Hirdetés

Elkezdődött a Motorola Droid reklámkampánya

Nem titok, hogy az amerikai Veizon Wireless a Motorola Droid modelljével kíván hadba szállni az Apple iPhone ellen, mely valljuk be nem is tűnik annyira gyenge próbálkozásnak, hiszen az Android 2.0 alapokon nyugvó, közösségi funkciókat is kényelmesen integráló MOTOBLUR felülettel érkező fémes jövevény még a teljes QWERTY gombsorával együtt is alig vastagabb mint az Apple üdvöskéje, ráadásul a szintén 600 MHz-es ARM Cortex-A8 alapú TI OMAP3430 processzor is biztosan elegendő nyers erővel rendelkezik majd a rendszer meghajtásához. A Motorola V3 reklámhadjárata kapcsán már láthattuk, hogy a gyártó marketingrészlege semmitől sem riad vissza, hiszen helyenként autót, máskor márkaboltot „szeletelt fel” a penge Motorola, most pedig a kompromisszumok nélküli időszak eljövetelét hirdetik a szórólapok és a www.DroidDoes.com weboldal is. Ez persze még csak a reklámhadjárat, vagyis „droid támadás” kezdete, és várhatóan hosszú ideig az Egyesült Államokban lesz majd csak elérhető a CDMA és EV-DO hálózatokat támogató Motorola Droid.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés