Játék és közönségkapcsolat terén erősít az Apple

Az MCV értesülései szerint Rob Saunders, a Nintendo UK leköszönő közönségkapcsolati igazgatója a jövőben az Apple csapatát erősíti majd, méghozzá az iPad, iPod Touch és iPhone termékvonalak játék-centrikus hadjáratainak felelőseként. Az amerikai gyártó már az iPod Touch bemutatásakor is igyekezett ideális játékplatformként feltüntetni készülékét, mely törekvés az iPad 2 debütálásakor sem hagyott alább. A kilencszer gyorsabb grafikus processzor, gravitációs és gyorsulásmérő szenzor, illetve a digitális iránytű szintén a játékoknak kedvez, mely az Epic Games állásfoglalása szerint a mobil játékok következő generációjának előszele lehet. Az MVC szerint Rob Saunders mellett Nick Grange, az Activision korábbi közönségkapcsolati vezetője is immáron az Apple marketinggépezetét támogatja, aki korábban az Electronic Arts és a Microsoft csapatában is dolgozott, vagyis az Apple jól láthatóan a játékkonzolok piacának leigázását tervezi.

Hirdetés