Nyilvánosságra hozta 2014-es pénzügyi adatait az LG Electronics, amelyek a gyártó sikeres évéről számolnak be. Az adózás utáni éves nyereség 501,4 milliárd wonnál állt meg, ami kb. 130 milliárd magyar forintnak felel meg. Ez igen magas, 125 százalékos profitnövekedést jelent, melynek mozgatórugója a mobilos divízió volt, ami 24 százalékos növekedést tudott felmutatni az eladott készülékek számában.
Az LG Mobile Communications Company 2014-ben 78,2 millió mobileszközt értékesített, amiből 59,1 millió darab volt a koreai gyártó valamelyik okostelefonja. A divízió 16 százalékos éves árbevétel növekedést produkált, számszerűsítve 15,06 trillió wonos forgalmat, ami majdnem négybillió forintot jelent, és az LG Electronics nyereségének jelentős hányadát ez a divízió adta. A siker legfőbb kulcsa a gyártói eladási rekordokat hozó G3 volt, ami a mi tesztasztalunkon is remekelt, éppen ezért sokan várják már a folytatást, illetve a Las Vegas-i CES-en néhány hete bejelentett G Flex 2-t is, amit volt alkalmunk személyesen is kipróbálni.