesítő körzetében jönni fognak házszám nélküli küldemények és ezt nyugodtan adják ki neki, tudni fogja hogy hova kell vinni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Retekcloud #21202 üzenetére
Ha nem futár céggel kérted, akkor a posta viszi.
Akkor próbáld meg ott a kézbesítő részlegvezetőjével beszélni, ő tudni fogja a körzet kézbesítőjét. Szoktak segíteni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Melack #21206 üzenetére
Működik, az előbb nézegettem a csomagjaim állapotát, fel is csesztem az agyam. 22-e óta 5 munkanap alatt nem voltak képesek 2 csomagomat is kézbesítésre továbbítani.
Nézd meg ezen a linken.
Legutóbb a Firefox frissítés után ők csináltak "kártevő" helyet belőle, lehet, hogy valami böngi-error. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Crucio #21219 üzenetére
Kérdésed egy részére van infó az Összefoglalóban. A kártyás vásárlás sztornójának visszakönyvelése a a bankszámládra 3-5 nap általában, de max 15 napot ír az Aliexpress. Ez a te esetedben automatikus.
A kupon felhasználásra van minimum vásárlási összeg, azt meg kell haladni a legkisebb tételnek ha lehetséges az összevonás, egyébként meg meg kell haladnia azt a minimum összeget.
Neked sem volt kiírva a kupon felhasználási feltétel ehhez a regisztrációs 4 $-hoz amikor kérted?
Ilyesmire gondolok ami ebben a hsz-ben volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz 206 cc #21243 üzenetére
Érhető, de pár hsz-el feljebb erről beszéltünk, volt egy egész AliExpressen felhasználható 25 $ felett 4 $-os kupon, összevontan akart fizetni, de mivel az egyik termék 4 $ alatti volt, sztornózták az egybe csomagolt vásárlásokat. Inkább 1, a minimum értéket meghaladóra használd fel.
-
Topikgazda
válasz outdoor #21250 üzenetére
Ha a rendszerük folyamatos szállítást észlel akkor a 60. napon "megérkezettre" állítja a vásárlást és ekkor belép az a 15 nap dispute idő, ami az általunk leigazolt megérkezés után szokott érvényes lenni.
Hogy ez hiba, vagy ők szándékosan így csinálták meg nem tudom, szerintem logikátlan, ha csak azért nem mert sokan a megérkezés után sem jelölik és így az eladó nem kapná meg a pénzét 60 nap után sem, pedig terméket már a 15. napon megkapta a vevő.
Ez eddig nem igazán került elő, 3-4 hónappal ezelőttig nem is találkoztam ilyennel. Mivel a nem nyomkövetős csomagokra is ezt írja, amelyeket nálunk a Posta nem könyvel: Our records show that your order has arrived at its destination country and is currently in transit tartom hibának.
Ezt az eltérést beírom az Öf.-be: Ha a védelem lejárta előtt nem indítható dispute, mert az AliExpress rendszer felad egy későbbi érkezési dátumot, akkor azt követően legyen elindítva, itt még van lehetőség maximum 15 nap dispute-ra, de annyi napot ne várjon senki és ne fogadja el az újraküldés lehetőséget az eladótól.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem lépett közbe, az eladótól kapott bizonyítékot, azt írták. Ha ők döntenek ott a szöveg amit írtam és van döntés is.. De te 29-én módosítottál és arra az eladó nem véletlenül nem reagál, inkább Ali döntést kellene kérni. És nem a QC a problémád, hanem hogy 1 portost kaptál, csak megkavarja őket a sok szöveg így félreérthető
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem értem. Néhányszor én is kaptam mást. Küldtem a képet ezt fizettem, de ezt kaptam, és ment a szöveg hogy nem azt kaptam amit fizettem, kérem a pénzem vissza, az AliExpress döntése mindig az volt, hogy pénz vissza.
Az eladótól is kérnek bizonyítékot és azután döntenek, ha te most nem kapsz vissza semmit, az az eladó reakciója miatt lehetséges.
Mivel ezeket nem mobilon intézem, mert az AliExpress app is korlátozott felület, nem látom át a folyamatát, de akkor csak azt írnám hogy a döntés ellen csinálj fellebbezést (appeal) de hogy ez mi a mobil appban, azt nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EA Sports WRC '23
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen