MegaTexture alapú játékok iPhone-ra is

John Carmack, az id Software alapítója nemrég az Apple iPhone számára is bemutatta a Rage FPS átiratát, mely a cég által kifejlesztett MegaTexture 3D grafikus motorsegítségével másodpercenként akár 60 képkocka megjelenítésére is képes. A pályánként egyetlen fájlban tárolt hatalmas méretű textúrák betöltése és kezelése is sokkal egyszerűbbnek tűnik, mint számos azokat fájlonként külön-külön beolvasva, ráadásul a MegaTexture segítségével a pályaelemek illesztési hibái is könnyedén kiküszöbölhetőek. Carmack állítása szerint az iPhone 2G készüléken is megfelelő sebességgel üzemelő Rage premierjét követően 2011 elején egy újabb, még látványosabb grafikával rendelkező játék is kiadásra kerül ám ennek részletei egyelőre nem ismertek. A kedvező árfekvésű 3D játékok Android és más platformokra történő átírásáról egyelőre nem esett szó.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés