- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Okosóra gyereknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- uleFone Power
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
it AI-t alkalmaznak, hogy a közösségi médiában kiszűrjék a sértő tartalmakat, amik a versenyzőkre és szervezőkre irányulnak.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3315 üzenetére
kösz Menth, regeltem...megint most igyekszem nem elcseszni letöltés/feltöltés arányomat
Bici: nm
mod: ok, örömkönnyek visszavonva, úgylátszik IP alapján szűrnek
nembaj várunk következőig, addig talán szolgáltató átnyomja IP-met
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3324 üzenetére
neméér , épp azon vagyok hogy vhogy megváltoztassam, gépház ígérgette.
ezis ilyen d21es maradvány, ezen kívül sehun se használom már.
ja, szedd le. Én is el vagyok vele, mint gyerek a homokozóba. Bár nekem úgy tűnik, hogy nem igazán kontrollálható. Legalábbis alapból 3 operator van csak hozzá, de azok is olyan alapszintűek, minthogy particle age plö.
Asszem ha megveszed(höhö) thinking particles-t ahhoz dobnák többit.
lehet le kell szednemAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Menthirist #3326 üzenetére
Annyira nem gáz.
dobj egy képet teljesen profilból, mert a szemöldökcsont, és az orr nekem nem stimmel, és kivi vagyok, hogy csak a fény miatt, vagy télleg nem jó.
Ezt is a másik modellre ''húztad rá'', mint a testet? Vagy azt sem így csináltad? Valami ilyesmi rémlik...
Anatómiailag nagyjából a helyén vannak a dolgok, de persze még finomítani kell rajta.
Hány poly (háromszög) eddig?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3326 üzenetére
énis szemöldökcsontot és arccsontot írnám.
Arccsont túl lapos, nem elég hangsúlyos, ettől az egész arc laposnak tűnik.
De utolsó renderen, úgy összeségében, már kezd összeállni a dolog, úgyhogy csak így továbbAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Menthirist #3331 üzenetére
Oks, de arra akartam kilyukadni, hogy külön ablakban volt a kép és az alapján csináltad, vagy betetted háttérnek a maja viewport-jába, - vagy ahogy ott hívják - és arra ''modelleztél rá''?
MAX-ban van ilyesmi.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3336 üzenetére
Elölről egész jó.
A feje tetején, és a tarkóján sztem. kevesebb poly is elég lenne. A füléhez kell sok.
Mi az a ''tris'' ott a sarokban? Triangles? Mi a két oszlop közti különbség (2408 - 1204)?
mod: Ja, vágom: összes, és a kijelölt...
Ezek szerint 1204-nél tartasz, ugyi?
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3336 üzenetére
még pár hozzáfűznivaló:
túl vaskos a nyaka, hátul tarkójánál, szerintem egy picit ívesebbnek kéne lennie, ill. az áll és a nyak találkozásánál az a derékszög nagyon természetellenes.
[link]
Csak ezt a képet találtam referenciának, de szerintem egészen jól látszik a bal alsó lowpoly képen, hogy miről beszélek.
Másik.
Ha jobban megnézed a linkelt képet, látszik, hogyha az áll vonalát meghosszabítod a fül mögött, ott nem kéne egy síkban lennie koponyának a nyakkal. A koponyacsont aljától van egy egész markéns beugró.
najó hülyevagyok, nemtom normálisan megfogalmazni, inkább bekarikázom
[link]
így talán már érthető.
A fejformáját is jó lenne átgyúrni egy picit, így túl kockás a koponya teteje.
Halántéknál össze kéne szűkűlnie koponyának(linkelt lowpoly képen ez is jól látszik), továbbá úgy általánoságban a nyak túl nagy, vaskos a fejhez képest...vagy a fej túl pici..megközelítés kérdése
remélem segít.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3341 üzenetére
naigen, voltam olyan kedves és mellé vágtam neked, de jó hogy feltűnt
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Menthirist #3343 üzenetére
Csak nem a Barcsay Jenő féle könyv?
Ha igen, akkor hatalmas mákos vagy, mert nagyon drága könyv és a legjobb, ami létezik.
Nálam egy rövid ideig volt kölcsön, azóta nagyon hiányzik...
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
válasz Menthirist #3346 üzenetére
na újrakezdtem a fejet, mert kb 1 óra tologatás után sem sikerült semmi jót kihozni belőle... új referenciaképpel kezdve most egy óra munka után még mindig tetszik az új modell... lehet, hogy este feltöltök róla valamit...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3348 üzenetére
az orr és a szájrész máris jobb. Az ajkak viszont lehetnének egy picit teltebbek szerintem.
nabazz, ebből megen ban lesz gfx-en, egyszerűen nemtom feltornászni uploadomatAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3351 üzenetére
hú, mérföldekkel jobb az előzőnél. Majdnem tökéletes, egyetlen bibis része van, a szemöldökcsont. nagyon éles aza vonal, ahol összefut a szemhéj a homlokkal. Így remélem érthető. Az első képen látszik igazán.
De ezen kívül tényleg őszinte gratuláció, anatómiailag fényévekre van az előző verziótól. grat
ui.: csak nem megkaptad a hölgytől a könyvet?
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3353 üzenetére
ebben az esetben, örülök, hogy segíthettem
nos, mehet is akkor a fejed zbrushbaAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3355 üzenetére
szerintem rendben van, annyi hogy szemöldökcsont lehetne talán picivel hangsúlyosabb.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
atm*RefeeZ
tag
válasz Menthirist #3355 üzenetére
follow the food of the rabbit, Menthirist! - lol -
igaza van nyussznak azon kívül annyit tennék hozzá,hogy szvsz a nózija olyan őőő..nagy?mármint hosszú eléggé de ettől függetlenül baromi szépen megcsináltad!gratula! -
félisten
válasz Menthirist #3358 üzenetére
Menth: Elég jó lett! A szeme tetszik nekem.
A szokásosat kérem megen: teljesen profilból, és teljesen elölről megnézhetem? Bár az elsőn látszik majdnem teljesen elölről... Oldalsó azért jó lenne, kivi vagyok a profiljára.
Ja, és a refire is kivi lennék, ha van időd, légyszíves csinálj róla képet! Köszi!
Ha minden jól halad, akkor a hétvégén mutatok én is egy kész low-poly modellt meózásra...
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3360 üzenetére
Gratulálok!
Nagyon jó lett!
Köszi a képeket, profilból nagyon jó!
Szerintem elég jól gazdálkodtál a polygonokkal a szem, és száj körül.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3362 üzenetére
a 2. link nem müxik
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3364 üzenetére
Előfordul.
Majd rakd rá, ha ''készebb'' lesz a textura. Kivi vagyok a végeredményre!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3367 üzenetére
Hát, Öcsém, most nem kicsit irigyellek...
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3369 üzenetére
annak a dudornak két szemöldök közt inkább mélyedésnek kéne lennie, nem?
ui.: nálam is heverhetnének padláson ilyen könyvek. boltban 6e pénz.
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
-
félisten
válasz Menthirist #3374 üzenetére
Figyi, a Barchay könyv birtokában mindent elhiszünk neked!
Te lettél a Zisten! Isten-isten!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3378 üzenetére
Ok, köszi, a normal map-et (gondolom az ugyanaz, mint a maxban bump) pont nem érinti a dolog.
A fül megvan modellezve.
Ez a ZBrush-os modell naggyon baba... Nekem még sosem sikerült rájönnöm, hogy műxik... A beépített tutorialokat használtad? Nekem az első lecke a 2.0-ban kb. 10 mp alatt lefut, és semmit nem látok belőle.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3388 üzenetére
Na azt már megtaláltam, hol kell texturába generálni az árnyékokat AOC-al.
De a szükséges rücsköket csak bump-ként, vagy displacement-ként tudom rárakni a generálás elött.
Ha bump-al csinálom, akkor is műxik, bár nagyon elkeni, erősen ront a textura felbontásán.
Displacement-ként meg valahogy lekerekíti azokat a részeket is, ahol átlátszó a map...
A ruha díszét mindenképpen így akarom megcsinálni, de a többit sztem megcsinálom hi-poly-ban.
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3390 üzenetére
Nagyon állat lett!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3393 üzenetére
Hogy mi?
most azt nem tudom, hogy én nem értelek Téged, vagy fordítva?
Tehát van egy spline-om, ami elég bonyolult. De nincs felülete, csak kerülete. És azt szeretném, ha felülete is legyen, hogy extrude-nál ne csak vonalakat emelje ki a síkból fal szerűen.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3395 üzenetére
Azt szeretném, hogy a piros nyíllal megjelölt részek teteje ugyanúgy tömör legyen, mint a többi, pl. a zöld és a kék rész.
Vagyis legyen teteje.
Jobbulást Kívánok!
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3400 üzenetére
Háát, én valszeg maradok a max-os részletezésnél, mert a Zbrush-t nem tudom megérteni. A Photoshop-hoz is hülye vagyok.
Majd szerzek mindkettőhöz segédanygot, de az majd a következő fejezet lesz, mert tuti hamarabb megcsinálom maxban, minthogy rájöjjek a ZB-ra.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3400 üzenetére
Kösz, tudod néha rámjön
Ofkorsz organikus felületekhez fényévekkel jobb ZB, gondoltam erre nem térek ki, csinálja mindenki azzal, amivel szereti
Ezt a morph targetes dolgot amúgy pont múlt héten néztem egyik zbushos vidtut-on.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3407 üzenetére
Vagy 3. lehetőség, hogy tükrözöd a textúrát, mondjuk persze akkor tök szimetrikus lesz..nameg búcsút inthetsz a normal mapodnak...szal' inkább kilőve
Amúgy ha utánaszámolsz, az 512x1024 + 512x512-vel jössz ki jobban. Aztán lehet hajnak nem is kell 512x512, akkor meg mégjobb.
Én is nekiálltam megen egy lowpoly modellnek, ezúttal egy 1941-es Willys MA-025 Jeep az áldozat.
Elmúlt 2-3 óra termése:
[link]
[link]
Eszméletlen poly spórolósra tervezem, mivel múltkori harckocsimnál a fejemhez vágták, hogy simán lespórolhattam volna belőle vegy 1000 face-t Úgyhogy most bevetek minden alfás, normalmapos trükköt, hogy lent tartsam polylimitet.
Ennek jegyében most kereken 252őn áll a polycounter. Mondjuk symetry miatt van benne pár fölösleges face, úgyhogy gyakorlatilag inkább mondjunk rá 220at . Amúgy a végleges modellt 1000-1200 poly körül tervezem.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3409 üzenetére
Terveim szerint fejenként 40-50 poly-ból lesznek kerekek, majd meglátjuk összejön-e.
A spórolós dolgot úgy értettem, hogy inkább legyen ronda a topológia meg a wire, minthogy benthaggyak feleselges face-ket.
Ma délutáni termés:
[link]
[link]
A hűtőrács meg a kormány már a highpoly verzió, lowpoly-n mindkettő csak 2-2 alfás/normalmapos plane lesz.
eddig 490 face.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Menthirist #3413 üzenetére
Nekem fél évvel ezelött egy próbamunkát azért dobtak vissza, mert túl pazarlóan csináltam meg egy járművet.
Rendesek voltak azért, mert leírták, hogy szerintük hogyan kellett volna, és abból egyértelműen az derült ki, hogy simán lehetnek lezáratlan elemek. Készítettek egy képet, hogy a jármű mely elemét hogy kellett volna, és tele volt lezáratlan elementekkel.
Olyan cég volt, ami több játékfejlesztő cégnek dolgozik be.
Ennek ellenére most jól rámijesztettél, mert a modellem tele van lezáratlan részekkel (láb teteje, nyak alja, fül belóg a fejbe lezáratlanul, fegyverek részei, övek, stb.)
Most nemtom mi legyen...
[Szerkesztve]Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3415 üzenetére
A jelenleginél a textura méretek voltak megadva, és a poly limit, meg az, hogy lehet alpha maszkot is használni, más nem, csak annyi, hogy határidő nincs, a lényeg, hogy a lehető legszebb legyen.
Az előzőnél is volt poly limit, és azt be is tartottam, de rosszul gazdálkodtam vele. Onnan küldték vissza a képet, amin tele volt nyitott elementekkel.
pü megy.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3418 üzenetére
Azért lehet bőven spórolni lezáráson is. Vegyünk plö egy kereket. Ha zárt meshként modellezed, akkor köbö közelíthetjük egy hengerhez/koronghoz. Legyen mondjuk 16 oldalas a hengerünk, hogy azért ne tűnjön kockásnak. Ekko 2x16 face a kerék ''futófelülete'' és +2x16 a két oldala, de ha kicsit pofásabbra akarod csinálni, akkor bele kell raknod még 1 loop-ot min oldalába. ez +32 face oldalanként, tehát kereked össz 128 face. Ha viszont egy alfás plane-el oldod meg kerék oldalait az csak 32+2x2, esetleg lehet játszani picit mélységgel is, felnihez +2 külön alfás plane akkor összvissz megvagy 40 face-ből. Ha ezt beszorzod 4el akkor kijön, hogy megspóroltál 352 face-t. Ez egy 1500ös polylimitnél már 25%
Karaktereknél tényleg nem jelentős a megspórolható mennyiség, de azért vannak olyan területek ahol igen.
Ha már felhoztam kerekeket, sikerült délután kiizzadnom magamból highpolyt :
[link]
hamarabb is meglett volna, ha ref nem zaklat egyfolytában MSN-en
ui.: megszerkesztettem lökhárítót is. -16 face
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Menthirist #3441 üzenetére
Lenne rá igény, legalábbis én örülnék neki, annak ellenére, hogy MAX-ban - úgy érzem - elég jó úton haladok afelé, hogy már tudjak mappolni, mert a karakteremet az elmúlt egy hónapban vagy 10-szer mappoltam újra, és mindig tanultam belőle, de biztos tudsz újat mutatni, abban biztosan, hogy hogy érdemes.
(Nekem ez még csak az első karakterem, ami mappolva van, és az első low-poly karakterem... ez elött egy szál hi-poly karakterem volt mappolás nélkül.)
Szóval jöhet!!
Én is akarok majd készíteni egy weboldalat, ahova a tudományomat rakom fel, de az először nem 3D-s lesz, hanem vektoros 2D (Flash, Illustrator, Moho, ToobBoom). Arról merem állítani, hogy értek hozzá.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3446 üzenetére
hamár ilyesmiről van szó, tegnap meg ma bemappoltam meg feltextúráztam a konyhánkat úgyhogy jeep-el nem igazán haladok
Menth, erre majd kíváncsi leszek. Lassan összedobhatsz belőlük egy DVD-tAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
atm*RefeeZ
tag
válasz Menthirist #3454 üzenetére
hajráhajrá,várjuk a végéta +2 chapter kb +20percet takar?
múltkor elmaradt,pedig ezt is akartam mutatni nektek..ez egy tartóoszlop vagy mi a fene akar lenni amit a csi ny-ban láttam és megtetszett és megpróbáltam megcsinálni...tudom könnyebb lenne véleményezni a hitelességét ha mutatnám,hogy miről csináltam csak lém vagyok és nem sikerált képet szednem a filmből úgyhogy be kell érnetek annyival,hogy kb hasonló volt [link] -
félisten
válasz Menthirist #3454 üzenetére
Hali!
Alig várom...
Tudtok olyan oldalról, ahol PS tutorialok vannak, pl. ruha gyűrődés készítéséhez? Vagy hasonló textura készítéssel kapcsolatos dolgok érdekelnek.
Próbálkoztam hi-poly modellről texturába visszarenderelni, de sosem sikerült élethű gyűrődést csinálnom... Nagyobb hajlatok már kezdenek hasonlítani, de a kicsik szörnyen néznek ki. Magán a modellen is, nem csak a képen.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3459 üzenetére
amíg begépeled, simán megtanulod
ref: mostmárakkor csak a szoba többi része hiányzik De amúgy tényleg mindig ilyen oszlopok szoktak lenni rendőrörsökön amerikisztáni filmekbenAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Menthirist #3459 üzenetére
Uhh, ez milyen tantárgy?
Én a Kandón annak idején Diszkrét Matematikából tanultam ilyet, meg Analízisből...
De ha jól emlékszem valmi programozós tárgyból is fárasztottak ilyesmivel.
Hova jársz/milyen szak?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #3479 üzenetére
Nagyon gúd a fííícsör. Enyhén láccik, hogy a max sehol sincs a Mayához képest. Sajnos.
[Szerkesztve] -
Kiskokó
veterán
válasz Menthirist #3490 üzenetére
ühüm
köszönö a választ már rajtavagyok a baszerzésén eme programnak..
tapasztaalt egynelőre 0 de msot ahogy igy véletlen rátaláltam megtetszett és gonotlam kipróbálom dolgot..
ha nem marado ka photoshoppnál bye| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
félisten
válasz Menthirist #3490 üzenetére
Hali!
Megnéztem a Maya demókat, meg a Max demókat is.
Mayában a copyskin nem győzött meg túlságosan... Oké, hogy jó dolog, ezt maximálisan elismerem, de XSI-ben ez kilóméterekkel fejlettebb.
Itt a demóban a muki mondja, hogy milyen jól sikerült átrakni a csontvázat az elefántra, pedig egyértelműen látszik, hogy a felsőteste nagyon nem az igazi. Az újfajta smooth tool-al próbálta javítani, de az sem váltotta meg a világot. Sztem egyszerűbb lett volna kicsit variálni az Envelope-okkal. Mayában nemtom mi a neve.
Nem fikázni szeretnék, de pont egy éve az XSI-ről láttam egy bemutatót, ahol egy A betűre pakolták át pár klikkel a csontvázat, és az egész animációt, és ott semmit sem kellett variálni, a végeredmény egyből tökéletes volt.
A többi Maya videó tetszik, különösen a szélfútta bokor, meg a helikopter, amit nem fejeztek be... Vagy nálam van valami hiba?
A MAX videók is jók, de nem estem hasra tőlük sem. Az tetszik, hogy lehet majd élet, vertexet, polyt kijelölni váltogatás nélkül.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3497 üzenetére
naigen, nagyon szép fícsörök..máramelyik, de uccse használom. Ha valaha is váltani fogok, az Uv miatt lesz (7esben nincse pelt map plö ) vagyha beleintegrálnak vmi sculpting toolt. Mintplö modoval tették/teszikmajd [link] (jóesély van rá amúgy, mivel autodesk benyelte mudboxot is)
ja Menth nemtom ismered-e, elég jónak tűnő retopo tool Mayahoz [link] ZB-hez jól jöhet.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
félisten
válasz Menthirist #3509 üzenetére
Igen, írtam, csak gondoltam elsiklottataok felette, mert rögtön utána sok hsz. jött gyorsan.
De már találtam olyat, ami alapján szép lassan el tudok indulni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Menthirist #3511 üzenetére
Heló!
Szerintem jól néz ki! A kötelek sem túl vastagok, hiszen vékonybb kötél nem tartaná meg a hidat, talán egy hajszálnyival lehetne csak vékonyabb. Szerintem vékonyabbnak fog tűnni, ha lesz rajta jó textura.
Na, nekiállok minnyá a ZBrush + Mudbox összehasonlító képnek, amit Nyúltápnak ígértem, csak még vennem kell a bótban Zbrush-t, mert win reinstall volt megen.
Ne számítsatok komoly munkára, csak az általam felfedezni vélt minőségbeli különbséget szeretném szemléltetni.
ui.: Tegnap elkezdtem rajzolgatni papíron ruhagyűrődéseket, és megpróbáltam átültetni PS-ba, és már most jobb az eredmény, mint eddig, de még messze van a megfelelőtől. Majd Mudbox-ban is próbálkozom. Remélem a Mudbox el fog terjedni minél inkább, és minél gyorsabban, mert nekem nagyon bejön.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #3516 üzenetére
a tájat hogy képzeled majd el? mer ha ilyen hegyesvölgyes vidék lesz, azt nem lesz egyszerű szépen lemodellezni/textúrázni.
itta én ápdétem is: [link]
lassan mindennek meglesz highpoly/lowpoly verziója. A készen lévő modellek közül egyedül kocsi karosszériának hiányzik high verziója.
Aztán még megy rá egy géppuska állvánnyal, meg ideoda ilyenolyan táskák, oldalára ásó/fejsze, és akkor asszem meg is leszek veleAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #3525 üzenetére
Az a baj, hogy sokkal lassabb a flash mint az eredeti videó emiatt télleg tutyimutyinak tűnik.
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #3528 üzenetére
Hámme dumá. De tény hogy tologatni kell a keyframe-eket ide-oda egy picit.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Politika
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Android játékok topikja
- Napelem
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS