Kérdések és válaszok az iPad Feeling Clubbal kapcsolatban

(x) A Mobilaréna mindig utánajár az izgalmas újdonságoknak, megnéztük vajon mit kínál a napokban elindult iPad Feeling Club…Tényleg azonnal tudják a hiánycikk iPad 2-t kínálni? Valóban olyan exkluzív az IFC klubtagság? Mit takar az üzleti- és életmód intelligencia? Hogyan lehet a luxusautó nyereményjátékon részt venni…

A részletekről Berta Ilit, az IFC Klub vezetőjét kérdeztük meg.

Berta Ili, az IFC Klub vezetője
Berta Ili, az IFC Klub vezetője

Mit jelent az iPad Feeling Klub pontosan? Mi az IFC létrehozásának fő célja?

Először is sok szeretettel köszöntöm a Mobilaréna olvasóit. Az iPad Feeling Club, vagyis rövidítve IFC 2011 áprilisától kezdte meg működését, az ipadclub.eu oldalon egy teljesen új rajongói fórum kezdi meg működését. A közösség építésen túl fontos célkitűzésünk, hogy az iPad vásárlók maximális hatékonysággal tudják kihasználni a készülékükben rejlő páratlan lehetőségeket. Ennek céljából olyan exkluzív alkalmazásokhoz segítjük őket hozzá külön költség nélkül, amelyek legalább annyira kiválóak, mint maga a készülék!

Miért pont iPad és mitől Feeling a Klub?

Az iPad kapcsán rajongói klubok ezrei alakulnak világszerte, amelyek összejöveteleket, eseményeket szerveznek, vagy adnak hírül tagjaik részére.

Az IFC célja azonban merőben más. 10 éve foglalkozunk intelligens szoftverek, például orvosi szakértői programok fejlesztésével. Ez egy nagyon csúcstechnológia-igényes iparág, ezért az egészségügyi kockázatbecslő és életmód tanácsadó programjainkat is optimalizáltuk már iPhone, iPad operációs rendszerre – innen az iPad…

Az utóbbi években egyébként kifejezetten megerősödött az Apple termékek iránti kereslet, így mi is alaposan megismertük, feltérképeztük ezt a szegmenst. Teljesen egyértelművé vált, hogy a tipikus felhasználók köre egy külön világ, az igazi Apple-fanok úgy tudnak rajongani kedvencük iránt, mint ahogy senki más és a termékhűség is egészen rendkívüli. Mi ezt az emóciót közvetítjük, erősítjük, ebből ered a Feeling…

Milyen előzményei voltak az IFC Klubnak? Mitől más ez, mint a többi rajongói klub?

Sokak előtt bizonyára ismert, hogy az iPad első generációja milyen óriási karriert futott be az egész világon és bár Magyarországra megkésve érkezett, nálunk sem volt kisebb a hatása. Ahogy a szerencsés tulajdonosok világszerte megtapasztalták a készülék kétségkívül zseniális tulajdonságait, egyre fokozottabb érdeklődés nyilvánult meg már jó előre az új iPad 2 iránt. Körülnéztünk a nagyvilágban, a látottak és igények alapján építettük fel saját koncepciónkat, azaz a minőségi szolgáltatáson alapuló közösségépítést. Úgy döntöttünk, hogy az IFC klubtagság nem lesz automatikus, hanem a csatlakozáshoz előfeltételeket támasztunk, viszont így annak értéke is nagyon magas lesz! Legelőször is a bizalmi kapcsolat kiépítésén fáradozunk, igyekszünk megérteni az iPad használók igényeit, feltárni valós problémáikat, azokra tényleges megoldásokat nyújtani. Mindezen interaktív kommunikáció után tudjuk az IFC keretében például a lehető legjobb iPad készülék választásához segíteni az érdeklődőket, amelynek révén válhat többek között „hivatalosan” is IFC klubtaggá egy rajongó.

A szlogenjük szerint „azonnal, soron kívül” tudnak iPad 2 készülékeket biztosítani az érdeklődők számára, ez valóban így van? Egyes információk szerint még most is többhetes sorban állással lehet csak iPad 2-höz jutni szinte mindenhol…

Nos, bevalljuk erre a szituációra tudatosan készültünk. Nemzetközi referenciáink, kapcsolataink révén valóban raktárról biztosíthatjuk a kiszolgálást, megvédve például a hazai rajongókat az irreálisan magas „piaci” áraktól és a bizonytalan beszerzési forrásoktól…

Akkor ezért vált az IFC is ilyen gyorsan népszerűvé? Biztosan nagyon sokan érdeklődnek Önökről különféle fórumokon, és a Google statisztikák szerint is már napi sok ezer látogatóval rendelkeznek…

Nem, szerintem nem az „azonnaliság” a hirtelen népszerűségünk oka, hanem inkább a jól megtervezett stratégia, vagyis az iPad készülékek mellé biztosított prémium minőségű szolgáltatások köre. Ennek gyorsan híre ment a rajongók között, a blogok, fórumok világa manapság hihetetlen katalizátor, kézről kézre adták elérhetőségünket, amikor az első készülékek megérkeztek az országba.

Nagyon izgalmasan hangzik! Mondana ezekre a prémium szolgáltatásokra néhány konkrét példát?

Az IFC Klubtagság mellé Platina Kártyát is mellékelünk iPad vásárlóink részére, ezzel tudják igénybe venni a bónuszokat. A Platina Kártyával igénybe vehető hozzáadott értékű szolgáltatások körét csomagokba rendeztük, hogy mindenki megtalálja a saját érdeklődésének megfelelő tételt. A Business-csomag üzletembereknek, vállalkozóknak kínál vizuális élményprezentációs technológián alapuló automatizált értékesítés-támogató rendszert, továbbá üzemanyag és közüzemi díjakat (elektromos áram, gáz) optimalizáló, biztosítást mérséklő szolgáltatást. A Lifestyle-csomag az egészség orientált klubtagok részére biztosít prémium minőségű életmód-vezetési szoftvert (táplálkozási és fittness tanácsadás), egyéni kockázatbecslés alapján. A Fashion-csomag a divatos öltözködés, a jó megjelenés iránt elkötelezettek számára nyújt kifejezetten exkluzív vásárlási élményt és egy egészen rendkívüli, lehetőséget, felhasználva többek között az iPad 2 egy vadonatúj funkcióját (a többi legyen meglepetés…). Végül a Feeling-csomag, amely egy igazi rajongó számára többet jelent egy klubnál…

IFC Platina kártya
IFC Platina kártya

Ez valóban figyelemre méltó. Bármelyik csomagot lehet választani, ha valaki Önöknél iPad készüléket vásárol?

Nem, egyáltalán nem kell választani! Mindegyik csomag alapból jár az iPad vásárlók és így az IFC klubtagok részére, csak az áttekinthetőség kedvéért rendeztük azokat csoportokba.

Miért pont ezek a tételek kerültek be a csomagokba, mi alapján választottak?

Hosszú piackutatási és termékfejlesztési folyamat előzte meg az IFC tartalomszolgáltatói körének létrehozását, a végső tesztelésbe bevont hazai Apple tábor egyértelműen ezekre a szolgáltatásokra vágyott leginkább.

Csak az Önöknél iPad készüléket vásárlók lehetnek IFC Klubtagok?

Sokan igényelték a klubtagságot azok közül is, akik már rendelkeznek iPad-del, ezért az ő számukra egy speciális kedvezményes konstrukció révén tudjuk az IFC klubtagságot és a vele járó Platina Kártyát biztosítani.

Sokan vágynak az iPad által biztosított csúcstechnológiára, de nem mindenki engedheti meg magának az egyszeri nagyobb összeg kifizetését. Mit tudnak számukra kínálni?

Azt tapasztaltuk, hogy vevőink döntő többsége egy összegben fizeti ki a vételárat, de akinek ez esetleg megterhelő lenne, azoknak a részletfizetési opciót is biztosítjuk – szeretnénk, ha valóban mindenki élvezhetné az iPad által nyújtott nem mindennapi felhasználói élményt.

Egyik klubtagjuk számolt be nekünk arról, hogy az IFC klubtagságát prémium divatáru és luxus üzletekben is érvényesíteni tudta. Mit lehet tudni ezen IFC elfogadóhelyekről, mennyire nyilvános a lista?

Ez egy nagyon exkluzív és zártkörű klubtagság, amelyben az luxus elfogadóhelyek listája csak a klubtagok részére nyilvános. Annyit elmondhatunk róla, hogy a legnagyobb világmárkák számos képviselője nyújt az árkedvezményen túl elképesztően színvonalas szolgáltatásokat klubtagjainknak az egyedi tanácsadástól a rugalmas nyitva tartásig. Az érdeklődőknek javasoljuk, hogy iratkozzanak fel ingyenes Magazinunkra és eláruljuk a részleteket.

Az elmondottak nagyon komoly fejlesztési és partneri hálózatot feltételeznek, hogyan sikerült mindezt megvalósítani?

Valóban így van, nagyon sok stratégiai partnerrel dolgoztunk közösen az IFC projekt előkészítésén, ezzel nem is terhelném az olvasókat, ehelyütt talán csak a Vállalkozók Országos Szövetségét és a Gránit Bankot emelném ki.

A Mobilarena kiváltképp megbecsüli hűséges olvasóit, ki tudnánk járni valamilyen extra kedvezményt számukra, ha Önöknél vásárol iPad készüléket, vagy kíván IFC klubtag lenni?

Mint prémiumszolgáltató nem szükséges az árkedvezmény eszközével élni, de meghívásukat szeretnénk honorálni. Ha valamelyik olvasójuk a „Mobilaréna Partner” szlogennel érkezik hozzánk vásárolni, akkor számukra 10 000 Ft-os kedvezményt biztosítunk, kizárólag az interjú megjelenési időpontjától számított 5 munkanapon belül.

Olvastunk erről a bizonyos Nagy Napról és a hozzákapcsolódó Titokról… Beavatná a Mobilarena olvasóit, hogy miről is van szó, magunk is nagyon kíváncsiak lettünk…

Nos, a titok az titok, de garantáljuk, hogy erről fog beszélni nemcsak az ország, de még a külföldi média is… Annyit elárulhatunk, hogy jövő év februárjában  kerül rá sor és ezzel már nagyon sokat elmondtunk! Erről most egy szóval sem mondhatok többet, ígérjük viszont, hogy a Mobilaréna olvasóit az elsők között fogjuk a rendezvény részleteiről tájékoztatni!

A vége felé még egy sokakat érdeklő kérdés. Milyen luxusautót fognak kisorsolni és mikor? Milyen feltételekkel lehet részt venni a nyereményjátékban?

Úgy látszik így az interjú végén egyre titokzatosabbak leszünk, de az érdeklődők erről hamarosan minden fontos részletet megtudhatnak a készülő Facebook oldalunkon.

Nagyon köszönjük az interjút, reméljük rengeteg hasznos információval szolgálhattunk olvasóinknak. Utolsó kérdésként, hol tudhatnak meg további részleteket olvasóink?

Mi köszönjük az érdeklődést és a Mobilarena minden kedves látogatóját szeretettel várjuk az IFC Klubban, az www.ipadclub.eu oldalunkon, vagy keressék bátran ügyfélszolgálatunkat a + 36 30 465 0914-os telefonszámon, illetve az info@ipadclub.eu mail címen.