MWC 2016: A LeEco ugródeszkának használná Amerikát

Hirdetés

A LeEco névre Magyarországon egyelőre kevesen kapják fel a fejüket, főleg, mivel korábban a LeTV nevet használta a tartalomszolgáltatóból multinacionális óriássá kinőtt vállalat, melynek nagyon komoly a jelenléte a kínai piacon, ahol az audiovizuális streamelésen túl temérdek saját logós termékük megvásárolható az okoskerékpároktól kezdve az okostévéken át számos kiegészítőig, és tavaly a mobilpiacra is betörtek négy készülékkel, amelyek közül a Le 1s-t mi is kipróbáltuk. A Jia Yueting által vezetett LeEco komoly erőforrásokkal rendelkezik a házon belüli kutatás-fejlesztéshez, és nem kis szó, hogy mindenkinél hamarabb mutattak be egy Snapdragon 820-as mobilt, a Le Max Prót.

Indiában néhány mobiljuk már elérhető, ám a nyugati nyitást azért sem sietik el, mert a céges koncepció szerint a LeEco ökoszisztéma kiépítése és a saját tartalmak elérhetősége ugyanolyan fontos az új piacokon, mint a termékek polcra kerülése. A Le Max Pro főoldalán például csak balra kell lapozni, és máris lehet válogatni az elő vagy rögzített műsorok és a temérdek audiovizuális tartalom közül, tényleg kiváló minőségben streamelve azokat. Rövid távon az Észak-Amerikai nyitás van tervbe véve, ahol a LeMall áruház és számos saját brandes termék már megrendelhető, a mobilok viszont még nem. Az MWC-s jelenlét is jelzi, hogy a LeEco alapvetően nyitott a nyugati piacok felé, és a technológiai újítások is érdeklik, ezért a VR-lázról is megkérdeztük a LeEco közösségi médiaigazgatóját, Will Parkot. Természetesen arról is érdeklődtünk, hogy Európa szerepel-e a céges tervek között.

A 2016-os MWC-re kijutásunkat támogattákAlcatel One TouchTelekom

  • Kapcsolódó cégek:
  • LeTV

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés