Hirdetés

Hirdetés

CES blog: Repülőgép! Anya! Hajó!

San Diego alig két órányi autózásra van Los Angeles közepétől, amely két órát egyébként érdemes kicsit megnyújtani pár megállóval, mi is iktattuk Laguna Beach központját és San Juan Capistranót. Előbbi egy tapinthatóan gazdag, óceánparti városka, utóbbi pedig egy spanyol misszió fennmaradt épületegyüttese a 18. századból.

Laguna Beach Laguna Beach
Laguna Beach [+]

Mindebből következik, hogy egyrészt leléptünk Los Angelesből, másrészt lett kocsink. Amit imponáló magabiztossággal akartam átvenni a Hertz reptéri telephelyén, ahol nem élő alkalmazottak vannak, hanem egy marha nagy monitorról szólnak az emberhez valahonnan. És a szegény csávó sehogy nem találta a foglalásom, már ott izzadt a képernyőn a homloka HD-ban, amikor rájöttem, hogy a Sixtnél foglaltam autót. És ő ezt nem tudta meg soha, mert már előbb kiszállt a vonalból azzal, hogy keressek valakit, aki tényleg itt van és él, magyar blogokat pedig nyilván nem olvas sokat.

Amikor azért nem tud segíteni, mert tényleg nincs esélye
Amikor azért nem tud segíteni, mert tényleg nincs esélye [+]

Szóval átrohantunk a Sixthez, ott pedig kaptunk egy Kia Sorentót (miután köszöntem és tényleg nem akartam még egy méregdrága biztosítást megkötni, pedig jesszus, ez nagyon fontos, mindenki megköti, higgyem el, meg navit sem kértem), kigurultunk a telepről és hajrá. Laguna Beach is jó volt, Mission Juan Capistrano még jobb volt (24 fok, virágok, napsütés, meleg, gyönyörű épület).

San Juan Capistrano San Juan Capistrano
San Juan Capistrano [+]

De azért a mai napot nálam a USS Midway nyerte, ami egy repülőgép hordozó, 1945-ben állt szolgálatba és 1992-ig szolgált is, 2004-ben betolták San Diego belvárosa elé az öbölbe és azóta múzeum.

Fent a videó tartalmaz mindent, tényleg. Nagyon megéri bemenni, mert egyrészt lenyűgözőek a méretek, másrészt tényleg megpróbáltak mindent eredeti állapotában megtartani és megmutatni, hogy legyen az embernek egy elképzelése arról, hogy miképp működött ez az úszó reptér.

Hirdetés