Hirdetés

Japánon kívül is terjeszkedik a Sharp

A Nokia nemrég jelentette be, hogy a továbbiakban nem kíván Japán számára egyedi megoldásokat kínálni, mivel az túlságosan magas fejlesztési költséget kíván és nagyon kis haszonnal kecsegtet. A japán piac szorítását jól jelzi, a helyi mobilpiac közel 30 százalékát birtokló Sharp lépése is, mely a megfelelő profit elérése érdekében más ázsiai országokban is terjeszkedni kíván. A lépés nyilván érthető, hiszen a japán szolgáltatók rendkívüli mértékben behatárolják a gyártók lehetőségeit, és ráadásul csak az elképesztően nagytudású modellek fogynak jól. A Sharp tehát Kína felé kíván nyitni, méghozzá nagyobb haszonnal kecsegtető olcsó modellekkel. A Sharp lépését az is indokolja, hogy elemzők szerint 2009-ben a mobiltelefonok piaca Japánban szűkülni fog, vagyis a verseny még agresszívebbé válhat.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Sharp

Azóta történt

Hirdetés