- Vodafone mobilszolgáltatások
- Erősebb szettet kapott a Realme 10 5G
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Mobil flották
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor 90 - modellalkat
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Criminal017 #12924 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy ez nem egészen így van.
Nem a cég nagysága dönti el, hogy van-e saját üzlete vagy más forgalmazza termékeit, a gyártók jellemzően nem saját maguk árulják, mert akkor a bolti kereskedelem nem létezne.
Az oldalukon http://www.blitzwolf.com választható hogy az Amazon-ról vagy a Banggood-ról vásárolhatsz, de az Amazon a fontosabb, direkt link az oldal alján Support, Amazon Storefront
Kötöttek szerződést mindkét céggel, nem felkérésekkel működik az üzleti világ.
És ők keresik a viszonteladókat, de azoknak kell jelentkezni. Lásd az oldal Distributor menüpontját.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz phoenix64 #12930 üzenetére
Mivel minden küldemény csak a vámon keresztül jöhet be és nem győzik feldolgozni, kénytelen a postás, mivel nyomkövető számos lekönyvelni hogy épp hol van. Ennek nincs köze ahhoz hogy fizetned kell, bár az értékét és hogy mi az te tudod, ha meghaladja a mentességi határt, akkor persze mehet tovább vámeljárásra, ha nem tudják eldönteni mennyi lehet az értéke akkor kérhetik a mentességi határ alattira is az igazolást, de fizetni mindig akkor kell ha ténylegesen is készül határozat.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Tav-Csoves #12941 üzenetére
Ha a kifizetésre kattintasz a kártyaadatok megadása után természetesen levonják a kártyáról -a bankod zárolja majd később átutalja- a netbank zárolt tételek közt ott vannak, ha ott is 6 db van akkor 6-ot kapsz, ha 3 akkor annyit, de az Orders képernyő nem maghatározó, lehet hibás kijelzés. Ellenőrizd a banki dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tav-Csoves #12943 üzenetére
Rövid időn beleül, max 24 óra végig fut a fizetés. Nekem az Ertse rögtön zárolt tételek közé teszi a vásárlást már akkor amikor az Aliexpress ugyanilyen értesítőjét megkapom, a kártyán rendelkezésre álló összeg is csökken, ez netes kártya.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz #00444928 #12961 üzenetére
Illetve az eladók csinálhatnak e olyat hogy nem a valós árat jelölik meg a csomagon?
Igen, mert az gondolják, hogy mi így a vámnál jobban járunk és nem érdekli őket ha elveszik a csomag a kártérítés mértéke, de senki sem szólt nekik, hogy nálunk a vámosok nem a borítéknak hisznek, hanem a fizetési bizonylatnak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Hogy ne kelljen visszaugrálni (#12122) kirkri
Ma megdőlt egy téves állítás, amit mindig csak elfogadtunk, soha nem győződtünk meg az ellenkezőjéről.
A lezárt dispute visszanyitható! (Feltéve, hogy a buyer protection még nem járt le.)
Írt ma egy eladóm, hogy ha zárom a dispute-ot, akkor elküldi nekem újra a terméket, amit nem kaptam meg, ezúttal regisztrált küldeményként. Gondoltam próba-szerencse, nem egy nagy összeg.
És miután nyomtam egy cancel dispute-ot, ezt az üzenetet írta ki a rendszer:
"This order is still in Buyer Protection time, you can reopen the dispute within this period of time. Are you sure you want to cancel this dispute?"
És valóban törlés után újra ott van az open dispute lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Compika #12974 üzenetére
Az eladó kétszer is leírta. hogy módosítsd a dispute témáját a
Személyes okok, Personal reason,
nem kell a termékre "'i no longer need this product' t
Itt az EditVagy az Update....
Szerintem egyértelmű volt a kiírás, ezért nem reagáltam eddig.
Egyébként nem átverés, ezt szokták kérni és küldik vissza a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz FreedomHUN #12983 üzenetére
értesítés hogy megy vissza a zsozsó és nem jön.
Mindig megkaptam az 1$ alatti összeget is, volt amikor az értesítéstől számítva a 6. napon -ez volt eddig a legtöbb- átlagosan 4 nap. -
Topikgazda
válasz FreedomHUN #12990 üzenetére
Nem vitázni akarok.
legtöbben azért adtak 1 csillagot, mert nem kapták vissza pénzt sem.
Ez így nem igaz, ha időben indítják a dispute-t és igaza van, akkor az Aliexpress visszaadja a pénzt.
Az 1-2 csillagot -negatív- nagyon kevesen adják ezért, én nem is nagyon látok ilyet.
Aki lekési a vonatot az nem fog időben megérkezni. -
Topikgazda
válasz FreedomHUN #12997 üzenetére
Bekavarhat hogy ez a kártya számlára megy vissza és azon lehet, hogy nincs bejövő figyelés és amikor visszaérkezik saját számlák közti átvezetés történik, amire nincs sms értesítés.
Az OTP a kártyás refundokat normálisan könyveli, nem von le +pénzt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #13003 üzenetére
Mert ha megegyezünk, ő kiterjeszti a vásárlói védelmet és én elfogadom, a vita lezárva közös megegyezéssel.
Akkor ésszerű lépés lezárni.
Ha lesz más gond, akkor arra nyitunk másikat.
Az eladóra megnyitott és nem lezárt -annak ellenére hogy volt megegyezés- számít az eladói rangban és anyagi vonzata is van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #13006 üzenetére
Én azt írtam ha megegyeztek, tehát a hogy lezárom, amint teljesíti az alku ráeső részét. az teljesül.
Kérdés ilyenkor az egyezség témája.
Tudomásul veszik, mert nem tud kényszeríteni a lezárásra, ha még is megtenné az fekete pont lehet, jelzi a vevő az Aliexpressnek és akkor már nem csak megnyitott dispute-ja, hanem egy panasz is van ellene, az meg mondjuk úgy duplán számít.
Én így értelmezem:
Nem érkezett meg, azt írja újra küldi és kiterjeszti a védelmet, oké elfogadom. Egyezség megvan, zárom.
Az újra küldött nem érkezik meg a kiterjesztett védelem -1 napig, új dispute, mivel még benne vagyok az időben.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem tudom mi a gond nálad, mondjuk avi és mp4 az felment ha 100%-os volt a kiírás.
De nem itt az Ali-n azt tapasztaltam, hogy a net szolgáltatóm némely szervere valamit rosszul csinál és nem küldhető el az anyag, kapcsolatbontás után normális az új ip címmel a feltöltés. -
Topikgazda
Az zavarja meg az embereket, hogy az Aliexpress-ről elsődlegesen kiskereskedőktől vásárolunk, mint mezei vevő vagy kártya vagy Alipay fizetéssel, míg az Alibabán, ahol a cégek nem elsősorban magán végfelhasználóknak hirdetnek, (Manufacturers, Suppliers, Exporters & Importers from the world's largest online B2B marketplace-Alibaba.com) van lehetőség más fizetési eszköz használatára, az hogy szóba állnak 1-2 darabos vagy kisebb mennyiségű árú magánszemélynek történő eladásra az más dolog.
A Payment-nél írják
This supplier also supports T/T,Western Union,MoneyGram,Paypal payments for offline orders.Az utolsó két szót sokszor látom egyébként. Ha a Paypal-l fizetünk, annak a védelme bizonyos határig jár még a viszonteladóknak is, a mezei egérnek meg egyértelműen, hanem repülőgépet vesz.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szmyky #13052 üzenetére
Én azt látom, hogy lett kérve 20 napos növelés, akkor az már 80 nap, a Orders felsorolásnál szürkén mit látsz, ott a tényleges időnek kellene látszódni, célszerű ránézni a mobil kliensen vagy fordítva hogy mi van kiírva, az itt látható szeptember 29 nekem még az eredeti határidőnek tűnik.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz tivfeny #13100 üzenetére
Nem egészen ide tartozik, de válaszolok. A Maestro kártya banki hitelesítési problémával működik, nem minden esetben és nem minden helyen lehet vele fizetni. 100 alkalomból úgy 4-5.
Megoldás Visára vagy Mastercardra cserélni, ezek lehetnek virtuális netkártyák is, vagy belenyugodni ebbe.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gerleimarci #13119 üzenetére
Mivel már 09.15-én (15.09.2016 09:31) megérkezett, ami rég volt és nem lett neki kézbesítve, nem vette át: nem Item delivered a státusz, ennek nem tudom mi lesz a vége. Mert csak akkor kell utalni.
Úgy 17-18-án ráírtam volna, hogy megérkezett várja, október elsején meg még inkább, hogy keresse meg és vegye át.De valaki a műlt héten azt írta, hogy ennek ellenére megkapta a pénzt, nézd meg a vásárlás Financial oldalán a Dispute idővonalon mit látsz? Vagy a My Orders Refunds & Disputes-nál
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gerleimarci #13123 üzenetére
A 17Track szerint 30-án volt valami, de a többiek semmit sem mutatnak. Az Aliexpress fogja a pénzt visszaadni, lehet hogy már jön. de azt látod ahol írtam, vagy pedig mégsem mindenkinek fogadják el, ha nem jelzi az átvételt az eladó. De reménykedj.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gerleimarci #13126 üzenetére
Már úton van, a bankodtól függ, de legkésőbb kedden a számládon (OTP, Erste, Cib, K&H esetén biztos)
(#13127) Pxs Válasz Hong Kong-i cég és az USA PayPal, érdekes összeállítás lenne, ismerve a körülményeket.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gerleimarci #13130 üzenetére
Csak annyit jelezz már vissza, hogy melyik bank és melyik nap írta jóvá. Frissíteném az időtartam tapasztalatokat. Köszi előre is.
-
Topikgazda
válasz gerleimarci #13149 üzenetére
3 napon belül, ez jó. Köszi.
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen