Az iPhone 6s, az iPhone 6s Plus és az iPad Pro készülékeket egyaránt az Apple által tervezett A9 lapkakészlet (az iPad esetében az A9X) hajtja meg, ezeknek a chipseteknek a gyártását viszont két félvezető partner végzi; a Samsung 14, a TSMC pedig 16 nanométeres csíkszélességű FinFET technológiával. Friss felmérések szerint az utóbbi takarékosabban bánik az erőforrásokkal, azaz a TSMC-s iPhone 6s készülékek bizonyos körülmények között tovább bírják naftával, mint a samsungosak. A hangsúly a körülményeken van: a PhoneArenán közölt képek szerint a Geekbench teljes töltéstől teljes lemerülésig tartó akkumulátortesztjét a TSMC-s iPhone 6s 7 óra 50 perc és 20 másodpercig futtatta, mielőtt kikapcsolt, míg a samsungos 6 óra 5 perc 20 másodperc alatt merült le, ami elég komoly különbség. A PhoneArena információi szerint az AnTuTu hasonló akkumulátorvizsgálatában is a TSMC-s Apple A9 rendszerchip bizonyult takarékosabbnak.
Bal oldalon a TSMC-s, jobb oldalon pedig a samsungos Apple iPhone 6s variáns Geekbench akkumulátorteszt eredményei láthatók [+]
Az Apple szerint ugyanakkor ezek a tesztek nem reprezentálják megfelelően a mindennapos vegyes használatot, ott ugyanis nagyon kevés különbség akad a variánsok között. A következő közleményt a TechCrunchnak írta a gyártó: „az Ön iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készülékében található, Apple által tervezett A9 rendszerchip a világ legfejlettebb mobilos SoC-je. Minden egyes chip, amelyet leszállítunk, megfelel az Apple legszigorúbb minőségi követelményeinek, fantasztikus teljesítményt nyújtva kitűnő üzemidő mellett, függetlenül az iPhone 6s tárhelyméretétől, színétől vagy típusától. Azok a laboratóriumi teljesítménytesztek, amelyek a processzormagokat folyamatos és komoly terhelés alatt futtatják, nem tükrözik a mindennapos, igazi használatot, mivel természetellenesen sok időt szentelnek a CPU maximális órajelen való járatásának. Ez félrevezető eredményeket szül a mindennapos üzemidőre nézve. Saját tesztelési és felhasználói adataink alapján az iPhone 6s és iPhone 6s Plus különböző komponensű variánsai között az üzemidőbeli különbség mindössze 2-3 százalék között mozog."