Az LG egyértelműen dominál az okosórák kijelzőinek tekintetében, legalábbis a DisplaySearch felmérései szerint. Az első negyedévben a leszállított eszközökben lévő megjelenítők 66,8 százalékát az LG fabrikálta. Ennél is jobb hír a dél-koreaiaknak, hogy a bevételek 90,9 százalékára ők tettek szert, ez 128 millió dollárt jelent, szóval egyelőre a többiek még a fasorban sincsenek.
A sikernek persze oka is van, hiszen az LG az egyetlen, aki kijelzőket készít az Apple Watch-ba (bár ezt a Samsung is nagyon szerené elérni, plusz ugye ott van jó néhány saját szerkezet is, például a G Watch R, vagy a még elegánsabb és erősebb G Watch Urbane. A második helyen kevésbé meglepő módon a Samsung tanyázik a maga 3,1 százalékos részesedésével, a harmadik pedig a 2,4 százalékos szelettel rendelkező Japan Display. A jövőre vonatkozó kimutatások szerint az eddigi trend nem fog sokat változni, az LG marad az élen 8 millió leszállítással, ám a második és harmadik helyen már más lesz a helyzet, hiszen a dobogóra a Japan Display és a Futaba fog felférni. Az LG egyébként jól választott, hiszen a Samsung mellett csak ők gyártanak OLED paneleket, ami mostanság mondhatni okosóra standard lett.