- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Netfone
- iPhone topik
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
mindenben... a polygon alapú modellezés során vertexekkel dolgozol, 2 vertex közt van/lehet egy él, ami egy egyenes, három vertex közt már ki lehet feszíteni egy síkot. sok ilyen síkból építed fel a modelled...
a nurbs ellenben nem vertexekkel és egyenesekkel számol, hanem bezier görbékkel, amiket Control Vertexekkel lehet kialakítani... a felületeket két vagy több görbe közt hozza létre, és ezek a felületek nem (feltétlen) síkbeliek, hanem a görbéktől függően akármilyen lehet...
sajna most van egy számítógépi grafika c. tantárgyam, amiben ezekről lesz szó
a gond ott van, hogy matematikai háttérrel (3 előadás volt eddig, abból az első kettőből semmit sem értettem, a harmadikat is csak azért vágtam, mert hardverek történelméről volt szó ) amúgy vettük a polygonok területének számolását, triangulálás hasznát (és miértjét), most jönnek majd a transzformációk, aztán majd shading, fények...stb... érdekesnek tűnik, de csak rohadt egyenleteket látok az egészből, nem azt, ami tényleg érdekelneStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
bazz... ma. sportnap. indultunk focin. kapus voltam, mint mindig. lúzer fc néven indultunk, okkal. tönkrevágtam megint a könyököm, most be van dagadva az egyik fele, de akkora, mint egy nagy dió... kikaptunk 1-0-ra, majd 5-0-ra, majd 3-0-ra. mindnekinek fáj mindene... maradok én a cybersportnál, max lemegyünk ping-pongozni...
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
mint Bici kollega oly találóan válaszolt, valóban feladattól (is) függ. A képlet viszonylag egyszerű: ha játékhoz kell, akkor nurbs, subdiv tabu, oda csak a poly jó. Egyéb esetben játékos a nurbs, mégpedig elsősorban akkor, ha valamit abban gyorsabb megcsinálni (játékok esetén is van, hogy a grafikus elsőnek valami kis formát megcsinál nurbs-ben, mert úgy gyorsabb és egyszerűbb, majd azt konvertálja (mintavételezi végülis) poly-vá. ilyen pl, ha valaki akar mondjuk egy üveg poharat csinálni, csinálhatja a jó öreg polyhengerből extrudálás és scale-eléssel, vagy teheti azt, hogy egy görbével megrajzolja a függőleges keresztmetszet felét, majd ezt körbeforgatva készíti el a felületet (értsd forgástestet csinál). én pl a hidam kábelezését is nurbs hengerből csináltam, mert míg a poly ugye szögletes, a nurbs szép egyenletes, nem szaggatott... a poly is lehet ilyen, de akkor sok polyt kell használni, ekkor viszont problémás mondjuk egy szép ívet csinálni
[link]
itt ugye a felső kötél íves, az alsók pedig nem egyenletesen magasan vagy alacsonyan vannak a ''oldaldeszkába'' illesztve, szándékosan.
na ezt polyból lassabb lett volna szépen megcsinálni, és amíg megvannak a referenciavonalak, amikkel ezt elkészítettem, addig könnyen és kényelmesen állíthatok a vonalak állásán...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
nem azzal fogok foglalkozni... most scannelek a barcsai könyvől, csak úgy poénból, utána majd csinálom, mappolom és textúrázom kicsit a hidat, vagy modellezek egy új darabot a jelenetből... Amúgy a kaja jó szar volt... lehet, hogy holnap majd megcsinálom a maradék darabokat...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hamár dolgoztok, no meg ugye a 3600. komment , akkor én is mutatom, hogy ha csütörtök, akkor maya este (sajna ma rövidebb, mert a legújabb felállás szerint holnap 8-tól van órám...)
[link]
bemappoltam a maradék részét is a hídnak (mivel először modelleztem és hülye fejjel nem mappoltam, így bemappoltam egy ''lécet'', és transfer attribute-tal átpakoltam róla az UV-kat a többire... A textúrát is megcsináltam, sajna kicsit eltérő lett az eddigiektől, de csak a derítő layer-en kell alakítani, hogy helyrehozzam... de majd csak holnap... meg majd feldobom még valamivel a deszkákat (pl fém vasalással)
Lassan elfogynak a mappolható elemek, megint lehet modellezni (hála az égnek )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nem írtam már le egyszer?
nem voltam megelégedve a famintám színével, nem volt elég élénk az elfes-festett környezethez, így betettem ps-ben egy extra layert color módba, amit befestettem egy világos-barnás testszínre ez ugye a color mód miatt átadta a famintának a színtulajdonságait, így lett a szürkés famintából sötétebb, barnás faminta... ha változtatok ennek a layernek a bőr-árnyalatán valami másra, akkor változtatom a színét a fának...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRGH
Nem elég, hogy nem haladok a maya-s projektemmel, még haza se tudtam menni, mert a National Instruments csodálatos programjában, a LabWindows CVI-ban kellett elmélyülnöm (azaz még kell is). Köv hét pénteken meg kell majd csinálni egy feladatot, ami még csak 33%-ban van kb kész 2 óra alatt, lesz rá még két óránk (mert persze a tanár nem engedi, hogy bevigyük az otthon készített programot, vagy esetleg kinyomtatva a kódot, nem, csak ott lehet megcsinálni... nekem viszont ez a 4 óra egy ilyen feladatra édeskevés). Mindegy, meg kell tanulni, azért vagyok most kénytelen egy jó kis modellezéssel teli este helyett jeleket generáltatni és programozni rajta...
Na de egy kis csemege a mazochistáknak:
Így is lehet CVI-t tolni
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Nem is olyan ördöngősség... kezdek érteni benne 1-2 dolgot:
pár sec-es videó, hogy eddig mit tud:
[link]
Eddig kb 1 óra van benne (kódolás, súgó+debug)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
na mára ennyi tanulás elég is, fejpaskolás, és most megyek jutalomból maya-zni egy kicsit végre
eredmény:
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát szerencsére nekünk jó magasszintű programozási felület áll rendelkezésünkre... (mondjuk nem is lesz semmi a 6. leadandó változata a programnak, ez az első leadandó változatnak kb a harmada lenne, ha tudná generálni a többi jelet... a benti gépen lévő verzió már tudja, de onnan semmilyen progit nem lehet se ki, se behozni)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
lol... emlékeztek, hogy régebben írtam, hogy a maya 2008 nem akar úgy normálisan működni, ha a másodlagos monitor az elsődlegestől balra van, és nem az alapértelmezés szerinti jobbra... akkor én és pár más ember is úgy gondolta, hogy ez driver hiba nálam, de most másik videókari driverrel IS ugyenez a gond... ezekszerint mégis a 2008 lenne a ludas?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hát így most passz, ennyire sosem mentem bele a nurbs-be, de egészen biztos, hogy meg lehet valahogy csinálni... esetleg morph targettel (csinálsz egy ilyen alakot 20%-nál, meg egy másikat 80%-nál, és morph-ot számoltatsz a két alak közt... azaz több részlet is kell, nem csak 20-nál meg 50-nél... hát most passz...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ú bakker, napok óta nyüstölöm a régi bookmarkot, és látom, hogy az oldal nem létezik... tudtam, hogy átálltak rios5-re, de azt hittem, a fórum még nincs kész, ezért nem elérhető még... erre most jut az eszembe, hogy mi van, ha más címen elérhető... INFÓÓÓÓÓS
Ez kicsit olyan, mint amikor múlt héten tesóm hazaküldte annak az étterem honlapjának címét, amin elérhető az étlap az esküvőre... de nekem mivel persze nem volt tinta a nyomtatóba, hogy hazavigyem (ráadásul minden ételtípus más alablakban volt), így mindről nyomtam egy printscreen-t, és hazavittem pendrive-on, hogy a dvd lejátszón a tv-n megnézhessükmax 9 to 8: szerintem próbáld meg kiexportálni mondjuk fbx-be, vagy valami hasonlóba, és azt szerintem meg tudja majd nyitni a 8...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
minek vesződni mindenféle 3d-zéssel, meg millás progik megismerésével, miközben mindent meg lehet csinálni paintben is:
pixelgod draw II
[link]
az elsőt még régebben láttam, de ez űbereli azt is...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na hi mindenkinek megint...
holnap mehetek kórházba, mert a könyököm még mindig nem jött rendbe (azaz az égegyadta világon nincs semmi fájdalom, vagy probléma, csak az, hogy nagyon be van dagadva, van benne valami folyadék)... hát gondolom holnap lecsapolják, és jó is lesz, nem lesz semmi gond...
Zbrush Hotkey: ZBrush 3-ban nem lehet hotkey-t állítani, csak 3.1-ben... ott pedig asszem controlt kell a parancsra nyomni, majd katt, és elvileg akkor lehet...low poly palást vagy szoknya: hát látod jó kérdés, a programozónk szerint a sima egyrétegűre nem minden motor tud fizikát számolni, csak a vastagsággal rendelkezőre... viszont az alfa meg a kétrétegűre néz ki bután, hisz az alfának vastagságának nem is kellene hogy legyen, viszont a motor nem volt two sided poly kompatibilis (értsd minden face csak egy irányba tudott állni, a túloldalról nem látszott... Szóval így két palástot csináltam, egymáshoz nagyon közel, de nem építettem egybe őket... így elvileg a fizika ugyan nem, de a two sided face probléma megoldótott (máshol meg máshogy oldottam meg).
Ez egy megoldás, motor függő, hogy mit szeret, és mit nem... itt jelenleg a programozó azt mondta, hogy így oldjam meg, így oldom meg...
Hajnál szimpla plane-ekből csinálnak lapocskákat, és erre mennek az alfás textúrák (a fej haj alatti területe ugyanúgy hajtextúrát kap, de a kiálló tincseket plane-ekből csinálják:
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
érdekes, be vagyok sz*rva, pedig csak egy tűt fognak belémbökni... ennyire nem voltam akkor sem beszarva, amikor eltörtem a kezem, elmentem kórházba, ott az orvos azt mondta műteni kell, és be is feküdtem... anyámékat csak a műtét után hívtam fel, hogy mi a helyzet szóval úgy néz ki, így vénségemre (a műtét 18 éves koromban volt, most meg 23 leszek pár héten belül) gyávulok?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na szép... a mai napot a könyökömre óhajtottam áldozni, erre délelőtt (amíg nincs órám) egyedül arra volt képes a körzeti orvos, hogy beutalót írjon (amire ugyanis megkaptam, addigra már majdnem zárt (14-kor zár, de amire odaérek, 13 lenne) a hely, ahova mennem kellene... Ráadásul annyira zsúfolt, hogy lehet, hogy időpontot kell kérni (de nincs telefonom, így most próbálhatok majd váltani fémpénzt a vonalashoz), de lehet, hogy nem... mindenesetre holnap 8-ra odamegyek, és megtudakolom, mi is a helyzet... de legalább annyit tudok, melyik kórházba kell mennem, és hogy már csak le kell csapolni, semmi egyéb extra (elvileg)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
jaja... én is elmélyültem a könyököm tanulmányozásában
amúgy túléltem azt is, amikor eltört a kezem, és a fickó ellenőrizte, hogy tényleg eltört-e (a kisujjam tövét, ahol csatlakozik a tenyeremhez, lenyomta (le tudta nyomni) a csuklómig... gondolhatjátok, nem örültem neki (mindamellett, hogy átkozottul fájt...)
mindegy, túl esek rajta a héten (valszeg holnap), aztán ugyanúgy nem lesz időm maya-zni, mint ahogy eddig sem volt sajna... (határidők, határidők, határidők...)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
na végeztem is (1,5 órát voltam távol), ma annyit tudtak csinálni velem a kórházban, hogy kaptam időpontot köv. hét keddre, hogy akkor majd megnéznek... vizitdíjat majd nem kell újból váltanom. Azért ez valahol nevetséges (főleg, ha valami komolyabb bajom lenne)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
ez nem egy mezei pattanás, amin lehet magadnak segíteni... gondolom ha el van törve a lábad, nem teszed magadnak helyre, és ha zsírleszívás kellene, akkor sem tolsz fel magadnak egy vastag "tűt", hogy elvégezhesd... ezt nem lehet magadnak (no meg magamnak fájdalmat se tudok okozni, nemmég hogy belevágjak valami amúgy is koszos bökőt)
tükröződés: kis reflection értéket adsz neki (maya-ban asszem spec úgy van, hogy két értéked van, az egyik a visszaverrődés erőssége, hogy mennyire ver vissza fényt, a másik pedig a pontossága, hogy a visszavert kép mennyire pontosan kivehető, vagy elmosott)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na jól van, nem az én problémám a probléma, próbálok valami szakmait is alkotni ma (és lehet, hogy holnap lesz egy "megrendelővel" megbeszélésem, valami kis gyors 3d-s munkával kapcsolatban, amin szakíthatok egy kis mellékest a tabletre )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát igen, a modellezés csak egy dolog, de a textúrázás művészet egy jó textúra fel tudja dobni a szar modellt, de a szar textúra a legjobb modellt is elrontja... én is ezzel szenvedek mostanában...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
új contest a world3d.hu-n
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
most csigatempó, holnap gyorsabban megy majd... ez a rutin
jézus mária, szórom ezeket a fellengzős, nagyképű igazságokat, holott én tettem le az asztalra a legkevesebbet mostanában, mind minőségileg, mint mennyiségileg...
szal bocsStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a francba, megint sikerült elvideóznom az időt, de mentségemre legyen most mondva, hogy a gnomonology: creating displacement map from ZBrush 3 videót néztem be (52 perc hosszú, a ZB3-as modellről hogy kell készíteni kira displacement mapot, majd azt hogy aplikáljuk a modellünkre úgy, hogy pont úgy nézzen ki render során, mint zb-ben (beleértve a renderidejű subdivide-olást))
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
wow... ez az o&o defrag 10 pro elég kira progi... az oké, hogy defragol (most tettem újra a rendszert, mégis a többi meghajtómat alig bírta elérni, csak olvasott és olvasott...), ki is bökte, hogy 1-2 meghajtón 70-80%-os volt a töredezés, de az tetszett, hogy itt nem csak annyi van, hogy na akkor defrag, hanem mi szerint defrag... és most beállítottam, hogy a leggyakrabban használt file-ok kerüljenek jobb helyre, és láss csodát, elég jól szuperál (mondjuk csinálta is egész este, és ahogy még nézem, párszor át kell rajta menni, mert nem volt annyi szabad helyem, hogy flottul megcsinálja, de mindegy, úgyis órára megyek délig ). ja és tud egyszerre szimultán több vinyón is dolgozni (mivel a proci úgyis sokkal gyorsabb, mint a vinyó, így a proci bírja, viszont egy vinyón lévő több partíció ugye csak lassítja a műveletet, mert 1 vinyón belül seek-elnie kell többet, viszont ha több vinyód van, nem lassítják egymást, így lehet több fizikai vinyó 1-1- partícióját egyszerre defragolni (nekem 3 hdd-m van, szóval 7 partícióból egyszerre 3-at tolt, majd 2-t, majd csak 1-et (az egyik vinyómon 4, a másikon kettő, a harmadikon meg 1 partíció van)... uhh, kora reggel ez a kávé úgy nézem picit bezsongított...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát a pörgés leállt valahol 9 óra tájékán, az második .NET előadás közepén... És még utána volt egy majd 2 órás Számítógépi grafika, amit esküszöm, ha nem mayáznék vagy 2-3 éve, akkor egy büdös kukkot nem értenék belőle... De így nem gond (és tényleg érdekes dolgokról volt most is szó, konkrétan láthatóságról és algoritmusairól, pl backface culling, festő algoritmus, ZBuffer algoritmus (játékok használják), scanline (amit a MAX is használ) algoritmus, Warnock (amit pedig a maya és a Mental Ray). Ezek előnyei és hátrányai, milyen problémák vannak, hogy oldja meg a gép, stb...
A végén még nem is voltam fáradt... Ráadásul az egyetem bejáratánál ingyen Sport Kextrém csokikat osztogattak (mindenkinek 3-3-at ), így boldogan jöttem vissza a koliba... 13:00-tól az Infó tanszék előtt Szoftvertechnológia csoportmegbeszélés (a csoportunk neve Reboot ), és az első határidőre leadandó dolgok elosztása, utána 14:00 után megbeszélés a megrendelővel, hogy mit is akar tőlem Ja és utána spagettit főzünk, meg maya-zok (tegnap már maya-ztam egy kicsit, de nem linkeltem képet, mert még nem volt olyan )Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #3690 üzenetére
hát végülis a meló le lett mondva, a srác munkahelyén egyelőre más döntés miatt mégsem kell 3d-s modell... egy gonddal kevesebb
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
erre van egy maya-s automata elrendezés, amivel lehet kérni vagy kiiktatni a fedéseket, egyszerre méretez mindent, nem forgat, vagy ha kell akkor csak 90 fokkal, vagy tetszés szerint...stb nagyon jól konfigurálható jó kis eszköz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz lacko81 #3702 üzenetére
hát maya-ban erre külön figyelni kell (hogy ugyanakkora legyen a leképzés aránya)... utána tudtommal már csak a probléma újramappolása a megoldás, vagy szemre beállítani (vagy ha van méretarányod, akkor az alapján is meg lehet, pl 512 pixel/m esetén kb-ra becsülheted, hogy mekkorának kell lennie, akár egy referencia méretű primitívvel is (de ez megint csak maya, csak hátha ötletet ad...) én konkrétan figyelek az arányokra már mappolásnál is, és mindig egyszerre scale-elek minden uv-ját a modellnek... írtam rá könnyítő scriptet is...)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hát szerintem ezekhez is kell valami mappolás, ha azt szeretnéd, hogy ez a rész pontosan, és csak itt legyen a modellen...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
első CVI leadandó leadva, nekem és csapattársamnak 10 pontból 10 pont, egyedül a csapatok közül
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
most néztem meg a grindhouse-deathproof-ot, és megjött a kedvem autót is csinálni, de csakazért is kitartok a fantasy kép mellett
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
na egy kicsit nyakamraszakadt a suli az elmúlt pár hétben, de azért igyekszek néha alakítani 1-1 projektemen... ez a village projekthez készül (a hidas), és egy őrépület... 2-3 óra munka után:
building
az épület alja még összecsapott, kerül még rá kis részlet, de túl sok megintcsak nem, majd a textúrán némi (de ez se lesz túl nagy modell a végleges képen)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
azért kicsit konkrétabban a problémát... páran foglalkoztunk normal map-pal, és nekünk is voltak nehézségeink, de így amit elmondtál, még nem tudtunk meg többet a gondodról...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
mondjuk maya-ban kicsit másként kell rátenni a bump-ot és a normal map-ot...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hurrá, lement a bamboo ára... a bamboo one ~12k, a bamboo ~16k, a bamboo fun pedig ~23k... postaköltséggel a bamboo 19k körül lesz, amit még talán meg is engedhetek magamnak október vége felé (a fun változat annyiban más, hogy adnak hozzá szoftvereket is, meg talán egy egeret, a one pedig gombnélküli táblával rendelkezik, szóval szerintem maradok a középútnál...)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- ASUS routerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen