Hirdetés

Hirdetés

Új ruhában a Mobilarena

Kedves Olvasóink, új ruhát kapott a Mobilarena. Fogalmazzunk inkább úgy, hogy a tavalyi pulcsi helyett az új kollekció legütősebb darabját vettük fel, hiszen az oldal mögött dolgozó RI/OS motor változatlan maradt. Akik nem csak minket, hanem a Prohardvert is olvassák, valószínűleg nem lepődnek meg a változások láttán, hiszen a lapcsalád legrégebbi tagja már egy hónapja az új köntösben feszít.

A régi gúnyával sem volt különösebb baj, de az újat remélhetőleg még egyszerűbb lesz kezelni. A változások szinte mindent érintettek, a főoldal tartalmi elrendezése jelentősen megváltozott, de a tartalmi aloldalak megjelenésében is vannak újdonságok. Talán a legfontosabb, hogy mostantól nagyobb betűméretet használunk, amit remélhetőleg könnyebb olvasni, áttekinthetőbbé, fogyaszthatóbbá válnak a karakterhalmok. A nyitólapon ezentúl négy teszt, illetve cikk kerül kiemelésre. Az új felületen arra is van lehetőségünk, hogy egyes, izgalmasabb témákat szándékosan is kint tartsunk a címlapon, hiszen nem csak a dátum határozhatja meg a felső kvartett sorrendjét, hanem ezt felül tudjuk írni. Mindig vannak ilyenek anyagok, például az egyes rendezvények beszámolói, vagy nagy érdeklődésre számot tartó csúcsmodellek tesztjei tovább lehetnek fókuszban.

A korábban kissé széttagolt hírek is egy folyammá rendeződtek. A négy kiemelt cikk alatti területen időrendben jelennek meg a friss anyagok, ide minden tartalom bekerül. Cikkeink, híreink és blogbejegyzéseink egy közös folyamban követik majd egymást, de a hasáb feletti fülekkel szűrhetőek is a tartalmak. Az összes bejegyzés mellett látszik, hogy a fórumban mennyi hozzászólás született az adott témával kapcsolatban (s ez természetesen kattintható is), s most már lehetőségünk van arra is, hogy ha akarjuk, akkor akár minden hír mellé kedvcsináló képecskét is odabiggyesszünk.

Bízunk benne, hogy az új ruhát örömmel használja majd minden Olvasó. Nekünk, szerkesztőknek könnyebb vele dolgozni, s azon leszünk, hogy a modernizált külső mögött ugyanolyan tartalmat találjon az Olvasó, amit tőlünk az elmúlt években már megszokott.

Hirdetés