- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz atm*RefeeZ #4081 üzenetére
tehát a gizmo = pivot pont (maya) = az objekt deformáció-középpontja (az objekt minden vertexe gondolatban össze van kötve a pivot ponttal, és ha pl scale-eled, akkor ezt a távot osztod ennyiszeresével, ergo így minden ilyen "vonal" rövidül, ezért ez a középpont... mozgatás és forgatás ugyanígy, ezen pont körül zajlik)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz dregpeter #4086 üzenetére
google:
"Unmatched Node ID" warning
A frequently encountered issue is the "Unmatched node ID" warning. It means there is mesh geometry in the scene that the exporter cannot associate with a bone. For example a piece of mesh that is not properly linked to the main hierarchy, but which has a Physique or Skin modifier on it. As outlined above in the setup notes, everything in the scene must belong to a single, tree-like hierarchy where all bones and all objects acting as bones eventually link down to the root bone/root object of the skeleton. Make sure there is no accidental texturing on any biped or dummy 'helper' geometry, and if you don't need it (when all your skins are purely Physique or Max skins) uncheck the 'all textured' option under "Skin Export" in the ActorX setup panel.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz wombation #4098 üzenetére
igen, gyakorlatilag ezekből... egy modell kihozható csak extrudálással és vertex-tologatással és egybeolvasztással... ezen kívül minden egyéb tool csak gyorsít, de nem kötelező...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nekem is csak a pofám nagy, de alig modellezek valamit... azért túrok valami képet valahonnan
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
távcső a most készülő m107es puskára 1
távcső a most készülő m107es puskára 2low poly fej->zbrush
low poly lovag
low poly lovag mellvértje
kard+tokmod:
őrbódé
őrbódé2
híd
BMW Z4 orr
z4 orr wiremás:
opengl-ben megírt OBJ importerem
opengl-ben megírt OBJ importerem a hl2-es alyx modellel
Maya MEL-ben írt önmappoló script videó (6 MB, TSCC Codec)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
jah, még kettő, 2004-es modellem:
bmw m5 1
modell végleges, de ratyi shader + renderStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
nincsennek ennél készebb képeim... mármint amit pár hozzászólással feljebb látsz, annál... animációval meg nem foglalkozom...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a smoothing group nem a smooth-ot hivatott kiegészíteni, feladata az, hogy az egymás melletti face-eket mossa össze (ha valaki kíváncsi kifejthetem egy kicsit jobban), de nem emeli a polyszámot, míg a smooth meg4xezi, és az új face-eket mossa össze normal-ilag...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
open->átállítod a fileformátumot .max-ról .3ds-re, és kész... ha így sem, akkor import, és ott .3ds... úgy tutira mennie kell...
Met: akkor összedobok egy gyors szemléltetést a smoothing group /maya nyelven soften/harden/ témában
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz wombation #4116 üzenetére
haladó szintnek nem nevezném, maradjunk a középhaladóban...
abszolút kezdőként (vagy már nem vagy az?) korrekt a tank alja, egy szavad sem lehet (bár ha megnézel fotókat, nem ilyenek a görgők elhelyezései, ugyanis a nagy hordó kerekekből kevesebb van, ellenben az elején és a végén van egy-egy feszítőkerék is, ami a terepjárást is növeli) tank
Kivágást még most ne akarj csinálni, amúgy arra két módszer lenne, az egyik a transparency map hozzárendelése a color map mellé (egy fekete-fehér kép, ami a fekete helyeken átlátszó, a fehéreken nem), de ez térbeli testeken nem néz ki jól közelről (hisz ha csak egy face-en van, akkor jó, átlátszik, de egy doboznak mélysége van, így ha egy face átlátszó, belátni a doboz belsejében, aminek ha a másik oldala is átlátszó valahol, ott kilátni, de a dobozba akkor is belelátsz...)
másik megoldás a kimodellezés, amikor egész egyszerűen lemodellezed részletesen a lánctalpat...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
jah, hír, hogy elkezdtem befejezni az MTS3-at (egyenlőre még újrafelvételek vannak, 2 chapter már kész, maradt még olyan 3-4, és ma elég sokat érek rá, szóval lehet, hogy fel tudok venni mindent, vagy majdnem mindent, utána összevágás... szóval az érdeklődőknek kitartást, ismét rajta vagyok a témán )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
pechetek van, pont most jött ki az assasins creed... szóval kész nem lesz, de csinálom
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
elkészült elvileg minden darabja... 171 perc 35 sec az 2 óra 51.5 perc süketelés
vasárnap-hétfő tájékán átnézem mégegyszer, kell-e valamit alakítani rajta, kell-e újramondanom részeket, ha nem, akkor összefűzöm, és megy ki valami netes helyre...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=4444
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz dregpeter #4129 üzenetére
Mindkettőből... Minnél gyorsabb a procid, annál gyorsabban renderel, memóriára ugyanez a helyzet, és annál több és részletesebb modellekkel dolgozhatsz... A minimum elvileg 256 MB (dolgoztam ennyin régen 3ds max-al), de javasolt minimum 512, 1 gigával már mindenképp el lehet lenni egy szintig, ha az ember okosan használja fel... nekem 4 gigával már nagyon sokat bírna, a profi renderworkstationok 4-16 giga rammal vannak felszerelve.
Prociból megintcsak hasonló a helyzet, amennyi magod és procid, van, annyit használ ki a progi... 1,7-essel kezdtem, nekem elég volt, most 4000+ X2-vel persze sokkal gyorsabban renderel, és akkor még nem beszéltünk a quad core-okról. Profi munkaállomásokban 1-2 db 2-4 magos proci van, jellemzően Xeon. Szvsz egyébként inkább ramodból legyen kicsivel több, mint prociból, mert ha a procid kevés, akkor max lassabban renderel, de ha a ramod, akkor bizonyos részletesség felett egyáltalán nem renderel (sokmillió poly, sok és részletes shaderrel, mental ray minden kutyafüléjével, stb)
amúgy a cgtalkon azt ajánlották, hogy az összeg 1/3-adából számítási teljesítményt (proci), másik 1/3-adából ramot, harmadik 1/3-adából meg vegylé minden mást (ekkor épp 3000$-ról volt szó, tehát 1000$ procira, 1000 ramra, és 1000$ minden másra (pl egy használt vagy eredeti FireGL vagy Quadro videókari, alaplap, ház, hdd, stb)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
2 giga rammal is elég sok mindent meg lehet csinálni, legalábbis nekem még nem sikerült kiakasztanom a 4 gigát ami miatt örülök még, hogy 4 gigám van, hogy a maya és a PS így nyugodtan osztozkodhat... 1 gigával ez kicsit bajos volt...
egyébként érdekesség: ismét a Boxx cég egyik terméke nyerte el a legerősebb workstation címet. A nyertes egy 3DBoxx W8400SE lett, paraméterek:
2x 4 magos Xeon 5400 (3,2GHz/mag)
1600MHz-es rendszerbusz
32 GB FB-DIMM ram
Quadro FX1700-as videókari
8 ramfoglalat, ramokat páronként kell betenni
2x PCI-E x16
2x PCI-X 133MHz
6x sata, 2x gigabit lan
WinXP64olyanokat utasított maga mögé, mint:
Xeon quad core dual 5365 3.0GHz GeForce 8800 GTX
Intel Core 2 Quad 6600 Overclocked 3.9 GHz GeForce 8800 GTX Win XP 64
Intel Core 2 Quad 9650 Overclocked 4.4 GHz GeForce 6800 GS Win XP 64
meg sok más...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
és ez még nem is a legerősebb boxx
a legerősebb 3DBoxx8400:
DUAL XEON X5472 3.0GHz, 12MB cache, 1600 MHz FSB
16GB FBDIMM DDR2 800 REG ECC (8x4 gigásat nem lehet választani az oldalon)
NVIDIA Quadro FX 5600G 1.5GB
150GB 10,000rpm SATA 16MB Cache
1.5TB Serial ATA RAID 0 Array (2x 750GB 7,200rpm)
20X DVDRW
Windows XP Professional x64 Edition
X-FI EXTREME AUDIO
Billentyűzet + Logitech FX Revolution
végösszeg: 13 271$
Rá még egy Autodesk Maya 2008 Unlimited Network majd mégegyszer ugyanennyi (10 628 $)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
nem, csak távgyógyításban javítok egy notit is MSN-en, de lassan befejezem, megyek bioshockozni, utána meg átnézek még 1-2 chaptert a tutoromból... holnap vagy holnap utánra át kellene mindet nézni, hogy még a héten össze tudjam vágni, esetleg fel is tölteni...
amúgy mindig 2-3-ig vagyok fenn, és éjfélig dolgozokStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nálad, mivel felteszem normál játékvideókarid van, így próbáld ki mindkettőt, és nézd meg melyikkel lesz jobb, szerintem d3d-vel...
profi (firegl, quadro) videókarikon az opengl támogatás olyan szinten keményen jó, hogy ott azt érdemes tudtommal, mert veszett gyors lesz...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
haky: őszintén nem tudom... nem volt még sem 8400-asom, sem 8800GTS-em... kezdj el modellezni, és ha már valahol nem lesz elég az akkori beállítás, akkor állítsd át a másikra, és nézd meg, jobb-e... amúgy szerintem kezdő szinten semmiképp sem számít sokat, nálam maya alatt nem is lehet szerintem állítani
Amúgy én vista alatt használtam a maya-t (max-ot nem próbáltam), és az speciel jobban érezte magát XP64-en, mint vista ultimate 64-en... DX10-es cuccokat max-ban meg nem hiszem, hogy egyhamar használni fogsz (pláne, hogy szerintem azok max shader írások lennének...)furti: ez most beszólás akart lenni, vagy dícséret? mindenesetre örömmel látunk, ha gondolod . Egyébként kifejthetnéd, mit akartál mondani (vagy csak én nem értettem? )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hát akkor többmindent is hibásan láttál... először is: nem én vagyok a vezér... nincs itt vezér... senki sem... másrészt mégcsak a legtapasztaltabbnak vagy legügyesebbnek sem nevezném magam (mert pl ott van Nyúltáp kollega is ). Maradjunk annyiban, hogy az "öreg rókák" és tapasztaltabbak közül én vagyok jelenleg a legkevésbé elfoglalt, így rendszeresen tudom nézni az oldalt, és ha tudok válaszolok... Hátrányom az, hogy MAX-hoz nem igazán értek, sőt... maya user vagyok...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
én konkrétan a wip részeket mindig 640x480 körül renderelem, esetleg néha kisebben... Kikapcsolom a fölös objekteket, csak azt nézem, amire kíváncsi is vagyok... aztán ha eljön a final render ideje, akkor szépen bekapcsolgatok mindent, amit kell (de nem szoktam amúgy renderelni...)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz dregpeter #4163 üzenetére
akkor legyél te az, aki érteni fogsz hozzá... ez nem a max tudás mélységéről szól, marhára nincs olyan ember, aki mindent tudna a max-ban mélységében, egész egyszerűen azért, mert átkozott tág téma... én pl 3 éve maya-zok, és mégis egyedül a modellezés terén mondanám azt, hogy valszeg úgy-ahogy mélységében ismerem, a többi részt csak felületesen... Emiatt nekem jöhetnek a "mért nem értek én a rendereléshez mélységében?", "miért nem értek a részecskefolyamokhoz mélységében?" " a csontozáshoz?" "a plugin-programozáshoz?" "a cloth-hoz?"...stb témákkal, max felvilágosítom őket, hogy gyakorlatilag ezek mélységében való ismerettség gyakorlatilag külön szakma mind...
Amúgy tedd fel a kérdést olyan helyen, ahol nem csak kb 5 ember van, akik közül egy sem profi, hanem valami nagyobb helyen (pl cgtalk)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
elkezdtem feltölteni a world3d.hu-ra az MTS3-at, így hamarosan kikerül...
ezúton is szeretném arra kérni azokat, akik letöltik, hogy aki még nincs regisztrálva az oldalon, az amennyiben alkot valamit, regisztráljon már oda is, és töltse fel, nőjön az oldal, és persze a cg-s társadalom. jó nekünk is, neki is...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
annyi ram szerintem jó ideig elég kell hogy legyen... prociból meg kétmagos javasolt, én a 4000+ X2-esemmel tök jól elvagyok...
world3d.hu
fenn van... egészségetekre váljék, és tessék nézelődni azon az oldalon is, nagy élet van ott ám...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
gratz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nincs benne valami weighting tool? tehát ahol meg lehet festeni a befolyási területet? Mayaban tudtommal úgy megy, hogy megfested, és emiatt a csont elmozdulásánál a fehér területek ugyanannyit mozdulnak el, mint a csont (ebből adódóan, ha a csont nem pont középen van, akkor is megmarad a táv, mert a csont és a pont távolságát nézi), a sötétebb helyeken meg arányosabban kevésbé mozdul... Nézz talán körül súlyozás témakörben
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz wombation #4248 üzenetére
én eddig nagyon szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban, és biztosíthatlak Nyúltáp kollega, egy picit sem irigylem tőled csak eddig csupa kocafelhasználó véleményét hallottam, és kíváncsi vagyok, tényleg annyival jobb-e (bár ez még mindig MAX, amivel eleve a navigálás a problémám, tehát lehet, hogy a max-ot megkönnyíti, de a maya-t nem tudom elképzelni, hogy ennél egyszerűbbé tegye )
egy 24" wide kijelzőt jobban irigyelnék...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nah, hogy én is tapasztaljak valami érdekeset: mivel szobatársam vett gépet, amin van egy 19" LG TFT, és mivel hazajár szerdánként, de most spec csütörtökön ment haza, így csak most tudtam a tudtán kívül galád módon átheggeszteni az én gépemre a moncsiját
szóval ma este 2x19"-ban tolom 2560x1024-benStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Szerinted milyen lehetett? (2 link)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
nah, végre... csekkoljátok az aláírásomat változás után... Bár nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, de sokkal jobb azért, mint a régim volt...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
az ég egyadta világon semmilyen képet sem látok...
amúgy meg az offok egy részében azért szakmai marad a téma, lásd monitor, space navigator, sőt most visszaolvasva jópár hszt, szerintem nem offoljuk szét az agyunkat... az meg, hogy nem minden hsz max-ról szól, ez pl azért is lehet, mert mondjuk én nem azt használok? el akarsz küldeni innen?Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs