Nokia Ace – százmillió dolláros kampánnyal?

A Nokia hosszú ideig képtelen volt belátni, hogy az amerikai mobilpiac teljes egészében a szolgáltatók zsebében van, hiszen a vásárlók csak elenyésző része hajlandó teljes árú független modelleket vásárolni, így a szolgáltatói kínálatba való bekerülés kulcskérdés lehet. A túlságosan is nyílt Symbian-alapú megoldások éppen ezért sosem tudtak igazán nagy teret hódítani a tengerentúlon, ám a Windows Phone platformra történő átállással egyelőre úgy tűnik, hogy végre megtörik a jég. A Boy Genius Report értesülései szerint a jövő kedden debütáló Lumia 900 nem hogy bekerül az AT&T Wireless kínálatába, de a Nokiával és a Microsofttal karöltve összesen 100 millió dollárt kíván fordítani a jövevény népszerűsítésére.  Az AT&T tehát saját nyomtatott, digitális és bolti reklámhadjáratával is kiveszi a részét a kampányból, mely vélhetően sokat segít majd a Nokia amerikai térnyerésében.

Előzmények

Hirdetés