Nem jött be a Motorola felvásárlása

Már tizennyolc hónap eltelt azóta, hogy a Lenovo befejezte a korábban szebb napokat is megélt Motorola felvásárlását. A legutóbbi negyedévi jelentésben a kínaiak bevallották, hogy az akvizíció eddig nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, más kérdés persze, hogy ezek a remények a harmadik helyre való odaérésről szóltak, a Samsunggal és az Apple-lel egyelőre úgysem lehet versenyezni.


(forrás: Digifloor) [+]

A Lenovo egyébként egy ideig odafért a dobogó alsó fokára, ám manapság már több kínai konkurens is megelőzi, kezdve a Huawei-től egészen az Oppóig, vagy éppen a Vivóig. Mostanság ráadásul sokkal kiélezettebb a verseny, és a Lenovónak nem sikerült az amerikai piacra sem olyan lendülettel betörni, mint amekkorával szerettek volna, a felhasználók számos alternatíva közül választhatnak, és a szemükben Lenovo márkanév még mindig nem annyira erős, hogy akár az LG-t, akár a HTC-t megelőzze (nem véletlen, hogy korábban pont a Motorola nevet akarták meghagyni). A gyártónak persze felesleges csüggedni, hiszen bőven van ütőkártya a kezükben, a Moto G sorozat tagjainak értékesítése után például még mindig jelentős bevételekre számíthatnak.

Előzmények

Hirdetés