Eddig 7 millió Apple Watch talált gazdára

Az okosórák piacának fellendülése és térnyerése egyre kevésbé kérdéses, hiszen több és több nagyobb és kisebb gyártó kezd el foglalkozni ezzel a szegmenssel. Az Apple a Watch névre hallgató kütyüvel lépett be erre a piacra, ami több változatban, és meglehetősen magas áron vásárolható meg. Nagy kérdés volt, hogy a cupertinóiak mire mennek saját eszközükkel, a legújabb jelentések viszont egyértelműen bizonyítják, hogy nem döntöttek rosszul.

A Canalys szerint az Apple messze túlszárnyalta a konkurenseket, hiszen a megjelenés óta több mint 7 millió darabot értékesítettek termékükből. Ezt az eredményt mindössze két negyedév alatt hozta az almás vállalat, és ez a szám több, mint amit az összes versenytárs együttesen fel tudott mutatni. Persze vannak olyan elemzők is, amik azért ennyire nem látják derűsen a Watch jövőjét, a MarketWatch szerint ameddig az első pár hétben még napi 20 ezer modell talált gazdára, addig azért manapság már messze nem annyira nagy az érdeklődés iránta. A Strategy Analytics kiemeli, hogy az Apple okosórája nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az eladások éves szinten 457,3 százalékos növekedést mutassanak.

Visszatérve a Canalys kimutatásaira: az elmúlt negyedévben az Apple több mint 300 ezer készüléket szállított le, őket követte 200 ezerrel a Pebble (köszönhetően egyébként a Time Steelnek). Sajnos a Samsung Gear S2 még nem került fel a térképre, az majd a következő/mostani három hónap során fog megtörténni.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés